Daar ga je dan, voor het laatst voet gezet in die arena.quote:
Zal wel van Allah nu moeten.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Maar Kyrie blijft wel een vent met klasse
Dat oog zat toch al dichtquote:Op maandag 31 mei 2021 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Maar Kyrie blijft wel een vent met klasse
Kan Ayton z'n gang gaanquote:Op maandag 31 mei 2021 21:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Davis mist sowieso game 5. Wordt een pittig klusje voor LeBron.
Lebron trekt dat in zijn eentje niet, zonder AD zijn de Lakers heel middelmatig.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Davis mist sowieso game 5. Wordt een pittig klusje voor LeBron.
Gozer heeft het bord wel geraaktquote:
AD en Embiid kunnen het beter bij staand schieten houden, dat landen is veel te gevaarlijk voor ze.quote:
Ik heb dat met KD ook altijd als ik die naar de ring ie gaan, het is een geweldige atleet, maar hij ziet er zo ongelofelijk breekbaar uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
AD en Embiid kunnen het beter bij staand schieten houden, dat landen is veel te gevaarlijk voor ze.
Daar gaan de comeback hopesquote:Washington Wizards forward Davis Bertans has a Grade 2 calf strain and will be out four to six weeks
Ik verwacht in Portland minimaal een antifa die de basket gaat vernielen of een of andere vegan die zich vastketent aan de basket om te protesteren tegen dierenleed.quote:
112-114 vanavond.quote:Op woensdag 2 juni 2021 00:08 schreef Salina het volgende:
Gelukkig nog wel wat spannende series (Denver-Portland
11/15 driepunters....quote:Op woensdag 2 juni 2021 05:43 schreef RipCity het volgende:
Lillardwat een held is het toch. Gewoon in z’n eentje voor overtime zorgen en dan kansloos en 9 punten achter in verlenging en in z’n eentje hele achterstand wegwerken uit volkomen verslagen positie en 2OT
Het is nog niet voorbij he.quote:Op woensdag 2 juni 2021 06:10 schreef RipCity het volgende:
Jammer wel. Had 3OT potentie.
altijd weer die cj. Altijd net niet mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |