Vragen aan de goat of die nu eens niet wegloopt naar de kleedkamer als het niet gaat.quote:
En een vechtpartij bij Knicks Hawksquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:32 schreef Salina het volgende:
Denver-Portland was een lekker wedstrijdje hoor.![]()
O, die andere spannende serie, Lakers-Suns, was gister even niet zo spannend.![]()
Wat een meltdown zeg.
Vannacht Clippers-Mavs. Erg benieuwd naar. Hoop dat Dallas nog tegenstand kan bieden maar vrees het ergste met die nekblessure.
Zou leuk zijn. Kan zomaar gebeuren.quote:
Een paar opstootjesquote:Op donderdag 3 juni 2021 00:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Kan zomaar gebeuren.
Ook een leuke game op papier. Eigenlijk allemaal wel.
Waar haal ik de tijd vandaan om te kijken morgen. 's Avonds Jong Oranje. Sportschool. Werken overdag.
Nou ja, dan zet ik 's middags wel wat games op tijdens het werken. Beetje achtergrondgeluid.
Vloeiend, alles wat hij doet. Op het eerste gezicht oogt het wat traag en log, maar goeie genade was heeft die gast een dodelijke precisie zeg.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die driepunters zijn zo lekker, stepback nothing but net splash
Behalve bij freethrowsquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vloeiend, alles wat hij doet. Op het eerste gezicht oogt het wat traag en log, maar goeie genade was heeft die gast een dodelijke precisie zeg.
Ja raar is dat voor iemand die zo zuiver schiet van afstand, het is net alsof de vrije worp voor hem net iets te dichtbij is.quote:
Misschien is FT's nemen te stil staan voor hem haha. Normaal schiet hij vaak vanuit de dribbel met een stepback, sidestep of floaters.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja raar is dat voor iemand die zo zuiver schiet van afstand, het is net alsof de vrije worp voor hem net iets te dichtbij is.
Er is hier maar 1 echte verliezer en dat is de club die Bagley op nr 2 nam omdat Divac een dwaas isquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Aan het einde van de dag heeft Atlanta vast spijt dat ze niet voor Doncic zijn gegaan, maar Trae verdient toch ook wel wat credits. Die doet het ook behoorlijk goed, en laat het nu ook in de playoffs zien. Jammer voor hem dat hij ‘getrade’ is voor een absolute topspeler, dat zal toch wel een beetje over hem blijven hangen ben ik bang.
"Better fit, better player. It was an easy choice," he said when asked about his decision to go for Bagley instead of the Slovenian player.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 echte verliezer en dat is de club die Bagley op nr 2 nam omdat Divac een dwaas is
Zou het misschien kunnen dat hier weer wat idiote Balkan sentimenten hebben meegespeeld?quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 echte verliezer en dat is de club die Bagley op nr 2 nam omdat Divac een dwaas is
Een autoritje verderop zit zijn tweelingquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
"Better fit, better player. It was an easy choice," he said when asked about his decision to go for Bagley instead of the Slovenian player.
Geen idee of een Joegoslaaf Slovenen haat maar ik kan het me wel voorstellen dat die sentimenten er nog steeds in zitten . Bogdanovic moest ook steeds spelen terwijl Hield de betere speler is.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen dat hier weer wat idiote Balkan sentimenten hebben meegespeeld?
Slovenie is ook onderdeel geweest van voormalig Joegoslavie, en die hebben uiteindelijk ook gebroken met Belgrado, alhoewel er daar niet zulke toestanden zijn geweest als in Bosnie en Kroatie, maar ik kan me voorstellen dat er bij de Serviers nog wel wat onderhuidse woede aanwezig is. Het zou een reden kunnen zijn, maar misschien is Divac wel echt gewoon een idioot die er geen kijk op heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen idee of een Joegoslaaf Slovenen haat maar ik kan het me wel voorstellen dat die sentimenten er nog steeds in zitten . Bogdanovic moest ook steeds spelen terwijl Hield de betere speler is.
Aangezien de Kings weer kansloos waren voor een play-off plek ? Een idioot die er geen kijk op heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Slovenie is ook onderdeel geweest van voormalig Joegoslavie, en die hebben uiteindelijk ook gebroken met Belgrado, alhoewel er daar niet zulke toestanden zijn geweest als in Bosnie en Kroatie, maar ik kan me voorstellen dat er bij de Serviers nog wel wat onderhuidse woede aanwezig is. Het zou een reden kunnen zijn, maar misschien is Divac wel echt gewoon een idioot die er geen kijk op heeft.
Gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |