Nu zijn repetitie online staat kom ik hier even op terug. De staging is inderdaad een beetje te druk en de emotie in het liedje komt niet echt naar voren. Alsof er te veel over na is gedachtquote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:51 schreef Cee het volgende:
Mooi nummer, nog steeds, maar... net als bij de eerste repetitie heb ik het gevoel dat er meer uit gehaald kan worden qua emotie. Althans, dat had ik gehoopt. Dat het allemaal wat organischer is en meer variatie in wat je op het scherm ziet en wat er verder gebeurt qua staging. En ik ben tot de conclusie gekomen dat dit ook is wat ik gisteren bij Nederland miste. Het is echt wel ok maar ik had iets verwacht waarmee ik van 'ja, mooi nummer' naar "YES OMG dit komt echt nog meer binnen nu dankzij de staging". En dat deed het bij Zwitserland dus net k niet.
OEHquote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:57 schreef Greys het volgende:
Oh en hij had onthouden dat ik de dark horse vraag had gesteld bij de persconferentie want daar ging hij net verder op in maar dat gaan we nog uittypen want TOTALLY FANGIRLING NU.![]()
quote:
Die met Soldi en met Flo Ridaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:53 schreef Momo het volgende:
Zwitserland gaat door voor de esf meme van dit jaar
Ik denk niet dat dat de prijs is die ze binnen wilden slepen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:53 schreef Momo het volgende:
Zwitserland gaat door voor de esf meme van dit jaar
Zie je Greys, Ruben huilde inderdaad gewoon zelf!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:28 schreef molloot200 het volgende:
Hahaha in de officile podcast benoemt Ruben dat hij bijna moest huilen van de repetitie van Voil, dus toch dat ie daarom bij jou weg was gevlucht @:Greys
Officieel wel ja. In de fout met de regels dan he, qua Covid. Niet als je een fout in je tweet maakt, zoals ik net.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
@:Cee @:Greys drie keer in de fout = out toch, in de pershal?
KEN JE BEK NOG VERDER OPEH?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:37 schreef molloot200 het volgende:
Hahahaha leuk stukje van jullie en Gunther in de officile podcast hoor
Haha ja snap ikquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Officieel wel ja. In de fout met de regels dan he, qua Covid. Niet als je een fout in je tweet maakt, zoals ik net.
Pfiew!
Nee, Litouwen ipv Oekrane dit keer.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja snap ikTweette je weer Polen ipv Portugal?
Haha snap dat dat kan gebeuren jaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Litouwen ipv Oekrane dit keer.
Ben best moe en als ik dan iets typ en ik lees of hoor tegelijk iets over een ander land typen m'n vingers dan dt land ipv de goede. Maar dit keer was het goddank verbeterd voordat veel mensen het zagen haha. Gewoon snel verwijderd en opnieuw gedaan. Zag het na invoeren en de vlekken sprongen in m'n nek.
ALLEEN HAD @:HAWAII_TIM HET ALWEER GEZIEN DIE ME ONLINE GING ZITTEN VERBETEREN NET ALS LAMMERT.![]()
Wat dat betreft is het serieus fijn dat we zelfs het officile Eurovision account weleens snel een tweet zien verwijderen en dan opnieuw. Gelukkig zijn we allemaal maar mens!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha snap dat dat kan gebeuren jaHet zijn lange enerverende dagen! (en je was wellicht nog wat onder de indruk van Portugal
)
Die Tim, lijkt wel een mod joh
Wij schatten jullie hoger in dan de stagiaire van de EBU die dat soort dingen voor de vuist weg typt hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het serieus fijn dat we zelfs het officile Eurovision account weleens snel een tweet zien verwijderen en dan opnieuw. Gelukkig zijn we allemaal maar mens!![]()
Maar alleen op de Twittert en niet op het forum! Als je nou niks gezegd had had niemand het geweten!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Litouwen ipv Oekrane dit keer.
Ben best moe en als ik dan iets typ en ik lees of hoor tegelijk iets over een ander land typen m'n vingers dan dt land ipv de goede. Maar dit keer was het goddank verbeterd voordat veel mensen het zagen haha. Gewoon snel verwijderd en opnieuw gedaan. Zag het na invoeren en de vlekken sprongen in m'n nek.
ALLEEN HAD @:HAWAII_TIM HET ALWEER GEZIEN DIE ME ONLINE GING ZITTEN VERBETEREN NET ALS LAMMERT.![]()
Ik geef m'n fouten gewoon toe!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar alleen op de Twittert en niet op het forum! Als je nou niks gezegd had had niemand het geweten!
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:31 schreef Zigsky het volgende:
Haha, ik zit de postcast te luisteren komt Greys voorbij. Over Belgen Rotterdams leren. Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |