abonnement Unibet Coolblue
pi_199411846
Hier kunnen we verder gaan met het delen van onze leuke (en soms ook minder leuke) ervaringen met datingsites en apps.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199411909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
Hier kunnen we verder gaan met het delen van onze leuke (en soms ook minder leuke) ervaringen met datingsites en apps.
Back on topic dan maar, mis het nog niet :9
  donderdag 13 mei 2021 @ 22:36:46 #3
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199412053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 22:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het was een grapje :P
[..]
Van mij ook :P

quote:
Mwah, ik zei ook tegen dates/vriendinnen dat ze schoon moesten zijn, en het er anders niet van kwam. Eentje dacht dat het wel meeviel... nou, nee :r
Haha, zei je dat echt? Heb ik nog nooit gehoord. Heb je dan zo vaak vrouwen die niet schoon zijn? Dacht dat de meeste vrouwen (en mannen) wel even onder de douche springen voor een date.
Maar voor de feromonen misschien beter om niet te douchen ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199412071
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 22:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

M'n ex vriendin (nu gewoon hele goede vriendin) van mij heeft zoiets gewoon een keer gezegd tegen een scharrel. Hoe lelijk hij daar beneden was. :')

Daar gaat die arme jongen z'n leven lang last van hebben. Als er één manier is waarop je mannen keihard raakt is het daardoor.
Heb wel eens zoiets gedacht of iets soortgelijks maar dacht altijd “die man moet nog langer mee dan vandaag”.
Wel 1 x tegen een ONS gezegd, ja hallloooooo, Wtf denk jij dan _O- , ik ben er ook nog.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199412179
:{
pi_199412219
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zit je op je ballen? Mannen hebben toch ook billen?
Hey we zijn Fokkers he? :{w

pi_199412280
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
Hier kunnen we verder gaan met het delen van onze leuke (en soms ook minder leuke) ervaringen met datingsites en apps.
Simpele OP, plak er nog wat dating site links bij ofzo.

Of iets zoals dit:
https://www.dedatingvergelijker.nl/
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199412747
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Van mij ook :P
[..]

Haha, zei je dat echt? Heb ik nog nooit gehoord. Heb je dan zo vaak vrouwen die niet schoon zijn? Dacht dat de meeste vrouwen (en mannen) wel even onder de douche springen voor een date.
Maar voor de feromonen misschien beter om niet te douchen ;)
De meeste doen het ook, en het is over het algemeen genomen vanzelfsprekend. Maar ik ben heel eerlijk als ik het gewoon niet netjes vind, of ronduit smerig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 13 mei 2021 @ 23:45:18 #9
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199412941
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

De meeste doen het ook, en het is over het algemeen genomen vanzelfsprekend. Maar ik ben heel eerlijk als ik het gewoon niet netjes vind, of ronduit smerig.
Ah, ik had het geïnterpreteerd dat je voorafgaand aan een date al aangaf dat ze wel schoon moest zijn, vroeg me al af hoe je dat subtiel kan brengen.
Zie nu dat je het tijdens een date zegt, dat is wel logischer, zeker als de schoonheid te wensen over laat.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199412976
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ah, ik had het geïnterpreteerd dat je voorafgaand aan een date al aangaf dat ze wel schoon moest zijn, vroeg me al af hoe je dat subtiel kan brengen.
Zie nu dat je het tijdens een date zegt, dat is wel logischer, zeker als de schoonheid te wensen over laat.
Bij scharrels of ONS's is het gewoon vanzelfsprekend dat je schoon bent. Dat was ook iets wat ik 'eiste'. Ik ga niet liggen rollebollen met iemand die onverzorgd is en een uur in de wind naar nicotine of zweet stinkt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199416616
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Bij scharrels of ONS's is het gewoon vanzelfsprekend dat je schoon bent. Dat was ook iets wat ik 'eiste'. Ik ga niet liggen rollebollen met iemand die onverzorgd is en een uur in de wind naar nicotine of zweet stinkt.
Dat lijkt me toch ook common sense, iedereen doet dat. 8)7

Maar blijkbaar niet iedereen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199416673
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Bij scharrels of ONS's is het gewoon vanzelfsprekend dat je schoon bent. Dat was ook iets wat ik 'eiste'. Ik ga niet liggen rollebollen met iemand die onverzorgd is en een uur in de wind naar nicotine of zweet stinkt.
Ik zou zo nog niet eens naar m'n werk gaan, laat staan een date of ONS/scharrel :r
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:11:38 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199441505
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch ook common sense, iedereen doet dat. 8)7

Maar blijkbaar niet iedereen.
Wat is er mis met nicotine geur? Sommige mensen roken nog.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199441654
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat is er mis met nicotine geur? Sommige mensen roken nog.
Als je zelf misschien rookt, valt dat misschien mee. Ik rook zelf niet en ik vind het ronduit smerig als ik in bed lig met iemand en die ruikt een uur in de wind naar die smerige lucht. Had dan even je tanden gepoetst of een pepermuntje gepakt. Je gaat toch ook niet met een asbak neuken, wel dan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch ook common sense, iedereen doet dat. 8)7

Maar blijkbaar niet iedereen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:01 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik zou zo nog niet eens naar m'n werk gaan, laat staan een date of ONS/scharrel :r
Precies, een beetje hygiëne en frisheid is een kleine moeite.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199444551
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat is er mis met nicotine geur? Sommige mensen roken nog.
Nicotine geurt niet. :)

Ik vape, rook al 4 jaar niet meer ofzo, en stink niet naar nicotine.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 17 mei 2021 @ 00:50:54 #16
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199461549
Ik ben echt walgelijk verliefd O+

2 keer gevideobelt, 1 keer een date. Binnenkort de 2e date. De signalen staan op groen maar ik ben steeds bang om het weer kwijt te raken... dat hij zegt nee ik voel het niet ofzo.
pi_199467163
Edit: foutje

[ Bericht 27% gewijzigd door TucoRamirez op 17-05-2021 21:42:44 ]
pi_199467227
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:39 schreef TucoRamirez het volgende:
Heeft Bumble nou een update gekregen waardoor je ook als man een vrouw kan aanspreken? :')

Het is net een tweede Tinder geworden. Bah bah, ze hebben juist hun onderscheidende feature weggegooid. Tegelijkertijd net een account aangemaakt en ineens maar 10 procent van het aantal matches wat ik normaal gesproken heb.
:?
pi_199467417
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:43 schreef JDx het volgende:

[..]

:?
Edit, ik had een foutje gemaakt in mn profiel :')

[ Bericht 4% gewijzigd door TucoRamirez op 17-05-2021 14:00:55 ]
pi_199468167
Op Bumble een paar leuke matches gehad waar ik mee klets, opvallend is dat ze dachten dat ik veel kleiner was dan de aangegeven 1.83 wat ik ben...

Die foto toch maar weggegooid :+
pi_199471113
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 00:50 schreef Mishu het volgende:
Ik ben echt walgelijk verliefd O+

2 keer gevideobelt, 1 keer een date. Binnenkort de 2e date. De signalen staan op groen maar ik ben steeds bang om het weer kwijt te raken... dat hij zegt nee ik voel het niet ofzo.
Zo snel?

Na één date en twee keer videobellen? Niet zó hard van stapel lopen. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199472486
Dat Bumble ging aan het begin nog wel wat betreft matches maar snel uitgestorven. Denk dat ik nu weer eens terug ga naar Tinder of nog tips voor wat nieuws?
pi_199473203
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:13 schreef Brembo het volgende:
Dat Bumble ging aan het begin nog wel wat betreft matches maar snel uitgestorven. Denk dat ik nu weer eens terug ga naar Tinder of nog tips voor wat nieuws?
Ja, Bumble is in het begin veel matches maar daarna kom je lijkt het wel onderop de stappel.
pi_199473566
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:13 schreef Brembo het volgende:
Dat Bumble ging aan het begin nog wel wat betreft matches maar snel uitgestorven. Denk dat ik nu weer eens terug ga naar Tinder of nog tips voor wat nieuws?
De maatregelen worden afgebouwd. De kroeg komt weer in beeld *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199474811
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:50 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ja, Bumble is in het begin veel matches maar daarna kom je lijkt het wel onderop de stappel.
Ja heb ik nu ook. Maar toch wel 1 of 2 per dag nu. Hoe ga je omhoog in de stapel?

Bij Tinder is het iig nog kutter.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199474963
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja heb ik nu ook. Maar toch wel 1 of 2 per dag nu. Hoe ga je omhoog in de stapel?

Bij Tinder is het iig nog kutter.
Ja, weet ik het. Ik doe ook maar wat :D
Ik heb ook zo'n 2 per dag, maar meeste allemaal toch niet zo leuk :')

Edit: ook veel buitenlandse valt mij op. Laat ik daar nu net niet zo'n zin in hebben..

[ Bericht 3% gewijzigd door koffief1lter op 17-05-2021 20:37:27 ]
pi_199475199
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:28 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ja, weet ik het. Ik doe ook maar wat :D
Ik heb ook zo'n 2 per dag, maar meeste allemaal toch niet zo leuk :')

Edit: ook veel buitenlandse valt mij op. Laat ik daar nu net zo'n zin in hebben..
Same. :'(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199475472
Was rustig op werk dus tussendoor ff Paiq geïnstalleerd, zo'n 10 matches met 1 leuke foto en dan zie je de andere foto's :')
Leuk tijdverdrijf maar weer eraf gegooid.
  maandag 17 mei 2021 @ 21:31:30 #29
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199476344
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Zo snel?

Na één date en twee keer videobellen? Niet zó hard van stapel lopen. _O-
Ik moet op zich wel blijven nadenken inderdaad. Maar we zitten momenteel in de verwijde pupillen-seksuele aantrekkingskracht-who cares over diepe gesprekken momenteel-fase ben ik bang. Heel verleidelijk om dan het praten te stoppen en te gaan wippen.
pi_199478572
Nou, ik hoop dat ik binnenkort ook even een date kan scoren. Ik swipe alleen maar naar links. Op zich wel irritant als je zo kieskeurig bent, maar kan er ook niks aan doen. Misschien is het ook wel omdat ik in het Noorden woon. En alle mooie chicks via via hebben geen Tinder/Bumble. En uitgaan kan ook nog lang niet. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199478656
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:31 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik moet op zich wel blijven nadenken inderdaad. Maar we zitten momenteel in de verwijde pupillen-seksuele aantrekkingskracht-who cares over diepe gesprekken momenteel-fase ben ik bang. Heel verleidelijk om dan het praten te stoppen en te gaan wippen.
Jezus, zit niet alles zo kapot te analyseren zeg :')

Gewoon genieten komt in jouw woordenboek niet voor zeker?
Tip: doe het eens, er gaat een wereld voor je open!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199479050
Moet wel zeggen dat het erg kut is dit soort apps in het Noorden hoor, als je je straal een beetje normaal zet (50km?) dan kan je 90% links swipen en krijg je na 30 swipes ofzo al de melding dat je klaar bent voor vandaag.

Zet je je straal veel hoger, dan swipe je denk ik wel 75% rechts, maar heb zelf jaren in Den Haag en Leiden gewoond en dan zou ik ook niet iemand uit Friesland of Groningen swipen denk ik, genoeg in de buurt toch?

Als ik weer een app ga proberen dan neem ik zo'n trial en plaats ik me zelf in m'n oude woning in Den Haag, dat hou ik wel vol totdat het serieus is, kan wel de sleutel krijgen van oude collega ofzo van een mooi pandje :')
pi_199483126
Ervaringen met Facebook dating?

Heb daar ook maar mijn account ingesteld en nu meteen een paar leuke matches. Via de andere kanalen heb ik het idee dat ik vaak dezelfde profielen voorbij zie komen en hier toch weer andere...
pi_199484039
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 00:25 schreef JDx het volgende:
Moet wel zeggen dat het erg kut is dit soort apps in het Noorden hoor, als je je straal een beetje normaal zet (50km?) dan kan je 90% links swipen en krijg je na 30 swipes ofzo al de melding dat je klaar bent voor vandaag.

Zet je je straal veel hoger, dan swipe je denk ik wel 75% rechts, maar heb zelf jaren in Den Haag en Leiden gewoond en dan zou ik ook niet iemand uit Friesland of Groningen swipen denk ik, genoeg in de buurt toch?

Als ik weer een app ga proberen dan neem ik zo'n trial en plaats ik me zelf in m'n oude woning in Den Haag, dat hou ik wel vol totdat het serieus is, kan wel de sleutel krijgen van oude collega ofzo van een mooi pandje :')
Ik hoor vaker dat het in het noorden een stuk lastiger is soms.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199485354
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik hoor vaker dat het in het noorden een stuk lastiger is soms.
Jaa :'(

Er is hier echt niets. Ik ga maar eens proberen iemand gewoon op insta aan te spreken. Tinder en Bumble zijn best wel waardeloos de laatste tijd. En uitgaan zit er al helemaal nog niet in.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199485417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:27 schreef Grublit het volgende:
Ervaringen met Facebook dating?

Heb daar ook maar mijn account ingesteld en nu meteen een paar leuke matches. Via de andere kanalen heb ik het idee dat ik vaak dezelfde profielen voorbij zie komen en hier toch weer andere...
Is niks. Heel veel profielen die het 'even grappig om te proberen' vinden, en verder niks.
pi_199486474
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Is niks. Heel veel profielen die het 'even grappig om te proberen' vinden, en verder niks.
Mooi heb al sinds half 2018 geen FB meer.

Mijn marktonderzoek was wel nuttig, maar ben er steeds te druk voor. Weet ook nog steeds niet wat nou leuker is, een snelle date of een date waar je echt tijd in wil steken, als ik er zo over na denk heb ik er al hemaal geen zin meer in :')

Weiger er ook voor te betalen, maar lijkt me wel de beste optie als je het serieus wil aanpakken.
pi_199487399
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Is niks. Heel veel profielen die het 'even grappig om te proberen' vinden, en verder niks.
Nou, heb ik geluk dan. Ben met een leuke dame in gesprek geraakt. Zou best eens een date uit kunnen voortvloeien...
pi_199490792
Ik heb vrijdagavond weer een date, slaap spullen maar mee voor de zekerheid :9
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:15:23 #40
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199491565
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:56 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb vrijdagavond weer een date, slaap spullen maar mee voor de zekerheid :9
Ik vrijdagochtend. We gaan naar het strand maar ben een beetje aan het bedenken hoe ik in zijn bed kan eindigen.
pi_199491764
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:15 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vrijdagochtend. We gaan naar het strand maar ben een beetje aan het bedenken hoe ik in zijn bed kan eindigen.
Moet niet zo moeilijk zijn toch. Als de chemie er is stel je het gewoon voor :@ _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199491770
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:15 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vrijdagochtend. We gaan naar het strand maar ben een beetje aan het bedenken hoe ik in zijn bed kan eindigen.
Gewoon klef doen
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199492401
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:15 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vrijdagochtend. We gaan naar het strand maar ben een beetje aan het bedenken hoe ik in zijn bed kan eindigen.
Even scheren helpt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199497671
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 21:15 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vrijdagochtend. We gaan naar het strand maar ben een beetje aan het bedenken hoe ik in zijn bed kan eindigen.
Niet.

Dekentje mee en hoppa op het strand :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:44:26 #45
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199502744
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet.

Dekentje mee en hoppa op het strand :)
Het wordt slecht weer. Ik ben nu als de sodemieter mijn huis grondig aan het schoonmaken voor het geval dat _O-
pi_199502951
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 00:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet.

Dekentje mee en hoppa op het strand :)
Vrienden van mij gingen vroeger wel eens met een dikke trui naar Terschelling, strand slapen als scoren mislukte.
pi_199503247
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:01 schreef JDx het volgende:

[..]

Vrienden van mij gingen vroeger wel eens met een dikke trui naar Terschelling, strand slapen als scoren mislukte.
Huh? Waarom zou je dat doen? Ik mis even de context hier..
pi_199503573
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:01 schreef JDx het volgende:

[..]

Vrienden van mij gingen vroeger wel eens met een dikke trui naar Terschelling, strand slapen als scoren mislukte.
Wat? Een dikke trui aan en op het strand slapen? Lekker zand in je oren enzo. :')

Of gewoon een tas met spul en een matje mee?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199503857
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat? Een dikke trui aan en op het strand slapen? Lekker zand in je oren enzo. :')

Of gewoon een tas met spul en een matje mee?
Ja en een onderbroek en sokken en schoenen, niet letterlijk met alleen een dikke trui toch :')

Beetje geld enzo ook wel handig...
pi_199503911
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:51 schreef JDx het volgende:
Ja en een onderbroek en sokken en schoenen, niet letterlijk met alleen een dikke trui toch
Ja dat snap ik. Maar ook een matje en een slaapzak? Je gaat toch niet gewoon op zand slapen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199503982
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. Maar ook een matje en een slaapzak? Je gaat toch niet gewoon op zand slapen?
Was er niet bij, maar dat lijkt me geen feest. Sowieso wel een strandlaken ofzo.

Waarom al die details, wil je zelf ook gaan? Zij hadden dikke lol in ieder geval, volgens mij was het destijds ook niet een grote moeite om ergens te "slapen", toen mijn tent-mate een chickie had, liep ik 5 minuten over de camping en kon ik ook ergens pitten. Respect dat je hem de tent geeft toch.
pi_199504027
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:57 schreef JDx het volgende:

[..]

Was er niet bij, maar dat lijkt me geen feest. Sowieso wel een strandlaken ofzo.

Waarom al die details, wil je zelf ook gaan? Zij hadden dikke lol in ieder geval, volgens mij was het destijds ook niet een grote moeite om ergens te "slapen", toen mijn tent-mate een chickie had, liep ik 5 minuten over de camping en kon ik ook ergens pitten. Respect dat je hem de tent geeft toch.
Details? Ik vraag het me gewoon af hoe je dat doet met zo min mogelijk zand in je oren, neus en weet ik veel waar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199504084
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Details? Ik vraag het me gewoon af hoe je dat doet met zo min mogelijk zand in je oren, neus en weet ik veel waar.
Kan ook op het gras, weet je hoe ver het strand lopen is vanaf de bewoonde wereld op een eiland :P
pi_199504129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:04 schreef JDx het volgende:

[..]

Kan ook op het gras, weet je hoe ver het strand lopen is vanaf de bewoonde wereld op een eiland :P
Op het gras is heel wat anders, dat zou ik ook kunnen doen, dat snap ik. Maar je had het daarstraks toch echt over het strand. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199504133
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Op het gras is heel wat anders, dat zou ik ook kunnen doen, dat snap ik. Maar je had het daarstraks toch echt over het strand. :P
Details details :9
pi_199506121
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:57 schreef JDx het volgende:

[..]

Was er niet bij, maar dat lijkt me geen feest. Sowieso wel een strandlaken ofzo.

Waarom al die details, wil je zelf ook gaan? Zij hadden dikke lol in ieder geval, volgens mij was het destijds ook niet een grote moeite om ergens te "slapen", toen mijn tent-mate een chickie had, liep ik 5 minuten over de camping en kon ik ook ergens pitten. Respect dat je hem de tent geeft toch.
Mijn vrienden zoeken maar haar tent op :') Vrienden ok, maar van mijn nachtrust blijven ze af :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199506153
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 16:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mijn vrienden zoeken maar haar tent op :') Vrienden ok, maar van mijn nachtrust blijven ze af :P
Vantevoren afspreken. God, mooi dat dit soort dingen binnenkort weer kunnen, vooral voor de jeugd, mij krijg je niet meer in een tent... alhoewel, op dit moment vind ik alles best :')
  woensdag 19 mei 2021 @ 19:35:59 #58
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_199509545
Bij sommige kan er ook geen " niet geintresseerd" vanaf die zeggen opeens niks meer. Nou ja dan niet.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_199510009
quote:
14s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
Bij sommige kan er ook geen " niet geintresseerd" vanaf die zeggen opeens niks meer. Nou ja dan niet.
Niks van aantrekken, gewoon doorzoeken joch.
pi_199510453
Ze moeten een keer een simultane stream maken van 2 gelijk "gerate" mensen, man en vrouw, tegelijk aanmelden en online gaan, kijken wat dat voor reacties en dates geeft op een middag ofzo.

Dan zie je ook waarom vrouwen geen tijd hebben om te reageren met geen interesse.
pi_199511322
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:40 schreef JDx het volgende:
Dan zie je ook waarom vrouwen geen tijd hebben om te reageren met geen interesse.
Easy peasy om gewoon even te reageren van ja, sorry. Da is onzin.

Tenzij je als vrouw constant naar rechts swiped, maar ik zie daar het nut niet van in.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199511984
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 16:04 schreef JDx het volgende:

[..]

Vantevoren afspreken. God, mooi dat dit soort dingen binnenkort weer kunnen, vooral voor de jeugd, mij krijg je niet meer in een tent... alhoewel, op dit moment vind ik alles best :')
Zeg dat, het duurt voor de jeugd al helemaal lang. Ik zou ook niet meer in een tentje willen, met een wc rol onder je arm naar zo'n openbaar toilet :D
pi_199512369
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:58 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Zeg dat, het duurt voor de jeugd al helemaal lang. Ik zou ook niet meer in een tentje willen, met een wc rol onder je arm naar zo'n openbaar toilet :D
Mooiste was 's nachts op de jongens wc van die gasten die vragen of je hun vinger wil ruiken :')
pi_199513539
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:15 schreef JDx het volgende:

[..]

Mooiste was 's nachts op de jongens wc van die gasten die vragen of je hun vinger wil ruiken :')
Haha "goeie" ouwe tijd..
Nóg een goede reden om naar de vrouwen wc te gaan ;)
pi_199514677
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:49 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Haha "goeie" ouwe tijd..
Nóg een goede reden om naar de vrouwen wc te gaan ;)
Hmm, was meestal andersom, dat de vrouwen bij ons kwamen douchen en opmaken.

Zag voor het eerst van m'n leven een wimperkruller ofzo, holy shit :')

Ontopic, ik merk dat ik met mooi weer zin heb om weer zo'n app te proberen en met regen schijt heb...
pi_199516253
Waarom lijkt bijna elke single vrouw tegenwoordig een hond te hebben?
Ik heb een hekel aan honden , dan nog liever een 'Crazy Cat Lady'.. ;(
pi_199516327
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:28 schreef koffief1lter het volgende:
Waarom lijkt bijna elke single vrouw tegenwoordig een hond te hebben?
Ik heb een hekel aan honden , dan nog liever een 'Crazy Vat Lady'.. ;(
"ME ALLESSSIE O+ O+ O+ "

En dan een foto van dat beest in de meest belachelijke pose :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199516378
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:28 schreef koffief1lter het volgende:
Waarom lijkt bijna elke single vrouw tegenwoordig een hond te hebben?
Ik heb een hekel aan honden , dan nog liever een 'Crazy Cat Lady'.. ;(
Single vrouwen met een hond? Dat zie ik amper. Wel vaak een kat. Of zit je in de gepensioneerde leeftijd? :+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199516693
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Single vrouwen met een hond? Dat zie ik amper. Wel vaak een kat. Of zit je in de gepensioneerde leeftijd? :+
Ja, ik breidt m'n vijver iets uit, swipe tegenwoordig ook 65+ _O-
35, maar voel mij soms wel oud :')
  donderdag 20 mei 2021 @ 11:53:14 #70
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199517516
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:59 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ja, ik breidt m'n vijver iets uit, swipe tegenwoordig ook 65+ _O-
35, maar voel mij soms wel oud :')
65 plus???

Heb je behoefte aan een sugar mama ofzo :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199517933
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

65 plus???

Heb je behoefte aan een sugar mama ofzo :')
Ik had meer sarcasme icoontjes moeten gebruien :')
pi_199518030
39 hebben er regelmatig wel wat een hondje.

Maar moet wel een leuke hond zijn, dat zegt ook wat over de persoon :9
pi_199520529
Is een hond soms ook niet een "vervanging" omdat de vrouw in kwestie (nog) geen kinderen heeft?
pi_199521112
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:31 schreef koffief1lter het volgende:
Is een hond soms ook niet een "vervanging" omdat de vrouw in kwestie (nog) geen kinderen heeft?
Een hond is gewoon een hond. Redenen daarvoor zijn gewoon omdat het leuk of gezellig is, een vriendje erbij. Ik zou niet alles gaan verklaren vanuit voortplantingsdrang.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:34:39 #75
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199521374
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:31 schreef koffief1lter het volgende:
Is een hond soms ook niet een "vervanging" omdat de vrouw in kwestie (nog) geen kinderen heeft?
Over mannen wordt zoiets nooit gezegd als ze huisdieren hebben.
pi_199522323
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:34 schreef Mishu het volgende:

[..]

Over mannen wordt zoiets nooit gezegd als ze huisdieren hebben.
Keer gehad op tijdens een chat:

Ik: "Ik neem later twee konijnen."

Zij: "Doe niet zo kinderachtig."

:')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:43:34 #77
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199522461
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Keer gehad op tijdens een chat:

Ik: "Ik neem later twee konijnen."

Zij: "Doe niet zo kinderachtig."

:')
Iemand die zo'n toon aanslaat moet je niet willen.
pi_199522602
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:43 schreef Mishu het volgende:

[..]

Iemand die zo'n toon aanslaat moet je niet willen.
Het was ook heel snel voorbij ja. Vond haar sowieso al arrogant en laagdunkend overkomen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199522678
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:34 schreef Mishu het volgende:

[..]

Over mannen wordt zoiets nooit gezegd als ze huisdieren hebben.
Soms moet ik m'n mond ook houden.
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:02:34 #80
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199522694
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Keer gehad op tijdens een chat:

Ik: "Ik neem later twee konijnen."

Zij: "Doe niet zo kinderachtig."

:')
Ik zou lachen :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199522728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Keer gehad op tijdens een chat:

Ik: "Ik neem later twee konijnen."

Zij: "Doe niet zo kinderachtig."

:')
Wel goede karakter check dit :P
pi_199522983
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik zou lachen :D
In retrospect, misschien wel ja. Op dat moment was ik niet in de mood om te lachen :P

quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:05 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Wel goede karakter check dit :P
Dat wel. En ik wil nog steeds konijnen O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:22:13 #83
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199523007
Oh, het is serieus? Ik dacht een grapje omdat veel mensen twee kinderen willen ‘later’.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199523234
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Oh, het is serieus? Ik dacht een grapje omdat veel mensen twee kinderen willen ‘later’.
Huh, nu maak je dezelfde vergelijking als ik maar net iets anders :D
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:47:39 #85
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199523401
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:38 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Huh, nu maak je dezelfde vergelijking als ik maar net iets anders :D
Klopt. :+
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199524380
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:43 schreef Mishu het volgende:

[..]

Iemand die zo'n toon aanslaat moet je niet willen.
Dat gebeurt veel vaker dan je denkt. Toen ik nog op Paiq zat was dat bron nummer 1 voor dit soort toontjes. _O-
pi_199524614
Ik heb vandaag Bumble geïnstalleerd. Want ik mag dan bang zijn te moeten accepteren altijd single te zullen blijven, dat is eigenlijk niet wat ik wil. En ik vind mezelf daar eerlijk gezegd ook gewoon te leuk voor. :) Ik zit wel met een dilemma. Ik heb een visuele handicap. Die zie je niet als je mijn CV bekijkt of wat ik doe, maar in de categorie 'seks, liefde en relaties' is het tot nu toe altijd een enorm obstakel gebleken. Enfin, hij hoort wel bij mij. Ik heb er daarom opnieuw voor gekozen toch ook één foto (van de vier) te uploaden waarop mijn witte stok met rode streepjes zichtbaar is. Nieuw is dat ik er in mijn profieltekst nu zelf ook een opmerking over maak. Namelijk: "Op mijn ogen na, werkt alles normaal." En nee, de profieltekst bevat natuurlijk meer inhoud. Maar ik vraag mij wel af: hoe zouden jullie (m/v) zo'n opmerking in een profieltekst waarderen? Kun jij je voorstellen dat het drempelverlagend werkt?
pi_199524642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:34 schreef Mishu het volgende:

[..]

Over mannen wordt zoiets nooit gezegd als ze huisdieren hebben.
Welles :6
pi_199524736
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:44 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb vandaag Bumble geïnstalleerd. Want ik mag dan bang zijn te moeten accepteren altijd single te zullen blijven, dat is eigenlijk niet wat ik wil. En ik vind mezelf daar eerlijk gezegd ook gewoon te leuk voor. :) Ik zit wel met een dilemma. Ik heb een visuele handicap. Die zie je niet als je mijn CV bekijkt of wat ik doe, maar in de categorie 'seks, liefde en relaties' is het tot nu toe altijd een enorm obstakel gebleken. Enfin, hij hoort wel bij mij. Ik heb er daarom opnieuw voor gekozen toch ook één foto (van de vier) te uploaden waarop mijn witte stok met rode streepjes zichtbaar is. Nieuw is dat ik er in mijn profieltekst nu zelf ook een opmerking over maak. Namelijk: "Op mijn ogen na, werkt alles normaal." En nee, de profieltekst bevat natuurlijk meer inhoud. Maar ik vraag mij wel af: hoe zouden jullie (m/v) zo'n opmerking in een profieltekst waarderen? Kun jij je voorstellen dat het drempelverlagend werkt?
“Liefde maakt blind” ervan maken.
pi_199524789
quote:
10s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Liefde maakt blind” ervan maken.
Haha, ik vind hem wel leuk. Maar ik ben niet blind; alleen slechtziend (al lees ik soms ook braille).
pi_199525043
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:52 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Haha, ik vind hem wel leuk. Maar ik ben niet blind; alleen slechtziend (al lees ik soms ook braille).
Iemand die niet van die stok schrikt zal denk ik ook niet schrikken van dat soort humor, en je kunt dan in je bio aangeven dat het slechtziend is.

Het is natuurlijk wel iets dat mensen triggered, soms om weg te swipen, soms om er wel iets mee te doen.
pi_199525571
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:44 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb vandaag Bumble geïnstalleerd. Want ik mag dan bang zijn te moeten accepteren altijd single te zullen blijven, dat is eigenlijk niet wat ik wil. En ik vind mezelf daar eerlijk gezegd ook gewoon te leuk voor. :) Ik zit wel met een dilemma. Ik heb een visuele handicap. Die zie je niet als je mijn CV bekijkt of wat ik doe, maar in de categorie 'seks, liefde en relaties' is het tot nu toe altijd een enorm obstakel gebleken. Enfin, hij hoort wel bij mij. Ik heb er daarom opnieuw voor gekozen toch ook één foto (van de vier) te uploaden waarop mijn witte stok met rode streepjes zichtbaar is. Nieuw is dat ik er in mijn profieltekst nu zelf ook een opmerking over maak. Namelijk: "Op mijn ogen na, werkt alles normaal." En nee, de profieltekst bevat natuurlijk meer inhoud. Maar ik vraag mij wel af: hoe zouden jullie (m/v) zo'n opmerking in een profieltekst waarderen? Kun jij je voorstellen dat het drempelverlagend werkt?
Zie je dat ook aan je ogen dan? Als je voor de rest helemaal normaal bent, zou ik het denk ik niet doen. Gewoon eerst lekker praten en dan als het dan klikt daten; en dan neem je die stok mee en dan zeg je het dan. Misschien dat ze dan eventjes schrikken, maar daarna valt het echt wel mee. Als je voor de rest gewoon mooi bent, representatief, modieus, netjes, humor hebt, etc. dan is het misschien wat moeilijker, maar echt niet onmogelijk. Sowieso lijkt slechtziendheid me het minste ongemakkelijke. Doof ofzo lijkt me veel moeilijker. Als je niet daar mee om kan gaan getuigd dat vind ik gewoon van domheid, je kan zo veel samen als één van de twee niet goed ziet. Je kan samen naar oplossingen zoeken.

Waar ik wel van afschrik is echt zeg maar echt lichamelijke dingen die heel anders zijn of echt verlamd en in een rolstoel, maar ik zou echt niet zo veel problemen hebben met slechtziendheid of iemand met één been of whatever. Persoonlijk zou ik liever hebben dat ik zoiets bij een date te weten kom. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199525580
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:52 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Haha, ik vind hem wel leuk. Maar ik ben niet blind; alleen slechtziend (al lees ik soms ook braille).
Op zich een goede tekst in je profiel, maar ik zou er wel duidelijker bij zijn dat het over slechtziend gaat en niet blind.
pi_199526580
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
Zie je dat ook aan je ogen dan? Als je voor de rest helemaal normaal bent, zou ik het denk ik niet doen.
Dat laatste heb ik in het begin gedaan. Dat leverde ook geen matches op. Er zal altijd wel iets afwijkends aan mij zichtbaar zijn, want ik ben albino. Dat zie je natuurlijk op foto's. Verder draag ik een bril (+10), maar ik geloof dat je die sterkte op foto's niet zo ziet. En bij een ontmoeting kun je het ook aan mijn ogen zien. Mijn ervaring is echter dat de meeste mensen die goed kunnen zien barslecht kijken. :) Die handicap is in het dagelijks leven inderdaad voor mij echt niet zo'n issue, omdat ik in the end gewoon alles zelfstandig doe. Maar het blijft een handicap. Nonverbale communicatie, uitstraling .... dat zijn voor mij wel echt lege begrippen.
pi_199528598
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 21:07 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik in het begin gedaan. Dat leverde ook geen matches op. Er zal altijd wel iets afwijkends aan mij zichtbaar zijn, want ik ben albino. Dat zie je natuurlijk op foto's. Verder draag ik een bril (+10), maar ik geloof dat je die sterkte op foto's niet zo ziet. En bij een ontmoeting kun je het ook aan mijn ogen zien. Mijn ervaring is echter dat de meeste mensen die goed kunnen zien barslecht kijken. :) Die handicap is in het dagelijks leven inderdaad voor mij echt niet zo'n issue, omdat ik in the end gewoon alles zelfstandig doe. Maar het blijft een handicap. Nonverbale communicatie, uitstraling .... dat zijn voor mij wel echt lege begrippen.
Heb je van die hele dikke glazen? :P Dat vind ik wel wat hebben ofzo. Maar verder, tja, je kunt wat in je bio zetten, wat grappigs. En verder gewoon goed communiceren, gewoon over hebben bij je date. Als je voor de rest gewoon een zo mooi (innerlijk en uiterlijk) mogelijke jou probeert te zijn lijkt me er echt niets aan de hand. Dan vind je echt wel de liefde. :) Het lijkt me niet zo'n groot probleem eerlijk gezegd zo lang je staat voor jezelf, er niet onzeker van wordt, in jezelf gelooft, je aanpast, communiceert met een ander, etc.

En wbt matches: Het algoritme verneukt ook een boel hoor. Ligt niet per se altijd aan jezelf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199528665
Ik heb Tinder maar weer eens herinstalleert. Waardeloze app, mja je moet wat. Weer even opnieuw beginnen. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199529052
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 21:54 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb Tinder maar weer eens herinstalleert. Waardeloze app, mja je moet wat. Weer even opnieuw beginnen. :)
Een rijtje matches die beginnen met een gesprek en dan stil worden en matches waar ik niet meer de behoefte heb om het gesprek te vervolgen met een antwoord. -O-
pi_199529146
Al die matches die geblured zijn maakt je toch wat nieuwsgierig, of niet?
pi_199531412
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 22:04 schreef koffief1lter het volgende:
Al die matches die geblured zijn maakt je toch wat nieuwsgierig, of niet?
Tinder gold nemen. :)

Maar 9 van de 10 zijn toch lelijk. Ik heb echt maar een keer per 2-3 maand een mooie match ofzo. Maar hier in het Noorden is er ook niet zo veel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199531439
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 22:01 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Een rijtje matches die beginnen met een gesprek en dan stil worden en matches waar ik niet meer de behoefte heb om het gesprek te vervolgen met een antwoord. -O-
Tja, zo werkt het nou eenmaal. Kwestie van blijven proberen en geluk hebben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199532154
Hopelijk liked mijn 10/10 match me nog een keer toen ik Tinder per ongeluk verwijderd had en ik haar nummer had verward met die van iemand anders. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199533754
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 23:06 schreef Discombobulate het volgende:
Hopelijk liked mijn 10/10 match me nog een keer toen ik Tinder per ongeluk verwijderd had en ik haar nummer had verward met die van iemand anders. :')
Ah nee... Dat is kut :')
Ik kwam trouwens de ex van Domien Verschuren nog tegen op Bumble, al kan dat ook een nep profiel zijn (wel verified).
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:17:43 #103
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199538141
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:44 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb vandaag Bumble geïnstalleerd. Want ik mag dan bang zijn te moeten accepteren altijd single te zullen blijven, dat is eigenlijk niet wat ik wil. En ik vind mezelf daar eerlijk gezegd ook gewoon te leuk voor. :) Ik zit wel met een dilemma. Ik heb een visuele handicap. Die zie je niet als je mijn CV bekijkt of wat ik doe, maar in de categorie 'seks, liefde en relaties' is het tot nu toe altijd een enorm obstakel gebleken. Enfin, hij hoort wel bij mij. Ik heb er daarom opnieuw voor gekozen toch ook één foto (van de vier) te uploaden waarop mijn witte stok met rode streepjes zichtbaar is. Nieuw is dat ik er in mijn profieltekst nu zelf ook een opmerking over maak. Namelijk: "Op mijn ogen na, werkt alles normaal." En nee, de profieltekst bevat natuurlijk meer inhoud. Maar ik vraag mij wel af: hoe zouden jullie (m/v) zo'n opmerking in een profieltekst waarderen? Kun jij je voorstellen dat het drempelverlagend werkt?
Volgens mijn collega hoeft niemand alleen te blijven, je moet dan gewoon je eisen laten zakken. Dus ik denk niet dat je bang moet zijn altijd single te blijven. (maar als ik hem hoor klagen over zijn vrouw, blijf ik liever alleen :))
Ik geloof dat ook op datingapps er wel genoeg leuke vrouwen zijn die geen problemen hebben met een handicap. Iedereen heeft wel iets, uiteindelijk gaat het toch om het totaalplaatje. En albinisme is ook wel speciaal, dat kan juist ook wel aantrekkelijk zijn. Net als blijkbaar veel vrouwen ongeveer hetzelfde profiel hebben, zie ik ook veel mannen met ongeveer hetzelfde profiel, het is juist leuk als er iets anders tussen zit. Als je luchtig met je handicap omgaat in je profiel en je gewoon andere leuke interesses hebt, zou het voor mij wel drempelverlagend werken als je het wel benoemt, zeker als het zichtbaar is.
Alleen om de een of andere reden moet ik bij het "werkt alles normaal" aan seks denken, maar dat kan ook aan mij liggen. :) En is ook wel afhankelijk van wat er verder staat, als je vervolgzin iets is in de trant van "dus ik heb gewoon een baan en hobbies" dan heeft het toch weer een andere lading.
Misschien is paiq ook nog wel iets voor jou? Ik zag daar in mijn quiz best veel antwoorden langskomen over handicaps en of ik dat een probleem vind. (en iemand die graag luiers droeg, of ik dat een probleem vond en of ik hem zou verschonen, dat werd me wel iets te speciaal :D)

quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 20:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik liever hebben dat ik zoiets bij een date te weten kom. :)
Ik zou het graag vantevoren weten, haha lekker makkelijk, hoef ik minder tijd aan mn make up te besteden ;) Maar serieus, ik zou het als ik zelf slechtziend was het vooral zelf wel willen zeggen voorafgaand aan een date, anders zou ik me te druk maken over de reactie van de ander als hij pas bij de date ziet dat ik slechtziend ben. Iemand die er niet mee om kan gaan is toch geen match en dat weet ik dan liever zo snel mogelijk.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199538689
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Volgens mijn collega hoeft niemand alleen te blijven, je moet dan gewoon je eisen laten zakken. Dus ik denk niet dat je bang moet zijn altijd single te blijven. (maar als ik hem hoor klagen over zijn vrouw, blijf ik liever alleen :))
Ik geloof dat ook op datingapps er wel genoeg leuke vrouwen zijn die geen problemen hebben met een handicap. Iedereen heeft wel iets, uiteindelijk gaat het toch om het totaalplaatje. En albinisme is ook wel speciaal, dat kan juist ook wel aantrekkelijk zijn. Net als blijkbaar veel vrouwen ongeveer hetzelfde profiel hebben, zie ik ook veel mannen met ongeveer hetzelfde profiel, het is juist leuk als er iets anders tussen zit. Als je luchtig met je handicap omgaat in je profiel en je gewoon andere leuke interesses hebt, zou het voor mij wel drempelverlagend werken als je het wel benoemt, zeker als het zichtbaar is.
Alleen om de een of andere reden moet ik bij het "werkt alles normaal" aan seks denken, maar dat kan ook aan mij liggen. :) En is ook wel afhankelijk van wat er verder staat, als je vervolgzin iets is in de trant van "dus ik heb gewoon een baan en hobbies" dan heeft het toch weer een andere lading.
Misschien is paiq ook nog wel iets voor jou? Ik zag daar in mijn quiz best veel antwoorden langskomen over handicaps en of ik dat een probleem vind. (en iemand die graag luiers droeg, of ik dat een probleem vond en of ik hem zou verschonen, dat werd me wel iets te speciaal :D)
[..]

Ik zou het graag vantevoren weten, haha lekker makkelijk, hoef ik minder tijd aan mn make up te besteden ;) Maar serieus, ik zou het als ik zelf slechtziend was het vooral zelf wel willen zeggen voorafgaand aan een date, anders zou ik me te druk maken over de reactie van de ander als hij pas bij de date ziet dat ik slechtziend ben. Iemand die er niet mee om kan gaan is toch geen match en dat weet ik dan liever zo snel mogelijk.
Hahaha, mooi dat soort mensen die schaamteloos dit soort dingen vermelden. :D

Ik zou het ook van tevoren willen weten of aangeven om een akward situatie te voorkomen f2f en je elkaars tijd hebt verspilt met een verkeerde verwachting voor de date/chat fase.

Al denk ik wel dat je daar best doorheen kan kijken(geen woordgrap...), iemand die minder/slecht ziet kan net zo leuk zijn als iemand die wel normaal kan zien. Meestal is het een aantal punten waarop iemand afknapt daar hoeft niet eens iets lichamelijks voor te zijn.
pi_199538750
Date van komende zondag is wel erg enthousiast. Ze wilde eerst wel bij mij thuis komen zondag. Lief bedoeld, maar dat kan later, als het klikt ook. Ik vind het relaxter om ergens af te spreken voor het eerst. Dat begreep ze wel. Heeft ze ergens een wandeling bijna een uur verderop in de auto in gedachten, dan eerst carpoolen er naar toe. Leuk hoor, maar ik twijfel wat over hoe leuk ik haar vind en dan werkt het toch wat averechts. Vind het een beetje flauw om nu nog af te zeggen en ben ook wel weer nieuwsgierig, maar merk wel dat de interesse en motivatie die ik had snel weg is. Heb maar gezegd dat we het beste er afzonderlijk naar toe kunnen rijden. :+
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_199538951
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 22:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Tinder gold nemen. :)

Maar 9 van de 10 zijn toch lelijk. Ik heb echt maar een keer per 2-3 maand een mooie match ofzo. Maar hier in het Noorden is er ook niet zo veel.
Niet eeuwig zeuren over ons mooie Noorden he ;) ben zelf ook verhuisd naar Leiden en later Den Haag, maar uiteindelijk weer terug gekomen. We moeten hier een soort chickmagnet bouwen 8-)
pi_199542316
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Niet eeuwig zeuren over ons mooie Noorden he ;) ben zelf ook verhuisd naar Leiden en later Den Haag, maar uiteindelijk weer terug gekomen. We moeten hier een soort chickmagnet bouwen 8-)
Lijkt me een goed plan. Zo veel mooie matches als ik in Amsterdam of Den Haag ga zitten, maar hier niet zo veel. :'(

Ach ja.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199545198
Typisch weer Tinder hoor, restart, eerste dag 30 likes en daarna wordt het gestaag minder en ga je naar onderen in de stapel. :')

Ze willen echt gewoon dat je boosts blijft kopen. Of je moet na restarten net geluk hebben dat je een hoge ELO score toegeschreven krijgt waardoor je bovenaan blijft.

Waardeloze app, mja er is niets anders écht populairs. Bumble ben ik ook wel door de stapel heen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 23:47:29 #109
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199549073
Zo, 2e date zit er op. Hij is nog even bij mij thuis geweest om thee te drinken na de wandeling en hij is toen in slaap gevallen op de bank O+ hij was ook heel misselijk de hele tijd.

Date 3 staat op de planning *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door Mishu op 21-05-2021 23:56:41 ]
pi_199549337
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:47 schreef Mishu het volgende:
Zo, 2e date zit er op. Hij is nog even bij mij thuis geweest om thee te drinken na de wandeling en hij is toen in slaap gevallen op de bank O+ hij was ook heel misselijk de hele tijd.

Date 3 staat op de planning *O*
Klinkt goed, leuk :)
pi_199549349
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:47 schreef Mishu het volgende:
Zo, 2e date zit er op. Hij is nog even bij mij thuis geweest om thee te drinken na de wandeling en hij is toen in slaap gevallen op de bank O+ hij was ook heel misselijk de hele tijd.

Date 3 staat op de planning *O*
Lekker zorgzaam zijn als die arme jongen een beetje misselijk was. Houden jullie daarvan? :-P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 08:49:17 #112
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199550975
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 00:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Lekker zorgzaam zijn als die arme jongen een beetje misselijk was. Houden jullie daarvan? :-P
Ik heb geprobeerd om goed te luisteren en idd zorgzaam te zijn. Luisteren omdat ik nogal een kletskous kan zijn met zenuwen erbij. En zorgzaam omdat mannen daar ook naar zoeken als eigenschap haha en ik op dit moment alles wil doen zodat ik hem krijg. Maar ook gewoon omdat het zielig is en ik lief ben natuurlijk.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:05:17 #113
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199551569
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:55 schreef Telefono het volgende:
Date van komende zondag is wel erg enthousiast. Ze wilde eerst wel bij mij thuis komen zondag. Lief bedoeld, maar dat kan later, als het klikt ook. Ik vind het relaxter om ergens af te spreken voor het eerst. Dat begreep ze wel. Heeft ze ergens een wandeling bijna een uur verderop in de auto in gedachten, dan eerst carpoolen er naar toe. Leuk hoor, maar ik twijfel wat over hoe leuk ik haar vind en dan werkt het toch wat averechts. Vind het een beetje flauw om nu nog af te zeggen en ben ook wel weer nieuwsgierig, maar merk wel dat de interesse en motivatie die ik had snel weg is. Heb maar gezegd dat we het beste er afzonderlijk naar toe kunnen rijden. :+
Goh, als je beiden in hetzelfde gebied woont, is er dan niet wat dichterbij een wandelgebied? Maar misschien blijkt ze toch heel leuk in het echt, dus wel goed om te gaan!

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 23:47 schreef Mishu het volgende:
Zo, 2e date zit er op. Hij is nog even bij mij thuis geweest om thee te drinken na de wandeling en hij is toen in slaap gevallen op de bank O+ hij was ook heel misselijk de hele tijd.

Date 3 staat op de planning *O*
Ik vind het best bijzonder dat iemand op de bank in slaap valt tijdens de tweede date. Tenminste zoals ik het lees is er geen seks aan voorafgegaan, dus dan stel ik me voor dat hij gewoon tijdens een gesprek in slaap valt? Dat zou ik zelf tijdens een date niet zo snel doen. Als ik me niet goed voel wil ik ook liever thuis zijn en geen slechte zieke indruk achterlaten. Maar dat hij dat niet had, is misschien wel een teken dat het voor hem goed en vertrouwd voelde bij jou. Of het was een test om te kijken hoe zorgzaam je bent ;) Denk inderdaad dat mannen dat wel kunnen waarderen in een vrouw.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:15:18 #114
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199551685
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:05 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Goh, als je beiden in hetzelfde gebied woont, is er dan niet wat dichterbij een wandelgebied? Maar misschien blijkt ze toch heel leuk in het echt, dus wel goed om te gaan!
[..]

Ik vind het best bijzonder dat iemand op de bank in slaap valt tijdens de tweede date. Tenminste zoals ik het lees is er geen seks aan voorafgegaan, dus dan stel ik me voor dat hij gewoon tijdens een gesprek in slaap valt? Dat zou ik zelf tijdens een date niet zo snel doen. Als ik me niet goed voel wil ik ook liever thuis zijn en geen slechte zieke indruk achterlaten. Maar dat hij dat niet had, is misschien wel een teken dat het voor hem goed en vertrouwd voelde bij jou. Of het was een test om te kijken hoe zorgzaam je bent ;) Denk inderdaad dat mannen dat wel kunnen waarderen in een vrouw.
Nouja ik vond het ook wel wat. Hij had de avond ervoor getennist tot laat en nog wat werk gedaan en toen een paar keer wakker. Toen een fikse wandeling in de wind. Toen gemberthee. En toen gingen we op de bank liggen met een dekentje tegen elkaar aan en toen viel hij in slaap. Nooit eerder meegemaakt idd.

Maarja hij was wel ontspannen genoeg dus blijkbaar.
pi_199552018
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:55 schreef Telefono het volgende:
Date van komende zondag is wel erg enthousiast. Ze wilde eerst wel bij mij thuis komen zondag. Lief bedoeld, maar dat kan later, als het klikt ook. Ik vind het relaxter om ergens af te spreken voor het eerst. Dat begreep ze wel. Heeft ze ergens een wandeling bijna een uur verderop in de auto in gedachten, dan eerst carpoolen er naar toe. Leuk hoor, maar ik twijfel wat over hoe leuk ik haar vind en dan werkt het toch wat averechts. Vind het een beetje flauw om nu nog af te zeggen en ben ook wel weer nieuwsgierig, maar merk wel dat de interesse en motivatie die ik had snel weg is. Heb maar gezegd dat we het beste er afzonderlijk naar toe kunnen rijden. :+
Ik denk dat je een 1e date zo simpel mogelijk moet houden, in ieder geval dat deed/doe ik altijd, dan kun je altijd nog verlengen met een drankje of wandeling zodat je niet gebonden bent aan tijd en ook ingeval het niet leuk is de date wat korter maken.

Uit eigen ervaring was twijfel voor de date meestal de uitkomst dat de date ook "tegenviel". Maar gewoon gaan en zien of het leuk is is beter dan afzeggen en nooit weten hoe de ander is.
pi_199552373
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 08:49 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik heb geprobeerd om goed te luisteren en idd zorgzaam te zijn. Luisteren omdat ik nogal een kletskous kan zijn met zenuwen erbij. En zorgzaam omdat mannen daar ook naar zoeken als eigenschap haha en ik op dit moment alles wil doen zodat ik hem krijg. Maar ook gewoon omdat het zielig is en ik lief ben natuurlijk.
Als man vind ik dat echt zo fijn, raak ik helemaal ondersteboven van. O+

Maar andersom ook wel een beetje hoor, als man vind ik het ook fijn om zorgzaam te zijn. Volgens mij is dat echt een universele menselijke eigenschap, maar neigt het iets meer naar het vrouwelijke toe.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199552400
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:15 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nouja ik vond het ook wel wat. Hij had de avond ervoor getennist tot laat en nog wat werk gedaan en toen een paar keer wakker. Toen een fikse wandeling in de wind. Toen gemberthee. En toen gingen we op de bank liggen met een dekentje tegen elkaar aan en toen viel hij in slaap. Nooit eerder meegemaakt idd.

Maarja hij was wel ontspannen genoeg dus blijkbaar.
Ik denk dat dat echt een teken is dat hij zich heel erg vertrouwd voelt bij je. En niet zoals @MizzezAmy zegt een test. A good sign iig, maar zeker weet ik het ook niet natuurlijk. Succes! :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:19:35 #118
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199552847
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 11:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik denk dat dat echt een teken is dat hij zich heel erg vertrouwd voelt bij je. En niet zoals @:MizzezAmy zegt een test. A good sign iig, maar zeker weet ik het ook niet natuurlijk. Succes! :D
Oh ik denk ook niet echt dat het een test was hoor, vandaar de ;)
Ik vind het ook wel een bepaald soort kwetsbaarheid tonen als je bij iemand in slaap valt. Dus ik vind het bijzonder, maar niet per definitie negatief.
Toen hij wakker werd heb je niet gezegd dat hij ook wel in je bed mocht slapen? :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199553197
[quote]0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:05 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Goh, als je beiden in hetzelfde gebied woont, is er dan niet wat dichterbij een wandelgebied? Maar misschien blijkt ze toch heel leuk in het echt, dus wel goed om te gaan!
[..]

Ja heb ik ook eerst voorgesteld, toen kwam zij met dit idee. Toegegeven, het is daar wel heel mooi. Het is vooral een en-en-en kwestie. Heel veel appen, direct terug reageren, een eind verder afspreken ipv dichterbij, meteen willen carpoolen. Vind het wat drukkend. Het voelt allemaal een beetje alsof je even in een winkel bent en er gelijk een verkoper naar je toekomt met mooie 'vrijblijvende' praatjes.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_199553243
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:48 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik denk dat je een 1e date zo simpel mogelijk moet houden, in ieder geval dat deed/doe ik altijd, dan kun je altijd nog verlengen met een drankje of wandeling zodat je niet gebonden bent aan tijd en ook ingeval het niet leuk is de date wat korter maken.

Uit eigen ervaring was twijfel voor de date meestal de uitkomst dat de date ook "tegenviel". Maar gewoon gaan en zien of het leuk is is beter dan afzeggen en nooit weten hoe de ander is.
Ja dat vind ik ook altijd. Via internet is het voor mij eerst gewoon een soort van kennismaking. Of iemand ook echt zo is als je denk. De rest komt dan eventueel wel. Ooit (lang terug) een date gehad naar een dierenpark, voor ons beide 1,5 uur rijden. Kwam ik daar, was ze op mijn zachtst gezegd niet mijn type, en dat was wedezijds. Zowel uiterlijk als innerlijk. Na een uur ging zij weg en ben ik daar nog maar even gebleven (alleen). Zeer ongemakkelijk en leerzaam. Dus vanaf toen zoveel mogelijk 'wat drinken of ergens wandelen' eerste dates :).
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:52:03 #121
108913 Godshand
guide4you
pi_199553259
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:

Alleen om de een of andere reden moet ik bij het "werkt alles normaal" aan seks denken, maar dat kan ook aan mij liggen. :)
_O-

quote:
Ik zag daar in mijn quiz best veel antwoorden langskomen over handicaps en of ik dat een probleem vind. (en iemand die graag luiers droeg, of ik dat een probleem vond en of ik hem zou verschonen, dat werd me wel iets te speciaal :D)
Holy shit :')__!

Ik vraag mij af of er werkelijk vrouwen bestaan die in die behoefte vrijwillig willen voorzien. Denk lastig voor zulke mannen. Net als dominante vrouwen om gevochten wordt door sub mannen

[ Bericht 2% gewijzigd door Godshand op 22-05-2021 15:29:24 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199553634
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:50 schreef Telefono het volgende:
Dus vanaf toen zoveel mogelijk 'wat drinken of ergens wandelen' eerste dates .
Same. Is ook gewoon het beste.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199553901
Misschien binnenkort maar eens nieuwe foto's maken, maar selfies zijn zo onmannelijk, ongemakkelijk en saai. Andere foto's gemaakt door vrienden zo gemaakt/nep. Genoeg matches dus misschien maar geen nieuwe foto's. -O-
  zaterdag 22 mei 2021 @ 13:41:52 #124
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199554065
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Oh ik denk ook niet echt dat het een test was hoor, vandaar de ;)
Ik vind het ook wel een bepaald soort kwetsbaarheid tonen als je bij iemand in slaap valt. Dus ik vind het bijzonder, maar niet per definitie negatief.
Toen hij wakker werd heb je niet gezegd dat hij ook wel in je bed mocht slapen? :D
Haha nee daar was ik te zenuwachtig voor. Ik wil een roos niet in de knop knakken.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 13:45:27 #125
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199554113
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:32 schreef koffief1lter het volgende:
Misschien binnenkort maar eens nieuwe foto's maken, maar selfies zijn zo onmannelijk, ongemakkelijk en saai. Andere foto's gemaakt door vrienden zo gemaakt/nep. Genoeg matches dus misschien maar geen nieuwe foto's. -O-
Je kan vaak foto's voor je Linkedin laten maken. Zo'n foto werkt wel goed bij een man denk ik.
pi_199555012
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:32 schreef koffief1lter het volgende:
Misschien binnenkort maar eens nieuwe foto's maken, maar selfies zijn zo onmannelijk, ongemakkelijk en saai. Andere foto's gemaakt door vrienden zo gemaakt/nep. Genoeg matches dus misschien maar geen nieuwe foto's. -O-
Ik heb een vriendin die fotografie als hobby heeft. Heb over maand ofzo weer even een afspraak voor Tinderfoto's maken. :7
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 15:27:11 #127
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199555458
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:46 schreef Telefono het volgende:

Ja heb ik ook eerst voorgesteld, toen kwam zij met dit idee. Toegegeven, het is daar wel heel mooi. Het is vooral een en-en-en kwestie. Heel veel appen, direct terug reageren, een eind verder afspreken ipv dichterbij, meteen willen carpoolen. Vind het wat drukkend. Het voelt allemaal een beetje alsof je even in een winkel bent en er gelijk een verkoper naar je toekomt met mooie 'vrijblijvende' praatjes.
Ja, dat zou ik ook wel hebben. Ik zou ook liever niet gelijk bij iemand thuis willen afspreken en ook zeker mijn eigen vervoer willen hebben. Denk dat het geen kwaad kan bij een eerste date wat voorzichtig te zijn, je hoort af en toe van die verhalen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 12:50 schreef Telefono het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook altijd. Via internet is het voor mij eerst gewoon een soort van kennismaking. Of iemand ook echt zo is als je denk. De rest komt dan eventueel wel. Ooit (lang terug) een date gehad naar een dierenpark, voor ons beide 1,5 uur rijden. Kwam ik daar, was ze op mijn zachtst gezegd niet mijn type, en dat was wedezijds. Zowel uiterlijk als innerlijk. Na een uur ging zij weg en ben ik daar nog maar even gebleven (alleen). Zeer ongemakkelijk en leerzaam. Dus vanaf toen zoveel mogelijk 'wat drinken of ergens wandelen' eerste dates :).
Ja, die zijn denk ik wel het beste als je elkaar alleen van internet kent. Ik had ook een keer als eerste date afgesproken voor een escape room, bedacht me pas later dat dat niet echt handig is, als het niet bevalt kun je niet eens weg. :) Gelukkig viel het best mee, maar bewaar dat nu toch maar voor de tweede date ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199556063
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:45 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je kan vaak foto's voor je Linkedin laten maken. Zo'n foto werkt wel goed bij een man denk ik.
Goed idee wel, thanks. Foto van LinkedIn is echt heul oud, baardloos, geen lang(er) haar nog. Maar goed dat ik in al die jaren niet op gesprek heb gemoeten. _O-
pi_199560111
Mensen die zelfs via een chat moeite hebben met een gesprek voeren :N
Ik geef het op, ben er klaar mee, retarded volk.
.
.
.
.
Morgen weer even verder swipen dan... :+
pi_199561786
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:56 schreef koffief1lter het volgende:
Mensen die zelfs via een chat moeite hebben met een gesprek voeren :N
Ik geef het op, ben er klaar mee, retarded volk.
.
.
.
.
Morgen weer even verder swipen dan... :+
Irritant is dat hé, ik heb nu iemand die zo slecht is in het stellen van wedervragen. Voelt een beetje saai ofzo. Wordt denk ik toch niks. Bovendien is zo ook niet heel erg leuk.

Ik bewaar mijn likes maar even voor een later moment denk ik. En ik heb nog iemand op Instagram die ik nog een keer een berichtje wil sturen. Ik ga het gewoon een keer doen, nee heb je, ja kun je krijgen.

Maar even geen zin meer in datingapps ook.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199563737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 14:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin die fotografie als hobby heeft. Heb over maand ofzo weer even een afspraak voor Tinderfoto's maken. :7
Dan bof je wel ja, kan goed uitpakken :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199564508
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 21:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan bof je wel ja, kan goed uitpakken :D
Jaa echt wel. Maar ook lastig. Ik ben niet bepaald fotogeniek for some reason. Weet niet wat dat is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199564519
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 14:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin die fotografie als hobby heeft. Heb over maand ofzo weer even een afspraak voor Tinderfoto's maken. :7
Kan ze mooi het FokFotoboek voor iedereen hier aanvullen _O-
  zaterdag 22 mei 2021 @ 22:42:21 #134
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199566599
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:00 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Kan ze mooi het FokFotoboek voor iedereen hier aanvullen _O-
Haha jij begint?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199567672
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha jij begint?
Die had ik terug kunnen verwachten..
  zaterdag 22 mei 2021 @ 23:35:39 #136
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199568982
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 23:03 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Die had ik terug kunnen verwachten..
Maar jij kan wel met goed fatsoen een f1lter gebruiken ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199569171
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Maar jij kan wel met goed fatsoen een f1lter gebruiken ;)
Zo onaardig :')

[ Bericht 0% gewijzigd door koffief1lter op 22-05-2021 23:52:30 ]
  zondag 23 mei 2021 @ 00:10:04 #138
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199570492
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 23:40 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Zo onaardig :')
:@ ik bedoelde meer dat het normaal niet zo gewaardeerd wordt als je een filter gebruikt, maar als het in je naam zit heb je een goed excuus (ik ga dan uit van een bruin filter ;))
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199573151
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 00:10 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

:@ ik bedoelde meer dat het normaal niet zo gewaardeerd wordt als je een filter gebruikt, maar als het in je naam zit heb je een goed excuus (ik ga dan uit van een bruin filter ;))
Ohhh, zo scherp was ik ook weer niet (je gebruikte zelfs nog f1lter) :P
Haha ja, ze maken voor mij vast een uitzondering ;)
pi_199575368
Get a room
  zondag 23 mei 2021 @ 07:46:29 #141
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_199575402
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 14:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin die fotografie als hobby heeft. Heb over maand ofzo weer even een afspraak voor Tinderfoto's maken. :7
Dat is serieus een ding ja?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_199575700
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 07:46 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dat is serieus een ding ja?
Blijkbaar voldoet een random foto van jezelf niet :')
  zondag 23 mei 2021 @ 09:33:16 #143
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199575918
Spontane foto’s zijn het leukst vind ik. Dus in het bos, op het terras, op vakantie of een festival... En niet een professionele fotoshoot. Dat is niet hoe je doorgaans bent.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 23 mei 2021 @ 09:41:30 #144
108913 Godshand
guide4you
pi_199575993
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Spontane foto’s zijn het leukst vind ik. Dus in het bos, op het terras, op vakantie of een festival... En niet een professionele fotoshoot. Dat is niet hoe je doorgaans bent.
Heb je gelijk in :)

Ik vind vooral prof foto's waar vrouwen met hun vorige gezin (man dan weg geknipt, zie je alleen een schouder van ofzo) het ergst eigenlijk. Vroeger zo trots op het gezin en nu maar die foto schaamteloos voor een dating profiel gebruiken :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199576110
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 09:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je gelijk in :)

Ik vind vooral prof foto's waar vrouwen met hun vorige gezin (man dan weg geknipt, zie je alleen een schouder van ofzo) het ergst eigenlijk. Vroeger zo trots op het gezin en nu maar die foto schaamteloos voor een dating profiel gebruiken :')
Of foto's waar ze hun vrienden er "uitbewerkt" hebben met Paint, is toch ook raar. Vakantie, terras of hobby/sport foto's vindt ik bij andere altijd wel het leukste. Of jd hangt een heel verhaal op hoe tof je iets vind is er geen foto van (uitzonderingen daargelaten). Al geeft een selfie toch ook een goed beeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door koffief1lter op 23-05-2021 10:00:17 ]
pi_199576572
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Spontane foto’s zijn het leukst vind ik. Dus in het bos, op het terras, op vakantie of een festival... En niet een professionele fotoshoot. Dat is niet hoe je doorgaans bent.
Eens. Geeft een veel beter beeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199581762
Wat vind men hier eigenlijk van FWB? :P

Ik ben de laatste tijd wat aan het praten en date gehad met iemand en ik ben best wel haar type. Echter is zij totaal niet mijn type, in de zin van een relatie. Op zich wil ik wel gewoon lol hebben met haar, want het contact is wel heel goed. Ik denk dat ik gewoon vraag of ze dat eventueel zou willen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 23 mei 2021 @ 15:33:35 #148
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199582212
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:08 schreef Discombobulate het volgende:
Wat vind men hier eigenlijk van FWB? :P

Ik ben de laatste tijd wat aan het praten en date gehad met iemand en ik ben best wel haar type. Echter is zij totaal niet mijn type, in de zin van een relatie. Op zich wil ik wel gewoon lol hebben met haar, want het contact is wel heel goed. Ik denk dat ik gewoon vraag of ze dat eventueel zou willen.
Wat maakt het uit wat wij vinden? Het belangrijkste is of zij er zin in heeft of niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199582259
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wat wij vinden? Het belangrijkste is of zij er zin in heeft of niet.
Ja, snap ik. Maar ik vraag me af of er hier meer mensen zijn met zo'n type relatie met iemand. Dat is wat ik vroeg, gewoon in het algemeen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199584053
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Maar ik vraag me af of er hier meer mensen zijn met zo'n type relatie met iemand. Dat is wat ik vroeg, gewoon in het algemeen.
Is het niet gewoon een PWB? Person with benefits? :P
  zondag 23 mei 2021 @ 17:11:10 #151
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199584258
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Maar ik vraag me af of er hier meer mensen zijn met zo'n type relatie met iemand. Dat is wat ik vroeg, gewoon in het algemeen.
Heel veel. Maar vaak is de ene partij niet eerlijk naar de ander toe.

Zolang jij eerlijk bent dat je nooit een echte relatie met haar zou willen is het oke.
pi_199584324
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Maar ik vraag me af of er hier meer mensen zijn met zo'n type relatie met iemand. Dat is wat ik vroeg, gewoon in het algemeen.
Heb wel zo iemand. Als we beide niks “interessanters” hebben spreken we af.
Best leuk, ik vond hem een even “leuk leuk” en heb toen het contact een tijdje verbroken.
Nu is het gewoon duidelijk alleen voor seks/gezelligheid.

Ik heb het hem gwn gevraagd, of hij zo’n soort regeling zag zitten. Mja mss is het makkelijker als een vrouw dat aan een man vraagt. Geen idee.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199584446
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Heb wel zo iemand. Als we beide niks “interessanters” hebben spreken we af.
Best leuk, ik vond hem een even “leuk leuk” en heb toen het contact een tijdje verbroken.
Nu is het gewoon duidelijk alleen voor seks/gezelligheid.

Ik heb het hem gwn gevraagd, of hij zo’n soort regeling zag zitten. Mja mss is het makkelijker als een vrouw dat aan een man vraagt. Geen idee.
Als mannen het aan vrouwen vragen, dan is de reactie 9 van de 10 keer dat ze toch op meer hadden gehoopt. Andersom is dat veel minder.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 23 mei 2021 @ 17:34:45 #154
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199584715
Eigenlijk vind ik mannen ofwel geweldig ofwel ik kan ze niet uitstaan en zou ze dus ook niet als fwb trekken.

Toen ik jonger was en geen zin had in een relatie had ik wel eens seks met een hele domme man. Die man zal er best blij mee zijn geweest maar voelde op een gegeven moment toch 'lullig' om steeds zo'n flapdrol uit een lager milieu te 'gebruiken'.
pi_199585015
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:11 schreef Mishu het volgende:
Zolang jij eerlijk bent dat je nooit een echte relatie met haar zou willen is het oke.
Ja, sowieso. Ik vind het ook een beetje onaardig om seks te hebben als zij niet weet dat ik geen relatie wil. Zeg maar eerst paar keer daten, seks en dan zeggen van doei (wat veel mannen doen volgens mij). Dat vind ik ook asociaal. Dus dan gewoon eerlijk de boel communiceren in het begin.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199585388
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:34 schreef Mishu het volgende:
Eigenlijk vind ik mannen ofwel geweldig ofwel ik kan ze niet uitstaan en zou ze dus ook niet als fwb trekken.

Toen ik jonger was en geen zin had in een relatie had ik wel eens seks met een hele domme man. Die man zal er best blij mee zijn geweest maar voelde op een gegeven moment toch 'lullig' om steeds zo'n flapdrol uit een lager milieu te 'gebruiken'.
Mijn Fwb is best een eikel eigenlijk en hij vind mij ook wat te direct.
Mja ergernis/“haat” is ook een emotie. Het is een beetje vreemd eigenlijk, we vinden elkaar helemaal niet zo aardig _O- maar er is wel erg veel chemie.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199585469
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:34 schreef Mishu het volgende:
Eigenlijk vind ik mannen ofwel geweldig ofwel ik kan ze niet uitstaan en zou ze dus ook niet als fwb trekken.

Toen ik jonger was en geen zin had in een relatie had ik wel eens seks met een hele domme man. Die man zal er best blij mee zijn geweest maar voelde op een gegeven moment toch 'lullig' om steeds zo'n flapdrol uit een lager milieu te 'gebruiken'.
Mwah, in dat moment wil je gewoon even je lust botvieren en hij ook. En als hij het goed kan dan is het prima toch.
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:21 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mijn Fwb is best een eikel eigenlijk en hij vind mij ook wat te direct.
Mja ergernis/“haat” is ook een emotie. Het is een beetje vreemd eigenlijk, we vinden elkaar helemaal niet zo aardig _O- maar er is wel erg veel chemie.
Rauwe ongeremde haatseks :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199585538
Lees net dat dat schijnbaar Enemies With Benefits heet _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199585649
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:30 schreef Avianflu het volgende:
Lees net dat dat schijnbaar Enemies With Benefits heet _O-
"Jij bent een eikel."

"Jij bent een trut."

5 minuten later:

"JA! HARDER! JA! DIEPER!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199586172
:')
  zondag 23 mei 2021 @ 19:10:53 #161
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199586249
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, sowieso. Ik vind het ook een beetje onaardig om seks te hebben als zij niet weet dat ik geen relatie wil. Zeg maar eerst paar keer daten, seks en dan zeggen van doei (wat veel mannen doen volgens mij). Dat vind ik ook asociaal. Dus dan gewoon eerlijk de boel communiceren in het begin.
Dat is echt een inhumane rotstreek inderdaad. Zo'n vrouw haar vertrouwen is beschaamd en dat ligt dan vervolgens op het bordje van de volgende man dus uiteindelijk ruineer je daar de 'markt' mee voor iedereen.
pi_199586260
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:07 schreef Faxie het volgende:
:')
Om van te dromen toch
pi_199586282
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat is echt een inhumane rotstreek inderdaad. Zo'n vrouw haar vertrouwen is beschaamd en dat ligt dan vervolgens op het bordje van de volgende man dus uiteindelijk ruineer je daar de 'markt' mee voor iedereen.
Wat politiekcorrect zeg

Iemand neuken heeft weinig met een relatie te maken
pi_199586334
Ik zie het probleem niet. Als je elkaar aantrekkelijk vind en gezellig maar geen relatie materiaal. Zolang het voor beide maar duidelijk is en zodra iemand een (kans) op een relatie krijg het sex gedeelte klaar is. Al snap ik dat dit vaak niet gaat werken omdat er soms alsnog relatie gevoelens ontwikkelt worden in een later stadium bij een van twee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door koffief1lter op 23-05-2021 19:20:56 ]
pi_199586354
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat is echt een inhumane rotstreek inderdaad. Zo'n vrouw haar vertrouwen is beschaamd en dat ligt dan vervolgens op het bordje van de volgende man dus uiteindelijk ruineer je daar de 'markt' mee voor iedereen.
Nee hoor, dat soort vrouwen blijven er in trappen
pi_199586376
quote:
10s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee hoor, dat soort vrouwen blijven er in trappen
'Maar dit is echt de ware'
pi_199586605
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:16 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

'Maar dit is echt de ware'
'Hij zegt dat hij me altijd trouw zal blijven O+ '
pi_199586835
Ach, heb je toch weer een paar maanden lekker geneukt. Ik zie het probleem niet zo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199586969
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:39 schreef Avianflu het volgende:
Ach, heb je toch weer een paar maanden lekker geneukt. Ik zie het probleem niet zo.
Maar jij heb de hoop op een fijne monogame relatie vast al opgegeven
  zondag 23 mei 2021 @ 19:46:46 #170
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199586993
quote:
10s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee hoor, dat soort vrouwen blijven er in trappen
Wat voor soort is dat? Is toch ook wel mooi dat iemand zo goed van vertrouwen blijft dat ze de volgende keer de man gewoon weer gelooft?


quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:39 schreef Avianflu het volgende:
Ach, heb je toch weer een paar maanden lekker geneukt. Ik zie het probleem niet zo.
Toch minder leuk als je verliefd geworden bent en een gezamenlijke toekomst ziet. Ik denk dat dat een beetje het probleem is ;) Maar als je beide instemt met fwb zie ik ook geen probleem.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199587083
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Maar jij heb de hoop op een fijne monogame relatie vast al opgegeven
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
pi_199587090
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Maar jij heb de hoop op een fijne monogame relatie vast al opgegeven
Ik trol maar wat op jullie kortzichtige zwart/wit berichten.

Maar, geen spijt van mijn kortstondige relaties en ook niet van de langdurige monogame relatie die ik heb gehad.

En die fijne relatie komt wel weer, ondanks dat ik nu wel eens baal inderdaad. Net als iedereen in het leven.

Ben nu met iemand aan het daten waar ik weer een goed gevoel bij heb en goede gesprekken mee heb gehad, maar we zullen zien.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199587116
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:50 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik trol maar wat op jullie kortzichtige zwart/wit berichten.

Maar, geen spijt van mijn kortstondige relaties en ook niet van de langdurige monogame relatie die ik heb gehad.

En die fijne relatie komt wel weer, ondanks dat ik nu wel eens baal inderdaad. Net als iedereen in het leven.

Ben nu met iemand aan het daten waar ik weer een goed gevoel bij heb en goede gesprekken mee heb gehad, maar we zullen zien.
Droogkloot

Bindingsangst?
Of gewoon reëel

Maar leuk O+ :)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2021 19:52:57 ]
pi_199587178
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Wat voor soort is dat? Is toch ook wel mooi dat iemand zo goed van vertrouwen blijft dat ze de volgende keer de man gewoon weer gelooft?
[..]

Toch minder leuk als je verliefd geworden bent en een gezamenlijke toekomst ziet. Ik denk dat dat een beetje het probleem is ;) Maar als je beide instemt met fwb zie ik ook geen probleem.
Dat heb ik zeker wel eens gehad, andersom ook (dat de man op meer had gehoopt). Na een tijdje kan ik gewoon met een positief gevoel terugkijken op die “relaties”.
Die mannen/vrouwen zijn echt niet “pure evil” ofzo, ze willen alleen geen relatie (met jou) dat maakt ze niet direct slecht.
Vaak geven ze dit in meer of mindere mate wel aan maar wil de ander gewoon niet luisteren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199587187
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:39 schreef Avianflu het volgende:
Ach, heb je toch weer een paar maanden lekker geneukt. Ik zie het probleem niet zo.
O+
pi_199587246
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 19:56 schreef koffief1lter het volgende:
Mensen die zelfs via een chat moeite hebben met een gesprek voeren :N
Ik geef het op, ben er klaar mee, retarded volk.
.
.
.
.
Morgen weer even verder swipen dan... :+
Alles is al gezegd toch? ;(
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199587255
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Wat voor soort is dat? Is toch ook wel mooi dat iemand zo goed van vertrouwen blijft dat ze de volgende keer de man gewoon weer gelooft?
[..]

Toch minder leuk als je verliefd geworden bent en een gezamenlijke toekomst ziet. Ik denk dat dat een beetje het probleem is ;) Maar als je beide instemt met fwb zie ik ook geen probleem.
Het soort dat mij weet te ontlopen ;( Zo stom zijn ze blijkbaar niet ;(
  zondag 23 mei 2021 @ 20:16:45 #178
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199587480
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het soort dat mij weet te ontlopen ;( Zo stom zijn ze blijkbaar niet ;(
Oh ja, jij zou nu ook gaan doen of je op zoek bent naar een serieuze relatie, lukt dus nog niet echt? Dacht dat de vrouwen zich wel aan je voeten zouden werpen dan ;)

Haha ik had een tinder match aangegeven dat fwb me wel een goed idee leek, maar hij gaf daarop als antwoord dat hij wel op zoek was naar een relatie, dat gebeurt ook niet zo vaak :) (en daarna begon hij over zijn seksuele voorkeuren :D)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199587724
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Oh ja, jij zou nu ook gaan doen of je op zoek bent naar een serieuze relatie, lukt dus nog niet echt? Dacht dat de vrouwen zich wel aan je voeten zouden werpen dan ;)

Haha ik had een tinder match aangegeven dat fwb me wel een goed idee leek, maar hij gaf daarop als antwoord dat hij wel op zoek was naar een relatie, dat gebeurt ook niet zo vaak :) (en daarna begon hij over zijn seksuele voorkeuren :D)
Ik heb zowaar een gesprek lopen met iemand :o
pi_199587792
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Oh ja, jij zou nu ook gaan doen of je op zoek bent naar een serieuze relatie, lukt dus nog niet echt? Dacht dat de vrouwen zich wel aan je voeten zouden werpen dan ;)

Haha ik had een tinder match aangegeven dat fwb me wel een goed idee leek, maar hij gaf daarop als antwoord dat hij wel op zoek was naar een relatie, dat gebeurt ook niet zo vaak :) (en daarna begon hij over zijn seksuele voorkeuren :D)
Tja, dat is gewoon de kat op het spek binden, niet ;)

Soms zie ik ook mannen die niet snappen wat een man of vrouw is en als geslacht vrouw kiezen en tussen de matches staan.
Ik heb medelijden met de vrouwen op Tinder :D
pi_199588895
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb zowaar een gesprek lopen met iemand :o
Love is in the app... O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199589562
Even een leuke match "gereanimeerd", niet zo'n chat type zo blijkt. Ben benieuwd of ik die weer in vroege dood ga unmatchen.
  zondag 23 mei 2021 @ 23:34:23 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199591047
Het is weer kabbelende chatjes maand geloof ik.. matches zat, maar allemaal van die chats waar je steeds in moet blijven investeren omdat er anders niks uit komt :') .. heb er alweer een heel dotje weggemikt weer de afgelopen weken.. paar zwijgsters ook.. die gaan na 48 uur terug de vijver in..

Same old same old :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199591168
quote:
7s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
Het is weer kabbelende chatjes maand geloof ik.. matches zat, maar allemaal van die chats waar je steeds in moet blijven investeren omdat er anders niks uit komt :') .. heb er alweer een heel dotje weggemikt weer de afgelopen weken.. paar zwijgsters ook.. die gaan na 48 uur terug de vijver in..

Same old same old :+
Precies dat dus, dooie paarden trekkerij. Qua type en uiterlijk wel leuk, maar na een vraag een enthousiast antwoord met vraag en daarna weer stil.
Ik trek dit soort vrouwen aan deze week geloof ik. Al kan ik zelf ook goed 'the silent type' spelen, heb wel wat beters te doen :+
  maandag 24 mei 2021 @ 01:21:50 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199591866
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:41 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Precies dat dus, dooie paarden trekkerij. Qua type en uiterlijk wel leuk, maar na een vraag een enthousiast antwoord met vraag en daarna weer stil.
Ik trek dit soort vrouwen aan deze week geloof ik. Al kan ik zelf ook goed 'the silent type' spelen, heb wel wat beters te doen :+
Sja, ik ben er ook wel ff een beetje klaar mee, daarom trek ik ook die karretjes niet op het moment.. ws binnenkort voor langere tijd in een soort offshore schema in het buitenland hangen, dus het heeft nu sowieso niet heel veel nut om ergens veel energie in te gaan steken.
Ik ga mijn Lexa er sowieso uitgooien denk ik, en weer terug op Tinder, dat werkt beter in het buitenland met een abo, dan ga ik lekker weer op jacht en een beetje de vrijgezel uithangen, ik ben nu wel een beetje relatiemateriaal-af denk ik voor de neerlandische eis-vrouwen w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 24 mei 2021 @ 10:19:58 #186
108913 Godshand
guide4you
pi_199593148
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 01:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sja, ik ben er ook wel ff een beetje klaar mee, daarom trek ik ook die karretjes niet op het moment.. ws binnenkort voor langere tijd in een soort offshore schema in het buitenland hangen, dus het heeft nu sowieso niet heel veel nut om ergens veel energie in te gaan steken.
Ik ga mijn Lexa er sowieso uitgooien denk ik, en weer terug op Tinder, dat werkt beter in het buitenland met een abo, dan ga ik lekker weer op jacht en een beetje de vrijgezel uithangen, ik ben nu wel een beetje relatiemateriaal-af denk ik voor de neerlandische eis-vrouwen w/
Ah, je verandert je strategie! ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199593213
Foute topic
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199593225
Foute topic
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199593921
quote:
7s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
Het is weer kabbelende chatjes maand geloof ik.. matches zat, maar allemaal van die chats waar je steeds in moet blijven investeren omdat er anders niks uit komt :') .. heb er alweer een heel dotje weggemikt weer de afgelopen weken.. paar zwijgsters ook.. die gaan na 48 uur terug de vijver in..

Same old same old :+
Heb precies hetzelfde. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199594200
Vrouwen die alleen ‘Hey’, ‘Hoi, of ‘Leuk!’ sturen maar zelf een openingszin verwachten.
Ik vind een Hey/Hoi/etc meer dan prima als je weet op te volgen.
Wat vinden jullie?
  maandag 24 mei 2021 @ 11:49:11 #191
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199594561
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 10:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah, je verandert je strategie! ^O^
Dude, een strategie werkt alleen als je tegenstander enigzins voorspelbaar is.. ik date vrouwen :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199594562
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 11:27 schreef koffief1lter het volgende:
Vrouwen die alleen ‘Hey’, ‘Hoi, of ‘Leuk!’ sturen maar zelf een openingszin verwachten.
Ik vind een Hey/Hoi/etc meer dan prima als je weet op te volgen.
Wat vinden jullie?
Ik vind een openingszin sowieso altijd kut. Ik zeg altijd iets van heb jij wat te doen de komende 60 jaar of ik zeg helemaal geen openingszin. Hey/hoi/etc. is idd prima als je gewoon netjes dat gesprek verder kunt beginnen.

Heb ook vaak gesprek en dan staat die openingszin er een beetje dom tussen op het begin, alsof het zo geforceerd is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 24 mei 2021 @ 13:01:04 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199595577
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 11:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik vind een openingszin sowieso altijd kut. Ik zeg altijd iets van heb jij wat te doen de komende 60 jaar of ik zeg helemaal geen openingszin. Hey/hoi/etc. is idd prima als je gewoon netjes dat gesprek verder kunt beginnen.

Heb ook vaak gesprek en dan staat die openingszin er een beetje dom tussen op het begin, alsof het zo geforceerd is.
Gaat erom dat het een beetje creatief overkomt.. ik opende één van mijn huidige chats met een limerick, gewoon omdat ie me inviel en 'Bakel' (haar woonplaats) zich daar mooi voor leent; meteen een leuke chat :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199595877
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gaat erom dat het een beetje creatief overkomt.. ik opende één van mijn huidige chats met een limerick, gewoon omdat ie me inviel en 'Bakel' (haar woonplaats) zich daar mooi voor leent; meteen een leuke chat :P
Het beste is natuurlijk wanneer het direct al aardig klikt, binnen vijf minuten ofzo, zonder dat je er echt moeite voor hoeft te doen en het vanzelf gaat. Ben nu al een week best wel veel aan het praten met iemand, dit weekend even afspreken. Nu is ze niet mijn type en het wordt waarschijnlijk toch niks, maar heb me maar over laten halen. Ze is heel erg aardig iig. Doel is maar FWBs als zij daar voor open staat hehehe.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199595927
Tinder en Bumble queue leeg gegooid, ik ben wel even klaar merk ik. Even lekker focus op mijzelf komende tijd.
  maandag 24 mei 2021 @ 13:33:40 #196
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199596003
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Het beste is natuurlijk wanneer het direct al aardig klikt, binnen vijf minuten ofzo, zonder dat je er echt moeite voor hoeft te doen en het vanzelf gaat. Ben nu al een week best wel veel aan het praten met iemand, dit weekend even afspreken. Nu is ze niet mijn type en het wordt waarschijnlijk toch niks, maar heb me maar over laten halen. Ze is heel erg aardig iig. Doel is maar FWBs als zij daar voor open staat hehehe.
Is voor mij gewoon een eis, dat het meteen een beetje loopt.. die weerstands dingetjes moeten er binnen 24 uur uit zijn, anders doe ik 2 stappen terug, en als ik een week met iemand chat en ik heb nog steeds niet dat hebbe hebbe-gevoel, is er iets mis en wordt het hem gewoon niet..
Wel eens vaker uitgelegd geloof ik, maar ik ben van mening dat elke relatie waarin je sex hebt met een partner een FWB-relatie is, tot op het moment dat je ermee trouwt. Friend with benefits, friend without benefits, dat is het verschil, de rest is allemaal variabel en in te delen zoals je wilt, maar hoe je het ook wendt of keert; het is een vorm van een relatie..
In je hoofd kun je best wel besluiten dat er geen emotionele diepgang aan te pas komt, maar in je hartje gaat dat heel anders; hoe langer het duurt, hoe dieper je in het moeras zakt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199596463
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
Is voor mij gewoon een eis, dat het meteen een beetje loopt.. die weerstands dingetjes moeten er binnen 24 uur uit zijn, anders doe ik 2 stappen terug, en als ik een week met iemand chat en ik heb nog steeds niet dat hebbe hebbe-gevoel, is er iets mis en wordt het hem gewoon niet..
Ja wij zijn precies hetzelfde denk ik. Helemaal mee eens.

quote:
In je hoofd kun je best wel besluiten dat er geen emotionele diepgang aan te pas komt, maar in je hartje gaat dat heel anders; hoe langer het duurt, hoe dieper je in het moeras zakt.
Ik ben echt vrij immuun voor dat laatste hoor. Bij mij moet er in het begin al een uiterlijke aantrekkingskracht zijn. Als die er niet is, dan wordt het 'm ook niet. Naja, wel voor fun enzo, maar qua relatie niet. De uitdrukking "Liefde moet groeien" is voor mij alleen maar van toepassing op vrouwen waarbij ik die uiterlijke aantrekkingskracht wel al meteen vindt. Ben wel een beetje van de 'romantische' liefde I guess.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 24 mei 2021 @ 14:08:40 #198
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199596522
Ben toch weer wat dipperig, over 2 weken is pas onze 3e date en hij voelt zich niet lekker waardoor we weinig appen nu. Hij zit niet lekker in zijn vel zegt hij/kwakkelig.

Hij krijgt het in augustus rustiger met werk. Positief is dat hij mij nog ziet in augustus. Negatief was dat hij zei: misschien kan ik nog wel op vakantie ipv wij. Maar ik ben het kapot aan het analyseren, ik weet het.

Heb ik een ambitieuze gast is het weer niet goed haha.
pi_199596620
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:08 schreef Mishu het volgende:
Hij krijgt het in augustus rustiger met werk. Positief is dat hij mij nog ziet in augustus. Negatief was dat hij zei: misschien kan ik nog wel op vakantie ipv wij. Maar ik ben het kapot aan het analyseren, ik weet het.
Zo snel al samen op vakantie? :7 Is dat realistisch? Ik weet het niet hoor. Ik denk dat hij niet nadenkt over het woordje 'ik' en 'wij', al helemaal niet als je nog geen derde date gehad hebt.

Het beste is gewoon communiceren, waarom voelt hij zich niet lekker, etc. En als je hem zo graag wil zien zeg je dat gewoon, gewoon van ja ik wil nu even langskomen. En neem je thee mee of weet ik veel wat, wat fruit. En dan gewoon even 1-2 uurtjes.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 24 mei 2021 @ 14:15:38 #200
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199596638
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja wij zijn precies hetzelfde denk ik. Helemaal mee eens.
[..]

Ik ben echt vrij immuun voor dat laatste hoor. Bij mij moet er in het begin al een uiterlijke aantrekkingskracht zijn. Als die er niet is, dan wordt het 'm ook niet. Naja, wel voor fun enzo, maar qua relatie niet. De uitdrukking "Liefde moet groeien" is voor mij alleen maar van toepassing op vrouwen waarbij ik die uiterlijke aantrekkingskracht wel al meteen vindt. Ben wel een beetje van de 'romantische' liefde I guess.
Mjah, dacht ik ook, tot mijn FWB van een jaar ineens een andere kerel ging daten omdat wat we hadden afgesproken, (en ik strak binnen de kaders hield) voor haar niet genoeg bleek. Dan blijk je er ineens toch wat meer aan 'gehecht' te zijn als je dacht, en dat is fucking ongrapzaam. :) Die liefde groeit dus écht wel, alleen kan dat op vele manieren.

Van mij uit werkte dat afstand houden prima, omdat ze uiterlijk niet helemaal geweldig was en we qua lifestyle ook niet echt matchten, maar zij was intussen dik verliefd geworden en trok het niet meer; ze wilde meer, en dat gaf ik haar niet om die afstand te houden, en dus ging ze het gewoon ergens anders zoeken.. haar intenties waren dus stiekem tóch een beetje anders dan de mijne.

Maargoed, je leert; doen we dus niet meer... de rules of engagement zijn aangepast; sexdingetjes hebben dus nu een houdbaarheidsdatum van een maandje of 2, 3 en dan is het jammer dan, of spijkers met koppen en er een all inclusive relatie van maken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199596652
Volgens mij heb ik eindelijk eens een beetje een hoge ELO-score toegeschreven gekregen op Tinder toen ik het opnieuw geïnstalleerd heb. 50+ likes en ik krijg er zo'n 1-2 per dag bij. Ook vaak genoeg gehad max 10 en dan direct onderop de stapel weer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 24 mei 2021 @ 14:16:48 #202
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199596665
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Zo snel al samen op vakantie? :7 Is dat realistisch? Ik weet het niet hoor. Ik denk dat hij niet nadenkt over het woordje 'ik' en 'wij', al helemaal niet als je nog geen derde date gehad hebt.

Het beste is gewoon communiceren, waarom voelt hij zich niet lekker, etc. En als je hem zo graag wil zien zeg je dat gewoon, gewoon van ja ik wil nu even langskomen. En neem je thee mee of weet ik veel wat, wat fruit. En dan gewoon even 1-2 uurtjes.
Ja ik ben gewoon verliefd en dat is echt kut. Ik kijk het deze week aan. Donderdag vraag ik hoe hij zich voelt en ik ga idd misschien een poging wagen om hem dit weekend nog weer te zien.
pi_199596736
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:16 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja ik ben gewoon verliefd en dat is echt kut. Ik kijk het deze week aan. Donderdag vraag ik hoe hij zich voelt en ik ga idd misschien een poging wagen om hem dit weekend nog weer te zien.
Ja, doe dat donderdag. En zeg gewoon ik wil je zien verdorie. Lul. :7

Waar ik echt een gigantische hekel aan heb is dingetjes voor mezelf invullen. "Ooh, wat als dit? Wat als dat? Wat als sus en wat als zo?" Dat is echt zwaar ongezond. Iedereen doet het, maar het is echt niet goed voor je. Ik betrap me er zelf ook vaak op. Beste is gewoon communiceren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 24 mei 2021 @ 14:32:40 #204
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199596926
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, doe dat donderdag. En zeg gewoon ik wil je zien verdorie. Lul. :7

Waar ik echt een gigantische hekel aan heb is dingetjes voor mezelf invullen. "Ooh, wat als dit? Wat als dat? Wat als sus en wat als zo?" Dat is echt zwaar ongezond. Iedereen doet het, maar het is echt niet goed voor je. Ik betrap me er zelf ook vaak op. Beste is gewoon communiceren.
Ik wil hem sowieso bij de 3e date vertellen dat ik gevoelens voor hem heb. En dan 4e of 5e date verkering vragen.
pi_199597153
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik wil hem sowieso bij de 3e date vertellen dat ik gevoelens voor hem heb. En dan 4e of 5e date verkering vragen.
Mocht je hem dit weekend nog zien dan zou ik dat gewoon direct zeggen. Dan is dat er uit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199599743
Wanneer ik zie hoeveel vrouwen op deze apps tattoos hebben, dan lijkt het net alsof ik een of andere Afghani of Iraqi veteraan voor me heb staan die net terug is. :D _O-

Verder geen bezwaar tegen tattoos, zolang er maar een betekenis aan vast zit en geen betekenisloze citaten en woorden. :P
  maandag 24 mei 2021 @ 19:21:29 #207
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199601710
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 14:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Mocht je hem dit weekend nog zien dan zou ik dat gewoon direct zeggen. Dan is dat er uit.
Ik heb het nu via de app opgebiecht. Hij heeft zeker ook gevoel maar is nog niet zover dat hij er echt voor kan gaan. We hebben de 3e date nu een week vervroegd en ik blijf bij hem slapen. We zullen zien wat er gebeurd maar ik weet in ieder geval 1 week eerder waar ik aan toe ben...
pi_199602400
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:21 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik heb het nu via de app opgebiecht. Hij heeft zeker ook gevoel maar is nog niet zover dat hij er echt voor kan gaan. We hebben de 3e date nu een week vervroegd en ik blijf bij hem slapen. We zullen zien wat er gebeurd maar ik weet in ieder geval 1 week eerder waar ik aan toe ben...
Ah, goed zo. :)

Komt wel goed joh.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199602616
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:23 schreef Gruj0 het volgende:
Wanneer ik zie hoeveel vrouwen op deze apps tattoos hebben, dan lijkt het net alsof ik een of andere Afghani of Iraqi veteraan voor me heb staan die net terug is. :D _O-

Verder geen bezwaar tegen tattoos, zolang er maar een betekenis aan vast zit en geen betekenisloze citaten en woorden. :P
Soms vind ik wel dat mensen echt overboard gaan met tatoeages. Een kleintje vind ik nog wel kunnen, maar hele sleeves en ruggen vol, nee. Zelfde met piercings, ik heb er helemaal niks mee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199603042
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Soms vind ik wel dat mensen echt overboard gaan met tatoeages. Een kleintje vind ik nog wel kunnen, maar hele sleeves en ruggen vol, nee. Zelfde met piercings, ik heb er helemaal niks mee.
Juli neem ik mijn eerste drie. Plan is om een beetje zo'n 'plakplaatjes'arm te krijgen. Maar idd, sleeves en van die tribals en alles vind ik ook niks. Maar het kan wel heel mooi zijn bij mensen. Piercings ook, zo'n neusringetje vind ik wel heel leuk, maar een tongpiercing vind ik dan weer niks. Het hangt er gewoon van af.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199604937
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Soms vind ik wel dat mensen echt overboard gaan met tatoeages. Een kleintje vind ik nog wel kunnen, maar hele sleeves en ruggen vol, nee. Zelfde met piercings, ik heb er helemaal niks mee.
Dat overboard gaan kom ik dus steeds vaker tegen. Complete sleeves op armen en benen. Ok, een sleeve op 1 arm of been kan nog wel, maar over de borsten heen zo'n lelijk grote (en vaak bagger) tekst. :N :r Vaak is het zonde van de mooie borsten. Of zo'n wat is het? kroonluchter tussen de borsten. :D :N

Zelfde met een paar piercings, kan ik wel waarderen maar zoveel alsof er een naaimachine roekeloos tekeer is gegaan, niet mijn smaak. :P

Wat zullen de kleinkinderen wel denken van deze vrouwen wanneer het later grannies zijn? "Wat een badass oma heb ik toch!" :D
pi_199604960
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Juli neem ik mijn eerste drie. Plan is om een beetje zo'n 'plakplaatjes'arm te krijgen. Maar idd, sleeves en van die tribals en alles vind ik ook niks. Maar het kan wel heel mooi zijn bij mensen. Piercings ook, zo'n neusringetje vind ik wel heel leuk, maar een tongpiercing vind ik dan weer niks. Het hangt er gewoon van af.
Zo'n neusringetje door 1 neusgat of nosepin is _O_
Maar zo eentje in het midden en door beide neusgaten is wat minder. :P
pi_199606160
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:23 schreef Gruj0 het volgende:
Wanneer ik zie hoeveel vrouwen op deze apps tattoos hebben, dan lijkt het net alsof ik een of andere Afghani of Iraqi veteraan voor me heb staan die net terug is. :D _O-

Verder geen bezwaar tegen tattoos, zolang er maar een betekenis aan vast zit en geen betekenisloze citaten en woorden. :P
Ik zie ze ook veel ja. Is echt een modedingetje de laatste 10 jaar ofzo, en je kan vaak ook wel gokken wanneer ze ongeveer gezet zijn. De bekende aarsgewei, sleeves, zo'n plakkaat onder de borsten, en wat tegenwoordig hip lijkt is een 'naamplaatje' of een tekentje in de nek.

Ik vind een betekenis als rechtvaardiging om er eentje te hebben eigenlijk wat kansloos... als in 'dan heb ik nog een excuus als ik 'm niet meer mooi vind'. Want als die betekenis echt zo belangrijk is, heb je er geen tattoo voor nodig imo.

Niet mijn smaak, maar ieder z'n ding. Zal niet direct iemand er op afwijzen, maar de drempel wordt wel lager.
pi_199612635
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zie ze ook veel ja. Is echt een modedingetje de laatste 10 jaar ofzo, en je kan vaak ook wel gokken wanneer ze ongeveer gezet zijn. De bekende aarsgewei, sleeves, zo'n plakkaat onder de borsten, en wat tegenwoordig hip lijkt is een 'naamplaatje' of een tekentje in de nek.

Ik vind een betekenis als rechtvaardiging om er eentje te hebben eigenlijk wat kansloos... als in 'dan heb ik nog een excuus als ik 'm niet meer mooi vind'. Want als die betekenis echt zo belangrijk is, heb je er geen tattoo voor nodig imo.

Niet mijn smaak, maar ieder z'n ding. Zal niet direct iemand er op afwijzen, maar de drempel wordt wel lager.
Zouden ze spijt krijgen? Lijkt net een midlife crisis btw. :P
  zaterdag 29 mei 2021 @ 11:30:42 #215
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199667665
Volgens mij heb ik een vriend nu *O*
pi_199667714
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:30 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij heb ik een vriend nu *O*
Hoezo volgens mij? _O- Dat weet je toch of wél of niet als het moment daar is geweest?

Maar gefeli *O*
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199669024
Heb je een keer een meer dan leuk contact, blijkt ze "gelogen" te hebben over haar locatie in NL en aan de andere kant van de wereld te wonen. }:|
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199669558
Ik had iemand afgewezen op Bumble. Blijkbaar had ik haar ook een keer op Tinder geliked. Ineens vanochtend "Je hebt een nieuwe match", blijkt het haar te zijn. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199669784
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 15:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik had iemand afgewezen op Bumble. Blijkbaar had ik haar ook een keer op Tinder geliked. Ineens vanochtend "Je hebt een nieuwe match", blijkt het haar te zijn. :')
Blij met een dooie mus. Ook vrouwen sprijden hun kansen natuurlijk. ;)
Hoeveel ex-dates en collega's ik niet heb weg geswipped _O-
Klinkt super triest wel :')
pi_199670316
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:16 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Blij met een dooie mus. Ook vrouwen sprijden hun kansen natuurlijk. ;)
Hoeveel ex-dates en collega's ik niet heb weg geswipped _O-
Klinkt super triest wel :')
Zal ik gewoon zeggen van was ik niet duidelijk ofzo op Bumble? _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199670343
Ik zit nog steeds te wachten tot mijn 10/10 match me opnieuw eens liked op Tinder ;(

Zo dom dat ik haar tel. nummer had verward met die van iemand anders. Weet alleen haar voornaam gvd. Mja, m'n ELO score is na de reset een stuk hoger geworden want krijg steeds constant elke dag 1 - 2 nieuwe likes erbij. Itt tot na een week bijna niks meer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199670704
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Zal ik gewoon zeggen van was ik niet duidelijk ofzo op Bumble? _O-
Haha ja, of gewoon dit gifje sturen, probleem opgelost _O-
pi_199670732
Post-corona een 9/10 chick bij de fuitafdeling regelen, echt veel te Hollywood natuurlijk. Maar zou wel chill zijn. Dus mocht er in de krant een of andere creep in het westen zijn opgepakt bij de AH fruit afdeling zou ik dat zomaar geweest kunnen zijn. _O-
  zaterdag 29 mei 2021 @ 20:55:56 #224
108913 Godshand
guide4you
pi_199672595
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 17:52 schreef koffief1lter het volgende:
Post-corona een 9/10 chick bij de fuitafdeling regelen, echt veel te Hollywood natuurlijk. Maar zou wel chill zijn. Dus mocht er in de krant een of andere creep in het westen zijn opgepakt bij de AH fruit afdeling zou ik dat zomaar geweest kunnen zijn. _O-
Iedereen denkt wel post corona nu te zijn. Leegloop van de normale dames op Tinder. Die zijn of weg gepikt (zoals Mishu) of hebben de app weer gedeinstalleerd. Nu vooral de meisjes uit Azië, Oost-Europa en de vaste dating app verslaafden. De rest is denk ik druk aan het versieren op de terrassen en evenementen die weer starten (oa Efteling) (vanaf volgende week ook langer de kroeg in).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199672812
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 20:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Iedereen denkt wel post corona nu te zijn. Leegloop van de normale dames op Tinder. Die zijn of weg gepikt (zoals Mishu) of hebben de app weer gedeinstalleerd. Nu vooral de meisjes uit Azië, Oost-Europa en de vaste dating app verslaafden. De rest is denk ik druk aan het versieren op de terrassen en evenementen die weer starten (oa Efteling) (vanaf volgende week ook langer de kroeg in).
Ah, ik mis dus niets nu ik alles eraf gegooit heb qua apps. Gaan we ook maar weer eens de kroeg opzoeken. ;)
pi_199673184
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 20:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Iedereen denkt wel post corona nu te zijn. Leegloop van de normale dames op Tinder. Die zijn of weg gepikt (zoals Mishu) of hebben de app weer gedeinstalleerd. Nu vooral de meisjes uit Azië, Oost-Europa en de vaste dating app verslaafden. De rest is denk ik druk aan het versieren op de terrassen en evenementen die weer starten (oa Efteling) (vanaf volgende week ook langer de kroeg in).
Valt bij mij wel mee heb ik 't idee. Ik bedoel, kun je zoiets kwantificeren?

Tinder was voor corona ook al een datingapp. Ik heb echt dezelfde ervaring met Tinder als twee jaar geleden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199674587
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Valt bij mij wel mee heb ik 't idee. Ik bedoel, kun je zoiets kwantificeren?

Tinder was voor corona ook al een datingapp. Ik heb echt dezelfde ervaring met Tinder als twee jaar geleden.
Op fok analyseren we datingapps. Heb jij nog geen score boekje? :P
pi_199675064
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef Womanly het volgende:

[..]

Op fok analyseren we datingapps. Heb jij nog geen score boekje? :P
Ja snap ik, maar ik wil het wel gekwantificeerd zien. Ben wel benieuwd. Anekdotes ken ik ook wel.

Ik merk het nog niet echt heb ik t idee.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 30 mei 2021 @ 11:42:31 #229
108913 Godshand
guide4you
pi_199681027
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Valt bij mij wel mee heb ik 't idee. Ik bedoel, kun je zoiets kwantificeren?

Tinder was voor corona ook al een datingapp. Ik heb echt dezelfde ervaring met Tinder als twee jaar geleden.
Het is een beetje een gevoel. Maar de dames die Tinder vanwege de lockdown hadden geïnstalleerd zie ik niet meer. Of sommige zijn overduidelijk inactief met nog foto's van de Kerstboom :D

Natuurlijk zijn er altijd dames die ook of liever via de app daten. Maar de "Ik installeer het maar want kan niemand in de kroeg tegen komen en herken je niet achter je mondkapje" profielen zie ik nauwelijks nog.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199681092
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef Womanly het volgende:

[..]

Op fok analyseren we datingapps. Heb jij nog geen score boekje? :P
Heb jij nog wat gevangen? :P
pi_199682895
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Heb jij nog wat gevangen? :P
Ja heb wel wat app contact, jij?
pi_199686762
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:18 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja heb wel wat app contact, jij?
Gewoon aan het daten, verder niks. :P
pi_199689449
Weet iemand hier hoe facebook dating werkt? Ik heb mij daar nooit voor aangemeld, alleen een keer per ongeluk op de knop gedrukt waardoor hij onderin mijn scherm kwam te staan in de app (inmiddels weer verwijderd). Maar als ik nu in mijn eigen ‘menu’ kijk waar ook je opgeslagen berichten etc staan, staat er bij dating “2 nieuw”.
Naar mijn weten heb ik daar geen account?
  maandag 31 mei 2021 @ 11:05:03 #234
108913 Godshand
guide4you
pi_199692161
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar ik wil het wel gekwantificeerd zien. Ben wel benieuwd. Anekdotes ken ik ook wel.

Ik merk het nog niet echt heb ik t idee.
Ja gast, ik heb geen vergelijkende studie gedaan, misschien kan jij er dan 1 op zetten :')

Dus, mijn onderbuik gevoel, blijkbaar herken jij je er niet in, dat kan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199692178
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:05 schreef Godshand het volgende:
Dus, mijn onderbuik gevoel, blijkbaar herken jij je er niet in, dat kan.
Oftewel, we weten het niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199692336
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:34 schreef Mishu het volgende:

[..]

Over mannen wordt zoiets nooit gezegd als ze huisdieren hebben.
Die staan dan ook vaker op de foto met een freaking vis dan hun huisdier...
pi_199692363
Lijkt mij niet dat mensen nu in eens accounts gaan verwijderen omdat de covid regels versoepeld zijn of het mooier weer word. Die swipen naast het terras flirten gewoon vrolijk verder. ;)

Misschien toch maar weer eens wat installeren. :')
pi_199692509
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Volgens mijn collega hoeft niemand alleen te blijven, je moet dan gewoon je eisen laten zakken. Dus ik denk niet dat je bang moet zijn altijd single te blijven.
[..]

Je eisen laten zakken heeft slechts zin wanneer je eisen absurd hoog zijn...maar anders...lekker mikken op een kloppend exemplaar en anders het singledom omarmen...overigens...zou ik die dating sites sowieso lekker links laten liggen...heel eerlijk, de concurrentie is te groot...wanneer je de nadruk legt op je handicap trek je geen potentiële partner maar verpleegsters aan...

Mik op ontmoetingen irl, ga doen wat je leuk vindt, in een ongedwongen sfeer zomaar iemand ontmoeten is veel kansrijker dan dating via sites of apps...
pi_199692576
quote:
3s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is een beetje een gevoel. Maar de dames die Tinder vanwege de lockdown hadden geïnstalleerd zie ik niet meer. Of sommige zijn overduidelijk inactief met nog foto's van de Kerstboom :D

Natuurlijk zijn er altijd dames die ook of liever via de app daten. Maar de "Ik installeer het maar want kan niemand in de kroeg tegen komen en herken je niet achter je mondkapje" profielen zie ik nauwelijks nog.
Kan het niet bevestigingen, maar zou het wel snappen...die lockdown zorgde voor een ‘help ik heb nu aandacht nodig moment’...maar langzaam gaat de wereld weer open en is voor dames de aandacht makkelijker te verkrijgen en live scheid het kaf zich makkelijker van het koren...
pi_199692585
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:33 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Kan het niet bevestigingen, maar zou het wel snappen...die lockdown zorgde voor een ‘help ik heb nu aandacht nodig moment’...maar langzaam gaat de wereld weer open en is voor dames de aandacht makkelijker te verkrijgen en live scheid het kaf zich makkelijker van het koren...
Maar dan scheidt met dt...
  maandag 31 mei 2021 @ 13:25:09 #241
108913 Godshand
guide4you
pi_199694042
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:20 schreef koffief1lter het volgende:
Lijkt mij niet dat mensen nu in eens accounts gaan verwijderen omdat de covid regels versoepeld zijn of het mooier weer word. Die swipen naast het terras flirten gewoon vrolijk verder. ;)

Misschien toch maar weer eens wat installeren. :')
Een hoop hebben duidelijk in hun profielen aan gegeven liever in real life contact te leggen maar met de avondklok en kroegen dicht ging dat minder. Dus dan maar Tinder. Dus dan verwijder je de app zodra je weer makkelijker mensen ontmoet (of de maatregelen naast je neerlegt).

Voor andere mensen blijft Tinder ideaal.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 31 mei 2021 @ 13:25:39 #242
108913 Godshand
guide4you
pi_199694046
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:34 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Maar dan scheidt met dt...
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199694249
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een hoop hebben duidelijk in hun profielen aan gegeven liever in real life contact te leggen maar met de avondklok en kroegen dicht ging dat minder. Dus dan maar Tinder. Dus dan verwijder je de app zodra je weer makkelijker mensen ontmoet (of de maatregelen naast je neerlegt).

Voor andere mensen blijft Tinder ideaal.
Ohh zo, ja logisch wel. :)
pi_199713868
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 13:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Het beste is natuurlijk wanneer het direct al aardig klikt, binnen vijf minuten ofzo, zonder dat je er echt moeite voor hoeft te doen en het vanzelf gaat. Ben nu al een week best wel veel aan het praten met iemand, dit weekend even afspreken. Nu is ze niet mijn type en het wordt waarschijnlijk toch niks, maar heb me maar over laten halen. Ze is heel erg aardig iig. Doel is maar FWBs als zij daar voor open staat hehehe.
En was ze te porren voor FWB? :D
pi_199716080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 08:14 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

En was ze te porren voor FWB? :D
Ze moet er nog over nadenken! Geen ja dus, maar ook geen nee! Ik hoop het, dat zou wel heel leuk zijn.

Zondag date gehad, uiteindelijk besloten om door te gaan als vrienden. Heb het beetje verkloot door haar niet aan te raken of zoenen of diep aankijken ofzo, 't was me wat onwennig. Ik denk dat precies dat de reden is waarom ik soort van gefriendzoned ben. Máár, ze was toch niet mijn type, dus beter denk ik. Vond het op zich wel jammer ofzo, ben toch best wel gevoelig. Iemand nog goede tips voor een volgende date? Heb dat wel even nodig. Als ik dat gedaan zou hebben was het wel anders gelopen denk ik.

Toen dacht ik zondagavond fuck it, ik vraag gewoon voor FWB en ze zei dat ze er nog over na moest denken. Best wel blij mee, wie weet wil ze dat wel. Zou ik persoonlijk gewoon erg fijn vinden, ben echt al lang alleenstaand en het kan echt wel een beetje een toevoeging zijn.

Toch gewoon brutaal gevraagd en heel blij dat ik dat gedaan heb. Nee heb je, ja kun je krijgen. Wie weet wordt het nog wat mbt fun. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Discombobulate op 02-06-2021 12:18:11 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199718090
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ze moet er nog over nadenken! Geen ja dus, maar ook geen nee! Ik hoop het, dat zou wel heel leuk zijn.

Zondag date gehad, uiteindelijk besloten om door te gaan als vrienden. Heb het beetje verkloot door haar niet aan te raken of zoenen of diep aankijken ofzo, 't was me wat onwennig. Ik denk dat precies dat de reden is waarom ik soort van gefriendzoned ben. Máár, ze was toch niet mijn type, dus beter denk ik. Vond het op zich wel jammer ofzo, ben toch best wel gevoelig. Iemand nog goede tips voor een volgende date? Heb dat wel even nodig. Als ik dat gedaan zou hebben was het wel anders gelopen denk ik.

Toen dacht ik zondagavond fuck it, ik vraag gewoon voor FWB en ze zei dat ze er nog over na moest denken. Best wel blij mee, wie weet wil ze dat wel. Zou ik persoonlijk gewoon erg fijn vinden, ben echt al lang alleenstaand en het kan echt wel een beetje een toevoeging zijn.

Toch gewoon brutaal gevraagd en heel blij dat ik dat gedaan heb. Nee heb je, ja kun je krijgen. Wie weet wordt het nog wat mbt fun. :)
Je hebt haar niet aangeraakt en vraagt vervolgens FWB? :')
pi_199718624
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:47 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Je hebt haar niet aangeraakt en vraagt vervolgens FWB? :')
Jawel, maar er zijn twee verschillen: vriendschappelijk en liefde. Ik geef een vriendin van mee ook wel eens een knuffel of leg m'n hand op haar schouder oid als ze een grap maakt. Die klik mbt liefde miste, dat verschil neem je gewoon onbewust waar. Je hebt aanraken en aanraken, dat verschil is toch best wel intuïtief.

Maar +1 voor mij als ik 't weet te fixen toch. :W
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199719003
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 15:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Jawel, maar er zijn twee verschillen: vriendschappelijk en liefde. Ik geef een vriendin van mee ook wel eens een knuffel of leg m'n hand op haar schouder oid als ze een grap maakt. Die klik mbt liefde miste, dat verschil neem je gewoon onbewust waar. Je hebt aanraken en aanraken, dat verschil is toch best wel intuïtief.

Maar +1 voor mij als ik 't weet te fixen toch. :W
Je bedoelt dat de klik qua aantrekkingskracht miste. Aantrekkingskracht kan uitgroeien in liefde. Op zijn minst een beetje aantrekkingskracht is ook nodig voor FWB, maar die voelt zij dus niet.

Leuk als je het weet te fixen, maar ik geef het weinig kans. Die 'ik moet er over nadenken' is gewoon een 'nette' afwijzing als je het mij vraagt ;)
pi_199719144
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 15:52 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Je bedoelt dat de klik qua aantrekkingskracht miste. Aantrekkingskracht kan uitgroeien in liefde. Op zijn minst een beetje aantrekkingskracht is ook nodig voor FWB, maar die voelt zij dus niet.

Leuk als je het weet te fixen, maar ik geef het weinig kans. Die 'ik moet er over nadenken' is gewoon een 'nette' afwijzing als je het mij vraagt ;)
Snap ik, snap ik. Ze vind me knap, leuk, lief, etc. Allemaal al over gehad. En ze wil me blijven zien. Ik zal het er IRL nog een keer over hebben als we een flesje wijn gedronken hebben.

Maar ik moet het sowieso nog even bekijken. Ik heb genoeg vrienden dus als het 'm uiteindelijk niet wordt dan heeft nog een extra vriendin erbij geen meerwaarde.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199719529
https://www.volkskrant.nl(...)verwachten~bc30792b/

Hier hadden we het een tijd geleden over.

Kan niet meer om de paywall heen, maar wat bedoelen vrouwen er nou mee dan? :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199719902
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Snap ik, snap ik. Ze vind me knap, leuk, lief, etc. Allemaal al over gehad. En ze wil me blijven zien. Ik zal het er IRL nog een keer over hebben als we een flesje wijn gedronken hebben.

Maar ik moet het sowieso nog even bekijken. Ik heb genoeg vrienden dus als het 'm uiteindelijk niet wordt dan heeft nog een extra vriendin erbij geen meerwaarde.
Als ze je wel wil blijven zien zou ik uberhaupt niet praten over FWB, maar haar gewoon proberen te versieren als je haar ziet. En dan wel fysiek contact ;)
pi_199719912
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:41 schreef Discombobulate het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)verwachten~bc30792b/

Hier hadden we het een tijd geleden over.

Kan niet meer om de paywall heen, maar wat bedoelen vrouwen er nou mee dan? :')
Een man die staat voor zijn eigen mening, en niet haar kont kust en behandelt als een prinses.
pi_199720010
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 17:15 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Als ze je wel wil blijven zien zou ik uberhaupt niet praten over FWB, maar haar gewoon proberen te versieren als je haar ziet. En dan wel fysiek contact ;)
Ja, daar valt sowieso nog wel wat te regelen idd. Maar, zo ontzettend is ze mijn type dus niet. Het doel was sowieso een beetje FWB. Stel ik zou dat wel allemaal gaan doen en het lukt enigszins, een relatie is weer echt een mega stap verder nog. En denk niet dat ik dat zou willen.

Het was overigens net 4 weken uit met haar andere relatie van een jaar. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199720359
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 17:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, daar valt sowieso nog wel wat te regelen idd. Maar, zo ontzettend is ze mijn type dus niet. Het doel was sowieso een beetje FWB. Stel ik zou dat wel allemaal gaan doen en het lukt enigszins, een relatie is weer echt een mega stap verder nog. En denk niet dat ik dat zou willen.

Het was overigens net 4 weken uit met haar andere relatie van een jaar. :')
Die is '"snel" op naar de volgende zeg na een relatie...
Niet je type maar aantrekkelijk lijkt mij als je FWB wilt voorstellen.

Ik zou dat niet kunnen, als iemand niet mijn type is, maar goed iedereen is verschillend.
Geen tips, date niet eens meer momenteel. -O-
pi_199720443
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:00 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Die is '"snel" op naar de volgende zeg na een relatie...
Niet je type maar aantrekkelijk lijkt mij als je FWB wilt voorstellen.

Ik zou dat niet kunnen, als iemand niet mijn type is, maar goed iedereen is verschillend.
Geen tips, date niet eens meer momenteel. -O-
Ja, ik had het idee dat ze eigenlijk helemaal niet zo toe was aan een nieuwe relatie. Althans, ze dacht van wel.

Aantrekkelijk wel, relatie is voor mij zo'n gigantisch grote stap dat ik dat alleen wil bij mensen waar ik het echt zeker weet en wie echt mijn type zijn. Anders ben ik zo uitgekeken weer na 2-3 maand. Maar goed, we houden contact, spreken elkaar af en toe en wie weet kan het een FWB constructie worden voor een aantal maand tot ik weer een nieuw iemand vind.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199720605
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, ik had het idee dat ze eigenlijk helemaal niet zo toe was aan een nieuwe relatie. Althans, ze dacht van wel.

Aantrekkelijk wel, relatie is voor mij zo'n gigantisch grote stap dat ik dat alleen wil bij mensen waar ik het echt zeker weet en wie echt mijn type zijn. Anders ben ik zo uitgekeken weer na 2-3 maand. Maar goed, we houden contact, spreken elkaar af en toe en wie weet kan het een FWB constructie worden voor een aantal maand tot ik weer een nieuw iemand vind.
Heb echt nooit gesnapt waarom mensen zó snel naar een nieuwe relatie kunnen/willen overstappen.....van de andere kant: ze is niet je type, waarom neem je niet de tijd om op je gemak andere dates te zoeken? Er wordt steeds meer mogelijk dus je hoeft niet eens meer alleen via apps te zoeken.....waarom blijf je dan toch nog aan haar vasthouden??
pi_199720783
quote:
17s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
.van de andere kant: ze is niet je type, waarom neem je niet de tijd om op je gemak andere dates te zoeken?
Ik bedoel meer van even vasthouden en ondertussen weer op zoek gaan naar wat nieuws. Het punt is, ik ben verschrikkelijk kieskeurig. Ik vond haar wel aantrekkelijk ondanks dat ze niet mijn type is en ben zelf ook alweer drie jaar vrijgezel ofzo. Ik wil ook wel eens weer tussen de lakens duiken. :')

Ik fix echt niet zo maar even een date. Ik kom echt weinig mensen tegen wat dat betreft; en dat ligt aan mijzelf, maar daar kan ik ook niets aan doen. Ik ben niet zo snel impressed ofzo door uiterlijk of ik zie er niets in en de vrouwen waar ik op val zijn ook heel specifiek. Laat staan dat als ik écht voor iemand wil gaan. Ik ben echt niet een persoon die zo maar even een date regelt met jan en alleman en die alles wel prima vind.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199720916
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik bedoel meer van even vasthouden en ondertussen weer op zoek gaan naar wat nieuws. Het punt is, ik ben verschrikkelijk kieskeurig. Ik vond haar wel aantrekkelijk ondanks dat ze niet mijn type is en ben zelf ook alweer drie jaar vrijgezel ofzo. Ik wil ook wel eens weer tussen de lakens duiken. :')

Ik fix echt niet zo maar even een date. Ik kom echt weinig mensen tegen wat dat betreft; en dat ligt aan mijzelf, maar daar kan ik ook niets aan doen. Ik ben niet zo snel impressed ofzo door uiterlijk of ik zie er niets in en de vrouwen waar ik op val zijn ook heel specifiek. Laat staan dat als ik écht voor iemand wil gaan. Ik ben echt niet een persoon die zo maar even een date regelt met jan en alleman en die alles wel prima vind.
Snap ik, maar bekijk het van haar kant. Ze stemt toe in fwb en een paar weken later is het je toch gelukt om een leukere date te vinden en dan schuif je haar weer opzij?
pi_199721079
quote:
17s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Snap ik, maar bekijk het van haar kant. Ze stemt toe in fwb en een paar weken later is het je toch gelukt om een leukere date te vinden en dan schuif je haar weer opzij?
Jep, dat zou een spelregel kunnen zijn. Zelfde geldt voor haar.

Ik ben echt al heel lang op zoek naar gewoon een beetje liefde, iemand die ik wél echt heel leuk vind en waarbij het wederzijds is :') . Het kan, maar het zou wel ontzettend bijzonder zijn als die leukere date er wél ineens zo snel komt. Ik heb echt al met zo veel mensen gepraat, mensen gedate die het voor mij toch niet waren, etc.

Natuurlijk weet (of beter gezegd hoop) ik die leukere date waar het echt heel goed mee klikt wel ga vinden. Maar zeker niet binnen nu en een aantal maand. Ik vind het al kut genoeg om zo lang maar weer alleenstaand te zijn terwijl je keihard je best doet, voor jezelf en voor iemand anders. Ik ben nou eenmaal heel kieskeurig, kan het ook niet helpen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199721144
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 19:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Jep, dat zou een spelregel kunnen zijn. Zelfde geldt voor haar.

Ik ben echt al heel lang op zoek naar gewoon een beetje liefde, iemand die ik wél echt heel leuk vind en waarbij het wederzijds is :') . Het kan, maar het zou wel ontzettend bijzonder zijn als die leukere date er wél ineens zo snel komt. Ik heb echt al met zo veel mensen gepraat, mensen gedate die het voor mij toch niet waren, etc.

Natuurlijk weet (of beter gezegd hoop) ik die leukere date waar het echt heel goed mee klikt wel ga vinden. Maar zeker niet binnen nu en een aantal maand. Ik vind het al kut genoeg om zo lang maar weer alleenstaand te zijn terwijl je keihard je best doet, voor jezelf en voor iemand anders. Ik ben nou eenmaal heel kieskeurig, kan het ook niet helpen.
Niks mis met kieskeurig zijn hoor:) maar intussen een fwb aanhouden die zo ingewisseld zou kunnen worden lijkt me persoonlijk niks, maar ieder voor zich natuurlijk!
pi_199721341
quote:
17s.gif Op woensdag 2 juni 2021 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niks mis met kieskeurig zijn hoor:) maar intussen een fwb aanhouden die zo ingewisseld zou kunnen worden lijkt me persoonlijk niks, maar ieder voor zich natuurlijk!
Het kan altijd, iemand tegenkomen, maar verwacht dat niet. Zo is mijn ervaring met daten simpelweg niet de laatste drie á vier jaar. En dat is me ook nog nooit overkomen.

Mja, je kan altijd de liefde van je leven tegenkomen zo maar. Dat is met iedereen zo. Maar dat gebeurt niet zo maar in de praktijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199721427
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 19:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Het kan altijd, iemand tegenkomen, maar verwacht dat niet. Zo is mijn ervaring met daten simpelweg niet de laatste drie á vier jaar. En dat is me ook nog nooit overkomen.

Mja, je kan altijd de liefde van je leven tegenkomen zo maar. Dat is met iedereen zo. Maar dat gebeurt niet zo maar in de praktijk.
Ik zou het je wel gunnen hoor!
pi_199721560
quote:
17s.gif Op woensdag 2 juni 2021 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik zou het je wel gunnen hoor!
Da's heel lief. :)

Stiekem hoop ik best wel vaak dat het een keertje gaat gebeuren als ik zo in gedachten door mijn stadje loop. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199721752
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 19:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Da's heel lief. :)

Stiekem hoop ik best wel vaak dat het een keertje gaat gebeuren als ik zo in gedachten door mijn stadje loop. :P
Tis mij ook gelukt dus wie weet!
pi_199722748
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 19:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Da's heel lief. :)

Stiekem hoop ik best wel vaak dat het een keertje gaat gebeuren als ik zo in gedachten door mijn stadje loop. :P
Ach, ik heb ook heel lang gedacht dat er niemand voor mij was. En nu ben ik al weer bijna 6 jaar samen met mijn vriendin O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199722876
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 21:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ach, ik heb ook heel lang gedacht dat er niemand voor mij was. En nu ben ik al weer bijna 6 jaar samen met mijn vriendin O+
Hoe is dat ontstaan eigenlijk? Gewoon direct een klik en klaar? Je hoort ook wel eens van mensen die elkaar dan al kennen en langzaam naar elkaar toe groeien, maar dat kan ik bij mezelf niet goed voorstellen. Er moet wel al direct een bepaalde aantrekkingskracht zijn.

Wat dat betreft ben ik best wel als 'romantisch' ingesteld persoon. Er moet in het begin iets zijn waarvan ik denk van ja, voor jou zou ik willen gaan. Dat kan me ook in de weg zitten namelijk, maar dat is nou eenmaal een bepaalde eigenschap van m'n persoonlijkheid.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 2 juni 2021 @ 21:18:53 #267
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199722941
Na 1 date kun je toch nog helemaal niet zeggen of ze je type is? Je voelt wel aantrekkingskracht, je weet toch niet wat er nog uit kan groeien?
Ik zou niet zo kritisch zijn en gewoon zien hoe het loopt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199723162
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 21:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Hoe is dat ontstaan eigenlijk? Gewoon direct een klik en klaar? Je hoort ook wel eens van mensen die elkaar dan al kennen en langzaam naar elkaar toe groeien, maar dat kan ik bij mezelf niet goed voorstellen. Er moet wel al direct een bepaalde aantrekkingskracht zijn.

Wat dat betreft ben ik best wel als 'romantisch' ingesteld persoon. Er moet in het begin iets zijn waarvan ik denk van ja, voor jou zou ik willen gaan. Dat kan me ook in de weg zitten namelijk, maar dat is nou eenmaal een bepaalde eigenschap van m'n persoonlijkheid.
Groeide langzaam naar elkaar toe, is ook in het begin uit geweest, daarna een jaar of vijf niet gezien en toen weer contact gezocht, en zo ging het ineens snel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199724167
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Groeide langzaam naar elkaar toe, is ook in het begin uit geweest, daarna een jaar of vijf niet gezien en toen weer contact gezocht, en zo ging het ineens snel.
Hoe oud was je toen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199745864
Heb nog steeds contact met Tinderdame :@ We lijken ook op dezelfde lijn te zitten mbt het hele relatiegebeuren :@
  dinsdag 8 juni 2021 @ 20:32:31 #271
318507 Jester65
Stay frosty
pi_199799530
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-tinder-happn-bumble

Relatieplanet stopt ermee! Op zich jammer, want ik het er goede ervaringen mee, inmiddels ruim 1,5 jaar samen met mijn vriendin.
pi_199799669
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:32 schreef Jester65 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-tinder-happn-bumble

Relatieplanet stopt ermee! Op zich jammer, want ik het er goede ervaringen mee, inmiddels ruim 1,5 jaar samen met mijn vriendin.
Tja, was te verwachten natuurlijk. Mensen willen steeds sneller en laagdrempeliger denk ik, dus een app op je telefoon is sneller op te pakken dan een website.
pi_199810267
Oh, Bumble heeft een max aantal swipes per dag nu? :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199810841
Altijd al toch?
pi_199810924
Na hoeveel tijd gooien jullie mensen weg na een stil gevallen gesprek?

Ik zag Faxie wel even wachten op antwoord en ben wel benieuwd.

Ik gooi ze na 24/48 ofzo weg als ik er aan denk de app open.
Ik gooi mijzelf na +- die tijd ook weg wanneer ik zelf stil val. :P
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:44:39 #276
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199811619
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 20:54 schreef koffief1lter het volgende:
Na hoeveel tijd gooien jullie mensen weg na een stil gevallen gesprek?

Ik zag Faxie wel even wachten op antwoord en ben wel benieuwd.

Ik gooi ze na 24/48 ofzo weg als ik er aan denk de app open.
Ik gooi mijzelf na +- die tijd ook weg wanneer ik zelf stil val. :P
Zo, dat is streng, een dagje rust wordt niet gewaardeerd?
Ik gooi ze weg als er is aangegeven dat het niets gaat worden. Als het gesprek stil valt laat ik ze gewoon in de lijst staan. Soms komt er dan na een paar weken opeens weer een gesprek op gang :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199811835
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Als het gesprek stil valt laat ik ze gewoon in de lijst staan. Soms komt er dan na een paar weken opeens weer een gesprek op gang
Dat doe ik ook wel, vooral ook omdat je met meerdere mensen praat. Als je net op date gaat met iemand dan ben je wat exclusiever, wordt dat niks dan heb je nog altijd iemand anders.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199811856
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 20:47 schreef koffief1lter het volgende:
Altijd al toch?
Nee, ik heb het opnieuw geïnstalleerd en merk het alleen nu.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199812067
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Zo, dat is streng, een dagje rust wordt niet gewaardeerd?
Ik gooi ze weg als er is aangegeven dat het niets gaat worden. Als het gesprek stil valt laat ik ze gewoon in de lijst staan. Soms komt er dan na een paar weken opeens weer een gesprek op gang :)
Ja, misschien wel iets te snel.
Ik zal ze voortaan laten staan.. misschien al paar leuke misgelopen door te snel weg te gooien. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door koffief1lter op 09-06-2021 22:22:44 ]
  woensdag 9 juni 2021 @ 22:46:22 #280
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199812719
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 20:54 schreef koffief1lter het volgende:
Na hoeveel tijd gooien jullie mensen weg na een stil gevallen gesprek?

Ik zag Faxie wel even wachten op antwoord en ben wel benieuwd.

Ik gooi ze na 24/48 ofzo weg als ik er aan denk de app open.
Ik gooi mijzelf na +- die tijd ook weg wanneer ik zelf stil val. :P
Niet, ik doe namelijk niet mee aan dat soort onzin.
Je kan namelijk ook gewoon leuk contact hebben zonder meteen allerlei verwachtingen te hebben of iemand meteen aan de kant te schuiven als er toch geen relatie in blijkt te zitten.
pi_199812772
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juni 2021 22:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet, ik doe namelijk niet mee aan dat soort onzin.
Je kan namelijk ook gewoon leuk contact hebben zonder meteen allerlei verwachtingen te hebben of iemand meteen aan de kant te schuiven als er toch geen relatie in blijkt te zitten.
Je mist mijn punt volledig. Het erom dat iemand in een gesprek in eens niet meer terugstuurt. Lees nog even goed terug waar je op gereageerd hebt.
  woensdag 9 juni 2021 @ 22:56:42 #282
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199812897
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juni 2021 22:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet, ik doe namelijk niet mee aan dat soort onzin.
Je kan namelijk ook gewoon leuk contact hebben zonder meteen allerlei verwachtingen te hebben of iemand meteen aan de kant te schuiven als er toch geen relatie in blijkt te zitten.
Een dooie chat is dood.

Ik gooi ze tegenwoordig niet meteen weer weg, maar na een tijdje ruim ik ze wel op, want ik ga ook niet eindeloos zitten wachten tot mevrouw zich weer eens verveelt of met d'r andere 12 chats klaar is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199813048
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juni 2021 22:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een dooie chat is dood.

Ik gooi ze tegenwoordig niet meteen weer weg, maar na een tijdje ruim ik ze wel op, want ik ga ook niet eindeloos zitten wachten tot mevrouw zich weer eens verveelt of met d'r andere 12 chats klaar is.
Ik heb eigenlijk nooit de verwachting gehad dat iemand na 2, 3 of langer nog gaat reageren. Beetje zinloos een rijtje dode chats tussen een aantal lopende te laten staan voor weken... Maar misschien was ik wel iets te opruimerig na 1/2 dagen.
  woensdag 9 juni 2021 @ 23:51:56 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199813386
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 23:09 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit de verwachting gehad dat iemand na 2, 3 of langer nog gaat reageren. Beetje zinloos een rijtje dode chats tussen een aantal lopende te laten staan voor weken... Maar misschien was ik wel iets te opruimerig na 1/2 dagen.
Psies, na 48 uur stilte moet een juffrouw sowieso van heel goeden huize komen wil ze niet de kliko in gaan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199815434
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 23:09 schreef koffief1lter het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit de verwachting gehad dat iemand na 2, 3 of langer nog gaat reageren. Beetje zinloos een rijtje dode chats tussen een aantal lopende te laten staan voor weken... Maar misschien was ik wel iets te opruimerig na 1/2 dagen.
Ik heb nog nooit gehad dat iemand later nog reageert.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 10 juni 2021 @ 10:15:31 #286
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199815480
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 23:09 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit de verwachting gehad dat iemand na 2, 3 of langer nog gaat reageren. Beetje zinloos een rijtje dode chats tussen een aantal lopende te laten staan voor weken... Maar misschien was ik wel iets te opruimerig na 1/2 dagen.
Naja het hangt ook wel een beetje van de chat af, maar als die leuk was en opeens stil valt kun je altijd nog een berichtje sturen of ze geen interesse meer heeft, of het gewoon druk heeft?
De dode chats zakken vanzelf naar onderen in het rijtje chats, dus echt veel last heb ik daar ook weer niet van. Al kan het wel slecht voor je ego zijn natuurlijk :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199815522
Tinder maar weer even opnieuw geïnstalleerd na een maand. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199815536
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Naja het hangt ook wel een beetje van de chat af, maar als die leuk was en opeens stil valt kun je altijd nog een berichtje sturen of ze geen interesse meer heeft, of het gewoon druk heeft?
De dode chats zakken vanzelf naar onderen in het rijtje chats, dus echt veel last heb ik daar ook weer niet van. Al kan het wel slecht voor je ego zijn natuurlijk :)
Ik vraag ook altijd na verloop van tijd gewone nummer. 7 van de 10 zijn gewoon kut, 2 van de 10 heb je wel leuk gesprek mee maar valt dood en 1 van de 10 is echt potentiële date.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 10 juni 2021 @ 11:32:43 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199816401
Pfuuu.. ik ga maar eens frans leren denk ik.. aanbod op Tinder hier is kwalitatief behoorlijk boven dat van NL.. vrouwen hebben hier allemaal gewoon een taille als ze boven de 40 zijn 😱😱
Zelfs in de supermarkt valt het gewoon op :o
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199817406
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:19 schreef Discombobulate het volgende:
Tinder maar weer even opnieuw geïnstalleerd na een maand. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. :)
Ik begrijp dat hele ELO score nog niet helemaal. Maar kennelijk kom je soms boven op de stapel en anders verdwijn je ergens onder in de vergaarbak..
pi_199817418
Iemand Happn wel een geprobeerd?
Is Premium het waard?
pi_199817736
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juni 2021 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
Pfuuu.. ik ga maar eens frans leren denk ik.. aanbod op Tinder hier is kwalitatief behoorlijk boven dat van NL..
Hier in het Noorden van NL is het gewoon helemaal kut trouwens. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199817786
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juni 2021 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
Pfuuu.. ik ga maar eens frans leren denk ik.. aanbod op Tinder hier is kwalitatief behoorlijk boven dat van NL.. vrouwen hebben hier allemaal gewoon een taille als ze boven de 40 zijn 😱😱
Zelfs in de supermarkt valt het gewoon op :o
Is in Spanje ook. Berggebied (intensiever om te bewandelen dus betere beweging), meer buiten leven, gezonder eten.
  donderdag 10 juni 2021 @ 13:50:48 #294
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199818268
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 13:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Hier in het Noorden van NL is het gewoon helemaal kut trouwens. :')
ik heb een paar best leuke chats gehad met goeduitziende dames uit Frl.. maar wordt niks, ik ben niet van plan om die kant op te gaan wonen :N
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 10 juni 2021 @ 18:27:56 #295
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199821330
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juni 2021 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
Pfuuu.. ik ga maar eens frans leren denk ik.. aanbod op Tinder hier is kwalitatief behoorlijk boven dat van NL.. vrouwen hebben hier allemaal gewoon een taille als ze boven de 40 zijn 😱😱
Zelfs in de supermarkt valt het gewoon op :o
Hangt kwaliteit niet af van meer dan alleen een taille? Ik denk dat ze ook vaker nog lang haar hebben? ;) maar ja, hoe is het innerlijk? :P (geen idee of Franse vrouwen ergens om bekend staan qua uiterlijk karakter)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 13:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Hier in het Noorden van NL is het gewoon helemaal kut trouwens. :')
Hoe verder naar het zuiden hoe beter? (gelukkig woon ik in Limburg :s) )
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 10 juni 2021 @ 19:09:37 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199821743
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Hangt kwaliteit niet af van meer dan alleen een taille? Ik denk dat ze ook vaker nog lang haar hebben? ;) maar ja, hoe is het innerlijk? :P (geen idee of Franse vrouwen ergens om bekend staan qua uiterlijk karakter)
[..]

Hoe verder naar het zuiden hoe beter? (gelukkig woon ik in Limburg :s) )
neuh, maar wel met hoe je voor jezelf zorgt, en of je nog aantrekkelijk gevonden wilt worden.. in mijn vijvertje wemelt het van de vrouwen die denken dat een lekkere kont in een maatje 44 past, en die dikkere bovenarmen hebben als ik, en een vorm hebben die doet denken aan een rollade.. en ja, lang haar maakt een vrouw ook vrouwelijk. Ik ben een vent en ik val op vrouwen, niet op russische kogelstootsters.
Karakter is uiteraard ook belangrijk, maar ook daarin blinken de nederlandse vrouwen niet bepaald uit met hun eisenlijstjes en gedrag op de chat..

Ik woonde in Limburg, maar een paar km verhuizen deed mij in het uiterste oostelijke puntje van Brabant belanden.
Ik hang momenteel in Belgie btw, maar ze spreken hier wel frans.. paar km richting het zuiden en ik zit wel in Frankrijk. 😋
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199821752
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe verder naar het zuiden hoe beter? (gelukkig woon ik in Limburg )
Dat idee heb ik wel ja. En ben al heel kieskeurig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199822096
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juni 2021 19:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

neuh, maar wel met hoe je voor jezelf zorgt, en of je nog aantrekkelijk gevonden wilt worden.. in mijn vijvertje wemelt het van de vrouwen die denken dat een lekkere kont in een maatje 44 past, en die dikkere bovenarmen hebben als ik, en een vorm hebben die doet denken aan een rollade.. en ja, lang haar maakt een vrouw ook vrouwelijk. Ik ben een vent en ik val op vrouwen, niet op russische kogelstootsters.
Karakter is uiteraard ook belangrijk, maar ook daarin blinken de nederlandse vrouwen niet bepaald uit met hun eisenlijstjes en gedrag op de chat..

Ik woonde in Limburg, maar een paar km verhuizen deed mij in het uiterste oostelijke puntje van Brabant belanden.
Ik hang momenteel in Belgie btw, maar ze spreken hier wel frans.. paar km richting het zuiden en ik zit wel in Frankrijk. 😋
Ik denk dat je dit overal wel hebt. Maar ik weet ook dat sommige buitenlandse vrouwen die het niet zo heel breed hadden in het buitenland, juist zachtaardiger, begripvoller en minder veeleisend zijn. Eigenlijk waren de meeste vrouwen zo die ik heb ontmoet.
  donderdag 10 juni 2021 @ 21:00:56 #299
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199823391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Hangt kwaliteit niet af van meer dan alleen een taille? Ik denk dat ze ook vaker nog lang haar hebben? ;) maar ja, hoe is het innerlijk? :P (geen idee of Franse vrouwen ergens om bekend staan qua uiterlijk karakter)
[..]

Hoe verder naar het zuiden hoe beter? (gelukkig woon ik in Limburg :s) )
Beter hier in het zuiden? Ik merk er anders niks van :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199823855
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 21:00 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Beter hier in het zuiden? Ik merk er anders niks van :P
Kom maar eens in Friesland.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 10 juni 2021 @ 21:45:55 #301
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199824174
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 21:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Kom maar eens in Friesland.
En dan?
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')