Op verzoek dan, niet iets wat je wekelijks bij gaat houden, even uitschieten en je zit een paar dagen kutquote:
De mijne is goed bijgewerkt en wordt ook goed bijgehouden. Mijn vriendin is van beneden ook mooi kort; geen zin in ongewenst flossenquote:
Deze vrouw weet en snapt.quote:
Zit je op je ballen? Mannen hebben toch ook billen?quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:33 schreef JDx het volgende:
[..]
Op verzoek dan, niet iets wat je wekelijks bij gaat houden, even uitschieten en je zit een paar dagen kut
Ik niet, fietsen doet al pijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zit je op je ballen? Mannen hebben toch ook billen?
Gewoon een keer per week ofzo even een scheermesje over je zak halen, kleine moeite toch.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:33 schreef JDx het volgende:
[..]
Op verzoek dan, niet iets wat je wekelijks bij gaat houden, even uitschieten en je zit een paar dagen kut
Ik ben niet zo van de moeite.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Gewoon een keer per week ofzo even een scheermesje over je zak halen, kleine moeite toch.
Ook niet als het op persoonlijke hygiëne aankomt?quote:
Nee, leef tussen de kakkerlakkenquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook niet als het op persoonlijke hygiëne aankomt?
Ah kijk, ik dacht dat je het gewoon liet groeienquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee, leef tussen de kakkerlakken
Maar sowieso vond m'n laatste lange relatie het eruit zien als een baby en voor mezelf vind ik het niet nodig. Bijhouden wel.
Zo'n naakt kat gevoel:Dquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee, leef tussen de kakkerlakken
Maar sowieso vond m'n laatste lange relatie het eruit zien als een baby en voor mezelf vind ik het niet nodig. Bijhouden wel.
Het is toch ook weer niet zo dat het op een gegeven moment op je knieën hangt ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah kijk, ik dacht dat je het gewoon liet groeienBijhouden is prima
Nee zeker nietquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Het is toch ook weer niet zo dat het op een gegeven moment op je knieën hangt ofzo
Dates hebben nog nooit geklaagd over de toestand beneden. Al zorgde ik er wel gewoon voor dat ik netjes verzorgd wasquote:
Of ze durfden het gewoon niet te zeggen. :-Pquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dates hebben nog nooit geklaagd over de toestand beneden. Al zorgde ik er wel gewoon voor dat ik netjes verzorgd was
Bleef wel vaak bij 1 date jaquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Of ze durfden het gewoon niet te zeggen. :-P
Stiekem wilde je het wel wetenquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:53 schreef Avianflu het volgende:
Fijn mannen, weet ik dat ook allemaal weer
Stond er op zoek naar ONS in je profiel?quote:
M'n ex vriendin (nu gewoon hele goede vriendin) van mij heeft zoiets gewoon een keer gezegd tegen een scharrel. Hoe lelijk hij daar beneden was.quote:
Het was een grapjequote:Op donderdag 13 mei 2021 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stond er op zoek naar ONS in je profiel?
Mwah, ik zei ook tegen dates/vriendinnen dat ze schoon moesten zijn, en het er anders niet van kwam. Eentje dacht dat het wel meeviel... nou, neequote:Op donderdag 13 mei 2021 22:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
M'n ex vriendin (nu gewoon hele goede vriendin) van mij heeft zoiets gewoon een keer gezegd tegen een scharrel. Hoe lelijk hij daar beneden was.
Daar gaat die arme jongen z'n leven lang last van hebben. Als er één manier is waarop je mannen keihard raakt is het daardoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |