Was er niet bij, maar dat lijkt me geen feest. Sowieso wel een strandlaken ofzo.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ook een matje en een slaapzak? Je gaat toch niet gewoon op zand slapen?
Details? Ik vraag het me gewoon af hoe je dat doet met zo min mogelijk zand in je oren, neus en weet ik veel waar.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Was er niet bij, maar dat lijkt me geen feest. Sowieso wel een strandlaken ofzo.
Waarom al die details, wil je zelf ook gaan? Zij hadden dikke lol in ieder geval, volgens mij was het destijds ook niet een grote moeite om ergens te "slapen", toen mijn tent-mate een chickie had, liep ik 5 minuten over de camping en kon ik ook ergens pitten. Respect dat je hem de tent geeft toch.
Kan ook op het gras, weet je hoe ver het strand lopen is vanaf de bewoonde wereld op een eilandquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Details? Ik vraag het me gewoon af hoe je dat doet met zo min mogelijk zand in je oren, neus en weet ik veel waar.
Op het gras is heel wat anders, dat zou ik ook kunnen doen, dat snap ik. Maar je had het daarstraks toch echt over het strand.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Kan ook op het gras, weet je hoe ver het strand lopen is vanaf de bewoonde wereld op een eiland
Details detailsquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Op het gras is heel wat anders, dat zou ik ook kunnen doen, dat snap ik. Maar je had het daarstraks toch echt over het strand.
Mijn vrienden zoeken maar haar tent opquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Was er niet bij, maar dat lijkt me geen feest. Sowieso wel een strandlaken ofzo.
Waarom al die details, wil je zelf ook gaan? Zij hadden dikke lol in ieder geval, volgens mij was het destijds ook niet een grote moeite om ergens te "slapen", toen mijn tent-mate een chickie had, liep ik 5 minuten over de camping en kon ik ook ergens pitten. Respect dat je hem de tent geeft toch.
Vantevoren afspreken. God, mooi dat dit soort dingen binnenkort weer kunnen, vooral voor de jeugd, mij krijg je niet meer in een tent... alhoewel, op dit moment vind ik alles bestquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijn vrienden zoeken maar haar tent opVrienden ok, maar van mijn nachtrust blijven ze af
Niks van aantrekken, gewoon doorzoeken joch.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
Bij sommige kan er ook geen " niet geintresseerd" vanaf die zeggen opeens niks meer. Nou ja dan niet.
Easy peasy om gewoon even te reageren van ja, sorry. Da is onzin.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:40 schreef JDx het volgende:
Dan zie je ook waarom vrouwen geen tijd hebben om te reageren met geen interesse.
Zeg dat, het duurt voor de jeugd al helemaal lang. Ik zou ook niet meer in een tentje willen, met een wc rol onder je arm naar zo'n openbaar toiletquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Vantevoren afspreken. God, mooi dat dit soort dingen binnenkort weer kunnen, vooral voor de jeugd, mij krijg je niet meer in een tent... alhoewel, op dit moment vind ik alles best
Mooiste was 's nachts op de jongens wc van die gasten die vragen of je hun vinger wil ruikenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:58 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zeg dat, het duurt voor de jeugd al helemaal lang. Ik zou ook niet meer in een tentje willen, met een wc rol onder je arm naar zo'n openbaar toilet
Haha "goeie" ouwe tijd..quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Mooiste was 's nachts op de jongens wc van die gasten die vragen of je hun vinger wil ruiken
Hmm, was meestal andersom, dat de vrouwen bij ons kwamen douchen en opmaken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:49 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Haha "goeie" ouwe tijd..
Nóg een goede reden om naar de vrouwen wc te gaan
"ME ALLESSSIEquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:28 schreef koffief1lter het volgende:
Waarom lijkt bijna elke single vrouw tegenwoordig een hond te hebben?
Ik heb een hekel aan honden , dan nog liever een 'Crazy Vat Lady'..
Single vrouwen met een hond? Dat zie ik amper. Wel vaak een kat. Of zit je in de gepensioneerde leeftijd?quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:28 schreef koffief1lter het volgende:
Waarom lijkt bijna elke single vrouw tegenwoordig een hond te hebben?
Ik heb een hekel aan honden , dan nog liever een 'Crazy Cat Lady'..
Ja, ik breidt m'n vijver iets uit, swipe tegenwoordig ook 65+quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Single vrouwen met een hond? Dat zie ik amper. Wel vaak een kat. Of zit je in de gepensioneerde leeftijd?
65 plus???quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:59 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, ik breidt m'n vijver iets uit, swipe tegenwoordig ook 65+![]()
35, maar voel mij soms wel oud
Ik had meer sarcasme icoontjes moeten gebruienquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
65 plus???
Heb je behoefte aan een sugar mama ofzo
Een hond is gewoon een hond. Redenen daarvoor zijn gewoon omdat het leuk of gezellig is, een vriendje erbij. Ik zou niet alles gaan verklaren vanuit voortplantingsdrang.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:31 schreef koffief1lter het volgende:
Is een hond soms ook niet een "vervanging" omdat de vrouw in kwestie (nog) geen kinderen heeft?
Over mannen wordt zoiets nooit gezegd als ze huisdieren hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:31 schreef koffief1lter het volgende:
Is een hond soms ook niet een "vervanging" omdat de vrouw in kwestie (nog) geen kinderen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |