Da's onaardig inderdaad. Je kan tegen hem zeggen dat hij z'n was zelf moet doen, is dat niet wat?quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:36 schreef Samhain het volgende:
Mijn oudste,21, is een eikel.
En dat blijkt nu hij sinds afgelopen zomer het huis uit is steeds duidelijker. Grootste ergernis: hij nam een wasmachine van iemand over die kapot bleek, dus ik doe nog altijd zijn was. Hij chanteert zijn broertje van 16 regelmatig om zijn was te halen, danwel te brengen (let wel:hij woont nog geen 5 min lopen bij ons vandaan) en ik heb er nooit meer dan een gesproken bedankje voor gekregen. Mijn verjaardag en moederdag zijn overgeslagen wegens "Ik heb geen geld".![]()
Voordeel: ik klaag luidkeels zodat de overige 3 weten dat ze het anders moeten aanpakken.
Komt wel goed als een klasgenootje/vriendinnetje zegt dat ze stinktquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:36 schreef Brybry het volgende:
Ik heb een stinkende puber in huis![]()
Geloof mij, persoonlijke hygiëne ben ik echt mega streng op maar het wil maar niet lukken bij puberella
Tenzij je in de keuken een stukje chocolade of iets dergelijks pakt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:42 schreef douche-eendje het volgende:
Mama wat doe je?
Mama wat is dat?
Mama wat hoor ik?
X 1 miljoenmiljard op een dag.
Het is een fase toch?
Oh maar ik liet toch echt die middagslaapjes niet schieten om een kind op te halenquote:Op woensdag 11 mei 2022 09:05 schreef Marsenal het volgende:
De hele dag een logistieke puinhoop om maar de kleine op tijd uit school te kunnen halen en dan gaat ze bij iemand anders spelen en kan je met een bakfiets met 2 kinderen die hun middagslaapje overslaan zonder de grote zus weer terug naar huis
Net zo hard en streng toespreken als toen hij nog een kleine eikel van 8 ofzo was.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:36 schreef Samhain het volgende:
Mijn oudste,21, is een eikel.
En dat blijkt nu hij sinds afgelopen zomer het huis uit is steeds duidelijker. Grootste ergernis: hij nam een wasmachine van iemand over die kapot bleek, dus ik doe nog altijd zijn was. Hij chanteert zijn broertje van 16 regelmatig om zijn was te halen, danwel te brengen (let wel:hij woont nog geen 5 min lopen bij ons vandaan) en ik heb er nooit meer dan een gesproken bedankje voor gekregen. Mijn verjaardag en moederdag zijn overgeslagen wegens "Ik heb geen geld".![]()
Voordeel: ik klaag luidkeels zodat de overige 3 weten dat ze het anders moeten aanpakken.
Hij viert binnenkort zijn verjaardag en als het goed is, krijgt hij van zijn tante en oma een wasmachine. Zo niet, dan tik ik er wel eentje op de kop.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Da's onaardig inderdaad. Je kan tegen hem zeggen dat hij z'n was zelf moet doen, is dat niet wat?
Hij viert binnenkort zijn verjaardag en als het goed is, krijgt hij van zijn tante en oma een wasmachine. Zo niet, dan tik ik er wel eentje op de kop.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Da's onaardig inderdaad. Je kan tegen hem zeggen dat hij z'n was zelf moet doen, is dat niet wat?
Hahaha, hij was op 8-jarige leeftijd beduidend minder een eikel dan nu!quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net zo hard en streng toespreken als toen hij nog een kleine eikel van 8 ofzo was.
Chocola op m'n slaapkamerquote:Op woensdag 11 mei 2022 09:59 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Tenzij je in de keuken een stukje chocolade of iets dergelijks pakt.
Niet echt, woon op een boerderij en de ene buurvrouw die in aanmerking komt is zelf ook niet meer zindelijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh maar ik liet toch echt die middagslaapjes niet schieten om een kind op te halenheb je geen buurvrouw waar je ff 15 minuten de babyfoon kan parkeren?
Haha dat zegt iedereen. Ik ben nog steeds spek en bonen moederquote:
Geniet er maar van. Als ze 6 zijn gaan ze bovenaan het trapgat staan en kotsen ze je trap met vloerbedekking en de muren vol. Ben je een weekend bezig met tapijtreinigers en het hele trapgat opnieuw witten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:10 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Haha dat zegt iedereen. Ik ben nog steeds spek en bonen moeder
Oké ik weet toch wel iets waar ik me aan erger.
De doek waar hij op ligt neemt de halve kamer in beslag en toch weet hij ernaast te spugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |