Okequote:Op donderdag 13 mei 2021 15:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met Schone eerder
Gun het hem. Geen EK ook. GAKPO in Oranje!quote:
Dit seizoen valt ie ook wel een beetje tegen hoewel hij het in de voorbereiding uitstekend deedquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Dom dan.
Ik hoor al seizoenenlang wat voor een talent dat wel niet is en dan speelt hij eindelijk eens en dan doet hij dat
Wat een zak!
Dit lijkt mij een vrij onrealistisch scenario.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:49 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Ah, we worden genaaid door de VAR.
Leuke rubriek.
Stop de uitzending. Extra zender erbij alleen voor de Robben-Cam!quote:
Gakpo mag wel mee ja.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gun het hem. Geen EK ook. GAKPO in Oranje!
Peseta's.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:53 schreef Tagliano het volgende:
Kokcu is die twintig miljoen wel waard ja
Als hij vierde wordt vind ik dat eigenlijk welquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
Dickie heeft er duidelijk alles uitgeperst wat mogelijk is.
Qua plek dan wel ja.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij vierde wordt vind ik dat eigenlijk wel
quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:55 schreef Shreyas het volgende:
Het zou wel een bazenactie zijn als Ajax zondag bewust verliest van Vitesse om Feyenoord van de vierde plaats te houden
En dan een erehaagje van Ajax voor Vitesse om het af te makenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:55 schreef Shreyas het volgende:
Het zou wel een bazenactie zijn als Ajax zondag bewust verliest van Vitesse om Feyenoord van de vierde plaats te houden
Dat zou ik treurig vinden.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:55 schreef Shreyas het volgende:
Op het middenveld wordt hier ook gewoon voor gefloten. Het is, hoe lullig ook, gewoon een overtreding (terwijl bottegod er weinig aan kon doen).quote:
Zwolle verneukt mijn managerquote:
Hier staan wijze teksten.quote:
Ja en Heerenveen mag er ook nog 3 makenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag toch hopen dat de ploeg van Ron JansGOD nog even de 2-2 binnenprikt.
Rensch en zijn tegenstander hebben ruzie, die laatste waarschijnlijk gefrustreerd omdat hij er geen moment langs komt met een man meerquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doen ze bij Ajax nog wat? @:Tagliano
Nope. Speler was allang geland en blijft dan haken. Niet eens een overtreding.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op het middenveld wordt hier ook gewoon voor gefloten. Het is, hoe lullig ook, gewoon een overtreding (terwijl bottegod er weinig aan kon doen).
100% strafschop.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Speler was allang geland en blijft dan haken. Niet eens een overtreding.
En zowel Perez als Bruggink zijn het met mij eens + jij hebt nooit gevoetbald
Zo
quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Speler was allang geland en blijft dan haken. Niet eens een overtreding.
En zowel Perez als Bruggink zijn het met mij eens + jij hebt nooit gevoetbald
Zo
Lijkt me wat overdreven.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rensch en zijn tegenstander hebben ruzie, die laatste waarschijnlijk gefrustreerd omdat hij er geen moment langs komt met een man meer
In the streets I kill you my friend
Die stond in de basisquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:04 schreef Tagliano het volgende:
Oh Haps is erin
Nu zal Heracles wel zenuwachtig worden
5 jaar geleden wilde ik dat ook al weten .quote:
quote:Op maandag 25 juli 2016 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze demotivationpicture heb ik gemaakt
Wie wil mij aanraken.
Memorabel momentje idd
wow, boos.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
Wat een teringtrainer is die Advocaat toch.
Mwoa, dat lijkt me nogal onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja en Heerenveen mag er ook nog 3 maken
Wel wil ik steun betuigen aan @Littlerabbitquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Doek valt in Venlo en Den Haag.
Daar treurt werkelijk niemand om.
Hopelijk zondag in Emmenquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Doek valt in Venlo en Den Haag.
Daar treurt werkelijk niemand om.
Enige wedstrijden die ze verloren waren Twente thuis en Groningen uit, dat was allebei met elf man geloof ikquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk wedstrijden verloren met een vroege rode kaart? Dat is ze best vaak overkomen dit seizoen.
Zeer zekerquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:10 schreef Enawh het volgende:
Speelt de nr 16 eigenkijk nog denacompetitie.. ?
Bij voetbal hadden we altijd de keuze tussen thee en limonade. Als we dan kozen voor thee dan zei altijd zo'n oude gast:"Thee? Daar kweek je homo's mee."quote:
Ik ben tegen homofobiequote:Op donderdag 13 mei 2021 16:13 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Bij voetbal hadden we altijd de keuze tussen thee en limonade. Als we dan kozen voor thee dan zei altijd zo'n oude gast:"Thee? Daar kweek je homo's mee."
Erg mooie anekdote, al zeg ik 't zelf.
100 goals zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:19 schreef Tagliano het volgende:
5 minuten erbij in Amsterdam
Wie of wat je daar nog een plezier mee doet
Toen Ajax met 0-13 voorstond kwamen er 30 seconden bijquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:19 schreef Tagliano het volgende:
5 minuten erbij in Amsterdam
Wie of wat je daar nog een plezier mee doet
En RKC nagenoeg zeker. Willem II hoeft alleen maar van Fortuna te winnen, die gelukkig nog wel ergens voor spelen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:20 schreef Tagliano het volgende:
Wel jammer, heel veel is wel gespeeld nu
Alleen plek 16 en 8 nog
Nu niet meerquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En RKC nagenoeg zeker. Willem II hoeft alleen maar van Fortuna te winnen, die gelukkig nog wel ergens voor spelen.
Alleen nog leuk om plek 16 ja, wel jammer.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zondag kunnen we dus wat anders gaan doen.
Plek 8 ook nog wel toch?quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen nog leuk om plek 16 ja, wel jammer.
Bazoer en Tannane weer zien doordraaien omdat ze zich onbegrepen en onheus bejegend voelen heeft wel wat.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zondag kunnen we dus wat anders gaan doen.
Geen ander voetbal, dus ik ga me daar ook lekker toe zetten (lol).quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:29 schreef De_Kraam het volgende:
Zaterdag Keukenkampioen plee offs genot.
AZ heeft het vooral laten liggen aan het begin van het seizoen, vandaag is op zich niet zo bijzonder, je kan gelijk spelen uit bij Groningen. Ajax verloor daar zelfs.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:22 schreef T3hTommay het volgende:
We kunnen stellen dat AZ en Feyenoord twee parodieën zijn.
Sinds Johan Derksen zo lyrisch over Vink is zit BLM met grafaccent er elke week.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:47 schreef Tagliano het volgende:
Vink wordt al de hele middag afgemaakt door Perez
Genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |