Nog steeds?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:48 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb wiwi weer op staan
Ze waren net een cyste complicatie aan het kijken
Nee, nu zijn ze chocola aan het testen.quote:
Moet nu steeds lachen als er iets uit het dak komtquote:
Ik schuif ook weer aan. Lig met halfdichte ogen op de bankquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Was bijna in slaap gevallenMaar ben er weer.
Oh gelukkig. Ik was al even bang dat ze het over het Songfestival hadden.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, nu zijn ze chocola aan het testen.
ik kan me niet voorstellen dat het niet voor een interval act isquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:54 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat de kooi voor een interval act is. Ik zie niet echt een act die nu nog komt waar het bij kan passen.
Plot twist, nu gaat het over de staging van Griekenland.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:54 schreef libranl het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik was al even bang dat ze het over het Songfestival hadden.
Efe zit volgens mij niet eens meer bij Escunitedquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:58 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik zit er ook klaar voorMoet wel nog steeds wennen aan de Matt-stream met dat Zoom gedoe. Al vind ik het een verbetering dat Efe er (tot nu toe) niet bij zit.
Was hij degene die vorig jaar voor Matt spoilde dat NL gewonnen had, terwijl het hele perscentrum nog in afwachting was van de resultaten? Hij had het al uitgerekend volgens mijquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:58 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik zit er ook klaar voorMoet wel nog steeds wennen aan de Matt-stream met dat Zoom gedoe. Al vind ik het een verbetering dat Efe er (tot nu toe) niet bij zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |