Als puntje bij paaltje komt, bv reisbeperkingen of andere beperkingen gaan waarschijnlijk veel mensen alsnog over de streep.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Best veel weigeraars nog in de EU: 25% volgens onderzoek.
In NL 31% weigeraars/twijfelaars. Zou vaccinatiebereidheid voldoende zijn?
Mij niet. Ik ben tegen een tweestromensamenleving, altijd geweest. Tweederangsburgers is echt het laatste wat we moeten willen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:18 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
ja dus, heb je het gelezen? Er staat niet dat niet-gevaccineerden dat nooit meer kunnen, maar er gaan daar nog elke dag ik geloof 1500 ofzo mensen dood, dus het lijkt me logisch dat VOOR NU de adviezen voor niet gevaccineerden niet veranderen
Goh. Ernst die radicaal van mening verandert, dat gebeurt anders nooit.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:18 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
2.5 weken geleden dacht hij er nog anders over, toen was de paaspiek in aantocht.
https://nos.nl/artikel/23(...)enten-tot-ver-in-mei
Gewoon dit overnemen als ECDC/Europese commisie/Europese landen: https://edition.cnn.com/2(...)accinated/index.html van CDC in Amerika, en dan gaat dat wel ineens heel snel omhoog hoor, dat percentagequote:Op donderdag 13 mei 2021 21:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Best veel weigeraars nog in de EU: 25% volgens onderzoek.
In NL 31% weigeraars/twijfelaars. Zou vaccinatiebereidheid voldoende zijn?
Vaccinatiedwang, jottem.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt, bv reisbeperkingen of andere beperkingen gaan waarschijnlijk veel mensen alsnog over de streep.
Maar ik hoop echt dat we minimaal 75% halen. De oudere leeftijdsgroepen zien er tot nu heel goed uit.
Dat is wel bijzonder ja.quote:
Dat gratis biertje wat ze weggeven in de VS vind ik wel een puik plan hoor. Leuke boost ook voor de plaatselijke horeca/bierbrouwerij. Je moet toch een kwartiertje wachten na afloop.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder ja.
Er was een andere staat die 5 x 1 miljoen dollar gaat verloten onder de mensen die zich laten inenten. Daar kan ik me nog wel bij voorstellen dat het twijfelaars over de streep trekt.
Maar een gratis hamburgermenu?
Je principes verkwanselen voor een hamburger menu, dan ben je wel echt een lowlife inderdaad. Murica.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder ja.
Er was een andere staat die 5 x 1 miljoen dollar gaat verloten onder de mensen die zich laten inenten. Daar kan ik me nog wel bij voorstellen dat het twijfelaars over de streep trekt.
Dat loopt flink achter bij de GGD die al bij bouwjaar 1962 zijn en resultaat daarvan is een veel lagere vaccinatiegraad in de groep 60-65.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:16 schreef _serial_ het volgende:
Hier staat wat de status is van AstraZenica bij de huisarts en regio's
https://www.rijksoverheid(...)-1957-1958-1959-1960
Mensen lokken met een gezondheidsondermijnend product in een gezondheidscrisis.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder ja.
Hoezo principes ? Het gaat gewoon om een onderbuikgevoel en wat zit er in je onderbuik ? Precies je darmen, gaat die hamburger dus prima in. Geeft meteen een beter gevoel in de onderbuik.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je principes verkwanselen voor een hamburger menu, dan ben je wel echt een lowlife inderdaad. Murica.
Die wachten massaal op pfizer. Ik heb dat echt van heel mensen gehoord.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat loopt flink achter bij de GGD die al bij bouwjaar 1962 zijn en resultaat daarvan is een veel lagere vaccinatiegraad in de groep 60-65.
Het is natuurlijk ook een absurde situatie dat die groep geen afspraak kan maken bij de GGD en moet wachten op een half afgekeurd vaccin terwijl een jongere partner al aan de beurt is met een beter middel.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die wachten massaal op pfizer. Ik heb dat echt van heel mensen gehoord.
Ze zien AZ als troep,gif, gevaarlijk.
Denk dat die groep gevaccineerden tussen 60-65 echt kleiner is dan gedacht.
Inderdaad, ik snapte het nog een beetje toen ze voorrang kregen, maar inmiddels zouden ze gewoon moeten worden opgenomen in het reguliere programma.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:54 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een absurde situatie dat die groep geen afspraak kan maken bij de GGD en moet wachten op een half afgekeurd vaccin terwijl een jongere partner al aan de beurt is met een beter middel.
Ergens in september.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snapte het nog een beetje toen ze voorrang kregen, maar inmiddels zouden ze gewoon moeten worden opgenomen in het reguliere programma.
Ze zijn niet overgeslagen?quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit zijn geen weigeraars, he. Dit zijn mensen die gewoon zijn overgeslagen.
Wat later aan de beurt met een vaccin waar de leveringen onbetrouwbaar zijn en het effect wetenschappelijk bewezen minder is dan van het nu breed uitgerolde middel bij latere bouwjaren.quote:
Ze zijn nog steeds aan het wachten, terwijl ondertussen mensen die jonger zijn al wel worden uitgenodigd. Imho zijn ze dan overgeslagen.quote:
Degene uit die groep die ik ken zijn allemaal gegaan voor de AZ prik na de oproep. Het zal dus echt verschillen per gemeente denk ik.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:57 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja en een groot deel die geen zin heeft in dat AZ en liever wacht.
Vertraging is iets heel anders dan overgeslagen natuurlijk…quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds aan het wachten, terwijl ondertussen mensen die jonger zijn al wel worden uitgenodigd. Imho zijn ze dan overgeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |