Ah het is weer 15:30 geweest zie ikquote:
Logisch héquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:45 schreef zalkc het volgende:
Zijn we nu op het gehoopte punt om maandag de versoepelingen definitief te maken, of moet het nog verder dalen?
Er waait nu een bui over, die waarschijnlijk eerst Eindhoven aandoet, dus probleem lost zich vanzelf op.quote:
Bij mij staan precies dezelfde landen op de NL en de Britse pagina.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Wel de Engelse, maar niet de Nederlandse pagina updaten, lekker bezig.
https://www.government.nl(...)-ban-and-docking-ban
https://www.rijksoverheid(...)vakantie/vliegverbod
Ik doelde op de datum, die is op de Nederlandse nog niet bijgewerkt, maar aan de hand van de Engelse zie ik dat ik daar op weinig verandering hoef te rekenen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:22 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Bij mij staan precies dezelfde landen op de NL en de Britse pagina.
Braziliaans was je meisje toch? Dat zal nog wel even lastig blijven.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik doelde op de datum, die is op de Nederlandse nog niet bijgewerkt, maar aan de hand van de Engelse zie ik dat ik daar op weinig verandering hoef te rekenen.
Ja daar kijken we naar. Versoepelingen weekje later dus.quote:
Jep. Nou was het vorig jaar ook lastig en ineens kwam daar de uitzondering voor mensen met een (bewezen) relatie, terwijl het voor zaken als toerisme nog verboden was. De hoop is er een beetje op gevestigd dat het geen maanden duurt voor er voorzichtig weer wat meer uitzonderingen bij gaan komen, zoals tot eerder dit jaar het geval was.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Braziliaans was je meisje toch? Dat zal nog wel even lastig blijven.
Hemelvaartpiek en Pinksterpiek komen er nog aan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Cynicio het volgende:
De hoge vaccinatiegraad bij 70-79 begint eindelijk z'n vruchten af te werpen. Nog even langs de Suikerfeestpiek en dan zijn we gered.
Hier net een fietstocht achter de rug door o.a Asten en Someren (bij Helmond) en ook daar volle terrassen en gezellige drukte. Alleen de mondkapjes verraden dat er iets niet pluis is.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Net terug uit Laren. Mooie weer, drukte, volle terrassen. Net de pre-2020 situatie, op enkele tactisch geplaatse hekjes hier en daar na. Heerlijk.
Gaan we die onzin weer elk weekend en vrije dag krijgen. Te druk in dit park, in die stad, in die parkeergaragequote:
Gevolgd door de zomervakantiepiek, de Sint-Maartenpiek, de nieuwe kerstpiek, gevolgd door de carnavalspiek.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hemelvaartpiek en Pinksterpiek komen er nog aan.
Vergeet niet de sinterklaaspiek. Dat wordt de heftigste van allemaal.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:05 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gevolgd door de zomervakantiepiek, de Sint-Maartenpiek, de nieuwe kerstpiek, gevolgd door de carnavalspiek.
Even de weg plaveien naar een verplichting.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:18 schreef Newby6781 het volgende:
Ruim kwart EU-burgers zegt vaccin te weigeren
https://nos.nl/l/2380579
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |