abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2021 @ 16:45:39 #151
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_199808235
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom deze mensen vaak een bloedhekel aan de pers hebben.
Ik vind Lilibet leuk passen bij Archie en verder vind ik dat t een zaak van de ouders en de familie is :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 9 juni 2021 @ 17:46:10 #152
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_199808803
Wat maakt het uit? Ze mogen hun kind toch noemen hoe ze willen?

Gedoe om niets.
(Un)masking for the greater good.
  Vis een optie? woensdag 9 juni 2021 @ 21:29:13 #154
70532 loveli
N
pi_199811403
Eens kijken hoe The Queen erop reageert.
crap in = crap out
pi_199811478
Mochten Harry en Meghan het niet besproken hebben met de Queen, vind ik die naam eerlijk gezegd ietwat ongepast. Het is uiteindelijk het koosnaampje van de Queen geworden en de naam is met haar verbonden. Als je dan opeens hoort dat je achterkleindochter dezelfde naam heeft als jouw koosnaam en je wist er niks van, dan kan ik me voorstellen dat het een frons kan geven.
pi_199814451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mochten Harry en Meghan het niet besproken hebben met de Queen, vind ik die naam eerlijk gezegd ietwat ongepast. Het is uiteindelijk het koosnaampje van de Queen geworden en de naam is met haar verbonden. Als je dan opeens hoort dat je achterkleindochter dezelfde naam heeft als jouw koosnaam en je wist er niks van, dan kan ik me voorstellen dat het een frons kan geven.
:|W Werkelijk overal valt te lezen dat ze het met de Queen besproken hebben en dat ze het geweldig vond.
pi_199819265
Prinses Amalia cum laude geslaagd voor eindexamen vwo
De vlag mag uit: prinses Amalia (17) is cum laude geslaagd voor haar eindexamen vwo aan het Christelijk Gymnasium Sorghvliet. Dat maakt de Rijksvoorlichtingsdienst vandaag bekend.

https://www.ad.nl/show/pr(...)examen-vwo~a8ede2ad/

Supergoed! *O*

Ik vraag me weleens af of er een lid van een koningshuis is die niet zo slim is. Die bijvoorbeeld (niet on eerbiedig bedoeld) VMBO doet. Elk lid doet of deed VWO of gymnasium volgens mij?
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:44:13 #158
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199819287
Amalia cum laude geslaagd voor examen.

DEN HAAG - Prinses Amalia is cum laude geslaagd voor haar eindexamen, meldt de Rijksvoorlichtingsdienst. De oudste dochter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima heeft haar gymnasiumdiploma behaald.

Het is geen verrassing dat de prinses haar eindexamens heeft gehaald. Op Koningsdag in Eindhoven eerder dit jaar gaf ze aan zich niet heel veel zorgen te maken. „Ik sta er goed voor. Het is heel veel leren en blokken en op hoop van zegen dat ze vragen stellen die ik geleerd heb”, zei Amalia lachend.

Amalia, die op het Christelijk Gymnasium Sorghvliet in Den Haag zit, heeft een schooljaar overgeslagen en is nu 17 jaar oud. Ze wil na de afronding van haar middelbareschooltijd daarom niet meteen een vervolgopleiding doen, maar gaat eerst een jaar ’de wijde wereld’ verkennen. Wat ze in die periode precies gaat doen, weet ze nog niet. „Het is vooral de gedachte van geen school, wel nog leren, maar niet in de trant van school. Hoewel ik er wel van heb genoten de afgelopen veertien jaar”, zei ze daarover op Koningsdag. „Ik wil een beetje reizen, de wereld ontdekken, dingen doen die ik over twintig jaar misschien niet meer kan doen.”

Bron: telegraaf.nl
-----------

Gefeliciteerd Amalia! Goed gedaan :)

Ik vraag me overigens wel af waarom kroonopvolgers veelvuldig vwo hebben, zit geloof ik nooit een mbo'er tussen. Dat kan toch niet? Of is het net als met prins Harry dat leraren helpen?
With love :*
  Spellchecker donderdag 10 juni 2021 @ 15:45:20 #159
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199819299
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:44 schreef girlnextdoor. het volgende:

DEN HAAG - Prinses Amalia is cum laude geslaagd voor haar eindexamen, meldt de Rijksvoorlichtingsdienst. De oudste dochter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima heeft haar gymnasiumdiploma behaald.

Het is geen verrassing dat de prinses haar eindexamens heeft gehaald. Op Koningsdag in Eindhoven eerder dit jaar gaf ze aan zich niet heel veel zorgen te maken. „Ik sta er goed voor. Het is heel veel leren en blokken en op hoop van zegen dat ze vragen stellen die ik geleerd heb”, zei Amalia lachend.

Amalia, die op het Christelijk Gymnasium Sorghvliet in Den Haag zit, heeft een schooljaar overgeslagen en is nu 17 jaar oud. Ze wil na de afronding van haar middelbareschooltijd daarom niet meteen een vervolgopleiding doen, maar gaat eerst een jaar ’de wijde wereld’ verkennen. Wat ze in die periode precies gaat doen, weet ze nog niet. „Het is vooral de gedachte van geen school, wel nog leren, maar niet in de trant van school. Hoewel ik er wel van heb genoten de afgelopen veertien jaar”, zei ze daarover op Koningsdag. „Ik wil een beetje reizen, de wereld ontdekken, dingen doen die ik over twintig jaar misschien niet meer kan doen.”

-----------

Ik vraag me overigens wel af waarom kroonopvolgers veelvuldig vwo hebben, zit geloof ik nooit een mbo'er tussen. Dat kan toch niet? Of is het net als met prins Harry dat leraren helpen?
w/
pi_199819301
quote:

-----------

Check mijn post boven je :D :P Ik vroeg me hetzelfde af.
pi_199819335
Never mind.

Goed van Amalia!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 10 juni 2021 @ 15:49:15 #162
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199819337
Ik doe te lang over mn posts, die had ik dus nog niet gezien :') Echt precies dezelfde strekking ook haha :D
With love :*
  Vis een optie? donderdag 10 juni 2021 @ 15:54:50 #163
70532 loveli
N
pi_199819397
quote:
Ik wil een beetje reizen, de wereld ontdekken, dingen doen die ik over twintig jaar misschien niet meer kan doen.
De rest van ons kan over 20 jaar juist makkelijker reizen dan nu.
crap in = crap out
  Redactie Sport donderdag 10 juni 2021 @ 16:29:21 #164
109131 crew  sportfreak
pi_199819798
twitter

En natuurlijk ook op Huis ten Bosch de vlag uit. w/
  donderdag 10 juni 2021 @ 16:54:10 #165
78780 deedeetee
pi_199820160
Een van de Belgische prinsen heeft leerproblemen Blauw bloed is dus geen garantie voor goed kunnen leren. Ik vind trouwens dat er tegenwoordig wel erg veel nadruk ligt op een zo hoog mogelijke opleiding. Net alsof er anders geen leuke dingen meer zijn die je kunt gaan doen na je studietijd.
pi_199820229
Wat betreft niveau, dat wordt er gewoon ingestampt met bijles en verplicht hard werken aan school. Daarmee kan iedere leerling wel vwo halen. Niet dat dat direct van toepassing is bij Amalia, knap zo cum laude.

Wij merken daar niets van, pas als er een troonopvolger wordt geboren met een zwaardere verstandelijke beperking, die zal dan wellicht afstand doen van de troon?
  donderdag 10 juni 2021 @ 16:58:03 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_199820230
Het is echt niet zo gek dat die royals allemaal gymnasium hebben. Er zit een heel groot stuk nurture in je ontwikkeling. Als je de hele dag omgaat met intelligente, ambitieuze en welbespraakte mensen is de kans dat je je zelf intelligent, ambitieus en welbespraakt ontwikkelt natuurlijk veel groter ;)
disclaimer
  donderdag 10 juni 2021 @ 17:00:51 #168
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_199820278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 16:54 schreef deedeetee het volgende:
Een van de Belgische prinsen heeft leerproblemen Blauw bloed is dus geen garantie voor goed kunnen leren. Ik vind trouwens dat er tegenwoordig wel erg veel nadruk ligt op een zo hoog mogelijke opleiding. Net alsof er anders geen leuke dingen meer zijn die je kunt gaan doen na je studietijd.
Dit was allang bekend. :)

Maar ik heb nergens iets gelezen over dat hij gepushed wordt om een hoge opleiding te doen.
(Un)masking for the greater good.
  Redactie Sport donderdag 10 juni 2021 @ 17:05:37 #169
109131 crew  sportfreak
pi_199820341
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 16:58 schreef Tegan het volgende:
Wat betreft niveau, dat wordt er gewoon ingestampt met bijles en verplicht hard werken aan school. Daarmee kan iedere leerling wel vwo halen. Niet dat dat direct van toepassing is bij Amalia, knap zo cum laude.

Wij merken daar niets van, pas als er een troonopvolger wordt geboren met een zwaardere verstandelijke beperking, die zal dan wellicht afstand doen van de troon?
Daar zijn in de geschiedenis wel voorbeelden van te vinden
Karel II van Spanje
Ferdinand I van Oostenrijk
  donderdag 10 juni 2021 @ 17:09:07 #170
78780 deedeetee
pi_199820391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:00 schreef Celestien het volgende:

[..]

Dit was allang bekend. :)

Maar ik heb nergens iets gelezen over dat hij gepushed wordt om een hoge opleiding te doen.
Dat bedoelde ik ook helemaal niet hoor. Zijn ouders lijken mij juist hele leuke ouders die veel aandacht voor hun kinderen hebben en hun best doen om ze een hele fijne jeugd te bezorgen.
Ik reageerde meer op de opmerkingen hier dat er niets bekend is over een van onze prinsenkinderen die een vmbo opleiding zou volgen. Alsof dat nou echt zó van belang is en alsof dit iets verkeerds zou zijn.
Ik druk mij mss wat ongelukkig uit ?
Ik kan mij nog heel goed herinneren dat Filip met zijn nog heel jonge babydochtertje in een draagzak op zijn borst rondliep toen hij bij een of andere gelegenheid echt moest opdraven en hij wilde zijn kindje niet thuis laten. Dat vond ik toen helemaal zó _O_
  donderdag 10 juni 2021 @ 17:10:28 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199820403
En onder appelbomen liggen over het algemeen geen peren, toch?
Soms eens eentje met een butsje, maar toch, overduidelijk wel een appel. :Y
  Vis een optie? donderdag 10 juni 2021 @ 17:12:03 #172
70532 loveli
N
pi_199820427
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 16:58 schreef SQ het volgende:
Het is echt niet zo gek dat die royals allemaal gymnasium hebben. Er zit een heel groot stuk nurture in je ontwikkeling. Als je de hele dag omgaat met intelligente, ambitieuze en welbespraakte mensen is de kans dat je je zelf intelligent, ambitieus en welbespraakt ontwikkelt natuurlijk veel groter ;)
Intelligentie is erfelijk, dus als ze een beetje hun best doen met partnerkeuze, hebben ze 'nature' ook in de pocket.
crap in = crap out
  donderdag 10 juni 2021 @ 17:35:49 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_199820713
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Intelligentie is erfelijk, dus als ze een beetje hun best doen met partnerkeuze, hebben ze 'nature' ook in de pocket.
Zeker, zeker. Het is een combinatie van beiden.
disclaimer
  donderdag 10 juni 2021 @ 19:52:48 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199822248
Deze discussie komt ook regelmatig terug :P.
KuikenGuppy
pi_199822916
quote:

-----------

Ze heeft geen schooljaar overgeslagen dat blijven ze ook maar opperen. Ze is van december en dus een heel vroege leerlingen. Kinderen geboren t/m 31 december gaan naar groep 1. Kinderen van 1 januari of later gaan naar groep 0.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')