Oeps.... een vrije dag vs jaarlijks ¤ 3 netto extra.... hmmz.....quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En Koningsdag
Anders mag je weer een vrije dag inleveren.
En de speedboot is ook nog in Nederland (Friesland) gemaakt, goed voor onze economie.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, en ik had over die speedboot gezegd dat Willem er eigenlijk eentje van 3 miljoen had uitgezocht.
Ze werken zich uit de naad....quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:12 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n dooddoenerAlsof een president en consorten niet wat harder werkt dan een koning (die zeker weten ook aan vriendjes politiek doet). Het koningshuis was nagenoeg onzichtbaar sedert de pandemie, op hier en daar een Zoom meeting, een bezoekje aan een zorginstelling en wat kleine schandaaltjes zoals Griekenland en de speedboot na.
En wat die handelscontracten betreft, wat zijn daar de huidige cijfers van? Juist, die zijn er nietIk ben niet anti Koningshuis maar ga nou niet doen alsof die mensen uniek zijn en daadwerkelijk veel opleveren. Want als zij die handelscontracten niet binnen gehaald hadden had iemand anders het wel gedaan.
Eugenie was volgens mij in april bevallen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:42 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk nieuws !Is dit het eerste klein kind voor Sarah en Andrew ?
Wat is Sarah trouwens oud geworden ik schrok toen ik haar in een filmpje zag.
Nu weet ik het weer. Het was al in februari, we hebben de foto's hier nog bewonderd.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eugenie was volgens mij in april bevallen.
Het gaat lekker met m'n besef van tijd merk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer. Het was al in februari, we hebben de foto's hier nog bewonderd.
https://www.hellomagazine(...)irm-royal-baby-name/
LOLquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat lekker met m'n besef van tijd merk ik.
Ben dus niet de enige die dat dacht...soms moest ik zelfs even terugspoelen om goed te horen wat ze zei ..quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:53 schreef deedeetee het volgende:
Wat me tijdens het interview steeds meer opviel is dat Maxima zelfs na 20 jaar nog steeds niet vloeiend Nederlands kan spreken. Dat verbaast me en ik weet niet goed wat ik daar van moet denken. .
…korter dan ZIJ … en …dan ZIJ …quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:12 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die dat dacht...soms moest ik zelfs even terugspoelen om goed te horen wat ze zei ..
Ik ken mensen die korter dan haar in Nederland wonen en het echt wel beter spreken dan haar!
Oh ja mee eens, Limburgs versta ik ook slecht.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
…korter dan ZIJ … en …dan ZIJ …dat zegt Maxima in ieder geval correct.
Verder is zij 3-talig hè. Spaans duh, internationaal overleg zal in Engels zijn en dan Nederlands. Zelf versta ik Limburgers bijv. slecht.
Limburgers, die Nederlands sprekenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:24 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Oh ja mee eens, Limburgs versta ik ook slecht.
Dat bestaat uit veel verschillende dialecten. Ik verhuisde als kind van Gouda naar Weert. Daar kon ik al snel alles verstaan. Maar 20 jaar later zakte ik verder af naar het zuiden. Kreeg een buuf die in Maastricht was geboren en getogen. Dat was een hele verrassing. Tot mijn ex met een collega thuis kwam aanzetten die in Kerkrade was geboren...... Gelukkig spreek ik ook Duits dat hielp wel wat in het laatste geval.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:24 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Oh ja mee eens, Limburgs versta ik ook slecht.
Oh, nu word ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
Zit net Boulevard te kijken en zie Maxima. Niet om aan te gluren, wat truttig. Schoenen van haar opoe en een vreemd hoedje op. Schrok er van. Ze is meestal zo mooi gekleed maar dit
Ik moet 't maar even terug gaan kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat echt raar opkijken, Celestien
Zeg dat. Ze is echt een stijlicoon dus vandaar ook mijn verbazing. Oh hemel, straks worden die schoenen nog populair ook omdat Max ze draagtquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:07 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik moet 't maar even terug gaan kijken
Meestal is ze zo stylish.
Het klinkt niet als iets wat in mijn kast komt te staan...quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. Ze is echt een stijlicoon dus vandaar ook mijn verbazing. Oh hemel, straks worden die schoenen nog populair ook omdat Max ze draagt
Ik zag het ook en die schoenen vielen me meteen op. Zeker met die gare huidskleurige panty leek het op wat opgezwollen oma-enkels in oma-schoeisel,quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
Zit net Boulevard te kijken en zie Maxima. Niet om aan te gluren, wat truttig. Schoenen van haar opoe en een vreemd hoedje op. Schrok er van. Ze is meestal zo mooi gekleed maar dit
Nou dat dus. Met ogen dicht iets uit de kast gerukt lijkt wel.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zag het ook en die schoenen vielen me meteen op. Zeker met die gare huidskleurige panty leek het op wat opgezwollen oma-enkels in oma-schoeisel,.
Hoed heb ik niet opgelet,.
Dat is waar en dat zal dan wel de reden zijn. Sneakers en geen hoedje op zou leuker staan. Sportiever, maar misschien niet deftig genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:45 schreef Celestien het volgende:
Misschien had ze die aangetrokken ivm de activiteit? Hoge hakken zijn niet altijd geschikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |