Oh het interesseert mij niet bijzonder veel hoor. Braddie is een parasiet die zichzelf al 10 jaar zelf vernietigd. Dan roep je welke reactie dan ook over jezelf afquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met de grond gelijk maken is treurig, gezien alles. Maar je kan er wel lol om hebben
Een parasiet nou nou nouquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het interesseert mij niet bijzonder veel hoor. Braddie is een parasiet die zichzelf al 10 jaar zelf vernietigd. Dan roep je welke reactie dan ook over jezelf af
Precies. Ik heb medelijden met mensen die er oprecht niks aan kunnen doen. Hij weet dondersgoed wat hij doet en geilt gewoon op negatieve aandacht. Weg met dat soort volkquote:
Ach joh laat hemquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Ik heb medelijden met mensen die er oprecht niks aan kunnen doen. Hij weet dondersgoed wat hij doet en geilt gewoon op negatieve aandacht. Weg met dat soort volk
Oh dat zeker. Hoe verder zijn bmi omhoog gaat how minder lang het sowieso duurtquote:
Paprikaquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon een mildere pepersoort...
Jeetje wat duisterquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Hoe verder zijn bmi omhoog gaat how minder lang het sowieso duurt
Als hij meeleest zou dat best raadzaam kunnen zijnquote:
Na zijn huisje gezien te hebben, heb ik nu wel wat medelijden met hemquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is 't nou echt nodig om hier met z'n allen een wat simpel iemand met de grond gelijk te maken? Deze jongen doet niemand kwaad.
Verbaas me wel over zulke genuanceerde comments op dumpert moet ik zeggen
Kan wel toch? Soort begeleid wonen met gezamenlijke eetzaal? En een kok die gezonde maaltijden voorbereid. Dit is echt gewoon treurig.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:18 schreef Fok-it het volgende:
.
[..]
Ook een begeleider kan er niet voor zorgen dat hij gezond eet. Is namelijk niet iets waar je iemand toe kan dwingen.
Ja dan stoppen ze een tube in je keel en moet je verplicht wortels eten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kan wel toch? Soort begeleid wonen met gezamenlijke eetzaal? En een kok die gezonde maaltijden voorbereid. Dit is echt gewoon treurig.
Breng hem in contact met je moederquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:44 schreef Stepperoller het volgende:
Snap sowieso niet dat er geen begeleiding in het spel is. Mijn moeder is ambulant begeleider en haar cliënten zijn qua zelfstandigheid een stukje verder, maar kunnen gewoon de ondersteuning goed gebruiken.
Als je mijn huisje ziet heb je nog meer medelijden hoorquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Na zijn huisje gezien te hebben, heb ik nu wel wat medelijden met hem
Ja zo'n huisje heb ik ook. Geen tuinquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je mijn huisje ziet heb je nog meer medelijden hoor
Wie gaat dat betalen?quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kan wel toch? Soort begeleid wonen met gezamenlijke eetzaal? En een kok die gezonde maaltijden voorbereid. Dit is echt gewoon treurig.
Denk dat Bradge groter woont dan ik. Denk dat dat zo'n 30m2 is.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zo'n huisje heb ik ook. Geen tuin
Als je hem begeleid laat wonen kan je hem echt wel gezond laten eten maar dat krijg niet waarschijnlijk niet voor elkaarquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Yup hij heeft een prima woningquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Bradge groter woont dan ik. Denk dat dat zo'n 30m2 is.
Zou een moord plegen voor een tuinquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup hij heeft een prima woning
Heel wat hardwerkende Nederlanders zouden maar wat graag zoiets hebben
Rode peper uit de supermarkt is heel niet zo pittig. Alleen de zaadjes.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou die peper hoeft van mij niet hoor.
Leugensquote:
Ze mogen die postzegel van mij zo komen hebben en ik hoef er niet eens iets voor te krijgen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup hij heeft een prima woning
Heel wat hardwerkende Nederlanders zouden maar wat graag zoiets hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |