haha lekker eten maar welke idioot gaat experimenteren op zijn laatste fastfood bestelling. Dan moet je juist pakken wat je lekker wil en er afscheid van nemen heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:43 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
6:16 eerder die avond een pizza besteld, kijk maar achter hem.. omg
dit is echt niet zijn laatste fastfood bestelling of foodvlog, morgen staat er gewoon weer 1 bijquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
haha lekker eten maar welke idioot gaat experimenteren op zijn laatste fastfood bestelling. Dan moet je juist pakken wat je lekker wil en er afscheid van nemen heb ik ook gedaan.
Wat is dit voor een korte vlog?quote:
Nu heb ik zin in nacho's.quote:
Met:quote:
Nou die peper hoeft van mij niet hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Met:
Pikante tomatensalsa
-3 trostomaten
-1 rode ui
-1/2 rode peper
-sap van 1 limoen
-2 el olijfolie
-verse koriander naar behoefte
-tortillachips
Aanrader!
Echt een nederlands meissie he. Lust dit niet, lust dat niet... Eten kreng!quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou die peper hoeft van mij niet hoor.
Ik hou gewoon niet van pittig.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Echt een nederlands meissie he. Lust dit niet, lust dat niet... Eten kreng!![]()
oud nieuwsquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:17 schreef Tlaloc het volgende:
Hij staat ook weer op Dumpert
https://www.dumpert.nl/item/8114733_062cc2b9
Is 't nou echt nodig om hier met z'n allen een wat simpel iemand met de grond gelijk te maken? Deze jongen doet niemand kwaad.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:17 schreef Tlaloc het volgende:
Vet manquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:17 schreef Tlaloc het volgende:
Hij heeft gewoon hulp nodig, hij kan niet voor zichzelf zorgen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is 't nou echt nodig om hier met z'n allen een wat simpel iemand met de grond gelijk te maken? Deze jongen doet niemand kwaad.
Verbaas me wel over zulke genuanceerde comments op dumpert moet ik zeggen
Ook een begeleider kan er niet voor zorgen dat hij gezond eet. Is namelijk niet iets waar je iemand toe kan dwingen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:16 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon hulp nodig, hij kan niet voor zichzelf zorgen.
Misschien moet hij er gewoon mee stoppenquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:16 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon hulp nodig, hij kan niet voor zichzelf zorgen.
Met de grond gelijk maken is treurig, gezien alles. Maar je kan er wel lol om hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is 't nou echt nodig om hier met z'n allen een wat simpel iemand met de grond gelijk te maken? Deze jongen doet niemand kwaad.
Verbaas me wel over zulke genuanceerde comments op dumpert moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |