quote:Op donderdag 13 mei 2021 00:07 schreef Banaanvragen het volgende:
einde van mijn posts hier, als deze TT niet veranderd kom ik niet meer terug
quote:Op donderdag 13 mei 2021 00:09 schreef Phoenyx-God het volgende:
Beetje kinderachtig gedrag uiteindelijk maar goed gespeeld weer mensen
quote:Op donderdag 13 mei 2021 00:09 schreef Phoenyx-God het volgende:
Beetje kinderachtig gedrag uiteindelijk maar goed gespeeld weer mensen
quote:
Gofferdomme man.quote:
Dat begin, zoveel onwaarschijnlijkhedenquote:
6:16 eerder die avond een pizza besteld, kijk maar achter hem.. omgquote:
Hij zag toen wel al in dat de noodles kaulo veel zout hadden. Misschien is hij toen ook zoutloos gaan eten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:44 schreef HermieHermann het volgende:
hopelijk pakt het beter uit dan de laatste stok achter de deur
Goed om met zo’n video eindelijk eens echt een stok achter de deur te hebben.quote:
het motiveert mij om af te vallenquote:Op donderdag 13 mei 2021 09:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed om met zo’n video eindelijk eens echt een stok achter de deur te hebben.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:43 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
6:16 eerder die avond een pizza besteld, kijk maar achter hem.. omg
haha lekker eten maar welke idioot gaat experimenteren op zijn laatste fastfood bestelling. Dan moet je juist pakken wat je lekker wil en er afscheid van nemen heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:43 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
6:16 eerder die avond een pizza besteld, kijk maar achter hem.. omg
dit is echt niet zijn laatste fastfood bestelling of foodvlog, morgen staat er gewoon weer 1 bijquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
haha lekker eten maar welke idioot gaat experimenteren op zijn laatste fastfood bestelling. Dan moet je juist pakken wat je lekker wil en er afscheid van nemen heb ik ook gedaan.
Wat is dit voor een korte vlog?quote:
Nu heb ik zin in nacho's.quote:
Met:quote:
Nou die peper hoeft van mij niet hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Met:
Pikante tomatensalsa
-3 trostomaten
-1 rode ui
-1/2 rode peper
-sap van 1 limoen
-2 el olijfolie
-verse koriander naar behoefte
-tortillachips
Aanrader!
Echt een nederlands meissie he. Lust dit niet, lust dat niet... Eten kreng!quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou die peper hoeft van mij niet hoor.
Ik hou gewoon niet van pittig.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Echt een nederlands meissie he. Lust dit niet, lust dat niet... Eten kreng!![]()
oud nieuwsquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:17 schreef Tlaloc het volgende:
Hij staat ook weer op Dumpert
https://www.dumpert.nl/item/8114733_062cc2b9
Is 't nou echt nodig om hier met z'n allen een wat simpel iemand met de grond gelijk te maken? Deze jongen doet niemand kwaad.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:17 schreef Tlaloc het volgende:
Vet manquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:17 schreef Tlaloc het volgende:
Hij heeft gewoon hulp nodig, hij kan niet voor zichzelf zorgen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is 't nou echt nodig om hier met z'n allen een wat simpel iemand met de grond gelijk te maken? Deze jongen doet niemand kwaad.
Verbaas me wel over zulke genuanceerde comments op dumpert moet ik zeggen
Ook een begeleider kan er niet voor zorgen dat hij gezond eet. Is namelijk niet iets waar je iemand toe kan dwingen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:16 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon hulp nodig, hij kan niet voor zichzelf zorgen.
Misschien moet hij er gewoon mee stoppenquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:16 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon hulp nodig, hij kan niet voor zichzelf zorgen.
Met de grond gelijk maken is treurig, gezien alles. Maar je kan er wel lol om hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is 't nou echt nodig om hier met z'n allen een wat simpel iemand met de grond gelijk te maken? Deze jongen doet niemand kwaad.
Oh het interesseert mij niet bijzonder veel hoor. Braddie is een parasiet die zichzelf al 10 jaar zelf vernietigd. Dan roep je welke reactie dan ook over jezelf afquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met de grond gelijk maken is treurig, gezien alles. Maar je kan er wel lol om hebben
Een parasiet nou nou nouquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het interesseert mij niet bijzonder veel hoor. Braddie is een parasiet die zichzelf al 10 jaar zelf vernietigd. Dan roep je welke reactie dan ook over jezelf af
Precies. Ik heb medelijden met mensen die er oprecht niks aan kunnen doen. Hij weet dondersgoed wat hij doet en geilt gewoon op negatieve aandacht. Weg met dat soort volkquote:
Ach joh laat hemquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Ik heb medelijden met mensen die er oprecht niks aan kunnen doen. Hij weet dondersgoed wat hij doet en geilt gewoon op negatieve aandacht. Weg met dat soort volk
Oh dat zeker. Hoe verder zijn bmi omhoog gaat how minder lang het sowieso duurtquote:
Paprikaquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon een mildere pepersoort...
Jeetje wat duisterquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Hoe verder zijn bmi omhoog gaat how minder lang het sowieso duurt
Als hij meeleest zou dat best raadzaam kunnen zijnquote:
Na zijn huisje gezien te hebben, heb ik nu wel wat medelijden met hemquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan wel toch? Soort begeleid wonen met gezamenlijke eetzaal? En een kok die gezonde maaltijden voorbereid. Dit is echt gewoon treurig.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:18 schreef Fok-it het volgende:
.
[..]
Ook een begeleider kan er niet voor zorgen dat hij gezond eet. Is namelijk niet iets waar je iemand toe kan dwingen.
Ja dan stoppen ze een tube in je keel en moet je verplicht wortels eten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kan wel toch? Soort begeleid wonen met gezamenlijke eetzaal? En een kok die gezonde maaltijden voorbereid. Dit is echt gewoon treurig.
Breng hem in contact met je moederquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:44 schreef Stepperoller het volgende:
Snap sowieso niet dat er geen begeleiding in het spel is. Mijn moeder is ambulant begeleider en haar cliënten zijn qua zelfstandigheid een stukje verder, maar kunnen gewoon de ondersteuning goed gebruiken.
Als je mijn huisje ziet heb je nog meer medelijden hoorquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Na zijn huisje gezien te hebben, heb ik nu wel wat medelijden met hem
Ja zo'n huisje heb ik ook. Geen tuinquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je mijn huisje ziet heb je nog meer medelijden hoor
Wie gaat dat betalen?quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kan wel toch? Soort begeleid wonen met gezamenlijke eetzaal? En een kok die gezonde maaltijden voorbereid. Dit is echt gewoon treurig.
Denk dat Bradge groter woont dan ik. Denk dat dat zo'n 30m2 is.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zo'n huisje heb ik ook. Geen tuin
Als je hem begeleid laat wonen kan je hem echt wel gezond laten eten maar dat krijg niet waarschijnlijk niet voor elkaarquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Yup hij heeft een prima woningquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Bradge groter woont dan ik. Denk dat dat zo'n 30m2 is.
Zou een moord plegen voor een tuinquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup hij heeft een prima woning
Heel wat hardwerkende Nederlanders zouden maar wat graag zoiets hebben
Rode peper uit de supermarkt is heel niet zo pittig. Alleen de zaadjes.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou die peper hoeft van mij niet hoor.
Leugensquote:
Ze mogen die postzegel van mij zo komen hebben en ik hoef er niet eens iets voor te krijgen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup hij heeft een prima woning
Heel wat hardwerkende Nederlanders zouden maar wat graag zoiets hebben
Ja, ik dacht van; de mensen van Dumpert gaan Braddie keihard trollen, maar blijkbaar is er een niveau bij de reaguursels.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nog steeds verbaasd hoe je met een fucking uitkering zoveel via thuisbezorgd kan bestellenquote:
Wat een luxe, hoeft niet eens te lopen om naar een restaurant te gaan!quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:13 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ben nog steeds verbaasd hoe je met een fucking uitkering zoveel via thuisbezorgd kan bestellenIk denk dat hij minstens 300 euro per maand aan thuisbezorgd besteedt.
En dat afvallen gaat niet gebeuren. Als je de hele dag geen flikker te doen hebt, dan is de verleiding groot om iets te laten bezorgen en elke keer jezelf wijs te maken dat dit toch echt de laatste keer is
Ruilen voor een airfryer?quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:07 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ze mogen die postzegel van mij zo komen hebben en ik hoef er niet eens iets voor te krijgen.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:17 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Helaas, de woningen die nu worden gebouwd zijn voor immigranten en asielzoekers. hoogopgeleide chirurgen en architecten met een niet Westerse achtergrond
Balkon mag ook. En ietsjes meer oppervlakte, meer vraag ik nietquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:17 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Helaas, de woningen die nu worden gebouwd zijn voor immigranten en asielzoekers.
Zoek een partner.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Balkon mag ook. En ietsjes meer oppervlakte, meer vraag ik niet
Goeiequote:
Met jou doe ik geen zaken meer aangezien ik nog steeds op die schone deerne wacht. Niks persoonlijks maatje, maar ik ben geen filantropische instelling.quote:
Ja en dat is de goedkoopste oplossing voor de samenleving (op euthanasie na)quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wij betalen het huidige onderkomen van Braddie nu toch ook?
Call me naïve maar ik geloof dit nog steeds niet. Hij laat alleen de hulp (nog steeds) niet toe.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Want het is niet alsof hij beter kan worden
Hoe ga je terug draaien dat hij teveel zuurstof kreeg bij de geboorte?quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Call me naïve maar ik geloof dit nog steeds niet. Hij laat alleen de hulp (nog steeds) niet toe.
Ja nee da's wat anders. Maar zijn kwaliteit van leven kan echt wel omhoog, als hij tot op zekere hoogte meewerkt.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe ga je terug draaien dat hij teveel zuurstof kreeg bij de geboorte?
Acht keer per dag neuken.quote:
Iemand zoeken om 8 keer per jaar mee te neuken is al vermoeiendquote:
Al jaren niet geluktquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand zoeken om 8 keer per jaar mee te neuken is al vermoeiend
Heftig!quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:15 schreef Modus het volgende:
Brad gisteren
[ twitter ]
Brad net op stream
"als het niet gezellig gaat in de chat trap ik hem er meteen uit"
@Azulaquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Met jou doe ik geen zaken meer aangezien ik nog steeds op die schone deerne wacht. Niks persoonlijks maatje, maar ik ben geen filantropische instelling.
een plek waar ik liever niet tussen staquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:azula
@:Fugue
@:Naardegallemiezen
Geen dank, maat
Is een veelvoorkomend probleem bij de FOK! (ex)crewleden.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor die 1e moet hij acht keer per dag aan de bak.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen dank, maat
Maak ik een lijst met schone deernes, is het weer niet goedquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
een plek waar ik liever niet tussen sta
je mag wel naast mij in de AMG.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je smaak in fok dames is erbarmelijkquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen dank, maat
Een dag heeft niet genoeg uur om dat voor elkaar te kunnen krijgen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Voor die 1e moet hij acht keer per dag aan de bak.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf natuurlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen dank, maat
Je mag ook blijven zitten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Één keer per jaar kost mij al teveel energie.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kost moeite maar is wel het waardquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:55 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Één keer per jaar kost mij al teveel energie.
Om je vervolgens alsnog belazerd te voelen en een matig tot slechte ervaring hebt, omdat je door die ambivalentie geen focus kunt behouden. Nee, mijn prioriteiten liggen tegenwoordig elders.quote:
Pardonquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je smaak in fok dames is erbarmelijk
prioriteiten heb ik niet alleen teleurstelling maar habibo waar leer jij deze moeilijke woorden want moet het echt ontcijferen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:01 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Om je vervolgens alsnog belazerd te voelen en een matig tot slechte ervaring hebt, omdat je door die ambivalentie geen focus kunt behouden. Nee, mijn prioriteiten liggen tegenwoordig elders.
hoezo is dat een verlies geef je nu toe dat hij jou kon krijgen of zo? snap het niet habibit jij lijkt mij juist hard to get.quote:
Praat niet zo tegen haarquote:Op donderdag 13 mei 2021 18:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hoezo is dat een verlies geef je nu toe dat hij jou kon krijgen of zo? snap het niet habibit jij lijkt mij juist hard to get.
Welquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:53 schreef Fcu030 het volgende:
Zo makkelijk kom je er niet vanaf natuurlijk.
Wat is jouw top 3 dan? van fok dames die nog actief zijn op dit forum.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Okquote:Op donderdag 13 mei 2021 18:15 schreef Fugue het volgende:
Iphone komt morgen maar je moet daar zelf voor tekenen. Bezorgtijd: tussen 08.00 uur - 22.00 uur
100% mee eens.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die gebruik ik soms willekeurig door de beroerde grammatica en kinderachtige zinsbouw heen, om mensen op het verkeerde been te zetten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
prioriteiten heb ik niet alleen teleurstelling maar habibo waar leer jij deze moeilijke woorden want moet het echt ontcijferen.
Geen idee en dat wil ik zo laten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:23 schreef Duveldrinker het volgende:
Hoe is het met de Vloggende Hollander.
Bij anorexia patiënten kan het ookquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:18 schreef Fok-it het volgende:
.
[..]
Ook een begeleider kan er niet voor zorgen dat hij gezond eet. Is namelijk niet iets waar je iemand toe kan dwingen.
Laatst nog gepost. Ga mezelf niet herhalenquote:Op donderdag 13 mei 2021 18:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat is jouw top 3 dan? van fok dames die nog actief zijn op dit forum.
jij bent slim habibo echt slim.quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Die gebruik ik soms willekeurig door de beroerde grammatica en kinderachtige zinsbouw heen, om mensen op het verkeerde been te zetten.
Oh sorry hoorquote:Op donderdag 13 mei 2021 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laatst nog gepost. Ga mezelf niet herhalen
moet jij wetenquote:Op donderdag 13 mei 2021 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Integendeel. Gelukkig wel slimmer dan menigeen graag wil geloven en daar doe ik dan wel weer mijn voordeel mee.quote:
Moet jij wetenquote:Op donderdag 13 mei 2021 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb jij tips habibo?quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Integendeel. Gelukkig wel slimmer dan menigeen graag wil geloven en daar doe ik dan wel weer mijn voordeel mee.
Na 5 minuten in zijn chat gezeten te hebben, heb ik geen medelijden meer met hem.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Na zijn huisje gezien te hebben, heb ik nu wel wat medelijden met hem
Volgens mij weet jij niet dat ik uren braddie heb geholpen en vervolgens constant de dood toe werd gewenst dus nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:23 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Sluit braddie in je hart, het zal je goed doen
quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:14 schreef isax het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet dat ik uren braddie heb geholpen en vervolgens constant de dood toe werd gewenst dus nee.
had meneer andere keuzes moeten maken.
Vertel?quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Na 5 minuten in zijn chat gezeten te hebben, heb ik geen medelijden meer met hem.
Ik zie ook zat dingen dat ik denk 'je weet nu donders goed waar je mee bezig bent en die zogenaamde beperking komt je wel verdomd handig uit af en toe'.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Na 5 minuten in zijn chat gezeten te hebben, heb ik geen medelijden meer met hem.
Het is voor hem hét sociale contact wat hij heeft, als je dat in je achterhoofd houdt begrijp je hem soms wat beter.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:19 schreef Modus het volgende:
"Geen inspiratie voor elke dag vlog dus dan ga ik op andere dagen maar live"
*kijkt alleen maar stil voor zich uit
Yupquote:
Moeten ze je weer hebben? Vertel!quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Braddie heeft jullie niet nodig.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:14 schreef isax het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet dat ik uren braddie heb geholpen en vervolgens constant de dood toe werd gewenst dus nee.
had meneer andere keuzes moeten maken.
ben je al miljonair eendquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
Braddie heeft jullie niet nodig.
Braddie heeft deze man nodig:
Jazeker, zit op 1 nu. Straks de volgende 7.quote:
Wel netjes van hand wisselen heh.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jazeker, zit op 1 nu. Straks de volgende 7.
dat is 1keer vaker dan mortie en ik samenquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jazeker, zit op 1 nu. Straks de volgende 7.
vandaag dan maar 16 keer om het goed te makenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:41 schreef Catkiller het volgende:
Mijn ex kwam ons kind dumpen bij mij dus heb de 8 keer niet kunnen redden, helaas.
Heeft ie dat echt allemaal gezegd?quote:
Ja, maar dit is geknipt. Dit was tegen praadje denk ik zelfs.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Heeft ie dat echt allemaal gezegd?
Ik heb daar geen actieve herinnering aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja, maar dit is geknipt. Dit was tegen praadje denk ik zelfs.
Jawel tegen je zoon.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen actieve herinnering aan.
Ook ja hahaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:34 schreef Stepperoller het volgende:
Denk eerder richting een figuur als Daniël de Ridder.
Nee mijn zoon zit niet op Fok! Hij heeft wel eens iets geroepen over mijn zoon maar volgens mij was dat dit niet.quote:
Dat wel, maar de meerwaarde is mijn inziens minimaal. Hoe verhoog jij de kans op latinum dan? Ik zit ondertussen op 24 en ga nu alles op de Kumari zetten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:03 schreef Makrelis het volgende:
@:fcu030 Ben jij al aan die 'away teams'-feature begonnen? Ik vind het wel aardig werken om latinum te verkrijgen en dan hebben die hoge nietsnutten aan boord ook wat te doen.
Ik snap hem nietquote:
Dat krijg je als nonquote:
Ja, las het vandaag. Snap niet dat Steekie en Timber er bij zitten. Maar gelukkig B tot de A tot de BEL eruit. De Stroot en Stengs al 2 jaar geen knikker geraakt, dus dat is prima.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat krijg je als non
Heb je de voorselectie al gezien? Drank heeft toch wel een beetje logica in zich
Als derde doelman wel prima toch? Het is niet alsof je veel anders hebt en Bijlow gaat de eindronde van Jong Oranje keepen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, las het vandaag. Snap niet dat Steekie en Timber er bij zitten. Maar gelukkig B tot de A tot de BEL eruit. De Stroot en Stengs al 2 jaar geen knikker geraakt, dus dat is prima.
Ohja, Jong moet ook. Dan is dat misschien beter voor hem, ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als derde doelman wel prima toch? Het is niet alsof je veel anders hebt en Bijlow gaat de eindronde van Jong Oranje keepen.
Had alleen nog wel beter gekund, Vilhena, St juste, wat moet je er allemaal mee. Had je beter die Schouten zichzelf kunnen laten zienquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja, Jong moet ook. Dan is dat misschien beter voor hem, ja.
Helaas hebben we gewoon weinig goede voetballers. De helft van de selectie is gewoon bagger.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had alleen nog wel beter gekund, Vilhena, St juste, wat moet je er allemaal mee. Had je beter die Schouten zichzelf kunnen laten zien
Kumari is een goed schip, daar schijn je mee voor uit te kunnen tot ops level 28. De mijne is net tier 7 kaal met crew 400k strength. Uitstekende boot ook voor base cracking (Khan's crew: Joachim captain met Otto en Katy).quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat wel, maar de meerwaarde is mijn inziens minimaal. Hoe verhoog jij de kans op latinum dan? Ik zit ondertussen op 24 en ga nu alles op de Kumari zetten.
Verdediging is beter dan menig topland, en middenveld acceptabel. Aanval is alleen waardeloos ja. Dat breekt je op na de groepsfasequote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas hebben we gewoon weinig goede voetballers. De helft van de selectie is gewoon bagger.
Ik denk niet dat Frankie hier hoge ogen mee gaat gooien.
Binnenkort weer zeurchauffeur dus KOEKOEKquote:
Krijg je zo'n ranzig product retourquote:
Zeurchauffeur komt noooooooit weet terug vertelde braadje. Dus inderdaad, binnenkort worden we dus weer verwend door rode kruizen negeeracties en woedend ziedend wegscheuren. Kinderen binnenhouden!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Binnenkort weer zeurchauffeur dus KOEKOEK
Eens!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:08 schreef Makrelis het volgende:
En een ander maar ploeteren. Begin er nu toch ook wel flauw van te worden.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zeurchauffeur komt noooooooit weet terug vertelde braadje. Dus inderdaad, binnenkort worden we dus weer verwend door rode kruizen negeeracties en woedend ziedend wegscheuren. Kinderen binnenhouden!
Da's toch muziek voor depressieve meisjes van 11?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:14 schreef Fok-it het volgende:
Billiegodin op de achtergrond is wel plusje
@Solotovski kijk deze debiel danquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's toch muziek voor depressieve meisjes van 11?
Oh wa danquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bedankt, duimpje omlaag gegegeven en gerapporteerd voor aanmoediging tot terrorisme
Samenvatting?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:24 schreef Fok-it het volgende:
Die stream van Phoenyx is zo mogelijk nog deprimerender
De vlagen waar ik langs heb gespoeld: Een of ander raar South Park-spelletje, en schaken, met 3 kijkers max en hij zit daar met crappe audio en het is niet alsof de vrolijkheid er vanaf spat. Nee dat worden geen Bankzitters-taferelen voor de FOK! vlog-ploegquote:
als het nou leuk was om naar te kijken maar hij kan niet streamen geen interactiequote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vlagen waar ik langs heb gespoeld: Een of ander raar South Park-spelletje, en schaken, met 3 kijkers max en hij zit daar met crappe audio en het is niet alsof de vrolijkheid er vanaf spat. Nee dat worden geen Bankzitters-taferelen voor de FOK! vlog-ploeg
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:24 schreef Fok-it het volgende:
Die stream van Phoenyx is zo mogelijk nog deprimerender
Inb4 gifje van binnenwaggelende Braddiequote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inb4 gifje van binnenwaggelende Braddie
Hij is de zwakbegaafde en totaal niet grappige imitatie van Jan Roos.quote:
Nou ja, het is niet dat Jan fucking Roos nou een hele erudiete,eloquente jongeman isquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:13 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hij is de zwakbegaafde en totaal niet grappige imitatie van Jan Roos.
Verzuurde zak met een moeilijke bril is een betere omschrijving ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet dat Jan fucking Roos nou een hele erudiete,eloquente jongeman is
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zeurchauffeur komt noooooooit weet terug vertelde braadje. Dus inderdaad, binnenkort worden we dus weer verwend door rode kruizen negeeracties en woedend ziedend wegscheuren. Kinderen binnenhouden!
De magische vingers die magnetrons geel maken aan de binnenkant en nog nooit groente gesneden hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Krijg je zo'n ranzig product retouraan de andere kant is het wel door de magisch Braadvingers aangeraakt
Deze groene is zo mooi dat hij hem de hele week draagt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:24 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Die gast heeft ook een neusje voor mooie shirts, hè
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zielig? Je bent niet wijs man. Bommen op je hoofd krijgen als kind is pas zielig.
Of wat dieren teweeg worden gebracht.quote:
Voorlopig is een relatief begrip.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Vanmiddag was het nog voorlopig de laatste stream!!!!
Dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:50 schreef Makrelis het volgende:
Ik weet vrij zeker dat als mensen eigenhandig dienen te slachten voor hun vleejse op hun bord er toch heel wat meer vegetariërs ontstaan.
Jan Roos is een baas.quote:
Slaap lekker! Ik zag wel een quotemelding van jou, maar die heb ik blijkbaar weggekliktquote:
Ah hier is 'ie! Heb je ook al een faction schip?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kumari is een goed schip, daar schijn je mee voor uit te kunnen tot ops level 28. De mijne is net tier 7 kaal met crew 400k strength. Uitstekende boot ook voor base cracking (Khan's crew: Joachim captain met Otto en Katy).
Even kijken hoor laaste 2 low orbit flyby missions:
-x107 service award en x5291 ship XP
-x108 service award, 5319 ship XP en 148 latinum
Shuttle bay @ level 22
Gewoon hoge officieren op zetten (die toch niets te doen hebben) verhogen het eea en 'matched crew' zoals op de brug van schepen is irrelevant.
Nog niet. Een D3 lijkt me wel wat. Geduld is een schone zaak. Mayflower of die Saladin zit ik niet op te wachten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ah hier is 'ie! Heb je ook al een faction schip?
sinds wanneer ben je eigenlijk een ekte gamenerd nielsquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kumari is een goed schip, daar schijn je mee voor uit te kunnen tot ops level 28. De mijne is net tier 7 kaal met crew 400k strength. Uitstekende boot ook voor base cracking (Khan's crew: Joachim captain met Otto en Katy).
Even kijken hoor laaste 2 low orbit flyby missions:
-x107 service award en x5291 ship XP
-x108 service award, 5319 ship XP en 148 latinum
Shuttle bay @ level 22
Gewoon hoge officieren op zetten (die toch niets te doen hebben) verhogen het eea en 'matched crew' zoals op de brug van schepen is irrelevant.
Sinds hij vaker werkeloos is dan aan het werk denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je eigenlijk een ekte gamenerd niels
Sowies zou al het vlees van het dier dan beter benut worden. Bijv. delen als de tong worden nu gewoon in de gehakt gepleurd.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:50 schreef Makrelis het volgende:
Ik weet vrij zeker dat als mensen eigenhandig dienen te slachten voor hun vleesje op hun bord er toch heel wat meer vegetariërs ontstaan.
Sinds corona weer, Juni augustus vorig jaar. Eerder gegamed MMORPG. Lachen. Net genaaid, niet al te veel. Het is een spel, blijven lachen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je eigenlijk een ekte gamenerd niels
Als ik het wist zou ik het niet vertellen. Fuckface, en nou opzouten. Grapjurk.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:42 schreef Banaanvragen het volgende:
Iemand een idee hoe ik live youtube streams kan downloaden? streams die direct verwijderd worden na het streamen?
boh, diep zittende haatquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:54 schreef Makrelis het volgende:
Ban aanvragen prima. Je geeft zelf aan dat je dat wilt misbruiken. Je bent nog lager dan bepaaalde mensen. Flikker toch op AUB.
ga je lekkerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Als ik het wist zou ik het niet vertellen. Fuckface, en nou opzouten. Grapjurk.
maar welke game speel je nu eigenlijk, lijkt wel alsof je captain picard bentquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Sinds corona weer, Juni augustus vorig jaar. Eerder gegamed MMORPG. Lachen. Net genaaid, niet al te veel. Het is een spel, blijven lachen.
Jammer he, dat corona, nu kun je niet meer onbeperkt larpen in het weekendquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Sinds corona weer, Juni augustus vorig jaar. Eerder gegamed MMORPG. Lachen. Net genaaid, niet al te veel. Het is een spel, blijven lachen.
zo heyquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:35 schreef Makrelis het volgende:
Zit midden in een familie-oorlog. Leuk weer (eerder gebeurd). Wat introduceert mij dat kutgeld van jullie dan? ik maak mijn eigen poen. Tyfusbende. Zus m'n 06 geblocked. Kan er toch wel inkomen met haar door de staat betaalde I-phone. Ben gofferdomme electronica-technicus, voor op school gezeten. Geen nummer is heilig.
Godgloeiende graffamilie. Enige in het bedrijfsleven, stelletje grafambtenaren.
Leuk is anders, maar elk huisje heeft z'n kruisje. Schijnt.
Laten ze lekker doodvallen die ambtenaren-familie van me.
Jij nooit gezeur binnen familie? Prijs je maar geluk. Het gaat goed totdat de poen verdeeld moet worden. Dan worden mensen echt heel anders. Niks nieuws.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:40 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
niels0, de enige persoon waarvan je vermoedt dat hij in het echt nóg sneuer is dan op fok
Geluk? Ben gewoon geen Niels0 die overal en altijd maar gezeik heeft. Misschien eens in de spiegel kijken vriend, al snap ik dat je dat met jouw verscheining niet graag doetquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Jij nooit gezeur binnen familie? Prijs je maar geluk. Het gaat goed totdat de poen verdeeld moet worden. Dan worden mensen echt heel anders. Niks nieuws.
Kan wel aardig lijstje maken hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:40 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
niels0, de enige persoon waarvan je vermoedt dat hij in het echt nóg sneuer is dan op fok
En jij staat niet op dat kneuzen lijstjequote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:47 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Geluk? Ben gewoon geen Niels0 die overal en altijd maar gezeik heeft. Misschien eens in de spiegel kijken vriend, al snap ik dat je dat met jouw verscheining niet graag doet
denk dat je de verkeerde quote :pquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:49 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
En jij staat niet op dat kneuzen lijstje100% zeker van wel, samen met phoenyxkneus
BAMquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:46 schreef Stepperoller het volgende:
Als je op vrijwel elk terrein in je leven met regelmaat conflicten hebt moet je misschien eens gaan kijken naar de gemene deler.
Phoenyx staat daar zeker op inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:49 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
En jij staat niet op dat kneuzen lijstje100% zeker van wel, samen met phoenyxkneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |