SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Crap! Heb je alleen pods in huis? Anders kan je nog even snel wat in de gootsteen opfrissen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Mocht ik van de woonbegeleiding op een ander appartement (leegstaand) wassen. Doet het wasmachine het daar ook niet. Ik denk dat ze het water hebben afgesloten, want mijn was was nog kurkdroog en de pod lag nog gewoon in de machine...
En nu heb ik echt bijna geen schone kleren meer...
Doe ik dan morgen nog wel. Heb volgens mij nog wel vloeibaar wasmiddel staan hier... En de was ligt nog op dat appartement. Misschien dat ik morgen wat probeer (liever niet)...quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Crap! Heb je alleen pods in huis? Anders kan je nog even snel wat in de gootsteen opfrissen.
Nee je mag de wasmachine gebruiken zonder water.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dan bedoel ik de waterkraan open zetten, Maar het is niet mijn appartement, dus dadelijk doe ik iets fout en dat heb ik liever niet op mijn geweten ..
Hoe wordt er dan in hemelsnaam gewassen???quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je mag de wasmachine gebruiken zonder water.
Ja, maar die zijn er morgen niet, want feestdag...quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb je nou niet juist begeleiding zodat ie kunnen helpen met dit soort vragen?
Was niet serieus bedoeldquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe wordt er dan in hemelsnaam gewassen???
Ik moet vrijdag wel gewoon werken hequote:Op woensdag 12 mei 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Dagje rondlummelen in een vieze onderbroek kan juist heel bevrijdend zijn.
The postman always smells twice.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag wel gewoon werken he
Ja. ze zijn terug in de eredivisie, had de link nog niet gelegdquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
er gebeurt hier helemaal niksIedereen is naar het stadion
ik ook pas net hoorquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ze zijn terug in de eredivisie, had de link nog niet gelegd![]()
![]()
Sowiesoquote:Op maandag 10 mei 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
Ik moet binnenkort maar weer eens naar den bosch.
Terrasje pakken met @:mickytjuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |