abonnement bol.com Coolblue
pi_200112542
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik zeg als koper en verkoper ook niks hoor, ik zit er niet om vrienden te maken ofzo, heerlijk dat het bij Vinted allemaal zo automatisch gaat, ik wil nooit meer terug naar Marktplaats
Misschien ligt het ook aan mij. Ik stuur wel altijd een berichtje met bedankt voor de koop en wanneer ik het ga op sturen. Ik doe dat omdat ik het zelf ook wel fijn vind om te weten wanneer het wordt verzonden.
pi_200113066
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien ligt het ook aan mij. Ik stuur wel altijd een berichtje met bedankt voor de koop en wanneer ik het ga op sturen. Ik doe dat omdat ik het zelf ook wel fijn vind om te weten wanneer het wordt verzonden.
Ik vind een beetje beleefdheid ook wel fijn, maar ben blij dat communiceren niet hoeft voor het noodzakelijke: betaalmethode, verzendmethode, termijnen... dat laat de app allemaal zelf wel zien en is wat mij betreft super zo, minder heen- en weer getyp :)

Ik bedank zelf altijd als ik heb gebundeld of geboden en het is geaccepteerd, of als de verkoper mij bedankt na een koop. Verder laat als het allemaal netjes is aangekomen een review achter met 5 sterren en wat ik er fijn aan vond, f anders met 3 sterren en het gebrek dat niet bleek uit de advertentie maar het ook weer niet waard was om het terug te sturen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_200121490
Ik heb voor het eerst iets op Vinted gekocht. Kan niet wachten tot het binnenkomt. O+ Een oud roze oversized oud-roze corduroy blouse van River Island (11 euro inclusief verzenden). Deze is het: https://www.riverisland.c(...)leeve-shacket-785758

Maar anyhow. Ik vroeg me eigenlijk af of jullie nog tips hebben over hoe jullie het fijnste zoeken? Ik ben geen fan van bepaalde merken, maar het scrollen door alle shein/primark producten hoeft van mij niet zo.
pi_200121536
Vraagje.. ik had dus wat gekocht op Vinted wat verstuurd zou worden met Mondial Relay. Eenmaal bij het afgiftepunt was het pakket er niet. Afzender geeft geen reactie. Iemand een idee bij wie ik moet zijn. Ik kan nul klantenservice info vinden van Mondial Relay en ook in de track info is het pakket zogenaamd nog op het pakketpunt. Ik was binnen de ophaaltermijn gewoon bij het afgiftepunt om het pakket te halen.
-
pi_200121650
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:00 schreef Anneloos het volgende:
Vraagje.. ik had dus wat gekocht op Vinted wat verstuurd zou worden met Mondial Relay. Eenmaal bij het afgiftepunt was het pakket er niet. Afzender geeft geen reactie. Iemand een idee bij wie ik moet zijn. Ik kan nul klantenservice info vinden van Mondial Relay en ook in de track info is het pakket zogenaamd nog op het pakketpunt. Ik was binnen de ophaaltermijn gewoon bij het afgiftepunt om het pakket te halen.
Hebben ze bij het ophaalpunt wel goed gekeken? De meeste ophaalpunten die ik ken, zijn een enorme ondoorgrondelijke berg pakketten waar ze soms 2x op zoek moeten gaan.

Mondial Relay doet soms gekke dingen zoals het ineens op een andere ophaalpunt afleveren, maar dat de T&T niet klopt, heb ik nog niet meegemaakt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_200121949
Oh men, ik ben altijd net iets te enthousiast wanneer ik zoiets net ontdekt heb. :') Ik heb net m'n favoriete jurkje (heb ik al in het groen en zwart) in het rood gevonden en gekocht. Heel gericht zoeken is wel het makkelijkste.
pi_200122008
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef Myraela het volgende:
Oh men, ik ben altijd net iets te enthousiast wanneer ik zoiets net ontdekt heb. :') Ik heb net m'n favoriete jurkje (heb ik al in het groen en zwart) in het rood gevonden en gekocht. Heel gericht zoeken is wel het makkelijkste.
Voor dat soort aankopen vind ik het ideaal. Ik heb een winterjas die redelijk op is en nu wil ik dezelfde maar dan in een andere kleur bestellen, maar de mijne heeft geen maatlabel meer. Dat wordt navragen bij verkopers
pi_200122187
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 07:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst iets op Vinted gekocht. Kan niet wachten tot het binnenkomt. O+ Een oud roze oversized oud-roze corduroy blouse van River Island (11 euro inclusief verzenden). Deze is het: https://www.riverisland.c(...)leeve-shacket-785758

Maar anyhow. Ik vroeg me eigenlijk af of jullie nog tips hebben over hoe jullie het fijnste zoeken? Ik ben geen fan van bepaalde merken, maar het scrollen door alle shein/primark producten hoeft van mij niet zo.
Ik zoek veel op materiaal (soie, cachemire, in het Frans werkt het beter voor wat ik zoek), en dan gecombineerd met prijsrange. En dan de ene keer eens sorteren op datum en de andere keer op prijs, zodat de resultaten wat variren.
ik moet verrassend weinig
meestal totaal in verwarring achteruitlopend de toekomst in struikelend (vrij naar M. van Rossum)
  Manager PR / Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:23:15 #209
269689 crew  Viv
pi_200122221
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef Myraela het volgende:
Oh men, ik ben altijd net iets te enthousiast wanneer ik zoiets net ontdekt heb. :') Ik heb net m'n favoriete jurkje (heb ik al in het groen en zwart) in het rood gevonden en gekocht. Heel gericht zoeken is wel het makkelijkste.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Voor dat soort aankopen vind ik het ideaal.
Zo heb ik laatst een favoriete rugzak opnieuw gekocht. :Y De oorspronkelijke rugzak heb ik in 2011 weggegooid na 12 jaar intensief gebruik, wegens een groot gat in de bodem. Daarna nooit meer zo'n fijne kunnen vinden, ze worden ook niet meer gemaakt. Maar een Vinted-verkoper had nog een ongebruikt exemplaar! Dus nu kan ik weer jaren vooruit. O+
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:27:07 #210
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_200122253
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 07:55 schreef Myraela het volgende:
Maar anyhow. Ik vroeg me eigenlijk af of jullie nog tips hebben over hoe jullie het fijnste zoeken? Ik ben geen fan van bepaalde merken, maar het scrollen door alle shein/primark producten hoeft van mij niet zo.
Ik zoek op combinatie kleur/ materiaal/ detail (bv. blouse wit, katoen, kant). probeer inderdaad ook de Franse zoektermen te vinden, dan vind ik vaak meer. Op favoriete merken/zoekopdrachten heb ik een opgeslagen zoekopdracht staan, zodat ik snel zie of er iets nieuws geplaatst is.
pi_200123715
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:17 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Hebben ze bij het ophaalpunt wel goed gekeken? De meeste ophaalpunten die ik ken, zijn een enorme ondoorgrondelijke berg pakketten waar ze soms 2x op zoek moeten gaan.

Mondial Relay doet soms gekke dingen zoals het ineens op een andere ophaalpunt afleveren, maar dat de T&T niet klopt, heb ik nog niet meegemaakt.
Ik heb zelf mee geholpen met zoeken. De track and trace is niet meer bijgewerkt sinds de aankomst op het punt.
-
pi_200125051
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:00 schreef Anneloos het volgende:
Vraagje.. ik had dus wat gekocht op Vinted wat verstuurd zou worden met Mondial Relay. Eenmaal bij het afgiftepunt was het pakket er niet. Afzender geeft geen reactie. Iemand een idee bij wie ik moet zijn. Ik kan nul klantenservice info vinden van Mondial Relay en ook in de track info is het pakket zogenaamd nog op het pakketpunt. Ik was binnen de ophaaltermijn gewoon bij het afgiftepunt om het pakket te halen.
Ik zou nog een keer terug gaan. Ik had dat afgelopen week toevallig, n van de drie pakketjes zogenaamd wel klaar om op te halen, maar niet gekomen volgens de man in het ophaalpunt. Hij rommelt nogmaals wat door zijn stapel pakketten, niks... dus ik ga maar weer. Check buiten nog een keer de website van Mondial en de nummers van de pakketjes die ik wel heb gekregen - er is er toch echt nog n. Toen ging ik terug en mocht ik zelf zoeken, en vond ik hem inderdaad onderop :')

Edit: oh sorry, zie dat je al hebt gezocht! Mondial dan maar mailen? Je hebt 14 dagen vanaf het moment van afleveren om hem op te halen voordat hij terug wordt gestuurd, dus kunnen ze mooi nog even op zoek en anders duikt hij hopelijk later wel ergens op. Wel rot zeg... en raar dat de verkoper niet antwoordt, ik zou toch even bevestigen dat ik hem heb gestuurd.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  dinsdag 29 juni 2021 @ 16:17:32 #213
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200127568
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:21 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik heb zelf mee geholpen met zoeken. De track and trace is niet meer bijgewerkt sinds de aankomst op het punt.
Waarschijnlijk ligt het toch echt op het afleverpunt. Zij scannen ze namelijk zelf bij binnenkomst. Ik laat bij een aantal punten niets meer leveren omdat ze er heel slordig mee omgaan. Is het een klein pakje?
Ik zou trouwens niet MR benaderen maar Vinted. Maar waarschijnlijk poeieren ze je nu af, dan moet je wachten tot 2 weken verstreken zijn, de verkoop automatisch wordt voltooid en het pakket wordt teruggestuurd. Dan pas kan je aangeven dat er een probleem is.
Ik zou wel even de verkoper een berichtje sturen zodat de verkoper weet dat je het niet hebt kunnen ophalen.
No hay mal que dure cien aos ni cuerpo que lo aguante
pi_200133044
L
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:17 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ligt het toch echt op het afleverpunt. Zij scannen ze namelijk zelf bij binnenkomst. Ik laat bij een aantal punten niets meer leveren omdat ze er heel slordig mee omgaan. Is het een klein pakje?
Ik zou trouwens niet MR benaderen maar Vinted. Maar waarschijnlijk poeieren ze je nu af, dan moet je wachten tot 2 weken verstreken zijn, de verkoop automatisch wordt voltooid en het pakket wordt teruggestuurd. Dan pas kan je aangeven dat er een probleem is.
Ik zou wel even de verkoper een berichtje sturen zodat de verkoper weet dat je het niet hebt kunnen ophalen.
misschien ben ik een ei maar ik kan echt geen contactgegevens vinden voor vinted. De verkoper reageert niet en de 14 dagen zijn intussen verstreken en er is niet gebeurd in de track and trace sinds aankomst op het punt. Ik heb zelf gezocht maar ik kon het niet vinden.
-
pi_200133191
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 21:13 schreef Anneloos het volgende:
L
[..]

misschien ben ik een ei maar ik kan echt geen contactgegevens vinden voor vinted. De verkoper reageert niet en de 14 dagen zijn intussen verstreken en er is niet gebeurd in de track and trace sinds aankomst op het punt. Ik heb zelf gezocht maar ik kon het niet vinden.
Bij ‘mijn bestellingen’ het artikel aanklikken en dan zie je rechtsboven een ‘i’ en daar klik je op en kun je hulp inschakelen
  dinsdag 29 juni 2021 @ 21:24:51 #216
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200133258
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 21:13 schreef Anneloos het volgende:
L
[..]

misschien ben ik een ei maar ik kan echt geen contactgegevens vinden voor vinted. De verkoper reageert niet en de 14 dagen zijn intussen verstreken en er is niet gebeurd in de track and trace sinds aankomst op het punt. Ik heb zelf gezocht maar ik kon het niet vinden.
het kan zijn dat het pakketpunt het gewoon ergens verkeerd heeft neergelegd of dat het ergens achter is gevallen…
Op een gegeven moment verspringt de status naar “bestelling afgeleverd” (ook al is het niet afgeleverd, dit gebeurd automatisch na 30 dagen). Je hebt dan 48 uur om een probleem te melden bij Vinted, dus dan zou je het dan kunnen doen. Je kunt ook contact opnemen met Vinted via de helpfunctie. Een optie is om naar je bestelling te gaan (de chat), dan op het i rechtsboven > druk op ‘helpen’, klik op een vraag, en dan onderaan klikken op ‘neem contact met ons op’.
No hay mal que dure cien aos ni cuerpo que lo aguante
pi_200133639
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 21:24 schreef Mariposas het volgende:

[..]

het kan zijn dat het pakketpunt het gewoon ergens verkeerd heeft neergelegd of dat het ergens achter is gevallen…
Op een gegeven moment verspringt de status naar “bestelling afgeleverd” (ook al is het niet afgeleverd, dit gebeurd automatisch na 30 dagen). Je hebt dan 48 uur om een probleem te melden bij Vinted, dus dan zou je het dan kunnen doen. Je kunt ook contact opnemen met Vinted via de helpfunctie. Een optie is om naar je bestelling te gaan (de chat), dan op het i rechtsboven > druk op ‘helpen’, klik op een vraag, en dan onderaan klikken op ‘neem contact met ons op’.
Dat lees ik ook overal maar die optie heb ik op mijn iphone niet. Er staat nergens ‘neem contact met ons op’.
-
pi_200134240
Je hebt er kopers bij zitten die het niet helemaal snappen. Bod van 2,50 onder mijn vraagprijs, dat wees ik af en toen kreeg ik de vraag of ik het dan voor mijn vraagprijs wilde verkopen, maar dan inclusief verzenden. Hoe denk je dat dat een beter bod is?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 22:34:42 #219
429226 arvensis
Moeder x 2
pi_200134589
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 21:43 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dat lees ik ook overal maar die optie heb ik op mijn iphone niet. Er staat nergens ‘neem contact met ons op’.



Jij ziet dan wss andere opties.
Protge moi de mes dsirs.
pi_200135487
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 22:34 schreef arvensis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ziet dan wss andere opties.
Nee, dat zie ik ook. Alleen ik zie in de screenshots bij jou ook niet hoe ik dan in contact kom met vinted?
-
  woensdag 30 juni 2021 @ 06:56:01 #221
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200136985
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 23:18 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nee, dat zie ik ook. Alleen ik zie in de screenshots bij jou ook niet hoe ik dan in contact kom met vinted?
Doorklikken op een onderwerp. Niet bij elk onderwerp staat een ’neem conract op met Vinted’-knop, dus je zal soms meerdere moeten bekijken.
No hay mal que dure cien aos ni cuerpo que lo aguante
pi_200137233
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 06:56 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Doorklikken op een onderwerp. Niet bij elk onderwerp staat een ’neem conract op met Vinted’-knop, dus je zal soms meerdere moeten bekijken.
Pfjieuw eindelijk kunnen vinden. Heel erg bedankt voor je hulp!
-
  woensdag 30 juni 2021 @ 08:38:01 #223
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_200137409
Hm, ik heb maandag 2 pakketten afgegeven DPD, maar die zijn door DPD/pakketpunt nog niet verwerkt. Status is dus niet verzonden. Pakketpunt zegt dat alles wel verwerkt is. What to do, als de status zo blijft worden de bestellingen natuurlijk geannuleerd 🤨
  woensdag 30 juni 2021 @ 09:10:34 #224
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200137668
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 08:38 schreef mousemicky het volgende:
Hm, ik heb maandag 2 pakketten afgegeven DPD, maar die zijn door DPD/pakketpunt nog niet verwerkt. Status is dus niet verzonden. Pakketpunt zegt dat alles wel verwerkt is. What to do, als de status zo blijft worden de bestellingen natuurlijk geannuleerd 🤨
Heb je ook al doorgeklikt en geprobeerd via de postcode te kijken of het inderdaad niet is verwerkt?

Ik heb zaterdag iets bij iemand besteld via DPD en ze vertelde het gelijk op de post te doen, echter staat het op vinted nu nog steeds als niet verzonden, maar als ik doorklik naar de DPD site en zoek op de postcode van mijn depot dan zie ik dat het pakketje toch echt al in vijfsluizen ligt en vandaag zal aankomen.
  woensdag 30 juni 2021 @ 09:16:08 #225
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200137742
Gistermiddag lag dhl er trouwens ook uit, niet dat ik denk dat veel mensen gebruiken maken van dhl maar toch.
Ik moest iig in een boekje een e-mail adres noteren omdat ze dit weer handmatig moeten invoeren, anders geen t&t.
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')