Volgens mij zijn ze dat nu aan het versturen. Ik heb ook nog geen tijdslot. Ik hoop in ieder geval zo laat mogelijk😅quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:02 schreef Funhouse het volgende:
Ik heb voor zowel de eerste halve finale live show als de grand final family show nog geen tijdslot gekregen hoor
waar dan, chat, info... ??quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:05 schreef Niels93 het volgende:
Oh nu net komt het tijdslot binnen. 12:15u-12:30u
Top! Had het zelf nog niet gevonden. Op de maandag moet ik me van die app melden tussen 18:30 en 18:45, dus ik hoop dat ze wat te eten verkopen binnen en dat er wat entertainment is geregeld. Ik moet dan ongeveer net zo lang wachten als de show duurtquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:47 schreef Moira het volgende:
Ik heb voor m'n 2e semi familyshow ticket ook m'n arrival-slot! In de Close-app bij 'Instructies' naar rechts schuiven, daar staat bij mij "Je kan naar binnen tussen 13:45-14:00 uur"
Bij m'n finale familyshow ticket staat dat nog niet tussen die instructies
Dat denk ik wel ja...!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:08 schreef drxanax het volgende:
moet je je aan de aangegeven testdag houden? ook al heb je een test gepland die 24 uur geldig is???
13:45? Fijn!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:47 schreef Moira het volgende:
Ik heb voor m'n 2e semi familyshow ticket ook m'n arrival-slot! In de Close-app bij 'Instructies' naar rechts schuiven, daar staat bij mij "Je kan naar binnen tussen 13:45-14:00 uur"
Bij m'n finale familyshow ticket staat dat nog niet tussen die instructies
Pfff, wat als je dan van het andere kant van het land moet komen met het OV en dan ook nog eerst je laten testen. Is wel vroeg hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet zaterdag al om 11.00 uur naar binnen. Beeeetje te vroeg naar mijn smaak.
Oh da's lang wachten als de show pas om 15:00 begintquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:09 schreef TDHS het volgende:
[..]
13:45? Fijn!ik heb 12:30. En na de show snel een patatje want om 19 uur m’n volgende tijdslot.
Ik heb de test 8:00 uur en om 12:30 uur naar binnen, dat is al krap aanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Pfff, wat als je dan van het andere kant van het land moet komen met het OV en dan ook nog eerst je laten testen. Is wel vroeg hoor.
Wij komen van de andere kant van het landquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Pfff, wat als je dan van het andere kant van het land moet komen met het OV en dan ook nog eerst je laten testen. Is wel vroeg hoor.
Zo te zien kan je wel met de auto komen? Als je in Schubbekutteveen woont en de eerste bus om half 8 ofzo gaat...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij komen van de andere kant van het land. Gelukkig staat de test gepland om 9 uur (Marconi plein)
Dat komt wel goed gelukkigquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien kan je wel met de auto komen? Als je in Schubbekutteveen woont en de eerste bus om half 8 ofzo gaat...
Nou inderdaad.. je zou toch verwachten dat ze op postcode zouden indelenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfde probleemquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:27 schreef Arizona het volgende:
Hier tussen 11:30 en 11:45. Ik kom uit Twente verdorie en kan op zijn vroegst om 8:00 uur testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |