quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:43 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
gepaste afstand heet dat, blijf van me af, met dat gekweil
Niet? Ik zie twee TTs waar hij duidelijk moeite heeft met de lidwoorden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niets mis met de taalgebruik van dit TS.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet? Ik zie twee TTs waar hij duidelijk moeite heeft met de lidwoorden.
Nerd!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je kunt niet 1 type discriminatie gebruiken om een ander type discriminatie te verminderen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar die regel is er juist omdat de minderheid het meest wordt gediscrimineerd. Alsnog krijgen blanke mannen sneller een baan en ook nog de beste banen. Het is misschien wel een vorm van discriminatie, maar juist omdat blanke mannen anders de voordeel krijgen.
Blanke mannen hebben het nog steeds beter dan alle andere groepen minderheden. Dus hoe zijn zij de meest gediscrimineerde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus reageren op een zin vol taalfoutenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is geen discriminatie dat rotgedrag niet meer te pikken. De rest van Nederland heeft zoveel geduld gehad met die kneuzenboys.quote:Op donderdag 13 mei 2021 08:36 schreef Aiciu het volgende:
Ik denk zwaar gehandicapten en qua bevolking de Marokkanen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:57 schreef Doggo2 het volgende:
Mensen die oprecht denken dat de blanke man het meest gediscrimineerd wordt..pff. Even een analyse, ik weet vrij zeker dat deze gevoelens niet zijn ontstaan door daadwerkelijke discriminatie, maar eerder doordat ze niet met hun frustratie kunnen omgaan dat er de laatste jaren veel aandacht is gekomen voor minderheidsgroepen. Waar zij dus niet toe behoren. En opeens is het huiliehuilie dat het voor een keer niet om hun gaat. Ik denk dat deze mensen eens moeten beseffen dat er groepen zijn die wel stelselmatig gediscrimineerd worden. En hoeveel impact zoiets kan hebben op iemand.
Niet moeilijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Welke groep mensen wordt het meest gediscrimineerd in Nederland? Welke groep heeft het het moeilijkst wat betreft sociale uitsluiting en maatschappelijke oordelen?
Sodeju wat slechtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Blanken zijn rijker, hebben betere banen, grotere netwerk en meer gewild bij de andere geslacht dan alle andere rassen. Dus hoezo gediscrimineerd?
Waarin zit hier de discriminatie dan? Economische en sociale ongelijkheid zijn van totaal andere orde dan discriminatie. Sterker nog je begeeft je zelf op glad ijs door groepen te generaliseren (vooral etnisch) en te zoeken naar onderscheidende eigenschappen om je vooroordelen te voeden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Blanken zijn rijker, hebben betere banen, grotere netwerk en meer gewild bij de andere geslacht dan alle andere rassen. Dus hoezo gediscrimineerd?
Ja, precies. Het kan best zijn dat die door vooroordelen of zelfs haat wordt veroorzaakt, maar die neem je niet weg door dezelfde vooroordelen en haat maar eerder door jezelf op te werken in een goede machtspositie en wanneer je daar zit zelf rechtvaardiger te zijn. Lijkt mij logischer? maar ik heb er geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:07 schreef Justinn het volgende:
Waarin zit hier de discriminatie dan? Economische en sociale ongelijkheid zijn van totaal andere orde dan discriminatie. Sterker nog je begeeft je zelf op glad ijs door groepen te generaliseren (vooral etnisch) en te zoeken naar onderscheidende eigenschappen om je vooroordelen te voeden.
Ik denk zelf dat mensen met een handicap, direct gevolgd door mensen die een sociaalculturele minderheid vormen en daarna ouderen het meest gediscrimineerd worden. Discriminatie is echter afhankelijk van de setting (en intentie) en zodoende is imo niet echt een specifieke groep mensen aan te wijzen.
Klopt, en dat is volledig je eigen schuld.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dus ik kan geen topic meer openen zonder dat jullie denken dat het over mijn problematiek gaat?
De discriminatie zit in de redenen waarom die situatie zo is. Maar ik had een andere punt met did reactie, namelijk ontkrachten dat blanken de meest gediscrimineerde zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:07 schreef Justinn het volgende:
[..]
Waarin zit hier de discriminatie dan? Economische en sociale ongelijkheid zijn van totaal andere orde dan discriminatie. Sterker nog je begeeft je zelf op glad ijs door groepen te generaliseren (vooral etnisch) en te zoeken naar onderscheidende eigenschappen om je vooroordelen te voeden.
Ik denk zelf dat mensen met een handicap, direct gevolgd door mensen die een sociaalculturele minderheid vormen en daarna ouderen het meest gediscrimineerd worden. Discriminatie is echter afhankelijk van de setting (en intentie) en zodoende is imo niet echt een specifieke groep mensen aan te wijzen.
Nee hoor, jullie zijn mierenneukers.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:38 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Klopt, en dat is volledig je eigen schuld.
Vreemd, in een heel recent topic van je hadden we allemaal nog gelijk, en in dat topic werd óók gezegd dat je zo veel tegenstrijdige verhalen hebt etc etc.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee hoor, jullie zijn mierenneukers.
"ikke ikke ikke"quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dus ik kan geen topic meer openen zonder dat jullie denken dat het over mijn problematiek gaat? Ik wil gewoon discussie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |