abonnement Unibet Coolblue
pi_199752974
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:14 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Dat argument van "we moeten altijd 4-3-3 spelen want wij sijn Nedurland" is vermoeiend. Als het aan de media ligt moet een coach halsstarrig vasthouden aan 4-3-3 en totaalvoetbal spelen want dat hebben wij uitgevonden. Precies hetzelfde riedeltje dat je ook bij Van Gaal hoorde.

Of we de spelers voor 5-3-2 hebben en of je zo tegen Schotland B moet spelen is een ander verhaal.
Lekker op de counter spelen met 5-3-2 tegen sandbaggende teams als Macedonie en Oekraine gaat ook kansloos worden. Dan liever attractief voetbal, maar ja we hebben Frank :')
  zaterdag 5 juni 2021 @ 11:37:51 #202
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199753279
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:15 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

_O_

GEFILEERD

_O_
Dat worden leuke stukken in de internationale media wanneer het toernooi echt is begonnen.
Oh.
pi_199753582
Leuk filmpje.

Wel pijnlijk hoe ze om Frankie lachen, wel terecht.
pi_199753591
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:09 schreef Pedroso het volgende:
Och, het spelersmateriaal is gewoon niet zo geweldig bij Oranje wie je er ook neerzet als coach. Tegen de 5 a 6 toplanden moet je sowieso met de 5-3-2 variant spelen ander ben je kansloos.
Het voetbal onder Koeman was ook niet meer om aan te gluren het laatste deel van zijn bondscoachschap,
De tijd van Nederlandse topcoaches ligt alweer een tijd achter ons, Peter Bosz komt er misschien nog het dichtst in de buurt. De Boer, Cocu, Van Bronckhorst, allemaal 1 pot nat.
Juist omdat het spelersmateriaal niet zo geweldig is maakt het heel veel uit wie je daar neer zet als coach. Ervaren topspelers uit grote competities redden zichzelf wel en nemen de zwakkere spelers mee. Deze selectie heeft structuur en een strak aanvalsplan nodig. Ik ben nooit zo'n fan van Koeman geweest maar hij haalde er gewoon heel veel uit. De boer organiseert een stroperige omsingeling van de tegenstander waarbij de spelers het zelf maar moeten uitzoeken door uit stand ineens twee man te passeren of zo en dan geeft hij er nog wat verkeerde tactische opdrachten bij om het ze moeilijker te maken, terwijl er niet goed op is getraind en spelers aldoor om zich heen moeten kijken om uit te vinden waar hun medespelers zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199754057
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:15 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

_O_

GEFILEERD

_O_
Als Frons zo door gaat op het EK dan zal hij in elk praatprogramma onderwerp van gesprek zijn...
pi_199754062
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 12:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk filmpje.

Wel pijnlijk hoe ze om Frankie lachen, wel terecht.
Tja, dan zal het met Derksen, Genee en Gijp ook wel lachen zijn als die hun commentaar gaan geven.
pi_199754159
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Juist omdat het spelersmateriaal niet zo geweldig is maakt het heel veel uit wie je daar neer zet als coach. Ervaren topspelers uit grote competities redden zichzelf wel en nemen de zwakkere spelers mee. Deze selectie heeft structuur en een strak aanvalsplan nodig. Ik ben nooit zo'n fan van Koeman geweest maar hij haalde er gewoon heel veel uit. De boer organiseert een stroperige omsingeling van de tegenstander waarbij de spelers het zelf maar moeten uitzoeken door uit stand ineens twee man te passeren of zo en dan geeft hij er nog wat verkeerde tactische opdrachten bij om het ze moeilijker te maken, terwijl er niet goed op is getraind en spelers aldoor om zich heen moeten kijken om uit te vinden waar hun medespelers zijn.
Dat stroperige was het laatste jaar onder Koeman ook al zo. Verder eens dat een topcoach veel uit een matig team kan halen (al moet je dat ook niet overdrijven). Maar dat is het probleem juist, na het afzwaaien van v.Gaal hebben we geen topcoach meer.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_199754163
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 12:47 schreef stokj het volgende:

[..]

Tja, dan zal het met Derksen, Genee en Gijp ook wel lachen zijn als die hun commentaar gaan geven.
Ongetwijfeld.
pi_199754443
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 12:47 schreef stokj het volgende:

[..]

Tja, dan zal het met Derksen, Genee en Gijp ook wel lachen zijn als die hun commentaar gaan geven.
Die waren in 2014 al helemaal klaar om Van Gaal te fileren, maar dat liep toen anders. Nu dubbele inspanning waarschijnlijk :Y
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator zaterdag 5 juni 2021 @ 13:34:13 #210
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199754456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 12:47 schreef stokj het volgende:

[..]

Tja, dan zal het met Derksen, Genee en Gijp ook wel lachen zijn als die hun commentaar gaan geven.
Nu al zin in!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 5 juni 2021 @ 14:43:54 #211
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_199755479
Eigenlijk moet Wijnaldum ook geen aanvoerder zijn maar De Vrij in deze selectie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 16:11:27 #213
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199756828
Onzin dat 5-3-2 een slechte of hele verdedigende opstelling is. Maar als dat blijkbaar je voorkeurssysteem is, waarom neem je dan in godsnaam geen rechtsback mee die perfect bij dat systeem past? Nu is het nog onbegrijpelijker dat Karsdorp (of zelfs Hateboer) niet mee is.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 16:54:57 #214
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199757865
quote:
_O- Drank helemaal geroast
-------------------------------------------


flashscore

Tegen Schotland speelde we toch echt met de punt naar achteren of ben ik nou zo blind..

De Roon stond voor de verdediging, Frenkie zowat LM en Wijnaldum ook zowat RM.
Ik weet niet wat het denkproces daarvan is geweest :?


De Boer blijft vasthouden aan bekritiseerd 5-3-2-systeem bij Oranje
Ik heb het gevoel dat Timber gaat doorschuiven als Blind fit is. Ten koste van Dumbfries of de Roon.

[ Bericht 8% gewijzigd door SpaceOdyssey op 05-06-2021 18:10:46 ]
pi_199758019
Met een beetje mazzel kom je in de finale door enkel Duitsland te verslaan. Alles hangt af van groep F. Als je gewend kan raken aan 5-3-2 kan je het tegen die tijd ook Frankrijk in de finale lastig maken.

Zelfs met bagger voetbal kan je kampioen worden.

Over een maand is Frank de Boer een held, want Memphis schiet ons naar de Europese titel.
pi_199758158
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:59 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

_O- Drank helemaal geroast
-------------------------------------------
...
Bij ESPN FC kunnen ze hem inderdaad altijd goed van langs geven. En terecht.
pi_199758234
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:59 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

_O- Drank helemaal geroast
-------------------------------------------
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flashscore

Tegen Schotland speelde we toch echt met de punt naar achteren of ben ik nou zo blind..

De Roon stond voor de verdediging, Frenkie zowat LM en Wijnaldum ook zowat RM.
Ik weet niet wat het denkproces daarvan is geweest :?


De Boer blijft vasthouden aan bekritiseerd 5-3-2-systeem bij Oranje
Ik heb het gevoel dat Timber gaat doorschuiven als Blind fit is. Ten koste van Dumbfries of de Roon.
Als Blind er weer is zie ik liever Timber op rechtsback, kan de Ligt gewoon rechts centraal. En de Roon zou je nog kunnen wisselen met Gravenberch, zeker in de groepsfase (en misschien van plek ruilen met Frenkie in dat geval).
What Would Goku Do
  zaterdag 5 juni 2021 @ 18:34:34 #219
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199758249
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:11 schreef hhh38 het volgende:
Onzin dat 5-3-2 een slechte of hele verdedigende opstelling is. Maar als dat blijkbaar je voorkeurssysteem is, waarom neem je dan in godsnaam geen rechtsback mee die perfect bij dat systeem past? Nu is het nog onbegrijpelijker dat Karsdorp (of zelfs Hateboer) niet mee is.
Hateboer haakte zelfs af met een blessure maar wel eens wat betreft Karsdorp.
pi_199758599
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:14 schreef Paganitzu het volgende:
Met een beetje mazzel kom je in de finale door enkel Duitsland te verslaan. Alles hangt af van groep F. Als je gewend kan raken aan 5-3-2 kan je het tegen die tijd ook Frankrijk in de finale lastig maken.

Zelfs met bagger voetbal kan je kampioen worden.

Over een maand is Frank de Boer een held, want Memphis schiet ons naar de Europese titel.
Kun je mij jouw adresje van je dealer DM'en?

Thanks
pi_199758701
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:59 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

_O- Drank helemaal geroast
-------------------------------------------
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flashscore

Tegen Schotland speelde we toch echt met de punt naar achteren of ben ik nou zo blind..

De Roon stond voor de verdediging, Frenkie zowat LM en Wijnaldum ook zowat RM.
Ik weet niet wat het denkproces daarvan is geweest :?


De Boer blijft vasthouden aan bekritiseerd 5-3-2-systeem bij Oranje
Ik heb het gevoel dat Timber gaat doorschuiven als Blind fit is. Ten koste van Dumbfries of de Roon.
Je kan in zo een dynamisch systeem spelen en winnen maar dan moet vooral je verdediging flexibel zijn in het schakelen in hun rol.

Destijds had je een Rijkaard, Davids, Jonk, Zenden, Cocu die dat goed konden.
pi_199758732
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:14 schreef Paganitzu het volgende:

Zelfs met bagger voetbal kan je kampioen worden.
Dat is waar. Kijk maar naar Duitsland dat met baggervoetbal kampioen werd in 2014.
pi_199759187
Van Marwijk kwam ook een heel eind met baggervoetbal.
pi_199759481
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 19:16 schreef stokj het volgende:

[..]

Dat is waar. Kijk maar naar Duitsland dat met baggervoetbal kampioen werd in 2014.
WUT?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_199765244
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 20:16 schreef SamCooke het volgende:

[..]

WUT?
Jazeker!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')