abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:26:49 #241
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199375305
Als Remco nu al zo in orde is, hebben bepaalde jongens er alle reden bij om er overmorgen al dik werk van te maken. Hoe verder we komen, hoe meer in het voordeel van Hem.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:27:07 #242
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199375314
Rare uitslag. Slaat nergens op.
Antifa
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:27:08 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199375315
Caruso is een heel vervelend figuur
pi_199375320
Remco blijkt alles behalve een wereldwonder, niveautje Bardet, dit wordt helemaal niets meer, over en uit, opdoeken die zaak.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:27:40 #245
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199375326
Fiorelli is echt waanzinnig. Weten we zeker dat ie niet een stuk van het parcours heeft afgesneden?
pi_199375327
Stem kwijt
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 11 mei 2021 @ 17:27:47 #247
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199375330
Goed geluid.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:28:38 #248
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199375342
Waarschijnlijk probeert Eurosport over te schakelen naar de studio, dat ging gisteren ook al zo goed
pi_199375352
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:27 schreef showtimer het volgende:
Stem kwijt
Gaat weer fout zodra Kleikers mag.

PLAYER geeft wel geluid.
pi_199375359
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:27 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Remco blijkt alles behalve een wereldwonder, niveautje Bardet, dit wordt helemaal niets meer, over en uit, opdoeken die zaak.
Voorlopig maar 4 seconden achter op Vlasov.
pi_199375361
Doei Sander
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:29:50 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199375363
DE BREUK

Wat een ouwelullen outfit
pi_199375365
Erik Breukink de kantoorklerk
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:30:01 #254
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199375367
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, iedereen had Almeida bij de Pick em.

(Lol)
Niet iedereen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:30:24 #255
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199375371
Volgens mij deed mijn pick het nog slechter :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_199375378
De Marchi is zielsgelukkig ^O^
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:30:58 #257
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199375380
Boer Harm heeft trekker ook maximaal op de P gezet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:31:14 #258
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199375384
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, iedereen had Almeida bij de Pick em.

(Lol)
Volgens mij had ik Bilbao, ook al zo'n succes
pi_199375404
Kuttissot
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199375412
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:29 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Voorlopig maar 4 seconden achter op Vlasov.
Het is wat.
pi_199375415
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Boer Harm heeft trekker ook maximaal op de P gezet.
En Jan Hiert?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:33:04 #262
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199375416
twitter
pi_199375425
Eigenlijk heeft Taaramae nooit wat fatsoenlijks gepresteerd he?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_199375429
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk heeft Taaramae nooit wat fatsoenlijks gepresteerd he?
Giro en Vuelta etappe, je zou voor minder?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:35:11 #265
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199375441
Sjors en Foss binnen op 3 minuten...
pi_199375446
74 Matteo Fabbro BORA-hansgrohe + 12:36
pi_199375450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk heeft Taaramae nooit wat fatsoenlijks gepresteerd he?
11e in de Tour, ritzege Giro + ritzege Vuelta, nog wel wat meer koersen gewonnen.

Niet zo slecht :)
pi_199375464
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk heeft Taaramae nooit wat fatsoenlijks gepresteerd he?
Gesloopt door De Gendt zou Wuyts zeggen.
pi_199375467
92 Bauke Mollema Trek-Segafredo + 13:55

98 Alexander Cepeda Androni Giocattoli-Sidermec + 13:55
pi_199375468
Cepeda op 13 minuten, of boeit dat niet?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:38:05 #271
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199375482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

En Jan Hiert?
Diesel, die gaat nog op gang komen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199375499
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]

11e in de Tour, ritzege Giro + ritzege Vuelta, nog wel wat meer koersen gewonnen.

Niet zo slecht :)
ja fair enough. Ik bedoelde eigenlijk vooral in verhouding tot de kwaliteiten die m werden toegedicht. Etappes zijn natuurlijk knap maar t was ooit een grote rondebelofte
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_199375504
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef wimderon het volgende:
92 Bauke Mollema Trek-Segafredo + 13:55

98 Alexander Cepeda Androni Giocattoli-Sidermec + 13:55
Thijs Sunfield weet geen dingen
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_199375534
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
Cepeda op 13 minuten, of boeit dat niet?
Als hij later in de bergen zich wil laten zien is het prima dit toch?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199375571
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef wimderon het volgende:
92 Bauke Mollema Trek-Segafredo + 13:55

98 Alexander Cepeda Androni Giocattoli-Sidermec + 13:55
Molkeman uitstekend tijd verloren op deze Mollema-aankomst _O_
pi_199375584
Frommelo nog ergens gesignaleerd?
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 17:45:59 #277
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199375595
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:45 schreef Bugno3 het volgende:
Frommelo nog ergens gesignaleerd?
Dit is niet leuk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199375598
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:45 schreef Bugno3 het volgende:
Frommelo nog ergens gesignaleerd?
In het groepje met Remco:

6 EVENEPOEL Remco Deceuninck - Quick Step 1:48
17 BARDET Romain Team DSM ,,
18 YATES Simon Team BikeExchange ,,
19 MARTIN Dan Israel Start-Up Nation ,,
20 FORMOLO Davide UAE-Team Emirates ,
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199375599
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:45 schreef Bugno3 het volgende:
Frommelo nog ergens gesignaleerd?
Netjes in groepje Evenepoel
pi_199375643
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit is niet leuk.
Dat bepaal jij niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')