Niet iedereenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, iedereen had Almeida bij de Pick em.
(Lol)
Volgens mij had ik Bilbao, ook al zo'n succesquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, iedereen had Almeida bij de Pick em.
(Lol)
Het is wat.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:29 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Voorlopig maar 4 seconden achter op Vlasov.
En Jan Hiert?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Boer Harm heeft trekker ook maximaal op de P gezet.
Giro en Vuelta etappe, je zou voor minder?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk heeft Taaramae nooit wat fatsoenlijks gepresteerd he?
11e in de Tour, ritzege Giro + ritzege Vuelta, nog wel wat meer koersen gewonnen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk heeft Taaramae nooit wat fatsoenlijks gepresteerd he?
Gesloopt door De Gendt zou Wuyts zeggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk heeft Taaramae nooit wat fatsoenlijks gepresteerd he?
Diesel, die gaat nog op gang komen.quote:
ja fair enough. Ik bedoelde eigenlijk vooral in verhouding tot de kwaliteiten die m werden toegedicht. Etappes zijn natuurlijk knap maar t was ooit een grote rondebeloftequote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
11e in de Tour, ritzege Giro + ritzege Vuelta, nog wel wat meer koersen gewonnen.
Niet zo slecht
Thijs Sunfield weet geen dingenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef wimderon het volgende:
92 Bauke Mollema Trek-Segafredo + 13:55
98 Alexander Cepeda Androni Giocattoli-Sidermec + 13:55
Als hij later in de bergen zich wil laten zien is het prima dit toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
Cepeda op 13 minuten, of boeit dat niet?
Molkeman uitstekend tijd verloren op deze Mollema-aankomstquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef wimderon het volgende:
92 Bauke Mollema Trek-Segafredo + 13:55
98 Alexander Cepeda Androni Giocattoli-Sidermec + 13:55
Dit is niet leuk.quote:
In het groepje met Remco:quote:
Dat het niet altijd draait bij Matteo.quote:
Dat er velen mogen volgen. Die hele roedel saaie dooie Duitsers en Oostenrijkers in die ploeg zijn mij al jaren een doorn in het oog.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Heel Bora heeft een brief gekregen in april.
@Columbiafan check ditquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat er velen mogen volgen. Die hele roedel saaie dooie Duitsers en Oostenrijkers in die ploeg zijn mij al jaren een doorn in het oog.
Knipperlicht wil zeker graag aanschuiven, daar.quote:
Boer Harm is geen leuke rubriek. Met zo'n dom hoofd moet je niet zoveel praatjes hebben.quote:
quote:Despite conceding some time on the finish line, Remco was content with how he felt and how the day panned out: “The final climb was a tough one and the weather didn’t help. The effort I had to do was a short and intense one, something that I didn’t do for some time now, and I think I managed it well. When the others attacked, I didn’t want to explode and rode at my own pace. I think I managed it well, losing just a few seconds. My body needs to get used again with this kind of racing, but overall, I am satisfied with this stage. A big thanks to the boys for protecting me today.”
Harrem is een tikje geobsedeerd door z'n vriendin en vice versa.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boer Harm is geen leuke rubriek. Met zo'n dom hoofd moet je niet zoveel praatjes hebben.
Meer bril dan mens.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Harrem is een tikje geobsedeerd door z'n vriendin en vice versa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |