abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199375361
Doei Sander
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:29:50 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199375363
DE BREUK

Wat een ouwelullen outfit
pi_199375365
Erik Breukink de kantoorklerk
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:30:01 #254
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199375367
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, iedereen had Almeida bij de Pick em.

(Lol)
Niet iedereen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:30:24 #255
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199375371
Volgens mij deed mijn pick het nog slechter :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_199375378
De Marchi is zielsgelukkig ^O^
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:30:58 #257
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199375380
Boer Harm heeft trekker ook maximaal op de P gezet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:31:14 #258
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199375384
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, iedereen had Almeida bij de Pick em.

(Lol)
Volgens mij had ik Bilbao, ook al zo'n succes
pi_199375404
Kuttissot
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199375412
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:29 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Voorlopig maar 4 seconden achter op Vlasov.
Het is wat.
pi_199375415
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Boer Harm heeft trekker ook maximaal op de P gezet.
En Jan Hiert?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:33:04 #262
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199375416
twitter
pi_199375425
Eigenlijk heeft Taaramae nooit wat fatsoenlijks gepresteerd he?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_199375429
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk heeft Taaramae nooit wat fatsoenlijks gepresteerd he?
Giro en Vuelta etappe, je zou voor minder?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:35:11 #265
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199375441
Sjors en Foss binnen op 3 minuten...
pi_199375446
74 Matteo Fabbro BORA-hansgrohe + 12:36
pi_199375450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk heeft Taaramae nooit wat fatsoenlijks gepresteerd he?
11e in de Tour, ritzege Giro + ritzege Vuelta, nog wel wat meer koersen gewonnen.

Niet zo slecht :)
pi_199375464
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk heeft Taaramae nooit wat fatsoenlijks gepresteerd he?
Gesloopt door De Gendt zou Wuyts zeggen.
pi_199375467
92 Bauke Mollema Trek-Segafredo + 13:55

98 Alexander Cepeda Androni Giocattoli-Sidermec + 13:55
pi_199375468
Cepeda op 13 minuten, of boeit dat niet?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:38:05 #271
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199375482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

En Jan Hiert?
Diesel, die gaat nog op gang komen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199375499
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]

11e in de Tour, ritzege Giro + ritzege Vuelta, nog wel wat meer koersen gewonnen.

Niet zo slecht :)
ja fair enough. Ik bedoelde eigenlijk vooral in verhouding tot de kwaliteiten die m werden toegedicht. Etappes zijn natuurlijk knap maar t was ooit een grote rondebelofte
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_199375504
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef wimderon het volgende:
92 Bauke Mollema Trek-Segafredo + 13:55

98 Alexander Cepeda Androni Giocattoli-Sidermec + 13:55
Thijs Sunfield weet geen dingen
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_199375534
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
Cepeda op 13 minuten, of boeit dat niet?
Als hij later in de bergen zich wil laten zien is het prima dit toch?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199375571
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef wimderon het volgende:
92 Bauke Mollema Trek-Segafredo + 13:55

98 Alexander Cepeda Androni Giocattoli-Sidermec + 13:55
Molkeman uitstekend tijd verloren op deze Mollema-aankomst _O_
pi_199375584
Frommelo nog ergens gesignaleerd?
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 17:45:59 #277
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199375595
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:45 schreef Bugno3 het volgende:
Frommelo nog ergens gesignaleerd?
Dit is niet leuk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199375598
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:45 schreef Bugno3 het volgende:
Frommelo nog ergens gesignaleerd?
In het groepje met Remco:

6 EVENEPOEL Remco Deceuninck - Quick Step 1:48
17 BARDET Romain Team DSM ,,
18 YATES Simon Team BikeExchange ,,
19 MARTIN Dan Israel Start-Up Nation ,,
20 FORMOLO Davide UAE-Team Emirates ,
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199375599
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:45 schreef Bugno3 het volgende:
Frommelo nog ergens gesignaleerd?
Netjes in groepje Evenepoel
pi_199375643
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit is niet leuk.
Dat bepaal jij niet.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:49:56 #281
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199375656
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:35 schreef wimderon het volgende:
74 Matteo Fabbro BORA-hansgrohe + 12:36
Wat lezen we hier in?
Antifa
pi_199375668
De bus!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:51:11 #283
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199375671
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:49 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat lezen we hier in?
Dat het niet altijd draait bij Matteo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199375837
twitter


We hebben een fan.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:02:05 #285
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199375843
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:51 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat het niet altijd draait bij Matteo.
Heel Bora heeft een brief gekregen in april.
Antifa
pi_199375875
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:01 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]

We hebben een fan.
Dit kan niet
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:04:19 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199375882
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:02 schreef VoMy het volgende:

[..]

Heel Bora heeft een brief gekregen in april.
Dat er velen mogen volgen. Die hele roedel saaie dooie Duitsers en Oostenrijkers in die ploeg zijn mij al jaren een doorn in het oog.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 18:05:27 #288
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199375907
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:01 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]

We hebben een fan.
Waarom bestaat Ray?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199375926
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat er velen mogen volgen. Die hele roedel saaie dooie Duitsers en Oostenrijkers in die ploeg zijn mij al jaren een doorn in het oog.
@Columbiafan check dit
pi_199375931
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Waarom bestaat Ray?
Knipperlicht wil zeker graag aanschuiven, daar.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199375943
Hermans nog op 18 minuten gereden, Harm op 20 minuten binnen

Broertjes Viviani samen als laatste 2
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:14:27 #292
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199376042
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 18:16:33 #293
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199376081
quote:
Boer Harm is geen leuke rubriek. Met zo'n dom hoofd moet je niet zoveel praatjes hebben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:19:25 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199376121
Natuurtalent Kobe Goossens ook neergestort vandaag, op 23 minuten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:22:03 #295
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199376159
Dat hele Lotto Soudal blijft eigenlijk gewoon een enorme ramp.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199376225
quote:
Despite conceding some time on the finish line, Remco was content with how he felt and how the day panned out: “The final climb was a tough one and the weather didn’t help. The effort I had to do was a short and intense one, something that I didn’t do for some time now, and I think I managed it well. When the others attacked, I didn’t want to explode and rode at my own pace. I think I managed it well, losing just a few seconds. My body needs to get used again with this kind of racing, but overall, I am satisfied with this stage. A big thanks to the boys for protecting me today.”
pi_199376798
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Boer Harm is geen leuke rubriek. Met zo'n dom hoofd moet je niet zoveel praatjes hebben.
Harrem is een tikje geobsedeerd door z'n vriendin en vice versa.
pi_199376946
Sjors was bevangen door de kou en ze wisten bij Jumbo dat hij daar niet tegen kan
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 19:31:17 #299
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199377512
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Harrem is een tikje geobsedeerd door z'n vriendin en vice versa.
Meer bril dan mens.

Meer foto's met kutkoters dan Betancur ook.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:32:10 #300
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_199377542
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:18 schreef Pino112 het volgende:
Kijk eens Dombrowski, ja ho maar.
Heel netjes. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')