abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199374677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Lokale Jumbo hier had niks liggen gisteren in ieder geval.
Je moest ook bij de Intermarche zijn.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:57:47 #52
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199374682
Wel een heroische rit van Juul, die mag na dit seizoen een nieuw 8-jarig contract tekenen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199374703
Tobias rijdt zo dat gat in een ruk dicht op dat klimmetje.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 17:00:13 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199374730
Wel prettig dat Bagrijn er nog voor zorgt dat er nog wat mannen opgeraapt gaan worden uit de Chasing Group.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:01:32 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199374749
-20 op de GPS
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:02:54 #56
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_199374769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:57 schreef VoMy het volgende:

[..]

Landa en Bilbao excelleren wel vaker in zware omstandigheden idd.
Baskenlandgenot _O_
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 17:02:55 #57
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199374770
Het is vandaag 11 taramei.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:02:57 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199374773
En andere vraag; sinds wanneer kan Juul-Jensen zo goed klimmen?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:03:04 #59
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199374775
Ik word nerveus.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:03:22 #60
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199374782
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is vandaag 11 taramei.
:T
pi_199374787
Dit wordt weer een heerlijke tweefrontenstrijd, waar de regie alle belangrijke momenten gaat missen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:03:29 #62
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_199374789
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is vandaag 11 taramei.
Dat is denk ik wel de slechtste woordgrap van het jaar :R

Dan nog liever 'Is Taara mäe?'.
pi_199374796
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is vandaag 11 taramei.
Ik moest grinniken .
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:03:55 #64
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199374798
Wordt wel tijd voor een demarrage nu
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 17:04:33 #65
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199374811
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:03 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Dat is denk ik wel de slechtste woordgrap van het jaar :R

Dan nog liever 'Is Taara mäe?'.
Maar zo spreekt Karsten het uit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199374815
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
En andere vraag; sinds wanneer kan Juul-Jensen zo goed klimmen?
Z'n medevluchter is ook al een tijdje vergeten hoe dat moet ;)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:04:45 #67
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199374816
Bagrijn rijdt zo hard dat je dan net zo goed voor de dagzege had kunnen gaan.
Antifa
pi_199374817
Bahrain-Postal
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:05:18 #69
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199374824
Juul-Jensen draait zo vierkant
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:05:35 #70
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_199374830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Maar zo spreekt Karsten het uit.
Oké, zou kunnen. Kan niet meeluisteren zoals gezegd :P
pi_199374834
Het regenjack gaat uit, hij maakt zich klaar.
pi_199374846
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Maar zo spreekt Karsten het uit.
Dat is de juiste uitspraak _O_
pi_199374850
Foss is loss
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:06:18 #74
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199374852
Bobbie
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:06:20 #75
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199374853
Het gelaat loog niet.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 17:06:21 #76
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199374855
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Het regenjack gaat uit, hij maakt zich klaar.
Die poeft die 4 minuten zo dicht
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 17:06:22 #77
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199374856
Ach, Fuss.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199374863
Almeida was in de Tirreno in ieder geval ook slecht in die regenrit over de muurtjes.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:06:47 #79
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199374864
RIP Voske
pi_199374865
Foss als verwacht
pi_199374868
Demarchi is inmiddels toch ook al 103?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_199374870
De Marrekie is verreweg de beste
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 17:07:01 #83
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199374875
De Marchi, kan dat?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:07:10 #84
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199374879
Pick m kan ook wel de prullenbak in als Almeida faalt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199374885
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Marchi, kan dat?
Heb je de rest van de kopgroep gezien?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199374886
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:06 schreef showtimer het volgende:
De Marrekie is verreweg de beste
Ondanks een lekke band.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:07:33 #87
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199374887
DQS in vieze papieren
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199374889
Molkema zich al laten uitzakken?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:07:40 #89
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199374891
REMCO CHOKET
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199374894
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Demarchi is inmiddels toch ook al 103?
Roze zou mooi zijn voor Alessandro
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 11 mei 2021 @ 17:07:50 #91
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199374895
Ach Almeida.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:07:51 #92
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_199374896
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Marchi, kan dat?
Hoop het. Leuk voor de FPCL. (@wimderon)
pi_199374897
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:07 schreef Szura het volgende:
Pick m kan ook wel de prullenbak in als Almeida faalt
Van echt 90%
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_199374902
Zjwa is meteen op de shitlist van Taus gekomen.
pi_199374904
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:07 schreef Mani89 het volgende:
REMCO CHOKET
Zit goed toch
pi_199374908
Zjouw :{ .
pi_199374910
Jammer Jwao.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:08:27 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199374911
Redelijk slagveld wel hoor :o
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 17:08:30 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199374913
Almeidaag
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199374915
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:07 schreef Szura het volgende:
DQS in vieze papieren
Muntjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')