Een "2 seconden en dan omkijken aanval" van Landa Merida.quote:
Niet al te best wat we tot nu toe vandaag hebben gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig trouwens met de daalcapaciteiten van Reeemi?
Daar kijk ik voor.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een "2 seconden en dan omkijken aanval" van Landa Merida.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:30 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Mevrouw voelt zich te goed voor het duo.
Landa en Bilbao excelleren wel vaker in zware omstandigheden idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
De koers hard maken omdat ze denken dat hun klassementsrenners goed met deze omstandigheden om kunnen gaan?
Je moest ook bij de Intermarche zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lokale Jumbo hier had niks liggen gisteren in ieder geval.
Baskenlandgenotquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Landa en Bilbao excelleren wel vaker in zware omstandigheden idd.
Maar zo spreekt Karsten het uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel de slechtste woordgrap van het jaar
Dan nog liever 'Is Taara mäe?'.
Z'n medevluchter is ook al een tijdje vergeten hoe dat moetquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
En andere vraag; sinds wanneer kan Juul-Jensen zo goed klimmen?
Oké, zou kunnen. Kan niet meeluisteren zoals gezegdquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar zo spreekt Karsten het uit.
Dat is de juiste uitspraakquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar zo spreekt Karsten het uit.
Die poeft die 4 minuten zo dichtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Het regenjack gaat uit, hij maakt zich klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |