abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:53:57 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199374595
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar wat wil Bahrain nou bereiken?
Een "2 seconden en dan omkijken aanval" van Landa Merida.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:54:09 #42
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199374598
Het gaat over drank. Mooi.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:54:44 #43
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199374609
Sprinten met Gino.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_199374615
Hoe zit het tegenwoordig trouwens met de daalcapaciteiten van Reeemi?
pi_199374629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig trouwens met de daalcapaciteiten van Reeemi?
Niet al te best wat we tot nu toe vandaag hebben gezien.

Edit: ik dacht dat je het over Rein had.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199374633
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:53 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een "2 seconden en dan omkijken aanval" van Landa Merida.
Daar kijk ik voor.
pi_199374652
Quick-Step ^O^
pi_199374657
Wanneer kan de champagne ontkurkt worden?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199374665
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:30 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]

Mevrouw voelt zich te goed voor het duo.
twitter


Anne en Bob, voor al uw feesten en partijen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:57:31 #50
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199374676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

De koers hard maken omdat ze denken dat hun klassementsrenners goed met deze omstandigheden om kunnen gaan?
Landa en Bilbao excelleren wel vaker in zware omstandigheden idd.
Antifa
pi_199374677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Lokale Jumbo hier had niks liggen gisteren in ieder geval.
Je moest ook bij de Intermarche zijn.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:57:47 #52
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199374682
Wel een heroische rit van Juul, die mag na dit seizoen een nieuw 8-jarig contract tekenen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199374703
Tobias rijdt zo dat gat in een ruk dicht op dat klimmetje.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 17:00:13 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199374730
Wel prettig dat Bagrijn er nog voor zorgt dat er nog wat mannen opgeraapt gaan worden uit de Chasing Group.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:01:32 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199374749
-20 op de GPS
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:02:54 #56
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_199374769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:57 schreef VoMy het volgende:

[..]

Landa en Bilbao excelleren wel vaker in zware omstandigheden idd.
Baskenlandgenot _O_
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 17:02:55 #57
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199374770
Het is vandaag 11 taramei.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:02:57 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199374773
En andere vraag; sinds wanneer kan Juul-Jensen zo goed klimmen?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:03:04 #59
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199374775
Ik word nerveus.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:03:22 #60
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199374782
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is vandaag 11 taramei.
:T
pi_199374787
Dit wordt weer een heerlijke tweefrontenstrijd, waar de regie alle belangrijke momenten gaat missen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:03:29 #62
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_199374789
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is vandaag 11 taramei.
Dat is denk ik wel de slechtste woordgrap van het jaar :R

Dan nog liever 'Is Taara mäe?'.
pi_199374796
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is vandaag 11 taramei.
Ik moest grinniken .
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:03:55 #64
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199374798
Wordt wel tijd voor een demarrage nu
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 17:04:33 #65
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199374811
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:03 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Dat is denk ik wel de slechtste woordgrap van het jaar :R

Dan nog liever 'Is Taara mäe?'.
Maar zo spreekt Karsten het uit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199374815
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
En andere vraag; sinds wanneer kan Juul-Jensen zo goed klimmen?
Z'n medevluchter is ook al een tijdje vergeten hoe dat moet ;)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:04:45 #67
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199374816
Bagrijn rijdt zo hard dat je dan net zo goed voor de dagzege had kunnen gaan.
Antifa
pi_199374817
Bahrain-Postal
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:05:18 #69
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199374824
Juul-Jensen draait zo vierkant
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:05:35 #70
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_199374830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Maar zo spreekt Karsten het uit.
Oké, zou kunnen. Kan niet meeluisteren zoals gezegd :P
pi_199374834
Het regenjack gaat uit, hij maakt zich klaar.
pi_199374846
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Maar zo spreekt Karsten het uit.
Dat is de juiste uitspraak _O_
pi_199374850
Foss is loss
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:06:18 #74
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199374852
Bobbie
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:06:20 #75
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199374853
Het gelaat loog niet.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 17:06:21 #76
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199374855
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Het regenjack gaat uit, hij maakt zich klaar.
Die poeft die 4 minuten zo dicht
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 17:06:22 #77
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199374856
Ach, Fuss.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199374863
Almeida was in de Tirreno in ieder geval ook slecht in die regenrit over de muurtjes.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:06:47 #79
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199374864
RIP Voske
pi_199374865
Foss als verwacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')