abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:49:04 #26
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199374514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:48 schreef VoMy het volgende:
De Ster van Schepdael.
Niks idioter dan de Schorpioen van Semmerzake
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199374520
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:49 schreef Szura het volgende:

[..]

Niks idioter dan de Schorpioen van Semmerzake
De Adelaar van Vosselaar?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:49:51 #28
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_199374528
Ik kijk nu niet live ivm werk, maar vraag me wel ernstig af sinds wanneer Taaramae ineens weer kan fietsen.
pi_199374532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:49 schreef Szura het volgende:

[..]

Niks idioter dan de Schorpioen van Semmerzake
De Gendt?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:50:18 #30
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199374537
10% 4km kun je nog wel 3 minuten dichtrijden.
Antifa
pi_199374540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kijk nu niet live ivm werk, maar vraag me wel ernstig af sinds wanneer Taaramae ineens weer kan fietsen.
Dat kan hij ook niet, maar de rest kan er blijkbaar nog veel minder van.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:51:11 #32
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199374551
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:50 schreef VoMy het volgende:
10% 4km kun je nog wel 3 minuten dichtrijden.
Dan mogen ze nog wel gas geven hoor
pi_199374556
Maar wat wil Bahrain nou bereiken?
pi_199374557
Potsovivo met blote armpjes, jawel.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:51:33 #35
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199374563
Als Taaramae dit wint mag WADA wel een bezoekje brengen aan teamhotel van Wanty-Gobert
pi_199374570
Lekker dagje van de Vocsnor
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 16:52:19 #37
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199374573
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar wat wil Bahrain nou bereiken?
Is dat ooit duidelijk bij die ploeg?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199374577
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Taaramae dit wint mag WADA wel een bezoekje brengen aan teamhotel van Wanty-Gobert
Was er niet ergens een 1+1 gratis actie of een hamsteractie van ketonen ?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199374583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar wat wil Bahrain nou bereiken?
De koers hard maken omdat ze denken dat hun klassementsrenners goed met deze omstandigheden om kunnen gaan?
pi_199374590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:52 schreef Felagund het volgende:

[..]

Was er niet ergens een 1+1 gratis actie of een hamsteractie van ketonen ?
Lokale Jumbo hier had niks liggen gisteren in ieder geval.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:53:57 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199374595
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar wat wil Bahrain nou bereiken?
Een "2 seconden en dan omkijken aanval" van Landa Merida.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:54:09 #42
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199374598
Het gaat over drank. Mooi.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:54:44 #43
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199374609
Sprinten met Gino.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_199374615
Hoe zit het tegenwoordig trouwens met de daalcapaciteiten van Reeemi?
pi_199374629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig trouwens met de daalcapaciteiten van Reeemi?
Niet al te best wat we tot nu toe vandaag hebben gezien.

Edit: ik dacht dat je het over Rein had.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199374633
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:53 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een "2 seconden en dan omkijken aanval" van Landa Merida.
Daar kijk ik voor.
pi_199374652
Quick-Step ^O^
pi_199374657
Wanneer kan de champagne ontkurkt worden?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199374665
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:30 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]

Mevrouw voelt zich te goed voor het duo.
twitter


Anne en Bob, voor al uw feesten en partijen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:57:31 #50
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199374676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

De koers hard maken omdat ze denken dat hun klassementsrenners goed met deze omstandigheden om kunnen gaan?
Landa en Bilbao excelleren wel vaker in zware omstandigheden idd.
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')