Niks idioter dan de Schorpioen van Semmerzakequote:
De Adelaar van Vosselaar?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Niks idioter dan de Schorpioen van Semmerzake
De Gendt?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Niks idioter dan de Schorpioen van Semmerzake
Dat kan hij ook niet, maar de rest kan er blijkbaar nog veel minder van.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kijk nu niet live ivm werk, maar vraag me wel ernstig af sinds wanneer Taaramae ineens weer kan fietsen.
Dan mogen ze nog wel gas geven hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:50 schreef VoMy het volgende:
10% 4km kun je nog wel 3 minuten dichtrijden.
Is dat ooit duidelijk bij die ploeg?quote:
Was er niet ergens een 1+1 gratis actie of een hamsteractie van ketonen ?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Taaramae dit wint mag WADA wel een bezoekje brengen aan teamhotel van Wanty-Gobert
De koers hard maken omdat ze denken dat hun klassementsrenners goed met deze omstandigheden om kunnen gaan?quote:
Lokale Jumbo hier had niks liggen gisteren in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was er niet ergens een 1+1 gratis actie of een hamsteractie van ketonen ?
Een "2 seconden en dan omkijken aanval" van Landa Merida.quote:
Niet al te best wat we tot nu toe vandaag hebben gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig trouwens met de daalcapaciteiten van Reeemi?
Daar kijk ik voor.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een "2 seconden en dan omkijken aanval" van Landa Merida.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:30 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Mevrouw voelt zich te goed voor het duo.
Landa en Bilbao excelleren wel vaker in zware omstandigheden idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
De koers hard maken omdat ze denken dat hun klassementsrenners goed met deze omstandigheden om kunnen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |