Wordt er altijd zo superveel geluld in die yakuza games? Wordt nog meer geluld dan in de Persona spellen, mi gado.quote:
Geen idee. Die spellen zijn echt niks voor mij.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:44 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Wordt er altijd zo superveel geluld in die yakuza games? Wordt nog meer geluld dan in de Persona spellen, mi gado.
Coolio!quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:17 schreef Sfancta het volgende:
Ik ga dus de series X halen, heb het budget ook eens eindelijkMaar natuurlijk nergens te krijgen
Denk dat ik spijt ga krijgen van series S, ook wellicht kijkend naar de toekomst. (gta 6?)quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Coolio!
Voorraad gaat redelijk goed hoor. Hou BG maar in de gaten.
https://www.budgetgaming.nl/xboxseriesx/xbox+series+x+console+(1+tb).html
Denk dat X inderdaad de betere keuze is.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Denk dat ik spijt ga krijgen van series S, ook wellicht kijkend naar de toekomst. (gta 6?)
Flinke game ook, 30 uurtjes.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bug Fabels schijnt een aardige Paper Mario kloon te zijn
Waarom is die zo mondjesmaat beschikbaar?quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Denk dat X inderdaad de betere keuze is.
Yup. En nog steeds verhoogde vraag. Men heeft geld omdat vakanties niet doorgaan en er maandenlang lockdown is geweest.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waarom is die zo mondjesmaat beschikbaar?
Corona/computerchips?
In co-op een redelijke shooter in early access. Solo zou ik het niet zo snel spelen denk ik.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
Heeft hier iemand Second Extinction gespeeld, en zo ja, is het wat? En is het ook leuk om solo te spelen? Ik hoor gemixte reacties, vandaar mijn vraag
Het lijkt me wel tof om dino's te knallen, vandaarquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:51 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
In co-op een redelijke shooter in early access. Solo zou ik het niet zo snel spelen denk ik.
https://www.amazon.de/-/n(...)+%2Caps%2C168&sr=8-1quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waarom is die zo mondjesmaat beschikbaar?
Corona/computerchips?
Gekocht!!!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://www.amazon.de/-/n(...)+%2Caps%2C168&sr=8-1
Ja, procentje btw (DE vs NL) en dan verzendkosten. Maar hey, voor die 15 euro hedde 'm wel dit weekend!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:50 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Gekocht!!!!!!
Komt morgen, ben 515 kwijt, maar boeien.
Xbox kostte in winkelmandje 499.99 en uiteindelijk 508 (?) En 7 euro verzenden (morgen thuis kostte extra)
Yes thanks man!!
Ik ga instant FH4 installeren, en nu die premium pack voor FH5 regelen nogquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, procentje btw (DE vs NL) en dan verzendkosten. Maar hey, voor die 15 euro hedde 'm wel dit weekend!Have fun ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |