abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199922924
quote:
19s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ben geen racer, maar nog meer auto's lijkt me onnodig. Dubbel credits is ook een beetje geld klopperij.

Ik zou het bij GamePass houden.

Die 45 euro steek je dan in een Series X.
Maar wel gaaf om te hebben die auto's, heb nu bij deel 4 ook alle autos tot de dag van vandaag.

Maar je hebt gelijk, het enige dat het waard maakt zijn de 2 expansions.

Series X vind ik te duur, ook als ik daarvoor extra spaar. Ben maar een hele casual speler, paar uurtjes per avond keer of 3 per week.
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:42:01 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199923211
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:18 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Maar wel gaaf om te hebben die auto's, heb nu bij deel 4 ook alle autos tot de dag van vandaag.

Maar je hebt gelijk, het enige dat het waard maakt zijn de 2 expansions.

Series X vind ik te duur, ook als ik daarvoor extra spaar. Ben maar een hele casual speler, paar uurtjes per avond keer of 3 per week.
Een paar keer per week vind ik al niet zo casual meer. Anders ben ik ook casual :+ Nee, je moet het zelf weten natuurlijk. Ligt ook aan je tv en misschien zelfs de ruimte bij je tv. De X is vrij groot namelijk.

Je zou altijd nog kunnen upgraden naar die luxe versie trouwens. Misschien een keer in de sale ofzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_199923320
Diablo 2 remastered ge-preordered :)

Nu nog effe demon souls naar de xbone }:|
-nee-
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:05:13 #154
183088 El_Thijs
Brabo Bastard
pi_199925282
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:49 schreef Marsenal het volgende:
Diablo 2 remastered ge-preordered :)

Nu nog effe demon souls naar de xbone }:|
Als dat gebeurt... :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199927901
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:48 schreef Sfancta het volgende:
Zit echt zwaar in twijfel, ben grote fan van de Horizon serie van Forza.

Nu heb ik de One S, waarop ik deel 5 kan spelen, maar zit zwaar in twijfel of ik de Series S zal nemen puur en alleen voor dit spel.

Ik heb ook GamePass ultimate, en heb de game dus "gratis", en zit hierbij ook in twijfeling of ik deze upgrade voor 45 naar de meest premium versie. (Wat ik bij deel 4 nu ook heb)

Probleem daarbij is dat als ik geen GamePass meer heb, ik dus het spel alsnog moet kopen a 60 euro.

Problems......
Denk dat ik zelf voor de premium versie ga en rond die tijd wellicht ook een Game Pass abonnement neem. Tegen die tijd loop ik hopelijk eindelijk tegen een punt dat m'n backlog niet meer al te groot is en er een redelijk aanbod aan nieuwe games aankomt wat ik wil spelen.

Bij games waar ik van vorige games in de serie een special / premium / gold versie had gok ik dat ik nog steeds of die versie van de nieuwe game koop, want extras die ik leuk vind zoals de auto's, uitbreidingen, etc.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_199930097
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef OMG het volgende:

[..]

Denk dat ik zelf voor de premium versie ga en rond die tijd wellicht ook een Game Pass abonnement neem. Tegen die tijd loop ik hopelijk eindelijk tegen een punt dat m'n backlog niet meer al te groot is en er een redelijk aanbod aan nieuwe games aankomt wat ik wil spelen.

Bij games waar ik van vorige games in de serie een special / premium / gold versie had gok ik dat ik nog steeds of die versie van de nieuwe game koop, want extras die ik leuk vind zoals de auto's, uitbreidingen, etc.
Denk je dat heet beetje uitziet en vloeiend loopt op de One S?
pi_199930197
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 17:23 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Denk je dat heet beetje uitziet en vloeiend loopt op de One S?
Als dat cloud gaming gedoe wat in dat artikel dat Notorious_Roy plaatste werkt om next-gen games op de oudere consoles te laten draaien hoop ik van wel? Misschien dat het dan een beetje Series S-achtig draait of zo?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_199930326
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 17:29 schreef OMG het volgende:

[..]

Als dat cloud gaming gedoe wat in dat artikel dat Notorious_Roy plaatste werkt om next-gen games op de oudere consoles te laten draaien hoop ik van wel? Misschien dat het dan een beetje Series S-achtig draait of zo?
Deze werkt toch niet in de cloud op Xbox one? De game is toch ook te kopen voor de One?

Ben totaal geen fan van in de cloud zaken :(
pi_199931851
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 17:38 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Deze werkt toch niet in de cloud op Xbox one? De game is toch ook te kopen voor de One?

Ben totaal geen fan van in de cloud zaken :(
Geen idee hoe dat gaat lopen, volgens dat artikel zou iets als Flight Simulator ook op de One speelbaar moeten zijn, dus lijkt me dat die daar dan ook verkrijgbaar voor is (met als catch dat het cloud dingen nodig heeft of zo). Of het is speelbaar als de vorige en heb je niks aan die 12K lucht opnames? We zullen het gaan zien.
  donderdag 17 juni 2021 @ 19:04:41 #160
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_199931976
Ik snap niet helemaal goed waarom mensen een S nemen, je wil toch zekâh wel Starfield, Stalker 2, Dying Light 2 op brute setting spelen?

Okay, voor fifa en indie games snap ik het nog.
  donderdag 17 juni 2021 @ 19:31:40 #161
183088 El_Thijs
Brabo Bastard
pi_199932552
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 19:04 schreef Rickocum het volgende:
Ik snap niet helemaal goed waarom mensen een S nemen, je wil toch zekâh wel Starfield, Stalker 2, Dying Light 2 op brute setting spelen?

Daar heb ik een pc voor :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199933108
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 19:04 schreef Rickocum het volgende:

Heb amper geld vrij voor een S, laat staan X.
Denk dat S meer value voor je monnie is.
pi_199933238
Maar zonder teveel te zeuren hier, ga je echt verschil merken van de One S naar de Series S. Heb wat video's bekeken op YouTube, maar hoor liever van iemand hier die er niet voor betaald krijgt.
  donderdag 17 juni 2021 @ 20:14:14 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199933364
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:06 schreef Sfancta het volgende:
Maar zonder teveel te zeuren hier, ga je echt verschil merken van de One S naar de Series S. Heb wat video's bekeken op YouTube, maar hoor liever van iemand hier die er niet voor betaald krijgt.
Nou, Series is sowieso een nieuwe generatie. Over een jaar heb je geen games meer voor One.

Als geld een ding is kun je altijd een jaartje wachten. Op One is Forza Horizon 5 nog altijd tof.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_199935068
Design Lab is er weer, eens een controller bij elkaar kleuren.
  donderdag 17 juni 2021 @ 21:43:52 #166
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_199935557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 19:58 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Heb amper geld vrij voor een S, laat staan X.
Denk dat S meer value voor je monnie is.
In dat opzicht kan ik het natuurlijk wel begrijpen!
  vrijdag 18 juni 2021 @ 16:42:53 #167
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_199946353
Nou, E3 is geweest. Tijd voor een overview van de games die Microsoft gaat uitbrengen de komende jaren (met wat gokjes en aannames)

Q3 2021:
- Microsoft Flight Simulator (simulator)
- Psychonauts 2 (platformer)

Q4 2021
- Age of Empires IV (real time strategy)
- Forza Horizon 5 (arcade racer)
- Halo Infinite (shooter)

Q1 2022
- Crossfire X (shooter)

Q2 2022
- Grounded 1.0 (survival)

Q3 2022
- Redfall (Immersive sim/ co-op shooter)
- Deathloop (immersive sim/shooter) (na jaar PS5 exclusiviteit)
- As Dusk Falls (interactive thriller)

Q4 2022
- Starfield (RPG)
- Forza Motorsport (Sim racer)
- Contraband (co-op open wereld heist/smokkelgame)

Q1 2023
- Ghostwire Tokyo (horror) (na jaar PS5 exclusiviteit)
- State of Decay 3 (survival)

Q2 2023
- Avowed (RPG)

Q3 2023
- Hellblade II (actiongame)

Q4 2023
- Fable (RPG)
- Perfect Dark (shooter)

Na 2023:
- Everwild (action/adventure)
- The Outer Worlds 2 (RPG)
- Gears 6 (shooter)
- Indiana Jones (action)
- nieuwe inXile titel (RPG)
- Project Dragon (action)

Voor mijn gevoel mist Microsoft nog wat platformers en actiegames, zoals een Banjo-Kazooie, Quantum Break of Ryse)
pi_199947129
Stiekem hoop ik op Fable op de volgende E3 met Q4 2022 als datum. Zal wel niet, maar kan er toch op hopen.

En een nieuwe Gears zou ook ooit leuk zijn. Naast Halo en Forza Horizon toch nog steeds weinig flagship titels voor deze gen.
pi_199971606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:43 schreef Rickocum het volgende:

[..]

In dat opzicht kan ik het natuurlijk wel begrijpen!
Ik ga toch even doorsparen voor de Series X. Heb me eens goed ingelezen, en voor die 200 euro meer krijg je ook wel wat meer. (1 Tab IPV 500 GB), betere graphics. ( Heb een Philips ambilight tv met 4k)

Had die Series S al bij elkaar dus nog even paar weekjes geduld nu.

Hopelijk is die snel weer leverbaar. Volgens mij zijn er af en toe wel eens wat te koop via bolcom ofzo hè?
pi_199971614
Ik heb trouwens deze

https://www.coolblue.nl/p(...)s6703-ambilight.html

Zal het er dan top uitzien ?
  zondag 20 juni 2021 @ 09:25:33 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199971645
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:19 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Ik ga toch even doorsparen voor de Series X. Heb me eens goed ingelezen, en voor die 200 euro meer krijg je ook wel wat meer. (1 Tab IPV 500 GB), betere graphics. ( Heb een Philips ambilight tv met 4k)

Had die Series S al bij elkaar dus nog even paar weekjes geduld nu.

Hopelijk is die snel weer leverbaar. Volgens mij zijn er af en toe wel eens wat te koop via bolcom ofzo hè?
MediaMarkt had deze week veel voorraad, ook in de stores. Dat wordt alleen maar meer bij andere winkels. Budgetgaming in de gaten houden is altijd een goeie tip.

quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:20 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb trouwens deze

https://www.coolblue.nl/p(...)s6703-ambilight.html

Zal het er dan top uitzien ?
Zeker, 4K en ambilight zorgen dan wel voor mooie beelden.
pi_199971671
quote:
14s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

MediaMarkt had deze week veel voorraad, ook in de stores. Dat wordt alleen maar meer bij andere winkels. Budgetgaming in de gaten houden is altijd een goeie tip.
[..]

Zeker, 4K en ambilight zorgen dan wel voor mooie beelden.
Thanks, ik zal eens zoeken, ik ken budgetgaming niet.

De X kan je ook liggend gebruiken toch als ik goed heb gelezen? Ik heb geen ruimte als die rechtop moet staan, en bovenop de kast wil ik ook niet.

Als het lampje in de liggende positie niet recht staat, maakt me niet veel uit.
  zondag 20 juni 2021 @ 09:31:30 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199971694
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:28 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Thanks, ik zal eens zoeken, ik ken budgetgaming niet.

De X kan je ook liggend gebruiken toch als ik goed heb gelezen? Ik heb geen ruimte als die rechtop moet staan, en bovenop de kast wil ik ook niet.

Als het lampje in de liggende positie niet recht staat, maakt me niet veel uit.
Kan zowel verticaal als horizontaal inderdaad. Zolang er maar voldoende lucht geblazen kan worden uit de 'bovenkant'.
  zondag 20 juni 2021 @ 09:32:49 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199971707
  zondag 20 juni 2021 @ 22:51:12 #175
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_199984006
- Twee nieuwe werelden
- Vijf nieuwe Tall Tales (campaigns)
- Drie nieuwe enemy types (plus Davy Jones)
- Solo friendly, Jack Sparrow werkt als AI op je schip
- Tijdens het verhaal kun je niet door andere spelers worden gestoord, dus voor mensen die niet van multiplayer houden een uitkomst
- Komt overmorgen uit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')