SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Donderdag. Maar verderquote:
Godvertyfus, maar in de store zei die gistermiddag '1 day to go'quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Donderdag. Maar verderinderdaad. To Zanarkand!
Ik wilde even kijken in de GamePass app, maar die is zo kutquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Godvertyfus, maar in de store zei die gistermiddag '1 day to go'![]()
Zeg alsjeblieft dat je bedoelt dat jij zelf pas donderdag kan![]()
Ah, je hebt de ESPN app nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken in de GamePass app, maar die is zo kutEcht by far de slechtste app op mijn telefoon.
Ken BL3 niet maar lijkt wel leuk. Staat voor 21 in de store is dat wat voor die prijs?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had ik dus ook. Zaterdag Borderlands 3 uitgespeeld en dan is FFX een mooie opvolger. Stuk rustiger dan het schreeuwerige BL3![]()
Zo goed.
Ik heb ontzettend genoten van BL3. Er is heel veel te doen, het is van tijd tot tijd echt grappig, er zijn heeeeeeel veel opties qua geweren zodat je altijd wel iets kan vinden dat bij je past.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ken BL3 niet maar lijkt wel leuk. Staat voor 21 in de store is dat wat voor die prijs?
Disc versie ps4 is op diverse plekken een tientje. Valt me vaker op dat ps4 games zoveel goedkoper zijn
Amazon.nl doet ook ongeveer 21 euro nu. Thanks. Even denken welke versie ik wil.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend genoten van BL3. Er is heel veel te doen, het is van tijd tot tijd echt grappig, er zijn heeeeeeel veel opties qua geweren zodat je altijd wel iets kan vinden dat bij je past.
Twee tientjes is prima, maar ik had mijn discversie voor een tientje via Amazon.nl. Dus het kan wel goedkoper.
Nope. NL hoesquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Amazon.nl doet ook ongeveer 21 euro nu. Thanks. Even denken welke versie ik wil.
Amazon.de is ongeveer 15 nu.
Had je een duitse hoes toevallig? dat wil bij amazon.nl ook nog wel eens gebeuren
Zelfde, al brand ik me liever aan Mass Effect dan aan Biomutant, van die laatste lijkt me de wereld wel tof maar weet ik niet of ik de poppy gameplay trek.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:53 schreef DKUp het volgende:
Mass Effect Legendary Edition maar gereserveerd voor vrijdag.
1440P 120FPS of 4K 60FPS zeg ik geen nee tegen.
Het eerste deel nooit gespeeld en groot fan van deel 2 en 3.
Biomutant een twijfelgeval voor een mogelijke next gen versie.
Hopelijk zijn de reviews een paar dagen eerder. Maar er lig hier nog genoeg te spelen eigenlijk. Mass Effect vond ik heel tof en speelde toen als soldier. Nu denk ik Vanguardquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zelfde, al brand ik me liever aan Mass Effect dan aan Biomutant, van die laatste lijkt me de wereld wel tof maar weet ik niet of ik de poppy gameplay trek.
Donderdag ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Donderdag. Maar verderinderdaad. To Zanarkand!
Moet jij RE8 niet eerst nog uitspelen?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:53 schreef DKUp het volgende:
Mass Effect Legendary Edition maar gereserveerd voor vrijdag.
1440P 120FPS of 4K 60FPS zeg ik geen nee tegen.
Het eerste deel nooit gespeeld en groot fan van deel 2 en 3.
Biomutant een twijfelgeval voor een mogelijke next gen versie.
Fair enuff, alleen wil ik altijd graag zodra het kan de download aanzetten, het is me ook al te vaak gebeurd dat ik nog 3 uur zit te wachten op trage servers of kut-internetquote:Op woensdag 12 mei 2021 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga altijd uit van de avond van de releasedag. Dan valt het nooit tegen.
Met die fantastisch (quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Fair enuff, alleen wil ik altijd graag zodra het kan de download aanzetten, het is me ook al te vaak gebeurd dat ik nog 3 uur zit te wachten op trage servers of kut-internet![]()
Morgenochtend gelijk aanzetten dus
Thxquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met die fantastisch () Xbox GamePass app kun je de download al activeren. Dan gaan ze downloaden zodra de game daadwerkelijk beschikbaar komt. Kun jij in de avond gewoon lekker direct starten.
Gaat meestal goed.
The Al Bhed are behind thisquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Godvertyfus, maar in de store zei die gistermiddag '1 day to go'![]()
Zeg alsjeblieft dat je bedoelt dat jij zelf pas donderdag kan![]()
Ik werd vanochtend wakker met een notificatie dat beide games geïnstalleerd zijn. Kan dus zo na m'n ontbijt al beginnen.quote:
Hier is ie onderweg. Moest mn xboxje er voor aanzetten, terwijl ik toch echt die standby modus voor updates heb ingeschakeld. Ach ja.quote:Op donderdag 13 mei 2021 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met een notificatie dat beide games geïnstalleerd zijn. Kan dus zo na m'n ontbijt al beginnen.
Was chill ja, al stond ik meer richting middag op dan in de ochtendquote:Op donderdag 13 mei 2021 08:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hier is ie onderweg. Moest mn xboxje er voor aanzetten, terwijl ik toch echt die standby modus voor updates heb ingeschakeld. Ach ja.
Vanavond
Lekker 's ochtends rpg's spelen. Jaloers![]()
Tof verhaal, had van mij nog wel een loop eraan mogen krijgen. Wellicht eens herspelen.quote:
Moeilijkheidsgraad omlaag zetten. Deze game draait verder niet om skills ofzo, dat voegt weinig toe. Gewoon afronden om het verhaal.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:57 schreef DKUp het volgende:
Ik ben al tien keer doodgegaan door een rode flits of iets.....
Is ook gewoon de laatste boss battle.....quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moeilijkheidsgraad omlaag zetten. Deze game draait verder niet om skills ofzo, dat voegt weinig toe. Gewoon afronden om het verhaal.
Nu noem je ook wel een paar games op jaquote:Op donderdag 13 mei 2021 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De hoeveelheid games waar ik vastloop op de eindbaas is vrij groot. Van FFVIII tot Golden Sun en Lost Odyssey.
En dat op ultra easyquote:Op donderdag 13 mei 2021 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De hoeveelheid games waar ik vastloop op de eindbaas is vrij groot. Van FFVIII tot Golden Sun en Lost Odyssey.
Meestal komt het omdat de game zelf best simpel is, maar je bij de eindbaas ineens alle mechanics onder de knie moet hebben. Zeker in rpg's betekent dit dat je pech hebt omdat characters sommige skills simpelweg niet hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2021 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu noem je ook wel een paar games op ja
Het is een combi van Resident Evil 4 en 7. Er is dus flink meer actie maar ook heel erg de RE7-feel in een aantal locaties.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:27 schreef Spaulding het volgende:
Begonnen met RE8, tof spel maar wel een pak minder dan RE7 moet ik zeggen. Deze is heel erg actie geörienteerd en dat is toch niet waar ik RE voor speel. Maar geniet er evengoed wel van.
Deel 4 nooit gespeeld, al leek me die toen ie uitkwam wel gaaf. Maar volgens mij was dat een PS/Gamecube exclusief? Volgens mij nooit op een MS console uitgekomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is een combi van Resident Evil 4 en 7. Er is dus flink meer actie maar ook heel erg de RE7-feel in een aantal locaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resident Evil 4 is na Tetris de meest geporte game ooit.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:02 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Deel 4 nooit gespeeld, al leek me die toen ie uitkwam wel gaaf. Maar volgens mij was dat een PS/Gamecube exclusief? Volgens mij nooit op een MS console uitgekomen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:29 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil 4 is na Tetris de meest geporte game ooit.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:02 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Deel 4 nooit gespeeld, al leek me die toen ie uitkwam wel gaaf. Maar volgens mij was dat een PS/Gamecube exclusief? Volgens mij nooit op een MS console uitgekomen.
Ben benieuwd, tot nu toe heb ik nog geen creepy momenten meegemaakt eigenlijk.
En wat heeft Capcom toch met handenIk ook niet, maar een RE4 Remake zou ik zeker spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kwam eerst alleen voor de GameCube uit en wat later voor de PS2. Daarna enorm veel geport naar heel veel platformen![]()
Op Harcore is Village wel redelijk moeilijk met weinig ammo. 7 is wel meer horror ja en Village op bepaalde momenten.SOONY
7 en 8 zijn juist niet actie-georiënteerd, dat waren RE 4,5 en 6.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:27 schreef Spaulding het volgende:
Begonnen met RE8, tof spel maar wel een pak minder dan RE7 moet ik zeggen. Deze is heel erg actie geörienteerd en dat is toch niet waar ik RE voor speel. Maar geniet er evengoed wel van.
Ik ook, heb helaas een Quest 1 ipv een Quest 2quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een RE4 Remake zou ik zeker spelen.
Dat ga ik nog wel een keer zien in een andere playtrough.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:19 schreef 2dope het volgende:
Tof klein detailtje, zelf nog niet eens gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |