Altijd nog geweest bij ons, de dag na Hemelvaart is collectieve vrije dag.quote:
Ja? Ben je beschikbaar?quote:
Sowieso.quote:
Laten we er een zevendehemelvaart van maken dan.quote:
Hoppa, met een Elon Muskje zo naar die hemel!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we er een zevendehemelvaart van maken dan.
Zoveel ambtenaren hier.quote:
200 overuren maken, 8 uur cadeau krijgen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs een dag cadeau gekregen van mijn baas omdat ik zo goed mijn best gedaan heb.
Stukje waardering waar je het voor doet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
200 overuren maken, 8 uur cadeau krijgen.
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stukje waardering waar je het voor doet.
Extra dag met Cali is natuurlijk onbetaalbaar.
Ik heb 40 vrije dagen per jaar, moet toch gvd ergens aan opquote:
Is dat een nieuwe x-pil?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoppa, met een Elon Muskje zo naar die hemel!
Drugshol, dat is't!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:03 schreef babylon het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe x-pil?
In Brabant maken ze ook elke dag nieuwe hè
O, ik dacht dat t een zetpil was.quote:
Nooit te oud om te lerenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik dacht dat t een zetpil was.
Weet ik veel, ik heb nog nooit een x-pil gebruikt
quote:
Neh, weinig interesse in.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:07 schreef babylon het volgende:
Wel ook even kamagra er bij halen.
Zei een vriend
Vond het de laatste paar keer inderdaad niet zo boeiend meerquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Eerste paar keer x was wel leuk, daarna vond ik er weinig aan.
Wat heeft Corrie nou weer met jouw vrije dagen te makenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:19 schreef koffief1lter het volgende:
Vrij genomen, te veel vrije dagen ivm corrie 😁
Wie is Corrie?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat heeft Corrie nou weer met jouw vrije dagen te maken
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was te langzaam, jij was te snel.
Omg leeeukk!quote:
Ja ga wel even wat leuke cadeautjes voor haar scorenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omg leeeukk!Helemaal verwennen zondag?
Is dit Mr. Debsterr?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:19 schreef koffief1lter het volgende:
Vrij genomen, te veel vrije dagen ivm corrie 😁
Scherp! Zie nu de username pas. Je zou het bijna denkenquote:
Leeuk!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ga wel even wat leuke cadeautjes voor haar scoren
Gefeliciteerd, dan heb je een stalker.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Scherp! Zie nu de username pas. Je zou het bijna denken.
Ik voel mij miskend.quote:
Jij doet het natuurlijk zo sneaky dat ze nog niet doorhad dat jij er een bentquote:
Ik wilde ipv kitten eigenlijk ook vragen hoe het met het poesje ging maar ja, hue hue.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon om een foto van het poesje van Loka
Oké, dan is het goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon om een foto van het poesje van Loka
Dit is Fok, daar moet het!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde ipv kitten eigenlijk ook vragen hoe het met het poesje ging maar ja, hue hue.
Die ligt in coma, bovenop kaneel.quote:
Foto graagquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die ligt in coma, bovenop kaneel.
Hij wordt al lekker dik.
Deze week heeft hij voor het eerst op de kattenbak een poepje gedaan.
Bij Debsterr niet hoor. Die is niet zo vatbaar voor sneaky.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij doet het natuurlijk zo sneaky dat ze nog niet doorhad dat jij er een bent
Dat je oma zulke dingen onthoudtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:52 schreef Debsterr het volgende:
Trouwens, mijn oma laatst "hoezo wordt ze zondag 1 jaar? Je hebt der toch op zaterdag opgehaald?!"
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die ligt in coma, bovenop kaneel.
Hij wordt al lekker dik.
Deze week heeft hij voor het eerst op de kattenbak een poepje gedaan.
Ohquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij Debsterr niet hoor. Die is niet zo vatbaar voor sneaky.
Zondags gingen we die kant op ivm verjaardagsbijeenkomst dus dat was wel makkelijk onthoudenquote:
Dan nogquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zondags gingen we die kant op ivm verjaardagsbijeenkomst dus dat was wel makkelijk onthouden.
Van de poezen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de rest van de week vrij genomen want ik vind mijn werk niet leukquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van de poezen:
[ afbeelding ]
Van het poepje:Omg zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Corona, dus geen echte lange vakantie, dus maar vrij nemen wanneer je kuntquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat heeft Corrie nou weer met jouw vrije dagen te maken
[..]
Van de poezen:
[ afbeelding ]
Van het poepje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
[..]
Van de poezen:
[ afbeelding ]
Van het poepje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het poepje![]()
[..]
Van de poezen:
[ afbeelding ]
Van het poepje:MnohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MNOHHHHH![]()
![]()
en wat een schattig kakje
Once in a while, I just wanna dance and feel good
[..]
Van de poezen:
[ afbeelding ]
Van het poepje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
Jammer dat het niet bevalt!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb de rest van de week vrij genomen want ik vind mijn werk niet leuk
Eens kijken of ik online m'n lerarenopleiding af kan maken zodat ik online les kan gaan geven.
Wat een goed idee!quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga er vandaag een rustig dagje van maken.
Kan Bill Gates je eindelijk trackenquote:
Met hun standaard templatejes die ze naar 50 andere sturen. LinkedIn is de Tinder voor recruiters 😋quote:
Het zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
KLB / Nepverhalen op LinkedIn #3 Lekker slijmen
Hieruit?
Welke apps heb je er gelijk op laten zetten?quote:
Heb je niet je Linked-In dan nog open staan voor recruiters? Dat kun je ergens uitzettenquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen.
Ik word meerdere keren per maand gevraagd voor iets wat ik al jaren niet meer doe. Dus vanochtend reageerde ik geïrriteerd of ze mij vraagt daar voor of dat ze goed mijn profiel heeft gelezen. En nu draait ze er om heen.
Daar ga je toch niet op reagerenquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen.
Ik word meerdere keren per maand gevraagd voor iets wat ik al jaren niet meer doe. Dus vanochtend reageerde ik geïrriteerd of ze mij vraagt daar voor of dat ze goed mijn profiel heeft gelezen. En nu draait ze er om heen.
Ja, ik sta open. En ik wil best aangesproken worden. Maar dan wel op mijn huidige carrière, en niet één die ik dik drie jaar geleden heb afgesloten. Er staat duidelijk dat ik leiding geef aan programmeurs, ga mij dan niet vragen om zelf weer te gaan programmerenquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je niet je Linked-In dan nog open staan voor recruiters? Dat kun je ergens uitzetten
Ahquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, ik sta open. En ik wil best aangesproken worden. Maar dan wel op mijn huidige carrière, en niet één die ik dik drie jaar geleden heb afgesloten. Er staat duidelijk dat ik leiding geef aan programmeurs, ga mij dan niet vragen om zelf weer te gaan programmeren
Ik ben ook blond...quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet op reageren
In mijn vakgebied zijn er een aantal goede recruiters; en die weten met wel te vinden met serieuze dingen. Alle recruiters uit het buitenland of blonde meisjes die toerisme opleiding gedaan hebben die moet je gewoon links laten liggen.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, ik sta open. En ik wil best aangesproken worden. Maar dan wel op mijn huidige carrière, en niet één die ik dik drie jaar geleden heb afgesloten. Er staat duidelijk dat ik leiding geef aan programmeurs, ga mij dan niet vragen om zelf weer te gaan programmeren
Nee maar dat jan natuurlijk nog!quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je toerisme opleiding gedaan?
Volgende keer ga ik vragen of ze interesse hebben om support medewerker te wordenquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Heb ooit wel gereageerd bedenk ik me, daar stond iets van een salarisindicatie en toen schreef ik terug dat als het netto was dat het zelfs nog onder mijn huidige salaris zat. Niets meer gehoord daarna.
Eet je vegan ja?quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Terecht wel. Heb de vegan kwarktaart gemaakt van droetker.
Ah okayquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee vegetarisch maar wilde de vegan taart proberen
Niks mis met vlees.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:55 schreef Debsterr het volgende:
Dezelfde reden trouwens waarom ik vlees soms nog wel mis, die volvette smaak is zo lekkerrrr.
Wel met de impact van vlees op het milieu, om het nog maar niet over dierenleed te hebbenquote:
Dat wel, dat zou beter moeten.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel met de impact van vlees op het milieu, om het nog maar niet over dierenleed te hebben.
Eens, nu weet ik niet beter wat vleesvervangers betreft. Maar deze wilde ik graag uitproberen en had echt geen zin om dit jaar veel tijd in het bakken van een taart te stoppen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah okaywel interessant, heb toch altijd het gevoel dat vegan alternatieven een beetje mwoah mwoah zijn qua volheid van smaak.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die gratis tompouce gemist dit jaar omdat de winkels dicht warenLijers.
Klacht op Facebook postenquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Joh, ik mis hem altijdquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Altijd alles dicht.quote:
Ik gokte eigenlijk vanuit aannames op Hemaquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waar kan je die gratis tompouce halen?
Gewoon nu alsnog claimenquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Moet je wel klantenkaart laten zienquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wist niet eens dat het kon![]()
Maar goed dat ik het nu weet, in juli jarig dus dan kan ik er mooi gebruik van maken
Hema natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waar kan je die gratis tompouce halen?
quote:
Ja, dat is wel het meest logische inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gokte eigenlijk vanuit aannames op Hema
Oh, die heb ik niet.quote:
En al vrienden gemaakt met de terraskatquote:
Nicequote:Op woensdag 12 mei 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En al vrienden gemaakt met de terraskat
Mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
Lekker aan het genieten van je vakantie, begrijp ik?
Ik wil tompouce bier van Lowlanderquote:
Ik heb vanavond blijkbaar pre-eurovisie party met de buurvrouw... wat ik niet meer wist vanwege bierquote:
Oh, ze kwamen bij ons gewoon random aanwaaien.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Ze kwamen vandaaf glasvezel aansluiten, blijkbaar.
Hadden ze geluk dat ik thuis was, dat ik de meterkast van t slot kon doen.
"Ja ze hebben een afspraak gemaakt. Die kon je eventeel verzetten als je er niet was".
Nou, niks gezien of gehoord van ze.
Krijg ik dus net vanmiddag post (post, hallo 1980) van T-Mobile waarin staat dat ze vandaag komen (verstuurd op 6 Mei), en als t niet uitkomt dat ik 'm dan kan verzetten. Ja handig, ze waren er 4u geleden al![]()
Klacht: Slechte communicatie van een communicatie bedrijf.
Voor mij voelde t dus ook behoorlijk randomquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ze kwamen bij ons gewoon random aanwaaien.
We wisten wel dat ze kwamen voor glasvezel, maar gewoon überhaupt geen dag opgegeven.
Dit was om de boel te checken vóór het aansluiten.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij voelde t dus ook behoorlijk randomWant de brief kwam na de daad zeg maar.
Het was niet de glasvezel in de straten, want daar hadden ze t al aangelegd maanden geleden. #duurtlang
Maar nu van de straat naar alle appartementen. Ja dan moet je thuis zijn, anders kunnen ze niks.
Ja dat duurt best wel lang voordat alles in orde is.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was om de boel te checken vóór het aansluiten.Glasvezel zelf moeten ze nog gaan leggen, dus zal wel eind van het jaar worden voor we aangesloten zijn.
Ik zit aan de derdequote:
Het is woensdagmiddag 13:50!quote:
ik moet vocht en calorieën aanvullen na mijn fietstochtquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is woensdagmiddag 13:50!
O wacht, dit is natuurlijk de vrijmibo womibo want lang weekend
quote:
Het maakt het wel eindelijk eens interessant om eens naar andere providers te kijken dan.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat duurt best wel lang voordat alles in orde is.
Ben benieuwd wanneer dan na vandaag het abonnement ook echt kan gaan beginnen.
Denk dat ik dat ook pas achteraf hoor
Ja die wil ik ook!quote:
Schandalig.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook!
En ik heb dus heel geen email gekregen over een gratis tompouce op mijn verjaardag.
Maar echt!quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schandalig.
Dat dit kan in Nederland !
Morgen wel 200%.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
Iedereen vrij, en ik moet nog 4 dagen werken
Het is een roeping, niet uit te drukken in geld.quote:
Nou ja, gratis zou ik het ook weer niet doenquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een roeping, niet uit te drukken in geld.
Dan is 160% een mooi compromis.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, gratis zou ik het ook weer niet doen
Pft mij niet bellenquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een roeping, niet uit te drukken in geld.
Voor niemand een verrassing dat jij een luxeprinsesje bent.quote:
High maintenance FOK!-vrouw.quote:Op donderdag 13 mei 2021 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor niemand een verrassing dat jij een luxeprinsesje bent.
Een pleonasmequote:
Nu we het daar toch over hebben; hoe is het met Cali?quote:
Druk met werk.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben; hoe is het met Cali?
En wie ben jij?quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:32 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nog niets veranderd in al die tijd
Zo erg is het nu ook weer nietquote:Op donderdag 13 mei 2021 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor niemand een verrassing dat jij een luxeprinsesje bent.
Nou...quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:16 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Voorheen 'Docker_' toen jij nog Lott88 heette, al weer een tijd geleden.
Stuur nog een keer een dick pic. Misschien herinnert ze je dan wel.quote:
Misschien als de vellen er nog aan hangen of er viezige bultjes aan zitten maar anders nietquote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur nog een keer een dick pic. Misschien herinnert ze je dan wel.
Ik moest lachen en walgen tegelijk toen ik dit las.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien als de vellen er nog aan hangen of er viezige bultjes aan zitten maar anders niet
#werkleef is al 1,5 jaar ook #thuisleef helaas.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:17 schreef Academicus het volgende:
[..]
Gewoon thuis, zo 2de koffie en daarna potje schijten
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest lachen en walgen tegelijk toen ik dit las.
Koffie door m'n neusquote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien als de vellen er nog aan hangen of er viezige bultjes aan zitten maar anders niet
Vond ik ook al, enige voordeel dat ik vandaag een goede reden heb om even te chillen en in huis te rommelenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:46 schreef babylon het volgende:
Wat een kutweer!
Gisteren hele dag op het strand en nu dit. Bah.
Daar heb je toch geen reden voor nodigquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vond ik ook al, enige voordeel dat ik vandaag een goede reden heb om even te chillen en in huis te rommelen
Helaas gaat dit een dikke week duren. Dan is het huis wel gekuistquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vond ik ook al, enige voordeel dat ik vandaag een goede reden heb om even te chillen en in huis te rommelen
Jawelquote:
Nouja morgen heb ij eerste priveles met Moos dus dat is geen probleem. En nu heb ik dan eens een keer tijd om alle gordijnen op maat te maken in huis. Dat soort klusjes die blijven liggen maar even oppakken.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Helaas gaat dit een dikke week duren. Dan is het huis wel gekuist
Maar ik heb een heel groot raam en die is nu heel kaal en ik heb daar al kleine plantjes voorstaan maar dat doet het hem gewoon nietquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Nooit grote planten kopen. Want die worden alleen maar groter.
Oeh ga macrameeënquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar ik heb een heel groot raam en die is nu heel kaal en ik heb daar al kleine plantjes voorstaan maar dat doet het hem gewoon niet
Zitten wel luxaflex tussenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
En als de zon vol op dat raam staat worden plantjes daar vaak niet vrolijk van, dus kun je alsnog raamfolie plakken,.
Bij Bol kun je inderdaad van dat warmte werende raamfolie kopen, echt een uitkomst.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
En als de zon vol op dat raam staat worden plantjes daar vaak niet vrolijk van, dus kun je alsnog raamfolie plakken,.
Wat is deze.... Die willen toch zon?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze willen niet allemaal vol in de brandende zon achter glasquote:
Het merendeel van m'n planten haat directe zon.quote:
Heb je foto’s?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de epineurium njoy, de epipremnum aureum en de marble queen
Je kunt ze kant-en-klaar kopen en alleen ophangenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet handig met dat soort dingen heb daar helemaaal geen geduld voor
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze willen niet allemaal vol in de brandende zon achter glasMoet je even kijken welke dat wel willen. Kale Thea's staan graag wat donkerder, bijvoorbeeld.
Daarom was ie zo snel doodquote:De goudpalm houdt van een lichte standplaats, maar niet van direct zonlicht.
Oh nice. Alleen geen goede plek voor.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n pannenkoekski's hebben 's middags volle zon en dat gaat ook nog wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen m'n vetplanten en m'n vliegenvanger trekken het in het zonnetje, verder niets eigenlijk.
Die zijn wel tof!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet heb hier voor t raam een uitbouw en daar mag ik geen gaatjes in makenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ze kant-en-klaar kopen en alleen ophangenMoet je dus wel gaten en schroefjes in het plafond rammen.
Ik hou van potjes op pootjesquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Een pot op pootjes of op een smal tafeltje kan ook erg leuk zijn trouwens.
De mijne houdt het ook al bijna 10 jaar uit..... Zag van de week dat er zelfs een nieuw knopje uit de aarde kwamquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:58 schreef koffief1lter het volgende:
Palmlelies zijn ook nice en kunnen tegen volle zon. T is meer een boom maar staat al 8 jaar, niet dood te krijgen.
[ afbeelding ]
Mijne heeft 3 stammen waar elke keer weer nieuw knopjes uitkomenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
De mijne houdt het ook al bijna 10 jaar uit..... Zag van de week dat er zelfs een nieuw knopje uit de aarde kwam
Die kunnen echt heul groot worden of valt dat mee?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn olifantenpoot deed het die 7 jaar voor het raam op het zuiden best goed, maar nu die wat minder direct in zonlicht staat doet ie het wel beter, minder bruine punten enzo
Terwijl ik dus altijd dacht dat ie vol in de zon moest en bang was dat ie hier kapot zou gaan vanwege te weinig (direct) zonlicht.
Die onderste heb ik gewoon op een kast staan. Gaat ook primaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar duurt wel heel wat jaren. M'n ouders hebben 'm zo ongeveer rond mijn geboorte gekocht en toen ik uit huis ging mocht 'ie mee. Volgens m'n ouders was 'ie toen ze 'm kochten ongeveer 50cm hoog. Nu is 'ie 120cm hoog. En daar heeft 'ie dus ongeveer 30 jaar over gedaanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:36 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Die kunnen echt heul groot worden of valt dat mee?
Ja bij mij ook, maar ik heb hem nu een jaar of zes boven op de boekenkast staan en op een gegeven moment sleepte hij een meter over de grond, dus toen heb ik hem helemaal gekortwiekt, en nu hangt ie weer nog geen meter boven de grond. Dus ik zet de schaar erin en als iemand een stekje wil dan zet ik die op water en gooi ik de rest weg.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die onderste heb ik gewoon op een kast staan. Gaat ook prima
Of gewoon kopen :’)quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel hangplanten dus dat wordt macrameeën.
*deze post wordt niet geliked door Q want geen bier*quote:
Eens, mits 'ie voor mij wordt gemaakt. Anders teveel gedoe. Kom jij cappuccino voor mij maken?quote:
Kom maar langsquote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, mits 'ie voor mij wordt gemaakt. Anders teveel gedoe. Kom jij cappuccino voor mij maken?
Kan ik eindelijk die jarenlang vergaarde stalkinfo gebruiken. 1,5 uur zegt de routeplanner. Tot dan.quote:
Good help is hard to find.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:48 schreef DrMarten het volgende:
Waarom ben ik zo enorm netjes?
Meisje bij tuincentrum sloeg ¤ 30 te weinig aan en ik gaf aan dat het niet klopte.
Al sloeg ze daarna alsnog iets van ¤ 12 te weinig aan. Daar heb ik niks meer van gezegd
Omdat eerlijkheid gewaardeerd word. En als je het dan weer fout doet heb jij geluk en zij pech. Het potje eerlijkheid is ook een keer opquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:48 schreef DrMarten het volgende:
Meisje bij tuincentrum sloeg ¤ 30 te weinig aan en ik gaf aan dat het niet klopte.
Al sloeg ze daarna alsnog iets van ¤ 12 te weinig aan. Daar heb ik niks meer van gezegd
Ben jij zo’n klusser? Wat ga je klussenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:53 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Good help is hard to find.
Net bij de bouwmarkt verf gekocht en andere spullen voor klussen, was gewoon 200 euro kwijt aan de kassa. Kon jouw kassa meisje wel gebruiken (met afrekenen)![]()
Volgende week weer salaris
M'n ouders hadden een tijdje geleden van die cementbakken voor me gehaald bij de welkoop. Heeft dat meisje ze niet aangeslagen. M'n ouders dachten gewoon dat die dingen heel goedkoop waren dus waren verbaasd dat ik 19 euro had overgemaaktquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:48 schreef DrMarten het volgende:
Zeker, 1 maand geleden een nieuw huis dus jaloezieën ophangen en dingen opknappen nu alles een beetje een plekje heeft gekregen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben jij zo’n klusser? Wat ga je klussen
Dubbele trap, toe maar! Ik wilde mijn trap eigenlijk ook doen maar hoorde van kennissen dat het verwijderen van het tapijt zo’n pokke klus is dat ik besloten heb dat ik het tapijt maar accepteerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zeker, 1 maand geleden een nieuw huis dus jaloezieën ophangen en dingen opknappen nu alles een beetje een plekje heeft gekregen.
Binnenkort de beide trappen aanpakken, opnieuw schilderen en waar nodig plamuren en gedeeltelijk bekleden. De leuningen schuren en schilderen.
Verder vooral dingen ophangen en aankleden
Ik had 4 klimrozen van ¤10 per stuk en nog wat andere plantjes en dingen. Moest in totaal ¤35 afrekenen, dus dat was niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hadden een tijdje geleden van die cementbakken voor me gehaald bij de welkoop. Heeft dat meisje ze niet aangeslagen. M'n ouders dachten gewoon dat die dingen heel goedkoop waren dus waren verbaasd dat ik 19 euro had overgemaakt
2 trappen, 3 woonlagenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dubbele trap, toe maar! Ik wilde mijn trap eigenlijk ook doen maar hoorde van kennissen dat het verwijderen van het tapijt zo’n pokke klus is dat ik besloten heb dat ik het tapijt maar accepteer
Oeh welke bouwmarkt? Ik wil ook meer plantjesquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had 4 klimrozen van ¤10 per stuk en nog wat andere plantjes en dingen. Moest in totaal ¤35 afrekenen, dus dat was niet helemaal goed.
Pimpquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:30 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
2 trappen, 3 woonlagen
Trappen zijn momenteel niet meer bekleed, dus dat scheelt wel.
Traptapijt eraf halen is niet zo'n ramp... alleen al die lijm resten verwijderen is een crime begrijp ik van kennissen.
Wolters in Overdinkel. Was er nog nooit geweest, maar ik weet nu wel dat ik nooit meer naar Intratuin ga. Scheelt aanzienlijk in prijs.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oeh welke bouwmarkt? Ik wil ook meer plantjes
Verfbrander en krabber en een boel geduldquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:30 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Traptapijt eraf halen is niet zo'n ramp... alleen al die lijm resten verwijderen is een crime begrijp ik van kennissen.
Is het groot? Hebben ze ook binnenplanten?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wolters in Overdinkel. Was er nog nooit geweest, maar ik weet nu wel dat ik nooit meer naar Intratuin ga. Scheelt aanzienlijk in prijs.
Hangt maar net van de basis van de lijm af. Meerdere trappen gehad waar je de lijm gewoon met water kon verwijderen. Dan kost het vooral tijd omdat je het vocht moet laten intrekken en daarna krab je de lijn zo weg.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:30 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
2 trappen, 3 woonlagen
Trappen zijn momenteel niet meer bekleed, dus dat scheelt wel.
Ja, ik had ook in mijn hoofd dat het klein zou zijn, maar is een serieus groot tuincentrum inclusief restaurant, interieurafdeling alles.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is het groot? Hebben ze ook binnenplanten?
Super Vloerlijmafbijt van Albastine schijnt top te werken, alleen meurt je hele huis naar de nagellak remover voor een paar dagenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verfbrander en krabber en een boel geduld
Been there, done that, werkte voor geen meterquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:48 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Super Vloerlijmafbijt van Albastine schijnt top te werken, alleen meurt je hele huis naar de nagellak remover voor een paar dagen
Heb je wel geluk mee gehad dan, liever dat het tijd kost dan dat je je een ongeluk bezig bent met afkrabben.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt maar net van de basis van de lijm af. Meerdere trappen gehad waar je de lijm gewoon met water kon verwijderen. Dan kost het vooral tijd omdat je het vocht moet laten intrekken en daarna krab je de lijn zo weg.
Top snel keer heen danquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, ik had ook in mijn hoofd dat het klein zou zijn, maar is een serieus groot tuincentrum inclusief restaurant, interieurafdeling alles.
(al snap ik nog steeds niet waarom je meubels zou kopen bij een tuincentrum)
Ja, dat heb ik dus ook meegemaakt... (Lang lang geleden)quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Been there, done that, werkte voor geen meter
En zwaar vergif idd. Heb alle trucs geprobeerd en uiteindelijk was de verfbrander met krabber de oplossing.
Beter. In had nog iets te knabbelen willen maken maar geen puf meer voorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:58 schreef koffief1lter het volgende:
Trek net een IPAtje open, blijft vrijdag natuurlijk
Wel op tijd op de rem trappen. De ingang valt niet heel erg op en voor je het weet zit je in Duitslandquote:
Whahah nou dan wordt ik wel tegengehouden voor een testrapportquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel op tijd op de rem trappen. De ingang valt niet heel erg op en voor je het weet zit je in Duitsland
Wat had je willen maken dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beter. In had nog iets te knabbelen willen maken maar geen puf meer voor
Ok, dan snap ik het. Ik zou ook maar een biertje pakken hehe.;)quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Basilicum flensjes met een mengsel van rode ui mascarpone en rodewijsazijn er in
Niet in huis. Morgen ook weer een poging doen tot optijd opstaan dus niet zo verstandigquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:34 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ok, dan snap ik het. Ik zou ook maar een biertje pakken hehe.;)
Och meid,zwaar leven. Komt wel goed met jequote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet in huis. Morgen ook weer een poging doen tot optijd opstaan dus niet zo verstandig
Bacoquote:
Niet te doen iddquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Och meid,zwaar leven. Komt wel goed met je![]()
Morgen ochtend moet ik met moos naar cursus dus lijkt me ff niet verstandig. Heb al zoveel moeite met opstaan laatste wekenquote:
Wie of wat is Moos? Ik gok een hond(je)?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Morgen ochtend moet ik met moos naar cursus dus lijkt me ff niet verstandig. Heb al zoveel moeite met opstaan laatste weken
Mijn nieuwe (2de) hond. Ik heb gewoon ff moeite met wakker worden. Ben later naar bed om ze savonds voor het slapengaan nog tr laten plassen. Maar als je alleen bent en je continu alert moet zijn ivm zindelijk en gedrag naar mijn andere hond dan ben je op een gegeven moment ff gesloopt. Met name de eerste 3 weken waren best ff heftig omdat hij van een ander huis komt waar hij gewoon de tuin niet uit kwam en geen grenzen had.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wie of wat is Moos? Ik gok een hond(je)?
Hoe kun je dan moeite met opstaan hebben als dat het geval is?
Daar verkeek ik me ook behoorlijk op.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe (2de) hond. Ik heb gewoon ff moeite met wakker worden. Ben later naar bed om ze savonds voor het slapengaan nog tr laten plassen. Maar als je alleen bent en je continu alert moet zijn ivm zindelijk en gedrag naar mijn andere hond dan ben je op een gegeven moment ff gesloopt. Met name de eerste 3 weken waren best ff heftig omdat hij van een ander huis komt waar hij gewoon de tuin niet uit kwam en geen grenzen had.
Dat vergeet je op een gegeven moment haha. Ik moet er nu echt ff doorheen en dat doe ik ook. Maar merk welquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar verkeek ik me ook behoorlijk op.
Ik kan me het bijna niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat vergeet je op een gegeven moment haha. Ik moet er nu echt ff doorheen en dat doe ik ook. Maar merk wel
dat het in de ochtend opstartproblemen oplevert
Ohh zoo, ik dacht je hebt een hond, dus die moet je 's morgens uitlaten, hoe kun je je dan verslapen....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe (2de) hond. Ik heb gewoon ff moeite met wakker worden. Ben later naar bed om ze savonds voor het slapengaan nog tr laten plassen. Maar als je alleen bent en je continu alert moet zijn ivm zindelijk en gedrag naar mijn andere hond dan ben je op een gegeven moment ff gesloopt. Met name de eerste 3 weken waren best ff heftig omdat hij van een ander huis komt waar hij gewoon de tuin niet uit kwam en geen grenzen had.
Daar gelukkig geen problemen mee gehad. Wel met het stukje zindelijk zijn. Hij kon 6 weken lang gewoon naar buiten de tuin inlopen om te plassen en te poepen. Ik doe dat niet. Hier moet hij echt mee wandelen of aangeven dat hij naar buiten moet. Eerste weken was dat ff aftasten. Nu gaat het beter hij snapt nu dat hij best even kan ophouden.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me het bijna niet meer herinneren.
Aantal slapeloze nachten gehad omdat alleen slapen erg moeilijk was en mijn toenmalige vriendin het gepiep niet meer aan kon horen.
Als ik het nog eens zou moeten dan dan sliep ik lekker beneden die periode.
Succes met cursusquote:Op zaterdag 15 mei 2021 07:50 schreef Senn88 het volgende:
Zow geslapen als een roos! Voel me veel beter
Met jouw geluk is hetgeen ervoor in de plaats komt waarschijnlijk nóg erger.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:29 schreef Q. het volgende:
Ascoiale bovenbuur #2 is nu ook aan het verhuizen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |