Hooverphonic doet mee! Wat, hoe kan dat?! Ik ben naar concerten van ze geweest en nu doen ze mee met het Songfestival. Mijn wereldbeeld.quote:Op maandag 17 mei 2021 10:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jullie weten niet wat je mist
Nee, ik snap het goed dat veel mensen het niets vinden
quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:48 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hooverphonic doet mee! Wat, hoe kan dat?! Ik ben naar concerten van ze geweest en nu doen ze mee met het Songfestival. Mijn wereldbeeld.![]()
Ai das niet fijn, ik vind maagpijn echt een van de vervelendste pijnen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig Sarabi!
Hier faalt de maagbeschermer. Gevoel of mijn medicijnen een gat branden in mijn maag of zo
Het nummer vind ik niks voor het Songfestival. Nu was ik zo'n jaar of 13 toen ik voor het laatst meekeek, dus daar kan dat ook aan liggen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze door zouden gaan naar de finale. Persoonlijk hou ik er wel van maar had niet verwacht dat er op gestemd ging worden.
Ai wat naar. Ook vervelend dat medicatie vraagt om een maagbeschermer. Daar had ik nooit zo over nagedacht.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig Sarabi!
Hier faalt de maagbeschermer. Gevoel of mijn medicijnen een gat branden in mijn maag of zo
Tja... de problemen met mijn hoofd zijn ook best heftig.quote:Op donderdag 20 mei 2021 15:01 schreef Sumppi het volgende:
Dat had ik me nooit zo bedacht. Best heftig dat dat nodig is.
Hier een heel leuke dag. M'n man en ik zijn met de hond gaan lunchen in de stad. Eerst lekker gewandeld door de oude dierentuin en daarna lekker op een terrasje een broodje gegeten. En, mooist was dat de hond super braaf was en heel mooi 'af' bleef liggen.Nu is hij doodop natuurlijk, aangezien we 's morgens ook weer een boswandeling hadden gemaakt. Onderweg naar school komen we namelijk door het bos, dus de hond gaat 's morgens gewoon mee in de auto.
En mijn broeken waren flink versleten, daarom online een bestelling gedaan. Nooit eerder deed ik dat voor mezelf, omdat het me zo'n gedoe leek met terugsturen mocht ik het niet passen. Maar ik pas alles.
Alleen een broek (de fijnste!) heeft een klein gaatje in de pijp, dus die moet toch terug. Wel onhandig dat je retour kunt sturen, maar niet kunt vermelden dat je graag eenzelfde terug zou willen.
Ik wil je wel tips geven, maar de paar stukken waar wij wel eens komen, zijn volgens mij vanwege o.a. schapen niet zo geschikt om met je hond te gaan wandelen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:22 schreef Sumppi het volgende:
Ja, ik bedoelde heftig dat je ook medicatie nodig hebt om de bijwerkingen van andere medicijnen op te vangen. Mijn zus had ook veel medicatie nodig en pas nu begrijp ik dat een groot deel ook was om bijwerkingen tegen te gaan. Daar hadden we het eigenlijk nooit over.
Net een lange wandeling gemaakt in een natuurgebied hier. Normaal gesproken was ik thuis gebleven met deze wind (en mogelijk kou en regen), maar nu met hond moet ik wel de deur uit. Voelt goed. Binnenkort willen we eens langs de zee. Heeft iemand tips voor een goede plek in Groningen?
Ah op die fiets. Tja... het is uiteindelijk gewoon rommel. Ik geef licht in het donkerquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:22 schreef Sumppi het volgende:
Ja, ik bedoelde heftig dat je ook medicatie nodig hebt om de bijwerkingen van andere medicijnen op te vangen. Mijn zus had ook veel medicatie nodig en pas nu begrijp ik dat een groot deel ook was om bijwerkingen tegen te gaan. Daar hadden we het eigenlijk nooit over.
Net een lange wandeling gemaakt in een natuurgebied hier. Normaal gesproken was ik thuis gebleven met deze wind (en mogelijk kou en regen), maar nu met hond moet ik wel de deur uit. Voelt goed. Binnenkort willen we eens langs de zee. Heeft iemand tips voor een goede plek in Groningen?
Jullie gingen er zelfs heen voor een vakantie! Je hebt er waarschijnlijk meer gezien dan wij. We lopen vaak alleen even de dijk langs de haven heen en weer of over de grasdijk ernaast.quote:
Voor de prehistorie kan ik Museum - Het Hunebedcentrum hier in de buurt aanraden. Mooi cijfer in elk geval! Ik wist niet dat het zo officieel was.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een acht op prehistorie begin ik morgen aan de Grieken en Romeinen. Zin in!
Vandaag ook nog boodschappen gedaan, getekend en geknoopt. Nu is mijn batterij leegMorgen weer een nieuwe dag, en dan zonder overveel prikkels
Het is de Waddenzee, hè? Dat vond mijn man eerst ook wel even een rare gewaarwording, want die kende vooral Noordwijk, dus Noordzeestrand. Bij Lauwersoog bleek er amper strand te zijn. Wat een tegenvaller.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:47 schreef Sumppi het volgende:
Dank voor de tips! Ik blijf maar googlen.
Breebaartpolder ken ik helemaal niet, maar dat ziet er wel erg mooi uit. Op de foto's ook schapen te zien, inderdaad. In alle jaren dat ik in Groningen woonde ben ik niet een keer naar de kust geweest. Met ov en familie in Noord-Holland ging ik daar regelmatig naar het strand. Voor echte golven en lange wandelingen over het zandstrand moet ik ook eerder daar zijn, denk ik?
In elk geval heb ik mijn man nu zo gek dat hij ook wel een keer een huisje wil huren op een waddeneiland.
Vorig jaar zouden we eigenlijk weer terug gaanquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jullie gingen er zelfs heen voor een vakantie! Je hebt er waarschijnlijk meer gezien dan wij. We lopen vaak alleen even de dijk langs de haven heen en weer of over de grasdijk ernaast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |