abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199505548
Mooi afscheid Lienekien, fijn. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199505844
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 10:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jullie weten niet wat je mist ;)
Nee, ik snap het goed dat veel mensen het niets vinden :D
Hooverphonic doet mee! Wat, hoe kan dat?! Ik ben naar concerten van ze geweest en nu doen ze mee met het Songfestival. Mijn wereldbeeld. ;( :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199507218
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 15:48 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hooverphonic doet mee! Wat, hoe kan dat?! Ik ben naar concerten van ze geweest en nu doen ze mee met het Songfestival. Mijn wereldbeeld. ;( :')
:D

Ik had niet verwacht dat ze door zouden gaan naar de finale. Persoonlijk hou ik er wel van maar had niet verwacht dat er op gestemd ging worden.
pi_199514490
Morgen heb ik een nieuwe televisie-ontvanger. Hopelijk kan ik dan via de televisie gewoon het songfestival zien...
pi_199515021
Dat is altijd fijner CotS

:O Goedemorgen
Even wachten op de AH bezorger en dan op visite bij mijn ouders
pi_199515261
Gezellig Sarabi!

Hier faalt de maagbeschermer. Gevoel of mijn medicijnen een gat branden in mijn maag of zo :N
pi_199515369
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig Sarabi!

Hier faalt de maagbeschermer. Gevoel of mijn medicijnen een gat branden in mijn maag of zo :N
Ai das niet fijn, ik vind maagpijn echt een van de vervelendste pijnen.
Ik had een week of 2 geleden opeens heel veel last van maagzuur, vraag me nog steeds wat het was....
pi_199515507
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 16:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D

Ik had niet verwacht dat ze door zouden gaan naar de finale. Persoonlijk hou ik er wel van maar had niet verwacht dat er op gestemd ging worden.
Het nummer vind ik niks voor het Songfestival. Nu was ik zo'n jaar of 13 toen ik voor het laatst meekeek, dus daar kan dat ook aan liggen.
pi_199515533
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig Sarabi!

Ai wat naar. Ook vervelend dat medicatie vraagt om een maagbeschermer. Daar had ik nooit zo over nagedacht. :{
pi_199517231
Naja, van de elf pillen die ik slik op een dag, is het meeste tegen de bijwerkingen van wat ik nodig heb.
Het is gelukkig wat afgezakt nu
pi_199520127
Dat had ik me nooit zo bedacht. Best heftig dat dat nodig is.

Hier een heel leuke dag. M'n man en ik zijn met de hond gaan lunchen in de stad. Eerst lekker gewandeld door de oude dierentuin en daarna lekker op een terrasje een broodje gegeten. En, mooist was dat de hond super braaf was en heel mooi 'af' bleef liggen. O+ Nu is hij doodop natuurlijk, aangezien we 's morgens ook weer een boswandeling hadden gemaakt. Onderweg naar school komen we namelijk door het bos, dus de hond gaat 's morgens gewoon mee in de auto.

En mijn broeken waren flink versleten, daarom online een bestelling gedaan. Nooit eerder deed ik dat voor mezelf, omdat het me zo'n gedoe leek met terugsturen mocht ik het niet passen. Maar ik pas alles. *O*
Alleen een broek (de fijnste!) heeft een klein gaatje in de pijp, dus die moet toch terug. Wel onhandig dat je retour kunt sturen, maar niet kunt vermelden dat je graag eenzelfde terug zou willen. 8)7
pi_199536243
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:01 schreef Sumppi het volgende:
Dat had ik me nooit zo bedacht. Best heftig dat dat nodig is.

Hier een heel leuke dag. M'n man en ik zijn met de hond gaan lunchen in de stad. Eerst lekker gewandeld door de oude dierentuin en daarna lekker op een terrasje een broodje gegeten. En, mooist was dat de hond super braaf was en heel mooi 'af' bleef liggen. O+ Nu is hij doodop natuurlijk, aangezien we 's morgens ook weer een boswandeling hadden gemaakt. Onderweg naar school komen we namelijk door het bos, dus de hond gaat 's morgens gewoon mee in de auto.

En mijn broeken waren flink versleten, daarom online een bestelling gedaan. Nooit eerder deed ik dat voor mezelf, omdat het me zo'n gedoe leek met terugsturen mocht ik het niet passen. Maar ik pas alles. *O*
Alleen een broek (de fijnste!) heeft een klein gaatje in de pijp, dus die moet toch terug. Wel onhandig dat je retour kunt sturen, maar niet kunt vermelden dat je graag eenzelfde terug zou willen. 8)7
Tja... de problemen met mijn hoofd zijn ook best heftig.

Klinkt alsof je een heel fijne dag hebt gehad. En balen van die broek zeg :(
pi_199537450
Ja, ik bedoelde heftig dat je ook medicatie nodig hebt om de bijwerkingen van andere medicijnen op te vangen. Mijn zus had ook veel medicatie nodig en pas nu begrijp ik dat een groot deel ook was om bijwerkingen tegen te gaan. Daar hadden we het eigenlijk nooit over.

Net een lange wandeling gemaakt in een natuurgebied hier. Normaal gesproken was ik thuis gebleven met deze wind (en mogelijk kou en regen), maar nu met hond moet ik wel de deur uit. Voelt goed. Binnenkort willen we eens langs de zee. Heeft iemand tips voor een goede plek in Groningen?
  vrijdag 21 mei 2021 @ 11:47:55 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199537699
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 11:22 schreef Sumppi het volgende:
Ja, ik bedoelde heftig dat je ook medicatie nodig hebt om de bijwerkingen van andere medicijnen op te vangen. Mijn zus had ook veel medicatie nodig en pas nu begrijp ik dat een groot deel ook was om bijwerkingen tegen te gaan. Daar hadden we het eigenlijk nooit over.

Net een lange wandeling gemaakt in een natuurgebied hier. Normaal gesproken was ik thuis gebleven met deze wind (en mogelijk kou en regen), maar nu met hond moet ik wel de deur uit. Voelt goed. Binnenkort willen we eens langs de zee. Heeft iemand tips voor een goede plek in Groningen?
Ik wil je wel tips geven, maar de paar stukken waar wij wel eens komen, zijn volgens mij vanwege o.a. schapen niet zo geschikt om met je hond te gaan wandelen.

Edit: Bij Lauwersoog en de Breebaartpolder. Je kunt vast wel vinden of de hond mee mag.

Wij gaan zelf dan ook nog wel eens linksaf richting Friesland. Daar zijn ook leuke dorpjes achter de dijk en dan kijk je bijv. richting Ameland.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lienekien op 21-05-2021 11:57:30 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_199537993
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 11:22 schreef Sumppi het volgende:

Ah op die fiets. Tja... het is uiteindelijk gewoon rommel. Ik geef licht in het donker ;)
Als ik het niet slik verga ik van de pijn, het moet wel. Mijn spieren geven dan spasmes en krampen. Maag en darmen trekken het dan niet. Ik zou willen dat er ook pilletjes bestonden tegen het kwijlen. Ondanks dat ik het altijd op tijd wegveeg voelt het heel gênant
En het is niet of maar een wanneer dat ik tics in mijn gezicht ga krijgen

In Groningen ken ik enkel het Kardingegebied om te wandelen, maar dat is niet bij de zee
pi_199538057
Lauwersoog is er mooi om te wandelen :Y
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:39:10 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199538505
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:13 schreef Sarabi het volgende:
Lauwersoog is er mooi om te wandelen :Y
Jullie gingen er zelfs heen voor een vakantie! Je hebt er waarschijnlijk meer gezien dan wij. We lopen vaak alleen even de dijk langs de haven heen en weer of over de grasdijk ernaast.
pi_199541339
Na een acht op prehistorie begin ik morgen aan de Grieken en Romeinen. Zin in!

Vandaag ook nog boodschappen gedaan, getekend en geknoopt. Nu is mijn batterij leeg :) Morgen weer een nieuwe dag, en dan zonder overveel prikkels
pi_199541371
Dank voor de tips! Ik blijf maar googlen.

Breebaartpolder ken ik helemaal niet, maar dat ziet er wel erg mooi uit. Op de foto's ook schapen te zien, inderdaad. In alle jaren dat ik in Groningen woonde ben ik niet een keer naar de kust geweest. Met ov en familie in Noord-Holland ging ik daar regelmatig naar het strand. Voor echte golven en lange wandelingen over het zandstrand moet ik ook eerder daar zijn, denk ik?

In elk geval heb ik mijn man nu zo gek dat hij ook wel een keer een huisje wil huren op een waddeneiland. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 21-05-2021 15:57:02 ]
pi_199541425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een acht op prehistorie begin ik morgen aan de Grieken en Romeinen. Zin in!

Vandaag ook nog boodschappen gedaan, getekend en geknoopt. Nu is mijn batterij leeg :) Morgen weer een nieuwe dag, en dan zonder overveel prikkels
Voor de prehistorie kan ik Museum - Het Hunebedcentrum hier in de buurt aanraden. Mooi cijfer in elk geval! Ik wist niet dat het zo officieel was. ^O^

Reageerde de leerkracht goed op je vragen?
pi_199541540
Hier brak net heel plots een hagelbui uit met heel harde wind en onweer. De meisjes speelden buiten en ik had verwacht dat ze snel terug naar binnen zouden komen, maar ze waren niet te zien. Ik door dat noodweer naar buiten om te kijken of ze aan het schuilen waren in de schuur, het hutje of onder de overkapping (met bank). Niks te zien!

Pas na roepen bleek dat ze alletwee op de banken lagen met alles zitkussens over zich heen getrokken. :') Ze waren erg blij dat ik ze kwam redden. :D
  vrijdag 21 mei 2021 @ 16:09:07 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199541708
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:47 schreef Sumppi het volgende:
Dank voor de tips! Ik blijf maar googlen.

Breebaartpolder ken ik helemaal niet, maar dat ziet er wel erg mooi uit. Op de foto's ook schapen te zien, inderdaad. In alle jaren dat ik in Groningen woonde ben ik niet een keer naar de kust geweest. Met ov en familie in Noord-Holland ging ik daar regelmatig naar het strand. Voor echte golven en lange wandelingen over het zandstrand moet ik ook eerder daar zijn, denk ik?

In elk geval heb ik mijn man nu zo gek dat hij ook wel een keer een huisje wil huren op een waddeneiland. *O*
Het is de Waddenzee, hè? Dat vond mijn man eerst ook wel even een rare gewaarwording, want die kende vooral Noordwijk, dus Noordzeestrand. Bij Lauwersoog bleek er amper strand te zijn. Wat een tegenvaller. :o

Op de waddeneilanden heb je dan weer het voordeel dat je beide hebt. Vlieland kennen we het beste. Het dorp is waddenkant en dat is zo fijn verstild in de winter. Beetje mist, alleen het geluid van de vogels. Noordzeekant is strand waar geen einde aan komt. O+

Schiermonnikoog ligt eerder voor de hand, want Lauwersoog ipv Harlingen waar de boor vertrekt. Maar je kent Schier vast wel.
pi_199541926
Ja, dat is de reden dat ik wel weer graag naar een waddeneiland ga. Liefst buiten de zomer om.

En ik ken alleen Texel en Terschelling. :o Terschelling vond ik zo'n belevenis. Zeehonden kijken tijdens de overtocht, wadlopen, de Boschplaat, 's nachts de sterren zo goed kunnen zien, zwemmen in een meertje, de Brandaris en zo verder. O+ We kwamen maar weinig mensen tegen.

Texel is veel bekender voor me en misschien daarom ook saaier? Daar kwam ik zelfs eens in de zoveel tijd voor volleybalwedstrijden.

Als je voor de natuur gaat vind je dan Vlieland of Schier mooier?

En ik kan me zo goed voorstellen dat het een tegenvaller is als je strand verwacht. :D Dat had ik bij een stuk in Zeeland net zo, terwijl daar wel echt lange zandstranden te vinden zijn.
pi_199541930
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jullie gingen er zelfs heen voor een vakantie! Je hebt er waarschijnlijk meer gezien dan wij. We lopen vaak alleen even de dijk langs de haven heen en weer of over de grasdijk ernaast.
Vorig jaar zouden we eigenlijk weer terug gaan O+
En ook een dagje Schiermonnikoog gedaan toen. Zou ook wel eens op een waddeneiland op vakantie willen :Y pas 1x geweest.
Dus mocht ooit iemand leuke huisjes weten.
pi_199542121
De waddeneilanden zijn fantastisch O+ voor zowel dagjes uit als vakantie :) Beide heel erg veel gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')