abonnement Unibet Coolblue
pi_199616583
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 16:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn medicijnen gaan omhoog. Aan de ene kant opgelucht en aan de andere kant teleurgesteld in mezelf. Alleen ik loop al maanden te vechten, wat meer rust is wel een fijn vooruitzicht
Wat dubbel, maar je hebt hard genoeg geknokt. Soms is het juist dapper om toe te geven dat het niet gaat en dat het nodig is, wat meer medicatie.

@Sumppi bijna 31 weken. Het gaat redelijk, met medicatie en zonder al teveel prikkels en rustig aan doen. Kijk heel erg uit naar babyknuffelen en weer een fysiek gezonde moeder kunnen zijn voor m'n kleuter.
pi_199623143
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:23 schreef Cygne het volgende:

[..]

Wat dubbel, maar je hebt hard genoeg geknokt. Soms is het juist dapper om toe te geven dat het niet gaat en dat het nodig is, wat meer medicatie.

@:Sumppi bijna 31 weken. Het gaat redelijk, met medicatie en zonder al teveel prikkels en rustig aan doen. Kijk heel erg uit naar babyknuffelen en weer een fysiek gezonde moeder kunnen zijn voor m'n kleuter.
Mooi verwoord aan CotS. O+

Ik keek net in Z&G en het is maar een kort lijstje tegenwoordig. Je staat al bijna bovenaan! Gelukkig ben je al ver over de helft van de zwangerschap en duurt het niet zo heel lang meer. Hoe vindt kleuter het dat er een broertje komt?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199623194
Hey dank je mensen :*

Ja het klopt wel en rationeel snap ik het ook. Alleen gevoelens soms ;) en proberen mezelf niet al te hard aan te pakken. Zo straks komt mijn behandelaar en met hem bespreek ik het ook wel even
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199623416
Goed om het uit te spreken. :*

Hier belde ik gister met mijn pleegvader/ zwager en in dat gesprek ging het ook over ratio en gevoel. Ik loop met onrust/ angst rond (sociale angst) en kan rationeel prima bedenken dat dat niet hoeft, maar die gevoelens zitten zo in mij. Jammer dat ratio het dan niet gewoon over kan nemen. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199623517
Iemand hier verstand van schoenen en jurken? Ik loop liever niet op hakken, maar ben wel op zoek naar schoenen voor onder m'n jurken. Wat dan wel? Als ik op de jurken zoek zie ik vaak hoge gympen, laarzen, biker boots, sandalen of hakken maar dat is het voor mij allemaal net niet. Het moet iets zomers zijn, maar ook netjes.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199623598
Te lomp:



Tenen en te hoog of warm voor in de zomer:



Wel erg plat en lelijk:



Leuk, maar niet netjes:



En ik ben echt een idioot wat betreft mode en heb hulp nodig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:06:06 #207
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199623672
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:51 schreef Sumppi het volgende:
Iemand hier verstand van schoenen en jurken? Ik loop liever niet op hakken, maar ben wel op zoek naar schoenen voor onder m'n jurken. Wat dan wel? Als ik op de jurken zoek zie ik vaak hoge gympen, laarzen, biker boots, sandalen of hakken maar dat is het voor mij allemaal net niet. Het moet iets zomers zijn, maar ook netjes.
Ik gooi eigenlijk overal m'n adidasjes onder. :+

Voor onder een zomerjurkje vind ik een (witte/lichte) sneaker altijd wel tof, tennisschoen idee. Zoiets ofzo: https://www.sarenza.nl/ni(...)r439-t76-p0000275296
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199623717
Ik ben van gympen of sandalen er onder, maar ik heb dan ook niets met mode :+
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:17:35 #209
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_199623767
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:51 schreef Sumppi het volgende:
Iemand hier verstand van schoenen en jurken? Ik loop liever niet op hakken, maar ben wel op zoek naar schoenen voor onder m'n jurken. Wat dan wel? Als ik op de jurken zoek zie ik vaak hoge gympen, laarzen, biker boots, sandalen of hakken maar dat is het voor mij allemaal net niet. Het moet iets zomers zijn, maar ook netjes.
Ballerinas?
Ik vind die van S. Oliver altijd wel leuk. Ook met een kleine sleehak.
pi_199624061
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Mooi verwoord aan CotS. O+

Ik keek net in Z&G en het is maar een kort lijstje tegenwoordig. Je staat al bijna bovenaan! Gelukkig ben je al ver over de helft van de zwangerschap en duurt het niet zo heel lang meer. Hoe vindt kleuter het dat er een broertje komt?
Die vindt het helemaal geweldig. Sowieso dol op baby's.

CotS, moeilijk hč, ratio versus gevoel. :*
  woensdag 26 mei 2021 @ 10:46:06 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199624135
Qua schoenen is bij mij het punt: hoe ver gaan we lopen? Voor een wandeling worden het toch wandelschoenen of wandelsandalen (Teva).

Daarnaast ben ik wel fan van espadrilles met hak. De zool is dan ook dikker, dus uiteindelijk is de hak niet zo heel hoog. Ik kan er tenminste wel vrij redelijk op lopen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199625948
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:51 schreef Sumppi het volgende:
Iemand hier verstand van schoenen en jurken? Ik loop liever niet op hakken, maar ben wel op zoek naar schoenen voor onder m'n jurken. Wat dan wel? Als ik op de jurken zoek zie ik vaak hoge gympen, laarzen, biker boots, sandalen of hakken maar dat is het voor mij allemaal net niet. Het moet iets zomers zijn, maar ook netjes.
En zoiets?


Niet te hoog, niet te plat, redelijk zomers, maar wel dichte teen
pi_199627122
Dank voor het advies!

Ik heb mijn dochter ook mee laten kijken, maar die roept vooral dingen als 'oehhhh, die glitterschoenen, mama!'. Ik bedacht me dat ik ergens in een verhuisdoos nog pumps heb van S. Oliver. Die ga ik zoeken. Espadrilles met hak lijken me ook wel wat, maar ga ik eerst in een winkel passen.

Voor nu dan enkellaarsjes en oude vertrouwde All Stars besteld. Na tig paar witte en beige sneakers, veterschoenen en instappers te hebben bekeken.



Alsnog niet netjes, maar wel waar ik blij van word. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199627193
En deze, een grote gok.



Na al het goud en het glitter was ik wanhopig. En ik vind ze denk ik toch leuk. oO< Kan ze altijd nog terugsturen als het niks is en dan toch espadrilles met hak kiezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 26 mei 2021 @ 14:57:44 #215
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199627533
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 14:25 schreef Sumppi het volgende:
Dank voor het advies!

Ik heb mijn dochter ook mee laten kijken, maar die roept vooral dingen als 'oehhhh, die glitterschoenen, mama!'. Ik bedacht me dat ik ergens in een verhuisdoos nog pumps heb van S. Oliver. Die ga ik zoeken. Espadrilles met hak lijken me ook wel wat, maar ga ik eerst in een winkel passen.

Voor nu dan enkellaarsjes en oude vertrouwde All Stars besteld. Na tig paar witte en beige sneakers, veterschoenen en instappers te hebben bekeken.

[ afbeelding ]

Alsnog niet netjes, maar wel waar ik blij van word. :')
Hey, bekijk het zo: als het écht "netjes"/formeel moet, heb je waarschijnlijk ook geen fleurig zomerjurkje aan. :P

* IJsdraakje is niet zo van de standaardconventies
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199627815
Nette pumps of keurige instappers passen ook niet zo bij me, maar ik kan ook moeilijk overal op wandelschoenen, sandalen of afgetrapte gympen heen. :D

Vanavond ga ik wel op wandelschoenen naar de eerste muziekles van de middelste. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199627842
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:18 schreef Sumppi het volgende:
Nette pumps of keurige instappers passen ook niet zo bij me, maar ik kan ook moeilijk overal op wandelschoenen, sandalen of afgetrapte gympen heen. :D

Vanavond ga ik wel op wandelschoenen naar de eerste muziekles van de middelste. O+
Je kan ook gympen aantrekken die nieuw zijn ;) Al lopen afgetrapte exemplaren het lekkerste
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 15:45:48 #218
382129 crew  Donna
pi_199628327
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 18:49 schreef Sumppi het volgende:
@:Donna fijn dat de bibliotheken gewoon weer open zijn. *O* Zelf rond kunnen neuzen is toch fijner, alhoewel ik het wel prettig vond dat elke keer alles zo klaar lag om mee te nemen. :P

Ik kreeg vandaag ook officieel een uitnodiging voor een gesprek bij de bibliotheek. Nu ze weer open gaan mag ik binnenkort als vrijwilliger aan de slag. *O*
Super leuk!!

Ik reserveer meestal 2.of 3 en dan ga ik nog 1 of 2 zoeken met rondneuzen haha.
pi_199631160
De bieb wil ik binnenkort ook weer doen :) Gelukkig zelf genoeg te lezen, maar ik wil even bij de informatieve en creatieve boeken kijken.

Hier vanmiddag druk bezig geweest met sokken breien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 19:39:53 #220
382129 crew  Donna
pi_199632322
Leuk trouwens dat online Kreadoe CotS. Wat ga je allemaal volgen?
pi_199632559
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:39 schreef Donna het volgende:
Leuk trouwens dat online Kreadoe CotS. Wat ga je allemaal volgen?
Oh jeej, dat is een hele lijst. Vooral tekenen en journals en dat soort dingen eigenlijk :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 19:55:15 #222
382129 crew  Donna
pi_199632580
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh jeej, dat is een hele lijst. Vooral tekenen en journals en dat soort dingen eigenlijk :)
Leuk, ik zou er ook wel weer eens heen willen (een echte dan, in levende lijve), maar vind de aanbiedingen op zo'n beurs altijd zo tegenvallen.

Veel plezier alvast, ben benieuwd hoe dat is, online!
pi_199633180
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:55 schreef Donna het volgende:

[..]

Leuk, ik zou er ook wel weer eens heen willen (een echte dan, in levende lijve), maar vind de aanbiedingen op zo'n beurs altijd zo tegenvallen.

Veel plezier alvast, ben benieuwd hoe dat is, online!
Oh de beurs is mijn jaarlijkse feestje. Net als de boekenmarkt in Deventer. Ik spaar ervoor :D

Dank je wel! ik laat het horen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199638509
Hoi. c_/

Ik denk dat de regen hier voorbij is. :o Vanmorgen nog flinke buien, maar nu laat buienradar zien dat het wegtrekt.

Geen neerslag verwacht *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 27 mei 2021 @ 10:03:03 #226
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199638539
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 09:58 schreef Sumppi het volgende:
Hoi. c_/

Ik denk dat de regen hier voorbij is. :o Vanmorgen nog flinke buien, maar nu laat buienradar zien dat het wegtrekt.

Geen neerslag verwacht *O*
Ja. _O_

Vanmiddag even kijken of ik nog een tuincentrum in kan. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199638557
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 09:58 schreef Sumppi het volgende:
Hoi. c_/

Ik denk dat de regen hier voorbij is. :o Vanmorgen nog flinke buien, maar nu laat buienradar zien dat het wegtrekt.

Geen neerslag verwacht *O*
Beter :) hier blijft het nog wel even nat maar daarna wordt het ook eindelijk droog.
Morgen even naar het tuincentrum en dan dit weekend in de tuin aan de slag.
Gisteren ook al een nieuw rietenscherm bevestigd. Was voor de privacy maar het ziet er eigenlijk ook wel leuk uit, dus ooit nog een stuk halen.
  donderdag 27 mei 2021 @ 11:00:31 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199639078
We hebben afgelopen weekend eindelijk de tuinstoelen gekregen die we in april hadden besteld. Ik heb nog wat plantjes die een plekje moeten krijgen (lupines). Dus de tuin is in ieder geval vrij opgeruimd en met leuke plantjes.

We hebben ook afspraken staan voor de vaccinaties. Daar ben ik ook wel erg blij mee.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199639122
quote:
6s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:00 schreef Lienekien het volgende:
We hebben afgelopen weekend eindelijk de tuinstoelen gekregen die we in april hadden besteld. Ik heb nog wat plantjes die een plekje moeten krijgen (lupines). Dus de tuin is in ieder geval vrij opgeruimd en met leuke plantjes.

We hebben ook afspraken staan voor de vaccinaties. Daar ben ik ook wel erg blij mee.
De laatste dagen hoor ik iedereen over lupines :) mooie planten.

Fijn van de vaccinatie!
  donderdag 27 mei 2021 @ 11:05:32 #230
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199639134
quote:
6s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:00 schreef Lienekien het volgende:
We hebben afgelopen weekend eindelijk de tuinstoelen gekregen die we in april hadden besteld. Ik heb nog wat plantjes die een plekje moeten krijgen (lupines). Dus de tuin is in ieder geval vrij opgeruimd en met leuke plantjes.

We hebben ook afspraken staan voor de vaccinaties. Daar ben ik ook wel erg blij mee.
Klinkt goed!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199639164
quote:
6s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:00 schreef Lienekien het volgende:
We hebben afgelopen weekend eindelijk de tuinstoelen gekregen die we in april hadden besteld. Ik heb nog wat plantjes die een plekje moeten krijgen (lupines). Dus de tuin is in ieder geval vrij opgeruimd en met leuke plantjes.

We hebben ook afspraken staan voor de vaccinaties. Daar ben ik ook wel erg blij mee.
Beide super!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199639820
Hier is het allemaal even rot. Hoofd werkt niet mee... Naja... om 13:00 sleep ik mezelf naar mijn hobbykamer en ga sokken breien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199639840
De tuinstoelen net met het mooie weer in aantocht, Lienekien! *O* En mooi van de vaccinaties.

Lupines zaaien zich uit. Vorig jaar een lupine gekocht en nu staan er wel een stuk of 30 kleintjes.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199639871
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is het allemaal even rot. Hoofd werkt niet mee... Naja... om 13:00 sleep ik mezelf naar mijn hobbykamer en ga sokken breien
Wat vervelend. :* Hopelijk kun je je gedachten wat verzetten door straks te breien en morgen te beginnen aan de KreaDoe .
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 27 mei 2021 @ 12:04:29 #235
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199639920
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:57 schreef Sumppi het volgende:
De tuinstoelen net met het mooie weer in aantocht, Lienekien! *O* En mooi van de vaccinaties.

Lupines zaaien zich uit. Vorig jaar een lupine gekocht en nu staan er wel een stuk of 30 kleintjes.
Ik had er vorig jaar één, maar die dingen haten me ofzo. :')

Jammer, want ze zijn wel leuk. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199639931
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:00 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat vervelend. :* Hopelijk kun je je gedachten wat verzetten door straks te breien en morgen te beginnen aan de KreaDoe .
Dank je :*
Komt wel goed :) Even rustig aan vandaag :) En KreaDoe wordt super
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199639935
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik had er vorig jaar één, maar die dingen haten me ofzo. :')

Jammer, want ze zijn wel leuk. O+
Dat ligt denk ik aan de grond. Hier zandgrond en daar doen ze het goed op.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199639937
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:57 schreef Sumppi het volgende:
De tuinstoelen net met het mooie weer in aantocht, Lienekien! *O* En mooi van de vaccinaties.

Lupines zaaien zich uit. Vorig jaar een lupine gekocht en nu staan er wel een stuk of 30 kleintjes.
Hmmm toch eens kijken of ik ze morgen in het tuincentrum kan vinden
pi_199639951
Ik had er juist een gekocht door de tuinfoto van IJsdraakje vorig jaar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 27 mei 2021 @ 12:06:50 #240
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199639959
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:05 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat ligt denk ik aan de grond. Hier zandgrond en daar doen ze het goed op.
Zou goed kunnen ja, ik zit vrij kleiīg.

Maar in pot doen die het ook redelijk toch? Dat zou nog een optie kunnen zijn...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 mei 2021 @ 12:06:59 #241
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199639962
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:06 schreef Sumppi het volgende:
Ik had er juist een gekocht door de tuinfoto van IJsdraakje vorig jaar.
:D :D :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 mei 2021 @ 12:07:49 #242
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199639973
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je :*
Komt wel goed :) Even rustig aan vandaag :) En KreaDoe wordt super
Doe je goed, lekker rustig aan vanmiddag. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199639991
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zou goed kunnen ja, ik zit vrij kleiīg.

Maar in pot doen die het ook redelijk toch? Dat zou nog een optie kunnen zijn...
Ja, die van mij heeft vorig jaar vrijwel de hele zomer in een pot gestaan. :Y Toen ik de pot voor iets anders wilde gebruiken heb ik hem in de volle grond gezet.

Potten vul ik meestal met dingen die de volle grond in kunnen als ik het beu ben. Hot lips en ooievaarsbek, lavendel en dergelijke.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 27 mei 2021 @ 12:19:52 #244
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199640154
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:08 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, die van mij heeft vorig jaar vrijwel de hele zomer in een pot gestaan. :Y Toen ik de pot voor iets anders wilde gebruiken heb ik hem in de volle grond gezet.

Potten vul ik meestal met dingen die de volle grond in kunnen als ik het beu ben. Hot lips en ooievaarsbek, lavendel en dergelijke.
Slim. :Y

Kan ik straks ook wel even naar kijken. Heb toch de bus mee. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199641149
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199641426
Het regent toch.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 27 mei 2021 @ 13:46:14 #247
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199641591
quote:
8s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:36 schreef Sumppi het volgende:
Het regent toch.
Aww...

Hier is het grijs, doch droog, dus hopelijk is dat het laatste restje?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 mei 2021 @ 17:13:40 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199644372
Hm. Slakken schijnen gek te zijn op lupines.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 27 mei 2021 @ 17:39:38 #249
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199644652
quote:
15s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Hm. Slakken schijnen gek te zijn op lupines.
Mooie combinatie met je UI wel. ;(

Maarrr ik heb weer wat plantjes. *O* Mooi van het weekend in de tuin zetten. :9 Heb ook wat bakken voor aan de schutting, maar moeten nog even gaatjes in. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199645054
quote:
8s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:36 schreef Sumppi het volgende:
Het regent toch.
Hier ook weer -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')