RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
Hij is net een blijde tuinkabouter.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, hij lacht om ALLES
Dat hoeft ook niet. Je kan er ook vrienden voor inschakelen of iemand voor inhuren die het wel kan.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:24 schreef padlarf het volgende:
Ik zou dat behang niet beter kunnen eerlijk gezegd
Absoluut mee eensquote:Op maandag 10 mei 2021 21:27 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Je kan er ook vrienden voor inschakelen of iemand voor inhuren die het wel kan.
Als klussen maar niet eeuwig blijven liggen omdat je het zelf niet kan.
Jaquote:Op maandag 10 mei 2021 21:27 schreef padlarf het volgende:
Ik heb het begin gemist, maar is dit nu gewoon een sympathieke vent die effe een flinke schop onder z'n reet nodig had?
En een lieve vrouw, dat heeft ie ook nodig.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:27 schreef padlarf het volgende:
Ik heb het begin gemist, maar is dit nu gewoon een sympathieke vent die effe een flinke schop onder z'n reet nodig had?
Behangen is de eerste klus die ik ooit zelf heb gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:24 schreef padlarf het volgende:
Ik zou dat behang niet beter kunnen eerlijk gezegd
ik heb wel met hem te doen hoorquote:Op maandag 10 mei 2021 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En een lieve vrouw, dat heeft ie ook nodig.
Maar echt hoor.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En een lieve vrouw, dat heeft ie ook nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |