abonnement Unibet Coolblue
pi_199363579
twitter


twitter


twitter


Raketten die nooit hun doelwit raken :')

twitter


Er ging heel wat vooraf aan deze nieuwe conflict maar heb niet de tijd om alle details te posten. We wachten het rustig af

Verwacht er niet al te veel van ... hoewel :@
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199363630
Gewoon precies reageren zoals Israël het wil hebben. Fucking mongolen
pi_199363631
Ik verwacht er ook niet veel van.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199363640
Misschien een domme vraag, maar wat is het nut van raketten op een schild afvuren?
-nee-
  maandag 10 mei 2021 @ 20:43:13 #5
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_199363641
https://www.aa.com.tr/en/(...)aqsa-mosque/2233039#

Mensen waren aan het bidden en werden aangevallen door de politie.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 20:44:25 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199363653
Wat een waardeloze tt. 6pm is al geweest.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 10 mei 2021 @ 20:46:56 #7
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_199363697
Triest.
  maandag 10 mei 2021 @ 20:49:01 #9
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_199363791
quote:
Dat is dan ook niet de bedoeling. Als het aan de Israelische elite lag zouden ze de Palestijnen vernietigen. Bij de wortel.

Helaas spelen de Palestijnen dit ook niet zo slim. Deze tegenaanval is precies wat de Palestijnse terroristen willen. Die camera's stonden vast al klaar bij de moskee.
  maandag 10 mei 2021 @ 20:54:21 #11
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199363839
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:42 schreef Discombobulate het volgende:
Ik verwacht er ook niet veel van.
Paar dagen terug heeft de Israëlische leger haar grootste militaire oefeningen ooit gehouden

En krijg nu net deze bericht binnen

twitter


Ik zeg niet dat er iets zal gebeuren maar hoe zeg ik het : het heeft potentie :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199363899
quote:
84s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:44 schreef Starhopper het volgende:
Wat een waardeloze tt. 6pm is al geweest.
over 2 min zou het moeten beginnen :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 10 mei 2021 @ 20:59:14 #14
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_199363908
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Israel: Hold my beer.
Waarom breekt Israel de Al-Aqsa moskee niet gewoon af?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 21:00:31 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199363942
quote:
12s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

over 2 min zou het moeten beginnen :*
Het is nu 10pm in Israel :*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199363996
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Paar dagen terug heeft de Israëlische leger haar grootste militaire oefeningen ooit gehouden

En krijg nu net deze bericht binnen

[ twitter ]

Ik zeg niet dat er iets zal gebeuren maar hoe zeg ik het : het heeft potentie :D
Gewoon retaliation bespreken in de IDF HQ, denk niet dat het heel bijzonder is.

Maar we gaan het zien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199364014
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Waarom breekt Israel de Al-Aqsa moskee niet gewoon af?
Dat willen ze diep van binnen ook, kunnen ze eindelijk beginnen met het bouwen van de derde tempel

Nu staat die ' kut moskee' in de weg om hun grote droom te verwezelijken. En komt het even goed uit dat er weer uit het niets een conflict is

Iets wat ze zullen misbruiken om niet alleen hun tempel af te bouwen maar ook een grootschalige oorlog te beginnen in het midden oosten . Want owjee als de Al-Aqssa moskee iets overkomt :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199364104
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199364150
Meer raketten die afgevuurd en onderschept worden natuurlijk

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199364246
Schuilkelders die voor weer opengaan ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  User die overal opduikt 2022 maandag 10 mei 2021 @ 21:19:03 #21
186611 Haags
pi_199364302
twitter


Ze falen echt hopeloos met die kut raketten van ze. _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_199364312
shithole valt shithole aan.

Lekker interessant!
U MAD?
pi_199364314
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Gewoon retaliation bespreken in de IDF HQ, denk niet dat het heel bijzonder is.

Maar we gaan het zien.
Ze zullen boeten , als dus Bibi

Heerlijk hoe ze weer weten voor elkaar te krijgen om zichzelf in een slachtofferpositie te plaatsen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199364365
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:19 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Ze falen echt hopeloos met die kut raketten van ze. _O-
Best wel ja , hebben ze echt geen plan B ? Na zoveel mislukte pogingen zou je toch verwachten dat het een dag tot hun zal doordringen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 10 mei 2021 @ 21:24:45 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199364434
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:08 schreef Ali_boo het volgende:
20 doden waaronder 9 kinderen

https://breaking911.com/b(...)salems-temple-mount/
Tragisch
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199364670
De Turken zijn solidair met hun moslim broeders

twitter


Zeg niet dat er iets zal gebeuren maar het heeft zeker potentie oO/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 10 mei 2021 @ 21:39:09 #27
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199364759
En nog meer raketten die onderschept zullen worden *O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199365022
quote:
14s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:42 schreef Marsenal het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is het nut van raketten op een schild afvuren?
Het laat de kolonisten rennen :')

pi_199365067
quote:
14s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:42 schreef Marsenal het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is het nut van raketten op een schild afvuren?
Het motto van Hamas: ‘de aanhouder wint’.
Daarnaast lokt het vergeldingsaanvallen uit. Vanuit Gaza is er een diepe afgunst naar de modernste stad van de omgeving, die onder de naam Tel Aviv in nog geen honderd jaar tijd uit de grond is gestampt. Een vergeldingsaanval zorgt weer voor sympathie voor de underdog Hamas, waardoor Israël niet alleen wordt bestookt met raketten, maar ook met verwijten van allerlei met de Palestijnen sympathiserende bewegingen.
pi_199365133
Wat vinden we van Israël als ze op een gegeven moment gewoon die hele Palestijnse gebieden weg nuken?
Vakman pur sang
pi_199365171
Tja wat moet ik hier nog van zeggen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199365201
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden we van Israël als ze op een gegeven moment gewoon die hele Palestijnse gebieden weg nuken?
Dat Israël het recht heeft om zichzelf te verdedigen ofzo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199365232
quote:
9s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat Israël het recht heeft om zichzelf te verdedigen ofzo
Als ik Israël was ging ik een keer full blown retard met al dat oorlogsgeweld.

Aan de andere kant begrijp ik de Palestijnen ook. Maar uiteindelijk kies is Israël.
Vakman pur sang
  maandag 10 mei 2021 @ 22:05:06 #35
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_199365320
quote:
9s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Tja wat moet ik hier nog van zeggen

[ twitter ]
Dat zijn 6-7 "MLRS launchers" die ze morgenochtend niet meer hebben, lijkt me dat Israël die vannacht als eerste uitschakelt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 10 mei 2021 @ 22:08:06 #36
117098 Hathor
Effe niet
pi_199365388
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:39 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Pallywood. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 10 mei 2021 @ 22:08:39 #37
117098 Hathor
Effe niet
pi_199365398
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden we van Israël als ze op een gegeven moment gewoon die hele Palestijnse gebieden weg nuken?
Van mij mag het.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199365497
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden we van Israël als ze op een gegeven moment gewoon die hele Palestijnse gebieden weg nuken?
Gaan ze dan niet zichzelf nuken, het is zo'n klein landje?

Fallout zorgt voor babies met drie koppen.
pi_199365519
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Paar dagen terug heeft de Israëlische leger haar grootste militaire oefeningen ooit gehouden

En krijg nu net deze bericht binnen

[ twitter ]

Ik zeg niet dat er iets zal gebeuren maar hoe zeg ik het : het heeft potentie :D
Snel wapen aandelen kopen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199365666
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Snel wapen aandelen kopen?
Als ze meerdere landen in het conflict kunnen betrekken dan zou ik dat zeker doen ja :+

Vooralsnog moeten we het slechts hebben van tuturende Turken . Maar goed de avond is nog jong ....
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199365670
Ik vind dit op een of andere manier een vrij beangstigende vibe hebben.

twitter
pi_199365763
Naar verwachting heeft die inval in die moskee ook wel wat hooggeplaatste terroristen kunnen pakken.

Het gaat nooit stoppen dat geweld rondom Israel en ik kies dan toch liever voor het volk met een meer westers gedachtegoed, keb dus eigenlijk ook niks met Joden moet ik wel bekennen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199365773
quote:
11s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:26 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind dit op een of andere manier een vrij beangstigende vibe hebben.

[ twitter ]
Komt omdat wij geen fuck gewend zijn, dat is daar elke vrijdag avond.
Vakman pur sang
pi_199366274
En weer zitten ze de moskee aan te vallen :r

twitter


Noem de moskee bezoekers terroristen en je hebt een carte blanche om te doen wat je wilt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199366281
:') :') :') :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199366568
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:39 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Allah zij geprezen, een wonder is geschied...

Over het nieuwe conflict, volstrekt kansloos. Israël zal keihard vergelden en de Palestijnse situatie zal nog verder verslechteren.

Zijn ze dan werkelijk zo dom? Ze weten dat Israël niet gaat verdwijnen. Sluit vrede, drijf handel, zie je welvaart groeien.
pi_199366682
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 23:48 schreef DarkwingDuck het volgende:
Zijn ze dan werkelijk zo dom? Ze weten dat Israël niet gaat verdwijnen. Sluit vrede, drijf handel, zie je welvaart groeien.
Waarom zou Israël niet gaan verdwijnen? Kijk naar de wereldmap van 100 jaar geleden. En dan van 200 jaar geleden. Staten komen en gaan.

Israël is nog geen 100 jaar oud. Er zijn kruisvaardersstaatjes die het langer hebben uitgehouden in die regio en nergens meer te bekennen zijn, hieronder drie voorbeelden:

https://en.wikipedia.org/wiki/Principality_of_Antioch
https://en.wikipedia.org/wiki/County_of_Tripoli
https://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Jerusalem

Er zijn meer moslims in de EU dan dat Israël over burgers beschikt. Israël wordt omringd door honderden miljoenen Arabieren/moslims.

De enige reden waarom Israël nog bestaat is dankzij Amerikaanse hulp en het feit dat alle omringende landen van Israël gekoloniseerd worden. Zodra Egypte over een representatieve leider beschikte, gingen ze een staatsgreep plegen in Egypte en de zionist Sisi aan de macht brengen in 2013. En dan claimt Israël de enige democratie te zijn in die regio, terwijl ze zelf regime changes in die regio stimuleren. Ja zo blijven ze natuurlijk de enige democratie, lmao, wat een sluwe vossen. Ze kunnen dit toch niet eeuwig vol blijven houden.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 02:13:44 #48
117098 Hathor
Effe niet
pi_199366964
quote:
11s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:26 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind dit op een of andere manier een vrij beangstigende vibe hebben.

[ twitter ]
Daarom moeten ze ook voor eens en altijd afrekenen met dat Hamas, uitroeien met wortel en tak.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 02:16:45 #49
117098 Hathor
Effe niet
pi_199366976
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 00:07 schreef Middle-East het volgende:

[..]

Waarom zou Israël niet gaan verdwijnen? Kijk naar de wereldmap van 100 jaar geleden. En dan van 200 jaar geleden. Staten komen en gaan.

Israël is nog geen 100 jaar oud. Er zijn kruisvaardersstaatjes die het langer hebben uitgehouden in die regio en nergens meer te bekennen zijn, hieronder drie voorbeelden:

https://en.wikipedia.org/wiki/Principality_of_Antioch
https://en.wikipedia.org/wiki/County_of_Tripoli
https://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Jerusalem

Er zijn meer moslims in de EU dan dat Israël over burgers beschikt. Israël wordt omringd door honderden miljoenen Arabieren/moslims.

De enige reden waarom Israël nog bestaat is dankzij Amerikaanse hulp en het feit dat alle omringende landen van Israël gekoloniseerd worden. Zodra Egypte over een representatieve leider beschikte, gingen ze een staatsgreep plegen in Egypte en de zionist Sisi aan de macht brengen in 2013. En dan claimt Israël de enige democratie te zijn in die regio, terwijl ze zelf regime changes in die regio stimuleren. Ja zo blijven ze natuurlijk de enige democratie, lmao, wat een sluwe vossen. Ze kunnen dit toch niet eeuwig vol blijven houden.
Er waren ook meer native americans dan er bleekgezichten waren, waarom zou Israel dat hele middenoosten niet gaan koloniseren en de overgebleven arabieren in reservaten stoppen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 02:20:15 #50
117098 Hathor
Effe niet
pi_199366978
Oh ja en Israel word omring door honderden miljoenen moslims, die het allemaal allang een keer geprobeerd hebben, maar er tot hun algemene schande achter zijn gekomen dat ze ondanks die overmacht nog geen deuk in een pakje boter schoppen. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199367465
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Komt omdat wij geen fuck gewend zijn, dat is daar elke vrijdag avond.
Klopt. Israël wordt elke dag beschoten maar daar hoor je niemand over.

Beetje dit verhaal dus...


quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 23:48 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Allah zij geprezen, een wonder is geschied...

Over het nieuwe conflict, volstrekt kansloos. Israël zal keihard vergelden en de Palestijnse situatie zal nog verder verslechteren.

Zijn ze dan werkelijk zo dom? Ze weten dat Israël niet gaat verdwijnen. Sluit vrede, drijf handel, zie je welvaart groeien.
Veel Palestijnen wonen in Israël. Daar werken ze, leven ze vredig met hun Joodse buren en doen hun dagelijkse dingen. Die hebben het inmiddels dat wel begrepen.

In de Gaze en Westelijke Jordaanoever zijn Palestijnen die niks met de Joden te maken wil hebben want Joden zijn in hun ogen minderwaardige mensen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_199367613
twitter


Klinkt gezellig wel.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_199367626
K - JODEN :r

Feyenoord _O_
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199367655
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als ik Israël was ging ik een keer full blown retard met al dat oorlogsgeweld.

Aan de andere kant begrijp ik de Palestijnen ook. Maar uiteindelijk kies is Israël.
Volgens mij zijn ze er niet met alleen de Palestijnen. Schijnen nogal wat anderen te zijn die ze ook niet zo mogen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199367668
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Gewoon precies reageren zoals Israël het wil hebben. Fucking mongolen
Dom zijn ze we ja. Niet dat de Israëlische kolonisten zich fatsoenlijk gedragen…

Polarisatie neemt toe en de Joden gaan zich niet opzij laten zetten. Het aantal meer conservatieve Israëliërs neemt ook toe en die van zich niet opzij laten zetten. Elke zet van Hamas of weke andere terroristische organisatie ook, levert alleen maar meer nederzettingen op en de wil om de Palestijnen van het land af te duwen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Spanky78 op 11-05-2021 08:04:21 ]
Whatever...
pi_199367874
Kijk eens aan

Een raket heeft een doelwit geraakt

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 08:39:15 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199367885
Tsja, wat een apenland is het toch ook.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199367904
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 00:07 schreef Middle-East het volgende:

[..]

Waarom zou Israël niet gaan verdwijnen? Kijk naar de wereldmap van 100 jaar geleden. En dan van 200 jaar geleden. Staten komen en gaan.

Israël is nog geen 100 jaar oud. Er zijn kruisvaardersstaatjes die het langer hebben uitgehouden in die regio en nergens meer te bekennen zijn, hieronder drie voorbeelden:

https://en.wikipedia.org/wiki/Principality_of_Antioch
https://en.wikipedia.org/wiki/County_of_Tripoli
https://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Jerusalem

Er zijn meer moslims in de EU dan dat Israël over burgers beschikt. Israël wordt omringd door honderden miljoenen Arabieren/moslims.

De enige reden waarom Israël nog bestaat is dankzij Amerikaanse hulp en het feit dat alle omringende landen van Israël gekoloniseerd worden. Zodra Egypte over een representatieve leider beschikte, gingen ze een staatsgreep plegen in Egypte en de zionist Sisi aan de macht brengen in 2013. En dan claimt Israël de enige democratie te zijn in die regio, terwijl ze zelf regime changes in die regio stimuleren. Ja zo blijven ze natuurlijk de enige democratie, lmao, wat een sluwe vossen. Ze kunnen dit toch niet eeuwig vol blijven houden.
Dank je voor het inkijkje. En lol. De Palestijnen roepen het onheil dan zelf over zich af.
pi_199367906
Over propaganda gesproken _O-

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199367937
Dit kan nog leuk worden

twitter




[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_boo op 11-05-2021 08:52:28 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199367987
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 08:42 schreef Ali_boo het volgende:
Over propaganda gesproken _O-

[ afbeelding ]
Dit is niet gebeurd?
pi_199368003
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 08:47 schreef Ali_boo het volgende:
Dit kan nog leuk worden

[ twitter ]

[ afbeelding ]
Moslims zijn dus toch 1 homogene groep. Goed om te weten.
pi_199368012
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 08:51 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Dit is niet gebeurd?
Het is wel gebeurd alleen de slachtoffers waren niet joods zeg maar

Zie het verhaal in de onderstaande quote

quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:08 schreef Ali_boo het volgende:
20 doden waaronder 9 kinderen

https://breaking911.com/b(...)salems-temple-mount/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199368064
Meer dan 200 raketten afgevuurd afgelopen nacht

twitter


Na een goede nachtrust en een stevige ontbijt vandaag vrolijk verder

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199368088
tja, wanneer maakt Israel het een keer af?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_199368372
quote:
14s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:42 schreef Marsenal het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is het nut van raketten op een schild afvuren?
Dan kan je arme bevolking vervolgens bommen koppen en dat heeft een mooie propaganda waarde.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_199368526
Vrees dat het nog lang kan duren en flink verder kan escaleren

Zie operation: ''Guardians of the Wall''

twitter


twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199368536
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:05 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
tja, wanneer maakt Israel het een keer af?
Niet want israel heeft hier belang bij om te doen alsof ze vrede willen met palestijnen om een grotere oorlog te voorkomen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199368553
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:47 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Niet want israel heeft hier belang bij om te doen alsof ze vrede willen met palestijnen om een grotere oorlog te voorkomen.
met wie? Ze hebben zo'n beetje alle midden oosten landen in de jaszak. Ontruim alles en koop stuk land in de sinai woestijn en stuur ze daar heen
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_199368664
twitter


A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199368806
Een paar gerichte raketten op de nucleaire reactor Dimona in Israël is genoeg om een kernramp te veroorzaken.

quote:
The Leader of Hezbollah, Hassan Nasrallah, has reportedly threatened to strike Israel's Dimona nuclear reactor in the south of the country.

In a televised address, Nasrallah claimed the armed group was capable of hitting any strategic target inside Israel, including the atomic facility.

The Hezbollah chief also warned that the Lebanon based movement - branded a terrorist organisation by the EU and US - would turn Israel's nuclear arsenal against it.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 10:14:43 #72
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199368872
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:09 schreef Rambolin het volgende:
Een paar gerichte raketten op de nucleaire reactor Dimona in Israël is genoeg om een kernramp te veroorzaken.
[..]

Als ze dat konden hadden ze het allang gedaan natuurlijk.

Israel is ook niet dom, die heeft waarschijnlijk nog een extra iron dome rondom die reactor staan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199368875
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:09 schreef Rambolin het volgende:
Een paar gerichte raketten op de nucleaire reactor Dimona in Israël is genoeg om een kernramp te veroorzaken.
[..]

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199368878
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden we van Israël als ze op een gegeven moment gewoon die hele Palestijnse gebieden weg nuken?
Een soort Endlösing zeg maar?
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 11 mei 2021 @ 10:17:24 #75
117098 Hathor
Effe niet
pi_199368916
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 08:53 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Moslims zijn dus toch 1 homogene groep. Goed om te weten.
Alleen als het uitkomt, zodra China in het plaatje betrokken is dan hoeft het even niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199369004
100 jaar geleden waren die arabieren dom bezig, 60 jaar geleden waren de arabieren dom bezig. Vandaag de dag zijn die arabieren nog steeds dom bezig.

Some things never change.
pi_199369051
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:22 schreef xminator het volgende:
100 jaar geleden waren die arabieren dom bezig, 60 jaar geleden waren de arabieren dom bezig. Vandaag de dag zijn die arabieren nog steeds dom bezig.

Some things never change.
100 jaar geleden waren turken als jij genocide aan het uitvoeren op de Armenen. Vandaag de dag zijn die turken nog steeds dom bezig.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 10:29:05 #78
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199369101
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:09 schreef Rambolin het volgende:
Een paar gerichte raketten op de nucleaire reactor Dimona in Israël is genoeg om een kernramp te veroorzaken.
[..]

Een hoop geblaf weer van die baarden. Alsof Israël bang is dat die vuurpijltjes gericht doel raken. Tijd om de Gazastrook eens op te doeken want dit blijft tot in den treuren doorgaan zo.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 11 mei 2021 @ 10:29:42 #79
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199369114
Ben er een aantal jaren geleden geweest, en het probleem is dat er zo ontzettend veel mensen wonen, in dat kleine gebied.
Zowel in Israël als de Palestijnse gebieden...
In Israël krijgen de orthodoxen ontzettend veel kinderen, de Palestijnen ook..
En het zijn niet de makkelijkste mensen. Onvriendelijk volk in het algemeen, Israëliërs.

Vond de sfeer in de Palestijnse gebieden veel opener en leuker.
Bizar ook om in een bus te zitten en dat alle Palestijnen er uit moesten en zich in een rij opstellen. En ik mocht blijven zitten...
Deze haat tegen elkaar gaat van generatie op generatie over. Duurt nog wel even.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 11 mei 2021 @ 10:35:14 #80
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199369201
"breekt alle hel(l?!) los" is geen Nederlands.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199369785
Ik denk dat Palestijns ultra-nationalisme het kernprobleem is.

Palestina is teveel een mono-cultuur. Iedereen dezelfde huidskleur, geloof en radicale opvattingen. Er is geen ruimte voor een vrij debat. Homo's worden vervolgd en zwarte mensen kunnen geen Palestijn worden puur vanwege hun huidskleur, over apartheid gesproken.

Oplossing: maak van Palestina een multi-culturele en multi-raciale samenleving. Superdiversiteit. Je zult zien dat Gaza zal opbloeien. Organiseer dan de grootste gay pride die het M-O ooit gekend heeft, waarbij mensen van allerlei culturen en kleuren kan meedoen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:26:36 #82
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199369909
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 07:44 schreef Eufonie het volgende:
[ twitter ]

Klinkt gezellig wel.
Dit zijn altijd van die hypocriete krokodillentranen. Alsof islamietjes niet al schietend en joelend staan te feesten als er een paar joden zijn opgeblazen in een bus.

Maar als joden een keer staan te juichen is het 'genocide', pleur op.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:28:08 #83
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199369934
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 08:53 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Moslims zijn dus toch 1 homogene groep. Goed om te weten.
Blijkbaar.
Toch tegenstrijdig met wat we hier continu voor bagger te lezen krijgen van sommige lieden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:31:56 #84
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199369976
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:17 schreef Homey het volgende:
Ik denk dat Palestijns ultra-nationalisme het kernprobleem is.

Palestina is teveel een mono-cultuur. Iedereen dezelfde huidskleur, geloof en radicale opvattingen. Er is geen ruimte voor een vrij debat. Homo's worden vervolgd en zwarte mensen kunnen geen Palestijn worden puur vanwege hun huidskleur, over apartheid gesproken.

Oplossing: maak van Palestina een multi-culturele en multi-raciale samenleving. Superdiversiteit. Je zult zien dat Gaza zal opbloeien. Organiseer dan de grootste gay pride die het M-O ooit gekend heeft, waarbij mensen van allerlei culturen en kleuren kan meedoen.
moslims tolereren alleen moslims. Rest is 'kuffar'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:37:50 #85
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199370049
this was in the northern gaza strip amid retaliatory fire from israel, ten confirmed died (so far) and if you look it up they attribute it to an unknown "blast"
hamas says 20 deaths, 9 children, 65 others injured

video dronestrike aftermath:
https://www.reddit.com/r/(...)_all_over_the_place/

================
Edit: het kan net zo goed een Hamas raket zijn die op hun eigen mensen is gevallen wat wel vaker is voorgekomen:

hamas home made rockets 1 went the wrong way according to hamas if ya c the daylight launch footage 2 to 4 smoke trails straight into their own lines at least dont go up but sw into gaza... israel counter strikes mostly at night//unless a high value commander can be hit and calls house occupants before a strike on civilian targets. the crater shape next to the bike isnt top down and not as big as Israeli ordnance would create.

Unfortunately I think this is one we will probably never be sure of unless one side claims it. I'm leaning more towards it was an Israel retaliation, but with how janky those Hamas rockets are there's always the possibility of one not making it. The smoke trails can get pretty wiggly.

[ Bericht 29% gewijzigd door slashdotter3 op 11-05-2021 11:46:45 ]
pi_199370089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:37 schreef slashdotter3 het volgende:
this was in the northern gaza strip amid retaliatory fire from israel, ten confirmed died (so far) and if you look it up they attribute it to an unknown "blast"
hamas says 20 deaths, 9 children, 65 others injured

video dronestrike aftermath:
https://www.reddit.com/r/(...)_all_over_the_place/
Dus dit zijn de '' terroristen'' die het IDF heeft uitgeschakeld :') :{
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199370131
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben er een aantal jaren geleden geweest, en het probleem is dat er zo ontzettend veel mensen wonen, in dat kleine gebied.
Zowel in Israël als de Palestijnse gebieden...
In Israël krijgen de orthodoxen ontzettend veel kinderen, de Palestijnen ook..
En het zijn niet de makkelijkste mensen. Onvriendelijk volk in het algemeen, Israëliërs.

Vond de sfeer in de Palestijnse gebieden veel opener en leuker.
Bizar ook om in een bus te zitten en dat alle Palestijnen er uit moesten en zich in een rij opstellen. En ik mocht blijven zitten...
Deze haat tegen elkaar gaat van generatie op generatie over. Duurt nog wel even.
Ben er ook geweest en had dezelfde ervaring hoewel ik wel uit de bus moest en door allerlei kooiconstructies moest lopen, mannen en vrouwen gescheiden.
De Palestijnen waren supervriendelijk. Heb er gewoon kunnen rondlopen en overal foto's maken. Mensen op straat gingen graag poseren. Niemand die me lastig viel (en dat wel anders dan in sommige andere arabische landen, althans op de toeristische plekken).
De meeste Israeliërs waren erg stug, maar als ze je kennen dan trekken ze wel bij.
In Jerusalem kon ik in bepaalde districten geen foto's maken want daar zijn de zwaar orthodoxe bewoners niet van gediend. Zelfs een tuin of gebouw mocht ik niet fotograferen.
Ook zag ik in Oost-Jerusalem midden in moslim-wijken grote gebouwen die waren afgenomen van de palestijnse bewoners, helemaal volgehangen met Israëlische vlaggen en boven op het dak fanatieke joden dansend op keiharde muziek en met een megafoon hun aanwezigheid in die wijk benadrukten.
pi_199370139
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

moslims tolereren alleen moslims. Rest is 'kuffar'.
En ook daartussen is het een tribale strijd wie 'de ware moslim' is.

Toch valt dat Palestijnse extreme nationalisme op. Overal ter wereld, ook in Nederland, wapperen linkse wappies met die vlag, terwijl ze doorgaans tegen nationalisme zijn. Maar als het opeens om Palestina gaat, kan het niet nationalistisch genoeg zijn. Ook geen woord over de homo vervolgingen in Palestina.
pi_199370351
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:45 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Ben er ook geweest en had dezelfde ervaring hoewel ik wel uit de bus moest en door allerlei kooiconstructies moest lopen, mannen en vrouwen gescheiden.
De Palestijnen waren supervriendelijk. Heb er gewoon kunnen rondlopen en overal foto's maken. Mensen op straat gingen graag poseren. Niemand die me lastig viel (en dat wel anders dan in sommige andere arabische landen, althans op de toeristische plekken).
De meeste Israeliërs waren erg stug, maar als ze je kennen dan trekken ze wel bij.
In Jerusalem kon ik in bepaalde districten geen foto's maken want daar zijn de zwaar orthodoxe bewoners niet van gediend. Zelfs een tuin of gebouw mocht ik niet fotograferen.
Ook zag ik in Oost-Jerusalem midden in moslim-wijken grote gebouwen die waren afgenomen van de palestijnse bewoners, helemaal volgehangen met Israëlische vlaggen en boven op het dak fanatieke joden dansend op keiharde muziek en met een megafoon hun aanwezigheid in die wijk benadrukten.
Dat zal wel, maar om hier op meta niveau naar te kijken zie ik wat anders.

In dat hele gebied van het M-O zie je talrijke puur islamitische landen waar nationalisme, raszuiverheid en het vervolgen van andersdenken mainstream is. Toevallig is er 1 micro-landje waar wat joden en christenen wonen, en waar ook een gay pride is. Bovendien 20% moslim. Een heel divers landje dus.

Guess waar de woede van Arabische landen zich op richt.

Ik denk dat ze enorm bang zijn dat die (in zekere mate van) democratie, gay pride en diversiteit overwaaien naar henzelf. Een gay pride in Palestina? Egypte? Diversiteit van geloven en kleuren in Iran? Een Arabische meid die met een zwarte jongen thuiskomt? Gemengde huwelijken?

Absoluut ondenkbaar is al die islamitische superioriteitswaanzin en raszuiverheid landen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:09:17 #90
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_199370409
Prachtig om te zien hoe die pallies een draai om de oren krijgen _O_
pi_199370566
Volgens mij is Hamas stiekem onderdeel van de Israëlische overheid.

Er zijn zoveel beelden van debiele Israëlische agressie. Bijvoorbeeld gaan knokken in een van de meest belangrijke gebedshuizen. Ook de directe aanleiding van het geweld is Israëlische expansiedrift. Ik zou ook niet vrolijk reageren als ik na decennia van treiterijen en status als tweederangsburger van een Duitse rechter te horen kreeg dat ik op moet rotten om plek te maken voor Duitse kolonisten die mijn leven juist zuur hebben gemaakt.

Toch is het allemaal makkelijk om opzij te zetten want Hamas moest weer eens halfslachtig proberen een massaslachting onder Israëlische burgers te veroorzaken.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:23:48 #92
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199370579
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit zijn altijd van die hypocriete krokodillentranen. Alsof islamietjes niet al schietend en joelend staan te feesten als er een paar joden zijn opgeblazen in een bus.

Maar als joden een keer staan te juichen is het 'genocide', pleur op.
Gisteravond stonden de Palestijnen ook te juichen toen de raketten op Jeruzalem vielen.

Wat niet wegneemt dat de Palestijnen een behoorlijk punt hebben wat betreft de huisuitzettingen in Oost-Jeruzalem waar de onrust mee begon. Die zijn niet fair verlopen. Het hoger beroep hierover is helaas uitgesteld.

Dit is allemaal weer gekaapt door Hamas, de Islamitische Jihad en vlak de Israëlische ultranationalisten ook niet uit. Sausje van de Ramadan eroverheen, waarbij het altijd wat minder gezellig wordt daar en bingo.

Het valt me wel op dat de berichtgeving hierover vrij eenzijdig is in de Nederlandse kranten. Geen woord over een aantal pogingen tot een lynchpartij op joodse Israëli's, zelfs een terroristische aanslag op een busstation deze week op drie schooljongens: niks. Nu zijn er honderden raketten afgevuurd vanuit Gaza, Israël schiet terug, raakt een paar Hamas-helden die zich verstoppen tussen de kinderen, kinderen helaas ook dood: nieuwsbericht.

Schiet mij maar lek.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:26:02 #93
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:34:03 #94
117098 Hathor
Effe niet
pi_199370716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dus dit zijn de '' terroristen'' die het IDF heeft uitgeschakeld :') :{
Dat is dus het gevolg van de Hamas tactiek, ze vuren hun raketjes af vanuit bewoonde gebieden, bij voorkeur met een school of ziekenhuis in de buurt, omdat ze weten dat Israel goed kan inschatten vanaf welke plek er raketten gelanceerd werden en dus precies die plekken onder vuur nemen. De Hamas leiders plaatsen dus bewust hun eigen mensen in de vuurlinie. In plaats van allahallahallahallah te gaan staan gillen zouden ze hun Hamas leiders eens ter verantwoording moeten roepen, want die speculeren juist op onschuldige Palestijnse slachtoffers zodat ze de publieke opinie weer kunnen bespelen en op forse donaties kunnen rekenen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:39:46 #95
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199370801
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:03 schreef Homey het volgende:

Dat zal wel, maar om hier op meta niveau naar te kijken zie ik wat anders.

In dat hele gebied van het M-O zie je talrijke puur islamitische landen waar nationalisme, raszuiverheid en het vervolgen van andersdenken mainstream is. Toevallig is er 1 micro-landje waar wat joden en christenen wonen, en waar ook een gay pride is. Bovendien 20% moslim. Een heel divers landje dus.

Guess waar de woede van Arabische landen zich op richt.

Ik denk dat ze enorm bang zijn dat die (in zekere mate van) democratie, gay pride en diversiteit overwaaien naar henzelf. Een gay pride in Palestina? Egypte? Diversiteit van geloven en kleuren in Iran? Een Arabische meid die met een zwarte jongen thuiskomt? Gemengde huwelijken?

Absoluut ondenkbaar is al die islamitische superioriteitswaanzin en raszuiverheid landen.
Dat zal nu vast ook wel meespelen maar niet in de oorlogen van 1948, 1967 of 1973
pi_199370856
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Volgens mij is Hamas stiekem onderdeel van de Israëlische overheid.

Er zijn zoveel beelden van debiele Israëlische agressie. Bijvoorbeeld gaan knokken in een van de meest belangrijke gebedshuizen. Ook de directe aanleiding van het geweld is Israëlische expansiedrift. Ik zou ook niet vrolijk reageren als ik na decennia van treiterijen en status als tweederangsburger van een Duitse rechter te horen kreeg dat ik op moet rotten om plek te maken voor Duitse kolonisten die mijn leven juist zuur hebben gemaakt.

Toch is het allemaal makkelijk om opzij te zetten want Hamas moest weer eens halfslachtig proberen een massaslachting onder Israëlische burgers te veroorzaken.
De complete beeldvorming wordt inderdaad geënsceneerd door de Mossad vermoed ik.
Vakman pur sang
pi_199370894
Inmiddels zijn er meer dan 250 raketten afgevuurd en we gaan gewoon vrolijk door

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199370897
Israëliërs zijn een naar volkje.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:46:17 #99
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_199370906
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
Israëliërs zijn een naar volkje.
Nee hoor
pi_199370964
Enige wat de joden in Israel nog scheidt van de Nazi's zijn concentratiekampen en genocide, en beide zie ik ze nog wel toe in staat als dit zo door gaat. Hypocriete honden :r
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199370998
Over escalatie gesproken

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:56:41 #102
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199371046
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Gisteravond stonden de Palestijnen ook te juichen toen de raketten op Jeruzalem vielen.

Wat niet wegneemt dat de Palestijnen een behoorlijk punt hebben wat betreft de huisuitzettingen in Oost-Jeruzalem waar de onrust mee begon. Die zijn niet fair verlopen. Het hoger beroep hierover is helaas uitgesteld.

Dit is allemaal weer gekaapt door Hamas, de Islamitische Jihad en vlak de Israëlische ultranationalisten ook niet uit. Sausje van de Ramadan eroverheen, waarbij het altijd wat minder gezellig wordt daar en bingo.

Het valt me wel op dat de berichtgeving hierover vrij eenzijdig is in de Nederlandse kranten. Geen woord over een aantal pogingen tot een lynchpartij op joodse Israëli's, zelfs een terroristische aanslag op een busstation deze week op drie schooljongens: niks. Nu zijn er honderden raketten afgevuurd vanuit Gaza, Israël schiet terug, raakt een paar Hamas-helden die zich verstoppen tussen de kinderen, kinderen helaas ook dood: nieuwsbericht.

Schiet mij maar lek.
Dat heb ik over het hele MO conflict.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199371061
Er zijn weer wat gebouwen geraakt

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:59:54 #104
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199371092
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:09 schreef Rambolin het volgende:
Een paar gerichte raketten op de nucleaire reactor Dimona in Israël is genoeg om een kernramp te veroorzaken.
Denk dat Israel daar wel rekening mee heeft gehouden bij de bouw en ook achteraf dmv Iron Dome.
pi_199371832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:25 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

100 jaar geleden waren turken als jij genocide aan het uitvoeren op de Armenen. Vandaag de dag zijn die turken nog steeds dom bezig.
Wat kinderachtig dat je het onderwerp probeert te veranderen.

(Hypocrisie van bepaalde mensen blijkt maar weer).
pi_199372092
De iron dome is zijn geld wel waard . Sinds wanneer is de iron dome eigenlijk actief.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:34:58 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199372274
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:16 schreef Jeanne_Darc het volgende:
De iron dome is zijn geld wel waard . Sinds wanneer is de iron dome eigenlijk actief.
Raketten van een paar tientjes neerknallen met raketten van tienduizenden euro's.. :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199372362
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:34 schreef Perrin het volgende:

[..]

Raketten van een paar tientjes neerknallen met raketten van tienduizenden euro's.. :{
Oh is dat zo..Had geen idee. Maar beter 10.000 euro's afschieten in de lucht dan vele doden.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:49:06 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199372468
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:41 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Oh is dat zo..Had geen idee. Maar beter 10.000 euro's afschieten in de lucht dan vele doden.
Ja die dingen van Hamas zijn een soort zelfgeknutselde vuurpijlen van 500 euro. En het kost Israël iets van 80k euro's om er een neer te halen.

Scheelt vast wel slachtoffers, maar zo krachtig of welgemikt zijn ze niet..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:54:19 #110
117098 Hathor
Effe niet
pi_199372531
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja die dingen van Hamas zijn een soort zelfgeknutselde vuurpijlen van 500 euro. En het kost Israël iets van 80k euro's om er een neer te halen.

Scheelt vast wel slachtoffers, maar zo krachtig of welgemikt zijn ze niet..
Het mogen dan wel zelfgeknutselde vuurpijlen zijn, maar als zo'n ding ergens een gebouw invliegt en daar tot ontploffing komt, is er toch vrij veel schade en een reeele kans op dodelijke slachtoffers.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:26:34 #111
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199373086
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:49 schreef Perrin het volgende:

Ja die dingen van Hamas zijn een soort zelfgeknutselde vuurpijlen van 500 euro. En het kost Israël iets van 80k euro's om er een neer te halen.
Iron Beam, de spotgoedkope laser versie is al in gebruik als het goed is.

https://euro-sd.com/2020/(...)e-laser-development/
It can be assumed that in early 2021 the first tests with an electrical laser will be conducted in Israel
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:53:09 #112
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_199373540
And the Germans kill the Jews and the Jews kill the Arabs and the Arabs kill the hostages and that is the news...
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_199374108
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alleen als het uitkomt, zodra China in het plaatje betrokken is dan hoeft het even niet.
Zodra het vluchtelingen betreft ook niet. Worden ze aan de grens afgeschoten.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:30:30 #114
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_199374209
Dat het op het moment escaleert daar heeft denk ik met corona te maken. In Israël wordt iedereen gevaccineerd, en dat gaat heel erg goed. Bijna 65% van de bevolking is ten minste een keer gevaccineerd. Dit geldt ook voor de Palestijnen die in Israël wonen, en, ja ook voor de Palestijnen die in Israël werken en belasting betalen.
In Gaza is de Hamas aan de macht, en zijn de Palestijnen zelf verantwoordelijk voor Healthcare. En die maken er geen potje van, beter gezegd, er is zelfs geen potje, zelfs geen klei.
Dus moet de Hamas even de aandacht afleiden van hun incompetentie in het besturen van een Land.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:36:50 #115
117098 Hathor
Effe niet
pi_199374319
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat het op het moment escaleert daar heeft denk ik met corona te maken. In Israël wordt iedereen gevaccineerd, en dat gaat heel erg goed. Bijna 65% van de bevolking is ten minste een keer gevaccineerd. Dit geldt ook voor de Palestijnen die in Israël wonen, en, ja ook voor de Palestijnen die in Israël werken en belasting betalen.
In Gaza is de Hamas aan de macht, en zijn de Palestijnen zelf verantwoordelijk voor Healthcare. En die maken er geen potje van, beter gezegd, er is zelfs geen potje, zelfs geen klei.
Dus moet de Hamas even de aandacht afleiden van hun incompetentie in het besturen van een Land.
Het heeft inderdaad deels met corona te maken, vanwege de coronabeperkingen mogen de Palestijnen momenteel niet massaal de Al Aqsa moskee bezoeken, en dat ligt gevoelig, zeker met ramadan. Er zijn al bijna een week elke dag rellen in oost Jeruzalem.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:46:17 #116
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_199374470
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het heeft inderdaad deels met corona te maken, vanwege de coronabeperkingen mogen de Palestijnen momenteel niet massaal de Al Aqsa moskee bezoeken, en dat ligt gevoelig, zeker met ramadan. Er zijn al bijna een week elke dag rellen in oost Jeruzalem.
Schandalig, Coronabeperkingen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:06:54 #117
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199374871
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het heeft inderdaad deels met corona te maken, vanwege de coronabeperkingen mogen de Palestijnen momenteel niet massaal de Al Aqsa moskee bezoeken, en dat ligt gevoelig, zeker met ramadan. Er zijn al bijna een week elke dag rellen in oost Jeruzalem.
Precies, en er speelt ook naar gedoe op de westoever mee (de gebruikelijke mislukte mesaanvallen en dergelijke aanslagen niet eens meetellend).

Inmiddels ook twee burgerdoden aan Israëlische kant door voltreffers van de raketten, vrouw van 60 en één van 80. Hoe primitief en goedkoop die raketten ook zijn zoals eerder in het topic werd afgedaan, als het raak is is het dus echt een probleem.
pi_199374940
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:53 schreef DustPuppy het volgende:
And the Germans kill the Jews and the Jews kill the Arabs and the Arabs kill the hostages and that is the news...
Roger!
Amused to Death. Begin jaren 90 zo uit mn hoofd
pi_199375015
Na aanleiding van een vakantie paar jaar geleden een tijdje zitten googlen en ik vond een interesant verhaal. De tempelberg met daarop die moskee is de lokatie van het romeinse fort wat daar stond. De joods tempel stond ernaast en noemen ze nu de city of david.

Oftewel ze kunnen zo beginnen met bouwen :)

quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat willen ze diep van binnen ook, kunnen ze eindelijk beginnen met het bouwen van de derde tempel

Nu staat die ' kut moskee' in de weg om hun grote droom te verwezelijken. En komt het even goed uit dat er weer uit het niets een conflict is

Iets wat ze zullen misbruiken om niet alleen hun tempel af te bouwen maar ook een grootschalige oorlog te beginnen in het midden oosten . Want owjee als de Al-Aqssa moskee iets overkomt :')
Dit is een Signature....
pi_199375192
Toch triest dat die Palestijnen de dupe zijn van een jihadistisch terreurregime. Hamas bereikt hier toch niet zo veel mee. Israël komt met een contra-actie en je hebt weer een hele sloot burgerslachtoffers... En Israël is ook gewoon een hartstikke fijn land. Not.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:38:36 #121
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199375490
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:21 schreef Discombobulate het volgende:
Toch triest dat die Palestijnen de dupe zijn van een jihadistisch terreurregime. Hamas bereikt hier toch niet zo veel mee. Israël komt met een contra-actie en je hebt weer een hele sloot burgerslachtoffers... En Israël is ook gewoon een hartstikke fijn land. Not.
Precies wat Hamas wil toch. Lekker de slachtofferrol aanmeten terwijl ze zelf buiten schot blijven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:38:49 #122
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_199375493
Ik vind het altijd zo grappig hoe onze Marokkaanse medelanders altijd zo betrokken zijn met "onderdrukte Moslims" in Israel en Palestina, maar over de Westelijke Sahara hoor je nooit iemand.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:46:24 #123
117098 Hathor
Effe niet
pi_199375602
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:21 schreef Discombobulate het volgende:
Toch triest dat die Palestijnen de dupe zijn van een jihadistisch terreurregime. Hamas bereikt hier toch niet zo veel mee. Israël komt met een contra-actie en je hebt weer een hele sloot burgerslachtoffers... En Israël is ook gewoon een hartstikke fijn land. Not.
Ik denk dat het voor Hamas gewoon een verdienmodel is geworden. Val Israel aan vanuit dichtbewoond gebied, wacht tot ze terugslaan waarbij geheel volgens plan de nodige burgerdoden vallen, leg alles vast op camera, en wacht tot allerlei instanties en NGO's donaties inzamelen voor de arme onderdrukte Palestijnen, en kassa!.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:47:32 #124
117098 Hathor
Effe niet
pi_199375623
Al Kagh al inmiddels al wel aan het inzamelen zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:52:04 #125
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_199375683
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor Hamas gewoon een verdienmodel is geworden. Val Israel aan vanuit dichtbewoond gebied, wacht tot ze terugslaan waarbij geheel volgens plan de nodige burgerdoden vallen, leg alles vast op camera, en wacht tot allerlei instanties en NGO's donaties inzamelen voor de arme onderdrukte Palestijnen, en kassa!.
Jep, zo werkt dat.
pi_199375802
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Precies wat Hamas wil toch. Lekker de slachtofferrol aanmeten terwijl ze zelf buiten schot blijven.
Dan zou Israël wat daar aan moeten doen. Ik ben erg kritisch op die Joods orthodoxe crackpot ideologie van Israël, van sommigen in het Knesset. Feit is wel dat altijd Palestijnse burgers hier het slachtoffer van zijn. Het is gewoon een zooitje. Lijkt wel de film District 9.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:02:02 #127
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199375842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dan zou Israël wat daar aan moeten doen. Ik ben erg kritisch op die Joods orthodoxe crackpot ideologie van Israël, van sommigen in het Knesset. Feit is wel dat altijd Palestijnse burgers hier het slachtoffer van zijn. Het is gewoon een zooitje. Lijkt wel de film District 9.
Zonder meer tragisch dat er in zulke conflicten altijd onschuldige slachtoffers vallen.
Ik heb niet voldoende kennis van zaken om te oordelen wat wel en niet mogelijk is om slachtoffers te beperken.
Ik snap wel dat je niet zomaar je schouders ophaalt als je bestookt wordt met raketten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199376112
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig hoe onze Marokkaanse medelanders altijd zo betrokken zijn met "onderdrukte Moslims" in Israel en Palestina, maar over de Westelijke Sahara hoor je nooit iemand.
Over Marokkanen gesproken, zag vandaag een groot groep richting het centrum gaan hier in Rotterdam. On hun Palestijnse broeders te ondersteunen

twitter


De Politie stond erbij en keen ernaar _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199376275
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:12 schreef virl3 het volgende:
Na aanleiding van een vakantie paar jaar geleden een tijdje zitten googlen en ik vond een interesant verhaal. De tempelberg met daarop die moskee is de lokatie van het romeinse fort wat daar stond. De joods tempel stond ernaast en noemen ze nu de city of david.

Oftewel ze kunnen zo beginnen met bouwen :)
[..]

Israël maakt het moskee met de grond plat , Iran neemt wraak en doet iets met hun nucleaire wapens van hun

Ik zit er echt niet op te wachten

Al vermoed ik dat dit het begin iets van iets heel groots
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199376347
80 straaljagers 8)7

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199376463
Heb zelfs livebeelden voor degen die het irl willen volgen


Er zijn 80 straaljagers onderweg naar die regio , ga ervoor zitten zou ik zeggen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199376600
Hoppa rechtstreeks in beeld een inslag zojuist
pi_199376637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig hoe onze Marokkaanse medelanders altijd zo betrokken zijn met "onderdrukte Moslims" in Israel en Palestina, maar over de Westelijke Sahara hoor je nooit iemand.
Ik hoor ze ook te weinig over de Oeigoeren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het heeft inderdaad deels met corona te maken, vanwege de coronabeperkingen mogen de Palestijnen momenteel niet massaal de Al Aqsa moskee bezoeken, en dat ligt gevoelig, zeker met ramadan. Er zijn al bijna een week elke dag rellen in oost Jeruzalem.
Aanleiding is toch de uitzetting van gezinnen in Jeruzalem?
Incelfrikandel
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:57:22 #134
117098 Hathor
Effe niet
pi_199376662
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik hoor ze ook te weinig over de Oeigoeren.
[..]

Aanleiding is toch de uitzetting van gezinnen in Jeruzalem?
Ook, gewoon weer een opeenstapling van incidenten, en dan is de ramadan bij uitstek het moment om weer los te gaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199377139
Om 9 uur kunnen we iets verwachten volgens deze bericht . Over 3 kwartier onze tijd

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:18:19 #136
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199377204
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik hoor ze ook te weinig over de Oeigoeren.
[..]
Oh hou op, schei uit. Oeigoeren, Rohingya, Kosovaren, Bosniërs, oneindig worden deze uitgemolken in bepaalde kringen. Over minderheden in islamitische landen die onderdrukt worden door de moslimbroeders hoor je dan niks.

quote:
Aanleiding is toch de uitzetting van gezinnen in Jeruzalem?
Ja één van de aanleidingen. Daarnaast rellen door extreem-rechtse ultranationalistische Joden en overig eindeloos getreiter, gedoe bij nederzettingen op de westoever, woede over het uitblijven van vaccinaties want dan ineens willen ze geen zelfbestuur en Hamas wijst maar al te graag naar de grote boze zionisten.
pi_199377257
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:53 schreef myShizzle het volgende:
Hoppa rechtstreeks in beeld een inslag zojuist
Volgens nog onbevestigde berichten op twitter , wonen er zon ongeveer 80 families in het appartementen complex die net beschoten is , waarvan er vele zijn overleden

Ben benieuwd of Rupty tv nog online komt ;(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199377322
Voor de mensen die de live feed gemist hebben

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199377427
Meer beelden vanuit een andere hoek

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:29:57 #140
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199377493
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:23 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de mensen die de live feed gemist hebben

[ twitter ]
Wat raar, er lijkt iets uit te schieten in plaats van erin. Zie je dat?
pi_199377648
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat raar, er lijkt iets uit te schieten in plaats van erin. Zie je dat?
Je hebt nog gelijk ook . Moest het een paar keer opnieuw bekijken maar zie niets wat wijst op een aanslag van buitenaf

Controlled demolition ? :D :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199377745
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Paar dagen terug heeft de Israëlische leger haar grootste militaire oefeningen ooit gehouden

En krijg nu net deze bericht binnen

[ twitter ]

Ik zeg niet dat er iets zal gebeuren maar hoe zeg ik het : het heeft potentie :D
Waarom komt Netan Yahoo erbij? Is dat zoiets als de koning erbij halen met schaken?
pi_199377810
Wel lief van ze dat ze het van te voren aangeven. Nog 19 min jongens !

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:46:30 #144
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199377910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je hebt nog gelijk ook . Moest het een paar keer opnieuw bekijken maar zie niets wat wijst op een aanslag van buitenaf

Controlled demolition ? :D :P
Geen idee. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat een gefaalde lancering van een raket vanuit het gebouw zelf het zo in één klap vanaf de fundamenten zou vernietigen. Je ziet in die tweede video ook dat er echt onderaan een ontploffing is en het daarna instort. Dat strookt niet met het afschieten van een raket vanaf het dak/balkon die fout gaat.

Ik denk dat er echt een zware precisiebom is afgeschoten door een vliegtuig die door het gebouw is gegaan en dat is ontploft en dat een deel van de explosieve lading door het pad van die bom naar buiten toe schiet.

Ik kan me een hoop voorstellen van die smeerlappen van Hamas, maar niet dat een vol gebouw met gezinnen erin zelf met opzet opblazen.
pi_199378003
twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 19:53:52 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199378107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
:o :o :o :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:54:19 #147
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199378117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:23 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de mensen die de live feed gemist hebben

[ twitter ]
Lijkt een eerdere explosie aan vooraf gegaan te zijn. Zie die linkse rookwolken. Die zijn er al vóór de explosie in het filmpje.

Filmpjes lijken ook niet allemaal met elkaar te stroken. Dat gebouw waar Ruptly meneer op filmde stort helemaal niet in. Maargoed, Twitter vertrouw ik sowieso niet.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199378126
Sjooooow

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 19:56:48 #149
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199378176
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:58:29 #150
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_199378214
Mijn ervaring met moslims in Nederland tijdens de ramadan is dat zij behoorlijk opgefokt en dus onaangenaam zijn, dat zal in Israël dus wel niet anders zijn.
pi_199378285
twitter
pi_199378424
twitter
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:06:56 #153
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199378432
130 raketten afgeschoten op tel Aviv zojuist volgens Al Jazeera
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:07:45 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199378450
Ben benieuwd hoe de Europese landen reageren op dit geweld.
Waarschijnlijk durft de helft zijn bek niet open te trekken en de andere helft zegt dat dit moet stoppen en doet uiteindelijk niks.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199378470
Dit kan je er ook wel bij hebben

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199378488

Daar gingen weer wat raketten. :D
pi_199378528
twitter
pi_199378554
Trump is weg en de wereld is weer in oorlog. #PeaceMaker.
pi_199378591
pi_199378637
twitter


@PowerLoungen
pi_199378675
twitter
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:18:49 #162
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_199378704
Het is echt belachelijk om dit met vliegtuigen te doen, al die vlieguren zijn betrekkelijk slecht voor het milieu.
Een vergelding op zijn kleine afstand moet Israël gewoon voortaan met artillerie kunnen doen.
pi_199378711
Nuken die ongein.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:19:33 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199378718
De site van de NOS (inc teletekst) is bijzonder stil hierover.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199378733
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Trump is weg en de wereld is weer in oorlog. #PeaceMaker.
Het escaleert net nadat Rutte 3 gevallen is....
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:21:52 #166
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199378751
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Dit ziet er echt heel eng uit. En doeltreffend gelukkig vanuit het gezichtspunt van het Iron Dome.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:22:23 #167
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199378759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
De site van de NOS (inc teletekst) is bijzonder stil hierover.
Heel apart. Geen Nederlandse MSM die hier over bericht, Biden wil geen statement maken. Er worden verdomme complete flatgebouwen neergehaald. 8)7
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199378815
twitter
pi_199378820
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Heel apart. Geen Nederlandse MSM die hier over bericht, Biden wil geen statement maken. Er worden verdomme complete flatgebouwen neergehaald. 8)7
twitter

Ja.
pi_199378842
twitter
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:27:15 #171
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199378848
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Heel apart. Geen Nederlandse MSM die hier over bericht, Biden wil geen statement maken. Er worden verdomme complete flatgebouwen neergehaald. 8)7
Dat flatgebouw ben ik inderdaad heel benieuwd naar wat daar nu precies is gebeurd.

Ook interessant om te lezen: https://www.aljazeera.com(...)gaza-strip-live-news

Wordt toch ook weer een hoop weggelaten in het verhaal wat betreft Palestijnse acties. Wel bericht dat er geen slachtoffers zijn gevallen in dat gebouw gelukkig.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:29:06 #172
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_199378874
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

@:PowerLoungen
Geen V2 maar een Alluh vuurwerkjebar

RED ONS HENNIEGOD
pi_199378959
twitter
Mo Salah _O_
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 20:37:19 #174
186611 Haags
pi_199379034
twitter
Zonder wrijving geen glans
pi_199379037
Het word nog een lange nacht op deze manier

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:39:35 #176
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199379063
De voetzoekers zijn op denk ik.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199379086
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199379089
twitter




Drie keer raden waarom deze vluchten in de gaten worden gehouden.
pi_199379108
pi_199379114
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:40 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Drie keer raden waarom deze vluchten in de gaten worden gehouden.
En het vliegveld is gesloten

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 20:44:39 #182
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199379130
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:42 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 20:47:52 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199379178
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:49:47 #184
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199379210
Biden statement is BS right? (AlJazeera) _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199379211
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]

SteveGOD
Ik vind Aardappelhoofd nogal tegenvallen laatste tijd.
Hij laat nooit de goede beelden zien ivm copyrights en bedankt om de drie minuten zijn moderators, erg irritant.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 20:51:23 #186
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199379239
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:49 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Ik vind Aardappelhoofd nogal tegenvallen laatste tijd.
Hij laat nooit de goede beelden zien ivm copyrights en bedankt om de drie minuten zijn moderators, erg irritant.
Ik heb hem al een tijdje niet meer gevolgd :T Eens kijken zo
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199379243
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:53:44 #188
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199379288
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:51 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Terug naar Dubai.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199379345
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199379364
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:58:16 #191
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199379375
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:56 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Daar komen een aantal grote parkeerterreinen bij.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 20:58:42 #192
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199379391
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:56 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Tijd om de boel te asfalteren.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:59:53 #193
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_199379419
tien
negen
acht
zeven
zes
vijf
vier
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 21:05:27 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199379535
twitter


Gast blijft rustig z'n eten opeten. :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:06:00 #195
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199379547
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:06:38 #196
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199379560
Gaat knallen nu.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_199379584
Flinke klapper net live naast die Al-Jazeera verslaggever
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:08:39 #198
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199379598
Die reporter van Al-Jazeera staat nog geen 50 meter van het gebouw wat zo neer gaat :o
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:09:36 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199379612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Die reporter van Al-Jazeera staat nog geen 50 meter van het gebouw wat zo neer gaat :o
Gaat die echt zo neer? Deze bedoel je?

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199379617
Ook Trump heeft een mening over deze kwestie

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:11:05 #201
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199379634
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:09 schreef Ali_boo het volgende:
Ook Trump heeft een mening over deze kwestie

[ twitter ]
Mening van Trump is niet interessant
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199379651
twitter
pi_199379668
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]

Gast blijft rustig z'n eten opeten. :D
Haha, dit viel mij ook direct op. Die dude zit daar heel casual te eten _O-.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:13:47 #204
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199379682
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:09 schreef Ali_boo het volgende:
Ook Trump heeft een mening over deze kwestie

[ twitter ]
Kan iemand die man vertellen dat een conflict in het MO niet over hem gaat?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:15:06 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199379715
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Dat fikkie is al een tijdje gaande. Hier live te zien:
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199379724
diegene die zit te eten
die is verzekerd bij de Nationale Nederlanden, goeie reclame zou dat zijn.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_199379729
twitter

Persconferentie bijna
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:15:50 #208
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199379730
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Gaat die echt zo neer? Deze bedoel je?

Dat zei die reporter ja. Waren net 2 waarschuwingen (explosies) op dat gebouw.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:16:42 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199379749
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:15 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Dat zei die reporter ja. Waren net 2 waarschuwingen (explosies) op dat gebouw.
:o :o :o
Spannend! Ben benieuwd!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:16:59 #210
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199379755
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]

Gast blijft rustig z'n eten opeten. :D
Vertaling is iets van "die gast die zijn shoarma blijft eten verdient een lantaarntje de volgende Onafhankelijkheidsdag vind ik"

:D
pi_199379761
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:13 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Kan iemand die man vertellen dat een conflict in het MO niet over hem gaat?
Hij kan het niet helpen dat die een narcist is :+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199379786
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:19:46 #213
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199379824
Laat beelden zien van dat gebouw :( :(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:21:22 #214
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199379858
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:19 schreef Starhopper het volgende:
Laat beelden zien van dat gebouw :( :(
Stelletje ramptoeristen hier :P
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:22:03 #215
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199379878
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Stelletje ramptoeristen hier :P
Als ze dat gebouw gaan neerhalen wil ik dat wel graag zien ja :@ :@

Edit: JAAAAAAAA DAAR IS HET GEBOUW WEER :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199379893
Oh boy

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199379904
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat fikkie is al een tijdje gaande. Hier live te zien:
twitter
pi_199379918
Ik ben wel benieuwd hoe de rest van de Arabische wereld nu gaat reageren, vooral nu een aantal landen de diplomatieke relaties met Israël hebben hersteld.
Incelfrikandel
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:24:14 #219
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_199379922
Dikke shit.
Geen diarree.
pi_199379945
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 21:27:52 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199379993
twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:29:10 #222
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380018
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de rest van de Arabische wereld nu gaat reageren, vooral nu een aantal landen de diplomatieke relaties met Israël hebben hersteld.
Zoals Mo Salah dat deed: oproepen tot kalmte. Egypte heeft al aangeboden te bemiddelen, maar dit wordt (nu nog) afgehouden. Ze zijn even iets te giftig nog daar.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:30:01 #223
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380038
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
IDF communiceert weer ultracorrect als altijd.
pi_199380090
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Als de IDF op de hoogte is van al die locaties. Waarom laten ze die opslagplaatsen volledig intact en wachten ze totdat er stront aan de knikker is en bombarderen ze er dan lustig op los?
pi_199380116
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:35:11 #226
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380153
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:32 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Als de IDF op de hoogte is van al die locaties. Waarom laten ze die opslagplaatsen volledig intact en wachten ze totdat er stront aan de knikker is en bombarderen ze er dan lustig op los?
Omdat ze zich houden aan wapenstilstanden en afspraken. Soms wordt er wel iets preventiefs gedaan, maar minder openlijk.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:35:36 #227
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:33 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat echt stront worden
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 21:36:36 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199380180
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:32 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Als de IDF op de hoogte is van al die locaties. Waarom laten ze die opslagplaatsen volledig intact en wachten ze totdat er stront aan de knikker is en bombarderen ze er dan lustig op los?
De publieke opinie. Zij willen niet te boek staan als de agressor maar als het land dat reageert op agressie.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:38:12 #229
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380213
Bedenk je ook even dat Israël half zo groot is als Nederland en dit vergelijkbaar is dat Drenthe en Zeeland op de rest aan het schieten zijn en een groot deel van de rest van het land dus binnen bereik is.

Ik ben trouwens bezorgder over wat Hezbollah gaat doen aangezien er al maanden een koude oorlog aan de gang is tussen Iran en Israël waarbij er over en weer waterwerken, energiecentrales etc. gehackt worden, schepen aangehouden, gegijzeld, pro-Iraanse milities en installaties hiervan gebombardeerd in Syrië en nog meer ongein. Er zijn berichten over activiteit vanuit Libanon/Hezbollah. Die zien hun kans schoon.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:38:26 #230
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199380225
Misschien is een totale invasie van Gaza om de terroristen in de straten en in hun woningen dood te schieten de enige oplossing. Helaas is er binnen de Palestijnen geen lef om de eigen gelederen te zuiveren.
pi_199380252
Ik bedoel niet moskee plat gooien maar tempel d'r naast bouwen..

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Israël maakt het moskee met de grond plat , Iran neemt wraak en doet iets met hun nucleaire wapens van hun

Ik zit er echt niet op te wachten

Al vermoed ik dat dit het begin iets van iets heel groots
Dit is een Signature....
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:40:22 #233
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199380273
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:38 schreef Qarrad het volgende:

Ik ben trouwens bezorgder over wat Hezbollah gaat doen aangezien er al maanden een koude oorlog aan de gang is tussen Iran en Israël waarbij er over en weer waterwerken, energiecentrales etc. gehackt worden, schepen aangehouden, gegijzeld, pro-Iraanse milities en installaties hiervan gebombardeerd in Syrië en nog meer ongein. Er zijn berichten over activiteit vanuit Libanon/Hezbollah. Die zien hun kans schoon.
Israel is al jaren voorbereid om op meerdere fronten tegelijk te vechten
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:40:54 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380291
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:38 schreef Qarrad het volgende:
Bedenk je ook even dat Israël half zo groot is als Nederland en dit vergelijkbaar is dat Drenthe en Zeeland op de rest aan het schieten zijn en een groot deel van de rest van het land dus binnen bereik is.

Ik ben trouwens bezorgder over wat Hezbollah gaat doen aangezien er al maanden een koude oorlog aan de gang is tussen Iran en Israël waarbij er over en weer waterwerken, energiecentrales etc. gehackt worden, schepen aangehouden, gegijzeld, pro-Iraanse milities en installaties hiervan gebombardeerd in Syrië en nog meer ongein. Er zijn berichten over activiteit vanuit Libanon/Hezbollah. Die zien hun kans schoon.
Gaat Iran dan ook meedoen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199380307
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Omdat ze zich houden aan wapenstilstanden en afspraken. Soms wordt er wel iets preventiefs gedaan, maar minder openlijk.
Het is wel een beetje gek, dat die locaties blijkbaar al langer in beeld zijn en dat er niks tegen gedaan wordt. Totdat het escaleert om dan hele gebouwen op te blazen.

We hebben het hier over de Palestijnen hé. Veel van de Palestijnse gebieden worden behoorlijk gecontroleerd door de Israëli. Tot paar dagen geleden waren die opslagplaatsen geen probleem

Is het wel zuiver koffie?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2021 21:43:12 ]
pi_199380320
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:38 schreef Confetti het volgende:
Misschien is een totale invasie van Gaza om de terroristen in de straten en in hun woningen dood te schieten de enige oplossing. Helaas is er binnen de Palestijnen geen lef om de eigen gelederen te zuiveren.
Alsof alleen de Palestijnen hier slecht zijn. Israël heeft het land van de Palestijnen steeds verder ingenomen. Dus hoezo moeten de terroristen dood in de Gaza? Laten we dat dan ook meteen doen in Israël.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:42:33 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380324
Die kerel blijft maar lullen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:42:57 #238
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380332
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:38 schreef Confetti het volgende:
Misschien is een totale invasie van Gaza om de terroristen in de straten en in hun woningen dood te schieten de enige oplossing. Helaas is er binnen de Palestijnen geen lef om de eigen gelederen te zuiveren.
Palestijnen kun je een hoop lef niet ontzeggen. Dit is wat er gebeurt als een stroom subsidies en ontwikkelingsgeld richting zielige verhalen gestuurd wordt zonder voorwaarden en controle en een boel externe factoren brood zien in islamisme als instrument om Israël te treffen.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 21:43:02 #239
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199380337
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:38 schreef Confetti het volgende:
Misschien is een totale invasie van Gaza Israël om de terroristen in de straten en in hun woningen dood te schieten de enige oplossing. Helaas is er binnen de Palestijnen Israëlische gemeenschap geen lef om de eigen gelederen te zuiveren.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:44:44 #240
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380373
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Gaat Iran dan ook meedoen?
Indirect. Ze zitten net aan het einde van de onderhandelingsrondes voor een nieuw nucleair akkoord dus die gaan zich echt niet openlijk mengen. Dat zou politieke en economische zelfmoord zijn.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:45:33 #241
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380381
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:40 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Israel is al jaren voorbereid om op meerdere fronten tegelijk te vechten
Wat niet wil zeggen dat het wenselijk is.
pi_199380396
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:42 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Alsof alleen de Palestijnen hier slecht zijn. Israël heeft het land van de Palestijnen steeds verder ingenomen. Dus hoezo moeten de terroristen dood in de Gaza? Laten we dat dan ook meteen doen in Israël.
Daar is bijna iedereen het wel mee eens, dat Israel zich ook als een schurkenstaat gedraagt. Het feit is echter dat militair gezien Israel absoluut superieur is, en nu wat rotjes richting Israël sturen dient geen ander doel voor Hamas dan opzettelijk burgerdoden laten maken, die op twitter zetten en zo politiek te scoren.

De gewone Palestijnen moeten accepteren dat elke raket richting Israël een geschenk aan dat land is. Ze kunnen zich beter eerst richten op de vijand van binnen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:46:51 #243
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_199380407
Nog geen stijging van de Bitcoin ivm onzekerheid
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:48:04 #244
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199380435
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Verbaast me dat Israel (marktleider in gewapende drones) niet het luchtruim boven Gaza heeft verzadigd met drones die een raket omlaag schiet zodra Hamas een raket lanceert.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:48:19 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380436
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:46 schreef Confetti het volgende:

[..]

Daar is bijna iedereen het wel mee eens, dat Israel zich ook als een schurkenstaat gedraagt. Het feit is echter dat militair gezien Israel absoluut superieur is, en nu wat rotjes richting Israël sturen dient geen ander doel voor Hamas dan opzettelijk burgerdoden laten maken, die op twitter zetten en zo politiek te scoren.

De gewone Palestijnen moeten accepteren dat elke raket richting Israël een geschenk aan dat land is. Ze kunnen zich beter eerst richten op de vijand van binnen.
Voor elke raket krijgen ze er tig terug.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:48:56 #246
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199380465
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:42 schreef Starhopper het volgende:
Die kerel blijft maar lullen :')
Jij ook maar daar kraait verder ook geen haan naar.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:50:26 #248
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380471
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Israël is enorm divers. Er is net een enorme niet aflatende rel aan de gang om een nieuwe regering te vormen waarbij een rechts blok niet haalbaar bleek en Netanyahu even buitenspel gezet lijkt. Het is niet zo dat elke Israëli likkebaardend klaar staat om een nieuwe kibboets te stichten op kinderlijkjes in bezet gebied of zo. De seculieren kunnen de orthodoxen wel schieten, de ultranationalisten pissen op de linkse groepen die zich sterk proberen te maken voor de situatie van de Palestijnen, de zionisten winden zich op over dienstweigerende religieuze groepen die kotsen op hipsters met hun vrouwenrechten enzovoort enzovoort.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:51:46 #249
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199380496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Bizar dat Israël nog steeds enkel zichzelf verdedigd. Iedere andere staat met de militaire middelen zou na zo'n aanval keihard terug slaan. Waarlijk het volk van God
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199380507
twitter

twitter

twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:52:18 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380512
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Bizar dat Israël nog steeds enkel zichzelf verdedigd. Iedere andere staat met de militaire middelen zou na zo'n aanval keihard terug slaan. Waarlijk het volk van God
Dat gaat Israel nu ook doen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:53:00 #252
117098 Hathor
Effe niet
pi_199380526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Israël is enorm divers. Er is net een enorme niet aflatende rel aan de gang om een nieuwe regering te vormen waarbij een rechts blok niet haalbaar bleek en Netanyahu even buitenspel gezet lijkt. Het is niet zo dat elke Israëli likkebaardend klaar staat om een nieuwe kibboets te stichten op kinderlijkjes in bezet gebied of zo. De seculieren kunnen de orthodoxen wel schieten, de ultranationalisten pissen op de linkse groepen die zich sterk proberen te maken voor de situatie van de Palestijnen, de zionisten winden zich op over dienstweigerende religieuze groepen die kotsen op hipsters met hun vrouwenrechten enzovoort enzovoort.
Kortom...het zijn net mensen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:53:21 #253
14505 OProg
A Life in Music
pi_199380539
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Israël is enorm divers. Er is net een enorme niet aflatende rel aan de gang om een nieuwe regering te vormen waarbij een rechts blok niet haalbaar bleek en Netanyahu even buitenspel gezet lijkt. Het is niet zo dat elke Israëli likkebaardend klaar staat om een nieuwe kibboets te stichten op kinderlijkjes in bezet gebied of zo. De seculieren kunnen de orthodoxen wel schieten, de ultranationalisten pissen op de linkse groepen die zich sterk proberen te maken voor de situatie van de Palestijnen, de zionisten winden zich op over dienstweigerende religieuze groepen die kotsen op hipsters met hun vrouwenrechten enzovoort enzovoort.
En als je daar ben kan je discussies tussen allerhande smaken en meningen gewoon op TV bekijken. Daar kan menig land daar een puntje aan zuigen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:53:28 #254
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199380543
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat gaat Israel nu ook doen
Heel Gaza plat graag
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199380545
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199380576
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:53 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Diep in de nacht.
pi_199380578
Hezbollah ziet haar kans meteen ^^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:54:41 #258
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_199380580
Stuurt de IDF weleens Tikkies voor raketten? Ik wil de Israëliërs best steunen :P
pi_199380590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Diep in de nacht.
En de dagen daarna vrees ik
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:55:38 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380606
Dat gebouw al plat denk ik? En ondertussen luisteren we nog steeds naar een boze kerel
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:55:53 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_199380610
Wie zou Israel nu iets kwalijk nemen als ze een tapijt van bommen op Gaza neergooien?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:56:19 #262
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199380617
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is echt belachelijk om dit met vliegtuigen te doen, al die vlieguren zijn betrekkelijk slecht voor het milieu.
Een vergelding op zijn kleine afstand moet Israël gewoon voortaan met artillerie kunnen doen.
Israel is fabrikant en marktleider in gewapende drones, ik ben serieus verbaasd dat ze niet gewoon het luchtruim van Gaza verzadigd hebben met honderden gewapende drones die elk moment een raket omlaag schieten wanneer er een target (Hamas raket lancering) is gevonden.
pi_199380631
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:55 schreef Hathor het volgende:
Wie zou Israel nu iets kwalijk nemen als ze een tapijt van bommen op Gaza neergooien?
De halve wereld?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:56:48 #264
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380632
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Stuurt de IDF weleens Tikkies voor raketten? Ik wil de Israëliërs best steunen :P
Straks krijg je de AIVD op je dak ivm het financieel steunen van geweld ofzo :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:57:21 #265
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380641
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Heel Gaza plat graag
Met welk doel? Wat voor belang zou dat dienen? Niks wijst daar ook op gezien de gecontroleerde respons van Israël tot nu toe. Tevens heb je het over mensen, 2 miljoen.
pi_199380643
Ahum operation: Lebensraum

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199380651
twitter


Zakt wel netjes naar onderen.

OP NAAR HET 9/11 TOPIC. @fetX
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:58:15 #268
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380668
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Israel is fabrikant en marktleider in gewapende drones, ik ben serieus verbaasd dat ze niet gewoon het luchtruim van Gaza verzadigd hebben met honderden gewapende drones die elk moment een raket omlaag schieten wanneer er een target (Hamas raket lancering) is gevonden.
Bij Al Jazeera zagen we live een drone aanval op een flatgebouw. Al was dat een rotje ter waarschuwing
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:58:56 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380685
Die is uitgelult. Eindelijk. Nu weer naar het gebouw aub
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:00:37 #270
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199380724
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:58 schreef Starhopper het volgende:
Die is uitgelult. Eindelijk. Nu weer naar het gebouw aub
Nope, eerst naar die andere bullebak luisteren _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 22:00:55 #271
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380734
Dat gebouw is 20 minuten geleden plat gegooid begrijp ik?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 22:01:46 #272
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Nope, eerst naar die andere bullebak luisteren _O-
Ik ga wat anders zoeken. Manmanman -O- Ze had het over een aanval op een gebouw 20min geleden. Dat is waar we de hele tijd naar keken volgens mij?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 22:02:03 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199380753
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Israël is enorm divers. Er is net een enorme niet aflatende rel aan de gang om een nieuwe regering te vormen waarbij een rechts blok niet haalbaar bleek en Netanyahu even buitenspel gezet lijkt. Het is niet zo dat elke Israëli likkebaardend klaar staat om een nieuwe kibboets te stichten op kinderlijkjes in bezet gebied of zo. De seculieren kunnen de orthodoxen wel schieten, de ultranationalisten pissen op de linkse groepen die zich sterk proberen te maken voor de situatie van de Palestijnen, de zionisten winden zich op over dienstweigerende religieuze groepen die kotsen op hipsters met hun vrouwenrechten enzovoort enzovoort.
Ik heb er ter weinig verstand van ouwe reus. Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Alleen de verhoudingen zijn volledig verstoord. De gewone Palestijn kan geen kant op. Daarom neig ik wat meer naar de Palestijnen ondanks dat er daar gewoon tuig (lees ; Hamas) tussen zit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 22:03:04 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380778
Minister van defensie in een polo _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:03:54 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199380792
Wat zou Kaag hiervan vinden trouwens?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199380822
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou Kaag hiervan vinden trouwens?
Die zal eisen dat we meer raketten beschikbaar stellen voor Hamas O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199380840
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb er ter weinig verstand van ouwe reus. Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Alleen de verhoudingen zijn volledig verstoord. De gewone Palestijn kan geen kant op. Daarom neig ik wat meer naar de Palestijnen ondanks dat er daar gewoon tuig (lees ; Hamas) tussen zit.
De gemiddelde Israëliër heeft hier ook helemaal geen zin in of invloed op.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:05:34 #278
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380845
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb er ter weinig verstand van ouwe reus. Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Alleen de verhoudingen zijn volledig verstoord. De gewone Palestijn kan geen kant op. Daarom neig ik wat meer naar de Palestijnen ondanks dat er daar gewoon tuig (lees ; Hamas) tussen zit.
Nee dat is wel een aardige analyse ook zonder al die achtergrond :P
Ik neig naar geen van beide zijden wat betreft wie het meest gelijk heeft, maar ik denk inderdaad dat de Palestijnse burger het meeste in de shit zit. De eigen regering is kut en je hebt wat betreft de Israëlische ook minder rechten dan je joodse buurman.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 22:06:35 #279
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380867
Tanks :D :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:06:53 #280
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199380872
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Die zal eisen dat we meer raketten beschikbaar stellen voor Hamas O+
Zal wel weer 10 miljoen "zoek raken".
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:07:09 #281
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380881
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik ga wat anders zoeken. Manmanman -O- Ze had het over een aanval op een gebouw 20min geleden. Dat is waar we de hele tijd naar keken volgens mij?
Kunnen ze potverdorie niet volgens de programmering oorlog voeren daar?! :(
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:07:47 #282
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199380895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:18 schreef Qarrad het volgende:

woede over het uitblijven van vaccinaties want dan ineens willen ze geen zelfbestuur en Hamas wijst maar al te graag naar de grote boze zionisten.
Ze zouden toch Russische vaccins krijgen? Wat heeft het met Israel te maken?
pi_199380901
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou Kaag hiervan vinden trouwens?
Israël schiet

Ingooi.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:08:07 #284
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380909
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zal wel weer 10 miljoen "zoek raken".
Of er duiken ineens Toyota's op, volgeladen met mobiele bakovens. Die raken wel vaker verdwaald blijkbaar.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 22:08:59 #285
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199380924
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Of er duiken ineens Toyota's op, volgeladen met mobiele bakovens. Die raken wel vaker verdwaald blijkbaar.
Ja daar is wel eens een onderzoek naar gedaan hé. Bij ISIS reden ze ook allemaal in Toyota's.

Gewoon omdat ze oerdegelijk zijn _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199380929
En de Turken zijn weer woest :(

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199380949
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou Kaag hiervan vinden trouwens?
Ik denk dat er weer een paar wegen scheiden. Althans toch voor een avond en het is voor interpretatie vatbaar.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:10:24 #288
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199380952
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:07 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ze zouden toch Russische vaccins krijgen? Wat heeft het met Israel te maken?
Er wordt vrij terecht gezegd vanuit de Palestijnse gebieden van "hallo, jullie bezetten ons, dan zijn jullie ook verantwoordelijk voor ons". Maar goed, Fatah en Hamas wilden het bestuur op zich nemen dus Israël zegt "zoek het hiermee dan ook zelf maar mee uit". In een notendop.

Overigens zou Hamas meer voor aap staan als de grote boze joodse satan ineens hun onderdanen massaal veilig kwam prikken. Zou een meesterlijke zet geweest zijn, en ook menselijk.
pi_199380956
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zal wel weer 10 miljoen "zoek raken".
Niet als ze het als goed doel in de boeken zet. Hou verder mijn mond , misschien breng ik der op ideeën
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199380961


Turkjes.

@onlogisch vindt dit leuk. :)
pi_199380983
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Turkjes.

@:Onlogisch vindt dit leuk. :)
Waar is dit ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 22:12:26 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199380989
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waar is dit ?
Den Haag.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199381016
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:12 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Den Haag.
Rotterdam
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 22:14:00 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199381024
In Londen ook pro-palestijnen op straat. Te zien op RT
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 22:14:21 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199381029
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:13 schreef maan_man het volgende:

[..]

Rotterdam
Ooh. Ik dacht Den Haag. Sorry
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199381037
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:12 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Den Haag.
Ah ok, ze waren vandaag ook al bezig in Rotterdam . Vol schuimbekkend het centrum in
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199381043
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waar is dit ?
Ben je dit zo snel vergeten? Dit is een van de weinige keren dat NL goed voet bij stuk hield.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 22:15:00 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199381047
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ah ok, ze waren vandaag ook al bezig in Rotterdam . Vol schuimbekkend het centrum in
Die foto is al een paar jaar oud :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 22:16:23 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199381068
Lijkt nu wel rustig qua raketten?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 22:16:46 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199381073
Gebouw staat nog :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199381074
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Israel is fabrikant en marktleider in gewapende drones, ik ben serieus verbaasd dat ze niet gewoon het luchtruim van Gaza verzadigd hebben met honderden gewapende drones die elk moment een raket omlaag schieten wanneer er een target (Hamas raket lancering) is gevonden.
Niet elke drone kan alles dragen, daarom worden er ook acties uitgevoerd met fighters en bombers.
Maar dit alles is zinloos, onschuldige mensen zullen het slachtoffer zijn in beide landen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')