quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Waarom zou je die ontkenning blind geloven? Iedereen gaat dat toch ontkennen tot ie gestraft wordt?quote:Op maandag 10 mei 2021 17:38 schreef Elan het volgende:
Beugelsdijk ontkent alles. Ik geloof echt dat het Fer is. Die heeft al zoveel controverse op zijn naam staan.
Zou hem voor de zekerheid nooit meer opstellenquote:Op maandag 10 mei 2021 17:38 schreef Elan het volgende:
Beugelsdijk ontkent alles. Ik geloof echt dat het Fer is. Die heeft al zoveel controverse op zijn naam staan.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Zie artikel "De Feyenoord-spelers die zo graag druk willen zetten, kunnen hun borst natmaken " op VI - https://www.vi.nl/pro/de-(...)l&utm_campaign=share
Ehhhquote:De oud-bondscoach gaf na zijn entree Rick Karsdorp en Tyrell Malacia een simpele opdracht
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Zie artikel "De Feyenoord-spelers die zo graag druk willen zetten, kunnen hun borst natmaken " op VI - https://www.vi.nl/pro/de-(...)l&utm_campaign=share
Feyenoord dat nog een topclub genoemd wordt.quote:Feyenoord staat op een tactische tweesprong. Het is evident dat Advocaat in zijn speelwijze andere keuzes maakt dan de andere topclubs in de Eredivisie.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord dat nog een topclub genoemd wordt.
(lol)
Verder wel een prima stuk. Eén ding mag duidelijk zijn ; Arne staat voor een hels karwei. Geld is er niet (goh) dus ik ben benieuwd welke namen er als versterkingen uit de hoge hoed gaan komen. Yellow is er niet meer dus de BMI's van deze wereld hoeven we ons gelukkig geen zorgen te maken
Dat is inderdaad het vermoeiende van Pieter, dat Feyenoord moeite heeft het spel te maken is toch ook niet nieuw?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
Wel veel tekst om aan te geven dat Dick een fossiel is die vaak maar enkele maanden een leuk schokeffect teweeg kan brengen
Pieter Blacked
Die play-offs gaan nog genot worden op deze manier.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
Wel veel tekst om aan te geven dat Dick een fossiel is die vaak maar enkele maanden een leuk schokeffect teweeg kan brengen
Pieter Blacked
Kortom, Slot gaat met een modernere spelopvatting spelen. De vraag is hoe lang het gaat duren voordat dit effect gaat hebben. En gaat Slot die tijd krijgen?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
wat dat betreft wel jammer dat hij niet aan het begin van dit seizoen is gekomen, zonder publiek lijkt me dat inslijpen toch prettigerquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kortom, Slot gaat met een modernere spelopvatting spelen. De vraag is hoe lang het gaat duren voordat dit effect gaat hebben. En gaat Slot die tijd krijgen?
Dick mag altijd mijn huis opruimen maar nooit de inrichting doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
Pieter Blacked
Juist wel een perfect instapmoment, er hangt een beetje dezelfde vibe rond Feyenoord als met Koeman toentertijd. Niemand verwacht iets en om me heen in ieder geval zou ook niemand het erg vinden als er weer rond plek 3-5 gevoetbald wordt. Zolang er dit keer maar wel enige progressie in zit.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat dat betreft wel jammer dat hij niet aan het begin van dit seizoen is gekomen, zonder publiek lijkt me dat inslijpen toch prettiger
Goed stuk, maar het mag geen verrassing zijn dat ik dat vindquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Eens, maar mijn vrienden zeggen alweer dat Feyenoord altijd top 3 zou moeten eindigen. Ik verwacht dat een hoop media ook van een crisis gaan spreken als we na 10 wedstrijden 7e staan. Krabby nog even erbij als onruststoker en de clubleiding staat onder drukquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel een perfect instapmoment, er hangt een beetje dezelfde vibe rond Feyenoord als met Koeman toentertijd. Niemand verwacht iets en om me heen in ieder geval zou ook niemand het erg vinden als er weer rond plek 3-5 gevoetbald wordt. Zolang er dit keer maar wel enige progressie in zit.
Tuurlijk moet je altijd voor minimaal die derde plek gaan. In de eredivisie hoef je ook echt geen jarenlang topbeleid te voeren om daar weer aan te halen gelukkig, dat heeft het verleden wel bewezen. Maar denk wel dat Slot de tijd krijgt van zowel Arnesen als het legioen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar mijn vrienden zeggen alweer dat Feyenoord altijd top 3 zou moeten eindigen. Ik verwacht dat een hoop media ook van een crisis gaan spreken als we na 10 wedstrijden 7e staan. Krabby nog even erbij als onruststoker en de clubleiding staat onder druk
Precies. Helpt op zich ook wel dat het moeilijk slechter kan dan dit seizoen. Daar is ook wel de rest van de competitie te slecht voor.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel een perfect instapmoment, er hangt een beetje dezelfde vibe rond Feyenoord als met Koeman toentertijd. Niemand verwacht iets en om me heen in ieder geval zou ook niemand het erg vinden als er weer rond plek 3-5 gevoetbald wordt. Zolang er dit keer maar wel enige progressie in zit.
Legioen is met pensioenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je altijd voor minimaal die derde plek gaan. In de eredivisie hoef je ook echt geen jarenlang topbeleid te voeren om daar weer aan te halen gelukkig, dat heeft het verleden wel bewezen. Maar denk wel dat Slot de tijd krijgt van zowel Arnesen als het legioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |