Ik had deze coins (WEX en WAULT) gekocht, maar WAULT wordt weergegeven als 'non-listed' in mijn 1inch-wallet en ik kan ook niet inloggen op het stakegedeelte van de website. De inlog is daar iets anders dan bij de swap en in mijn wallet zegt hij vervolgens dat ik op het verkeerde netwerk zit, wat niet zo is. Misschien een bug van mijn wallet, maar heb jij hier ook last van?quote:
Zo veel is die toch niet gestegen? Stond vanmiddag op zelfde niveau als toen ik wat shitcoins naar Truebit omzette vorige week.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand de Nattekat van een week geleden die een herseninzinking kreeg van iets wat heel erg op een rugpull leek van Truebit even zeggen dat ie binnen een week alweer in het groen staat?
Ik heb op 0,60 nog meer gekocht. Nu staat ie boven het gemiddelde van alle buys.quote:Op maandag 10 mei 2021 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo veel is die toch niet gestegen? Stond vanmiddag op zelfde niveau als toen ik wat shitcoins naar Truebit omzette vorige week.
Ah dat is wel netjes, alleen is de exchange rate een stuk minder aantrekkelijk. Toch weer zo'n 8k per 10 BTC.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of Bitonic, momenteel 10 BTC per order. Dus niet per dag maar per verkooporder.
quote:Op maandag 10 mei 2021 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben ook all-in hoor. Ik ben 31 en ik woon nog thuis.
En dan all in in VET gaanquote:Op maandag 10 mei 2021 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben ook all-in hoor. Ik ben 31 en ik woon nog thuis. Het is of all-in of rest van mijn leven in mijn kontje geneukt worden door Mark wingewest Rutte Nederland B.V.
De prijsfluctuatie in enkele dagen / weken is wss een stuk groter dan die 8kquote:Op maandag 10 mei 2021 16:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah dat is wel netjes, alleen is de exchange rate een stuk minder aantrekkelijk. Toch weer zo'n 8k per 10 BTC.
Al maakt dat op zo'n bedrag ook niet veel meer uit maar daar kun je toch een hoop leuke dingen van doen
Lol ik heb 0 VET en ik ben inmiddels cryptomiljonair.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:08 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En dan all in in VET gaan!!!!11111
Succes bij de McDonalds.
Gebruik je metamask of trust wallet?quote:Op maandag 10 mei 2021 15:59 schreef n__n het volgende:
[..]
Ik had deze coins (WEX en WAULT) gekocht, maar WAULT wordt weergegeven als 'non-listed' in mijn 1inch-wallet en ik kan ook niet inloggen op het stakegedeelte van de website. De inlog is daar iets anders dan bij de swap en in mijn wallet zegt hij vervolgens dat ik op het verkeerde netwerk zit, wat niet zo is. Misschien een bug van mijn wallet, maar heb jij hier ook last van?
Heb je het al gecasht dan?quote:Op maandag 10 mei 2021 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lol ik heb 0 VET en ik ben inmiddels cryptomiljonair.
Dan zou ik het eerder op een Binance laten staan in USDT en dat dan iedere keer omzetten in EUR.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De prijsfluctuatie in enkele dagen / weken is wss een stuk groter dan die 8k
Als je zekerheid wil dat je dezelfde dag nog 10 BTC kan cashen voor ¤ xxx.xxx dan kan dat best aantrekkelijk zijn.
Je bent wel iets te emotionally invested denk ik. Ik ook hoor, maar is over het algemeen een teken dat je er misschien te veel geld in hebtquote:Op maandag 10 mei 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand de Nattekat van een week geleden die een herseninzinking kreeg van iets wat heel erg op een rugpull leek van Truebit even zeggen dat ie binnen een week alweer in het groen staat?
Oh, dan misschien gewoon wat winst pakken.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn inleg is nog steeds relatief weinig
Het is gewoon heel veel waard geworden.
Totaal ongeloofwaardig maar wel creatief verhaal. Would read again.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik dat gekanker van deze wavesmaxi op Vechain niet zo.
Ik weet nog dat er gejuicht werd dat waves eindelijk boven vechain qua marketcap stond.
Vechain is inmiddels top 14 en waves top 49...wAvEsMaAnD!!11!1einzeinz!!1
Je bent cryptomiljonair maar woont nog thuis. Waarom?! 😭quote:Op maandag 10 mei 2021 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik dat gekanker van deze wavesmaxi op Vechain niet zo.
Ik weet nog dat er gejuicht werd dat waves eindelijk boven vechain qua marketcap stond.
Vechain is inmiddels top 14 en waves top 49...wAvEsMaAnD!!11!1einzeinz!!1
Alsof je met 1 miljoen een fatsoenlijk huis kan kopen en niet met hoeft te werken. In Nederland dan.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:25 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Je bent cryptomiljonair maar woont nog thuis. Waarom?! 😭
Voor 1 miljoen of 21 BTC koop je anders wel een luxe penthouse in Veghel.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je met 1 miljoen een fatsoenlijk huis kan kopen en niet met hoeft te werken. In Nederland dan.
Je zou ook op permanente visvakantie naar Zuid-Oost Azië kunnen
Ben het pas sinds een aantal weken en er is nog te weinig liquiditeit om het volledig uit te cashen. Daarnaast is er nog genoeg ruimte om meerdere over de kop te gaan mits de gehele markt niet crasht. De komende maandjes nog even aankijken.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:25 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Je bent cryptomiljonair maar woont nog thuis. Waarom?! 😭
Je hoeft hem toch niet direct af te betalen. Rente staat laag.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je met 1 miljoen een fatsoenlijk huis kan kopen en niet met hoeft te werken. In Nederland dan.
Je zou ook op permanente visvakantie naar Zuid-Oost Azië kunnen
quote:Op maandag 10 mei 2021 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben het pas sinds een aantal weken en er is nog te weinig liquiditeit om het volledig uit te cashen. Daarnaast is er nog genoeg ruimte om meerdere over de kop te gaan mits de gehele markt niet crasht. De komende maandjes nog even aankijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |