Nicequote:Op maandag 10 mei 2021 13:40 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb zowaar wat schoolwerk kunnen doen vanochtend
Nu even alle rehearsal filmpjes kijken tijdens de lunch

Tot straks!quote:Op maandag 10 mei 2021 13:42 schreef Meridiaan het volgende:
Ik schakel weer even af, ga om 1600 uur proberen mee te kijken en luisteren bij d'n Dadi.

Heb het gevoel dat ze wel eens zou kunnen verrassenquote:

Ik weet niet hoe het kan, maar ik begin er telkens nog meer zin in te krijgenquote:Op maandag 10 mei 2021 13:45 schreef Em31 het volgende:
Heb ook zo’n zin in de complete repetities, inclusief postcards, presentatoren, etc. Dat die stream lekker snel gaat en we ook steeds meer te weten krijgen over de hele show.

Ja dit jaar meer dan andere jaren echt ook zooooo benieuwd naar de opening- en intervalacts en hoe de presentatoren het doen, dat gaan we bij de rehearsals natuurlijk ook al meekrijgenquote:Op maandag 10 mei 2021 13:45 schreef Em31 het volgende:
Heb ook zo’n zin in de complete repetities, inclusief postcards, presentatoren, etc. Dat die stream lekker snel gaat en we ook steeds meer te weten krijgen over de hele show.

Genoeg tijd om dat op de rails te krijgen voor de tweede repetitie volgens mijquote:Op maandag 10 mei 2021 13:47 schreef Nashipeer het volgende:
Op Matt's stream werd gezegd dat Ben een deel van de choreografie was vergeten waardoor het niet helemaal goed ging. Maar dat komt vast wel goed bij de tweede rehearsal

quote:Op maandag 10 mei 2021 13:47 schreef Nashipeer het volgende:
Op Matt's stream werd gezegd dat Ben een deel van de choreografie was vergeten waardoor het niet helemaal goed ging. Maar dat komt vast wel goed bij de tweede rehearsal

quote:This performance features Vincent on a raised plinth on the stage, with a little smoke and beautiful lighting. There are no backing dancers and very minimal use of the graphics screen - it’s some of the simplest staging we’ve seen so far in the competition, but Vincent’s voice needs very little accompaniment and it’s hugely effective.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |