Lekker de speculatie erin houden voor de aandacht idd, terwijl je misschien stiekem al weet dat hij niet komt. Maar ja, als je dat zegt is gelijk de speculatie en aandacht weg. Dus dan het maar in het midden houden.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, maar op deze manier heeft men het wel over San Marino, dus buzz en aandacht
Nou ja dat zou wel echt een letdown zijn voor een deel van de mensen en misschien ook een reden voor sommigen (zeker voor degenen die dit van buitenaf volgen) om niet (meer) erop te stemmen denk ik. Zeker voor mensen van mijn leeftijd, ik heb van niet die-hard ESF fans al wel gehoord dat ze wisten dat Flo Rida "deel zou nemen".quote:Op maandag 10 mei 2021 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, maar op deze manier heeft men het wel over San Marino, dus buzz en aandacht
Wel sneu voor de dummy Flo Ridaquote:Op maandag 10 mei 2021 13:27 schreef libranl het volgende:
[..]
Lekker de speculatie erin houden voor de aandacht idd, terwijl je misschien stiekem al weet dat hij niet komt. Maar ja, als je dat zegt is gelijk de speculatie en aandacht weg. Dus dan het maar in het midden houden.
Kan beide kanten op.
Maar op een gegeven moment is het wel genoeg geweestquote:Op maandag 10 mei 2021 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah thanks! Aankomende donderdag dus. Gaat dan daarna lukken qua quarantaine?quote:Op maandag 10 mei 2021 13:29 schreef molloot200 het volgende:
https://www.instagram.com/p/COiPMskpXoA/
@:Meridiaan
Anderen hoeven ook niet verplicht in quarantaine. Portugal gaf eergisteren nog een concert en vliegt vandaag inquote:Op maandag 10 mei 2021 13:30 schreef Amarinthe het volgende:
Ik zou het oprecht heel stom vinden als Flo Rida ineens wel komt. Hij zit t/m 16 mei echt niet in quarantaine en dan mag ie de 20e ineens het podium op?
Eerst lekker met de bikini-babes aan de rol en daarna in Rotterdam Corona spreadenquote:Op maandag 10 mei 2021 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Anderen hoeven ook niet verplicht in quarantaine. Portugal gaf eergisteren nog een concert en vliegt vandaag in
HUUUUUUUquote:
Voor het eerst in een bus wat gesnuifdquote:Op maandag 10 mei 2021 13:33 schreef Momo het volgende:
Zou die man voor eerst in een bus als dat zijn geweest?
Misschien hangt het er ook nog wel vanaf dat hij nog van buitenaf moet komen en de andere artiesten al in een bubbel zitten.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment is het wel genoeg geweestMaar het kan alleen maar tegen vallen als hij niet komt, dus ik kan het mij haast niet voorstellen dat hij niet komt. Anders zou ze nooit zo'n samenwerking zijn aangegaan voor het ESF.
Al las ik dat die man een bikiniwedstrijd had volgende week? Even die poster opzoeken.
Lover of the Russian queenquote:
Net nu ik een hap noedels neemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |