abonnement Unibet Coolblue
pi_199536182
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:01 schreef Plompzakker het volgende:
Heb het gebagger maar weer geveegd.
Hou dit eens buiten de fb
loop naar de maan habib is geen gebagger is gewoon de ergernis die een user bij iedereen veroorzaakt. hij zit gewoon constant te zuigen constant te zeggen dat hij tr's gaat zetten en de pseudomod spelen.

maar ik zie het al weer daar wordt niks aan gedaan. maar ja zie het vooral als gebagger spreek hem vooral eens niet erop aan dat pseudomodden irritant is.

goed gedaan plompzakker je houdt het echt leuk op klb!! 450 KEER PHOENYX LATEN ZUIGEN SUPER FANTASTISCH!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2021 09:41:01 ]
pi_199536264
quote:
87s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

loop naar de maan habib is geen gebagger is gewoon de ergernis die een user bij iedereen veroorzaakt. hij zit gewoon constant te zuigen constant te zeggen dat hij tr's gaat zetten en de pseudomod spelen.

maar ik zie het al weer daar wordt niks aan gedaan. maar ja zie het vooral als gebagger spreek hem vooral eens niet erop aan dat pseudomodden irritant is.

goed gedaan plompzakker je houdt het echt leuk op klb!! SUPER FANTASTISCH!
Habibi laat het los. Ze vinden dit alleen maar prachtig om te zien hoe ziedend mensen worden, en daar doen ze het voor. Negeer ze (ook al kun je mods niet negeren :') )

Inb4 aanpassing van mijn post

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2021 09:38:07 ]
  vrijdag 21 mei 2021 @ 09:37:34 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199536287
quote:
87s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

loop naar de maan habib is geen gebagger is gewoon de ergernis die een user bij iedereen veroorzaakt. hij zit gewoon constant te zuigen constant te zeggen dat hij tr's gaat zetten en de pseudomod spelen.

maar ik zie het al weer daar wordt niks aan gedaan. maar ja zie het vooral als gebagger spreek hem vooral eens niet erop aan dat pseudomodden irritant is.

goed gedaan plompzakker je houdt het echt leuk op klb!! SUPER FANTASTISCH!
Eens vriend. Mods hebben oogkleppen op als het om sneue phoenyx gaat
pi_199536469
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 20:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
'sterf' @Boze_Eend is gewoon iets van het studentenleven wat niks ergs betekent. Alleen van 'hou toch eens op'. Je doet echt net alsof het een doodsverwensing is (het woordje an sich is dat inderdaad als je het zo letterlijk neemt) maar kom op zeg iedereen begrijpt wel dat als iemand echt je dood wil hebben die wel wat meer zegt dan dat
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 21:31 schreef Phoenyx-God het volgende:
Jullie zitten nu te lezen en te denken van 'kutgast sterf' maar mogen het niet typen omdat je dan een doodsverwensing doet en dat is banbaar.
er is best veel veranderd in 2 jaar tijd zie ik
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
pi_199536478
Zoals al gezegd kunnen jullie gewoon TR's zetten als jullie denken dat iemand over de scheef gaat. De hele tijd alleen maar klagen over dat iemand sneu is en een idioot en een debiel helpt niet en is ook niet gepast als iemand gewoon niks verkeerd doet

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2021 09:56:49 ]
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 10:02:41 #81
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_199536530
quote:
87s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:26 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

loop naar de maan habib is geen gebagger is gewoon de ergernis die een user bij iedereen veroorzaakt. hij zit gewoon constant te zuigen constant te zeggen dat hij tr's gaat zetten en de pseudomod spelen.

maar ik zie het al weer daar wordt niks aan gedaan. maar ja zie het vooral als gebagger spreek hem vooral eens niet erop aan dat pseudomodden irritant is.

goed gedaan plompzakker je houdt het echt leuk op klb!! 450 KEER PHOENYX LATEN ZUIGEN SUPER FANTASTISCH!
Geloof mij dat dat gepseudomod en gedoe ook opvalt. Alleen als je dan in fb dat gaat afreageren dan wordt dat verwijderd want dit is niet de plek om onderling ruzie te gaan maken
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 10:03:50 #82
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_199536543
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
Zoals al gezegd kunnen jullie gewoon TR's zetten als jullie denken dat iemand over de scheef gaat. De hele tijd alleen maar klagen over dat iemand sneu is en een idioot en een debiel helpt niet en is ook niet gepast als iemand gewoon niks verkeerd doet
Zoals je ziet zijn er veel users die je op een bepaalde manier vervelend vinden. Probeer eens te bedenken waarom dat zo zou kunnen zijn
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_199536556
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:03 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Zoals je ziet zijn er veel users die je op een bepaalde manier vervelend vinden. Probeer eens te bedenken waarom dat zo zou kunnen zijn
Omdat het mensen van KLB zijn en ze het niet leuk vinden als iemand zichzelf God noemt
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 21 mei 2021 @ 10:05:55 #84
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199536565
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:04 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Omdat het mensen van KLB zijn en ze het niet leuk vinden als iemand zichzelf God noemt
Dat zal het zijn. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199536728
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:02 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Geloof mij dat dat gepseudomod en gedoe ook opvalt. Alleen als je dan in fb dat gaat afreageren dan wordt dat verwijderd want dit is niet de plek om onderling ruzie te gaan maken
Nou dit is buiten KLB maar wel binnen iets wat jij mod
JUI / Moderators helpen

Ja sorry habib dat ik je dan niet geloof. Maar dat is een pseudomod topic kijk tr plaatsen doe ik ook soms. en soms zeggen mensen voor de grap 'tr gezet' maar vaker is dat grap of het topic is echt heel erg...

Maar kijk ik geloof niet dat het opvalt. Ook bij het vegen van de 'bagger' liet je toch die pseduomod post van phoenyx staan. KLB / [KLB FB]

Terwijl de TR genoeg was en die post er dan ook niet veel had te zoeken. Je had dat kunnen vegen. ik zou je graag willen geloven maar voor nu voelt het voor mij en ik denk ook voor veel andere als

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Eens vriend. Mods hebben oogkleppen op als het om sneue phoenyx gaat
pi_199536854
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:55 schreef HermieHermann het volgende:

[..]


[..]

er is best veel veranderd in 2 jaar tijd zie ik
Wat is jouw zienswijze hierop, @Pfoeniks ?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2021 10:35:21 ]
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 10:38:55 #87
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_199536893
quote:
87s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:22 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Nou dit is buiten KLB maar wel binnen iets wat jij mod
JUI / Moderators helpen

Ja sorry habib dat ik je dan niet geloof. Maar dat is een pseudomod topic kijk tr plaatsen doe ik ook soms. en soms zeggen mensen voor de grap 'tr gezet' maar vaker is dat grap of het topic is echt heel erg...

Maar kijk ik geloof niet dat het opvalt. Ook bij het vegen van de 'bagger' liet je toch die pseduomod post van phoenyx staan. KLB / [KLB FB]

Terwijl de TR genoeg was en die post er dan ook niet veel had te zoeken. Je had dat kunnen vegen. ik zou je graag willen geloven maar voor nu voelt het voor mij en ik denk ook voor veel andere als
[..]

Ik ga niet vegen op verzoek, alleen maar omdat een bepaalde post door een merendeel als irritant wordt beschouwd. Aan dat soort postgedragmarxisme wil ik niet gaan doen.
Ik kan ook niet zomaar een post wissen vanwege de reden "irritant", want dat is ergens ook wel subjectief en de policy verbiedt het niet expliciet naar mijn weten.
Ik probeer altijd een beetje een beeld te krijgen van wat er speelt en als het herhaaldelijk hetzelfde irritante gedrag is en steeds hetzelfde gezeik dan doe ik daar weldegelijk iets mee. Wat niet betekent dat ik elke post meteen ga verwijderen maar een beetje probeer te reguleren zodat het voor iedereen en beetje leuk blijft.
En als laatste, ik ben er ook niet altijd dus ik mis ook wel eens wat
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_199536895
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:35 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Wat is jouw zienswijze hierop, @:Pfoeniks ?
Al sinds 2000 zijn er gewoon meer rellen in KLB etc. dan in de andere subforums. Is gewoon het soort mensen dat het aantrekt. Nu is het wel een beetje extreem maar ja waait ook wel weer over. Net als gister toen DTS even stopte en mensen werden ontzettend boos. Mensen buiten FOK! zouden erom lachen en denken van 'wat is dat voor prutsspel'. Is gewoon altijd al zo geweest dat mensen vooral in deze subforums wat anders zijn dan anderen om het zo maar te zeggen
pi_199536969
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:38 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ik ga niet vegen op verzoek, alleen maar omdat een bepaalde post door een merendeel als irritant wordt beschouwd. Aan dat soort postgedragmarxisme wil ik niet gaan doen.
Ik kan ook niet zomaar een post wissen vanwege de reden "irritant", want dat is ergens ook wel subjectief en de policy verbiedt het niet expliciet naar mijn weten.
Ik probeer altijd een beetje een beeld te krijgen van wat er speelt en als het herhaaldelijk hetzelfde irritante gedrag is en steeds hetzelfde gezeik dan doe ik daar weldegelijk iets mee. Wat niet betekent dat ik elke post meteen ga verwijderen maar een beetje probeer te reguleren zodat het voor iedereen en beetje leuk blijft.
En als laatste, ik ben er ook niet altijd dus ik mis ook wel eens wat
Dus pseudomodden mag gewoon en valt niet negatief op? Je spreekt jezelf tegen of het mag of het mag niet. Als het niet mag mag het niet. Als het wel mag mag het wel.

Ik zeg niet het moet op slot. Ik zeg wel je bent niet te geloven als je zegt dat het negatief opvalt. Negatief opvallen en er niks aan of tegen doen is niks waard. Is net als die militair in België die viel negatief op werd niks gedaan en nu loopt hij met een raketwerper rond. Zal hier niet gebeuren maar je snapt wat ik bedoel denk ik.

Is pseudomodden tegen de policy of niet? Zo niet kun je aan je andere Habibos vragen of het dat moet worden maar anders moet ik en alle andere ermee leren leven dat Phoenix dat constant doet.

Maar dan hoef je geen geloof mij praatje te houden wat jouw geloofwaardigheid enkel omlaag haalt.
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 10:45:26 #90
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_199536984
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:44 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Dus pseudomodden mag gewoon en valt niet negatief op? Je spreekt jezelf tegen of het mag of het mag niet. Als het niet mag mag het niet. Als het wel mag mag het wel.

Ik zeg niet het moet op slot. Ik zeg wel je bent niet te geloven als je zegt dat het negatief opvalt. Negatief opvallen en er niks aan of tegen doen is niks waard. Is net als die militair in België die viel negatief op werd niks gedaan en nu loopt hij met een raketwerper rond. Zal hier niet gebeuren maar je snapt wat ik bedoel denk ik.

Is pseudomodden tegen de policy of niet? Zo niet kun je aan je andere Habibos vragen of het dat moet worden maar anders moet ik en alle andere ermee leren leven dat Phoenix dat constant doet.

Maar dan hoef je geen geloof mij praatje te houden wat jouw geloofwaardigheid enkel omlaag haalt.
De grenzen zijn nooit zwart-wit, zeker niet in klb
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_199537001
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:45 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

De grenzen zijn nooit zwart-wit, zeker niet in klb
Dit is weer heel anders dan je. Geloof mij het valt negatief op verhaal.

Wat is de conclusie mogen wij allemaal gaan pseudomodden of mag het niet? Als het niet zwart wit is dan mag je het doen en kom je 5 van de 10 keer ermee weg klopt dat?
pi_199537039
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:39 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Al sinds 2000 zijn er gewoon meer rellen in KLB etc. dan in de andere subforums. Is gewoon het soort mensen dat het aantrekt. Nu is het wel een beetje extreem maar ja waait ook wel weer over. Net als gister toen DTS even stopte en mensen werden ontzettend boos. Mensen buiten FOK! zouden erom lachen en denken van 'wat is dat voor prutsspel'. Is gewoon altijd al zo geweest dat mensen vooral in deze subforums wat anders zijn dan anderen om het zo maar te zeggen
Ik bedoel: wat is jouw zienswijze op jouw tegenstrijdige berichten, zoals te zien is in:


quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 20:44 schreef Phoenyx-God het volgende:
'sterf' @:boze_eend is gewoon iets van het studentenleven wat niks ergs betekent.
Hierin stel je dat 'sterf Boze_Eend' niks ergs betekent.

Terwijl je in dit bericht iets heel anders stelt:

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 21:31 schreef Phoenyx-God het volgende:


Jullie zitten nu te lezen en te denken van 'kutgast sterf' maar mogen het niet typen omdat je dan een doodsverwensing doet en dat is banbaar.


Hierin stel jij dat 'gast sterf' een doodsverwensing, en dus banbaar, is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2021 10:50:28 ]
pi_199537062
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:48 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ik bedoel wat is jouw zienswijze op jouw tegenstrijdige berichten, zoals te zien is in:
[..]

Hierin stel je dat 'sterf Boze_Eend' niks ergs betekent.

Terwijl je in dit bericht iets heel anders stelt:
[..]

Hierin stel jij dat 'gast sterf' een doodsverwensing, en dus banbaar, is.
Daarbij zeg je 'kutgast' erbij, dat geeft het nogal een andere lading imho.

Iedereen mag gewoon TR's zetten maar ik raad je aan het alleen te doen als iemand echt over de schreef gaat. Je mag ook met mate melden als je een TR hebt gezet. Je mag ook iemand op slecht gedrag wijzen in nette taal. Slecht gedrag is niet 'jouw mening staat me niet aan' of 'hij doet iets wat mag maar ik vind het niet leuk'.

Ik ga weer aan het werk, ben er vanavond wel weer, veel plezier
pi_199537087
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:50 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Daarbij zeg je 'kutgast' erbij, dat geeft het nogal een andere lading imho.

Iedereen mag gewoon TR's zetten maar ik raad je aan het alleen te doen als iemand echt over de schreef gaat. Je mag ook met mate melden als je een TR hebt gezet. Je mag ook iemand op slecht gedrag wijzen in nette taal. Slecht gedrag is niet 'jouw mening staat me niet aan' of 'hij doet iets wat mag maar ik vind het niet leuk'.

Ik ga weer aan het werk, ben er vanavond wel weer, veel plezier
Jij geeft zelf aan dat het een doodsverwensing is, en banbaar is.

Ik neem dus aan dat je bij jouw post een TR gaat plaatsen met het verzoek een ban op jouw account te plaatsen. Of ben je hypocriet, en weiger je dat te doen?

'Kutgast sterf' heeft een veel lichtere lading dan tegen iemand met naam en toenaam 'sterf' te zeggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2021 10:53:57 ]
pi_199537092
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:48 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ik bedoel wat is jouw zienswijze op jouw tegenstrijdige berichten, zoals te zien is in:
[..]

Hierin stel je dat 'sterf Boze_Eend' niks ergs betekent.

Terwijl je in dit bericht iets heel anders stelt:
[..]

Hierin stel jij dat 'gast sterf' een doodsverwensing, en dus banbaar, is.
Hij krijgt toch geen ban ik denk dat plompzakker of haags het gewoon toen geveegd hebben zonder er iets mee te doen. Zo gaat dat hier. :')

En als ik het zeg heb ik direct een ban te pakken. Maar we mogen gaan pseudomodden want de grenzen zijn niet zwart wit. Ik denk dat als iedereen gaat pseudomodden zoals phoenyx dat doet klb snel leegloopt. maar dat wil plompzakker niet inzien. dat het nu nog geen probleem is omdat 1 iemand het doet maar dat het al heel gauw irritant en slecht gaat zijn voor het forum als iedereen het gaat doen. Neem nu als we allemaal mikeytt topics gingen maken dan was klb zo dood geweest. want niemand heeft daar zin in.

Maar goed pseudomodden mag en ik ga het vanaf nu ook gewoon doen en ik ga de TR knop dan ook gewoon boycotten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:50 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Daarbij zeg je 'kutgast' erbij, dat geeft het nogal een andere lading imho.

Iedereen mag gewoon TR's zetten maar ik raad je aan het alleen te doen als iemand echt over de schreef gaat. Je mag ook met mate melden als je een TR hebt gezet. Je mag ook iemand op slecht gedrag wijzen in nette taal. Slecht gedrag is niet 'jouw mening staat me niet aan' of 'hij doet iets wat mag maar ik vind het niet leuk'.

Ik ga weer aan het werk, ben er vanavond wel weer, veel plezier
ja sterf zeggen is heel normaal gewoon studenten humor. en hier hang je dus weer de pseudomod uit. Maar h et mag van plompzakker dus plezier ermee
pi_199537105
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:51 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Jij geeft zelf aan dat het een doodsverwensing is, en banbaar is.

Ik neem dus aan dat je bij jouw post een TR gaat plaatsen met het verzoek een ban op jouw account te plaatsen. Of ben je hypocriet, en weiger je dat te doen?
hij verdient wel een ban voor het zeggen van sterf tegen mij, maar hij zal die nooit krijgen. is snel gewist door een mod die er niks mee heeft gedaan verder. misschien een note meer niet.
pi_199537121
Je zou je er maar zo druk om maken zeg
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 10:54:59 #98
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_199537136
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:46 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Dit is weer heel anders dan je. Geloof mij het valt negatief op verhaal.

Wat is de conclusie mogen wij allemaal gaan pseudomodden of mag het niet? Als het niet zwart wit is dan mag je het doen en kom je 5 van de 10 keer ermee weg klopt dat?
Wat wil je nou horen? Pseudomodden is inderdaad iets wat we niet willen zien nee. Maar de definitie van wanneer iets wel pseudomodden is en wanneer niet is subjectief, context afhankelijk en daardoor aan interpretatie van de mods onderhevig.
Vooral in klb, waar ik graag wat losser modereer, omdat het hier ook vooral gaat om de dynamiek tussen de verschillende users. Als ik hier een tweakers policy overheen ga gooien dan ben ik fulltime bezig en kunnen we klb wel sluiten omdat zowat alles gewist gaat worden dan.
In klb proberen veel users op hun manier toch een beetje het randje op te zoeken en dat hoort er ook een beetje bij. Als iets stelselmatig irritant is en het doorslaat dan proberen we daar wat aan te doen. Maar er zit een groot grijs gebied tussen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_199537146
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:53 schreef Phoenyx-God het volgende:
Je zou je er maar zo druk om maken zeg
Jij maakt je er schijnbaar zo druk om dat je constant op de TR-knopt klikt.

Wees aub eens consequent.
pi_199537150
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:53 schreef Phoenyx-God het volgende:
Je zou je er maar zo druk om maken zeg
echt he, wie zou dat nou doen

FB / Jullie zijn best wel ziek
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')