SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Volgens mij doen mensen dat omdat ze snel thuis willen zijn terwijl hun tank leeg is...quote:Op zondag 9 mei 2021 23:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het is gewoon bloedirritant, helemaal met corona nu. Hou gewoon afstand en fiets lekker je eigen tempo. Ik heb los daarvan ook gewoon geen zin in iemand, waarvan ik niet weet hoe hij reageert, in m’n wiel.
Goeie tip. Voortaan dus preventief gelletjes vretenquote:Op maandag 10 mei 2021 00:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij doen mensen dat omdat ze snel thuis willen zijn terwijl hun tank leeg is...
Wel aso ja, als je er echt hinder van hebt, gewoon stiekem een zachte scheet laten... Durf te wedden dat hij niet lang dan in je wiel zal zitten. Vooral van sommige gels worden er dampen in je darmen geproduceerd...
Ja want die 2 klikken op strava, daar moet echt wat achter zittenquote:Op maandag 10 mei 2021 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk dat je het probleem toch eerder bij jezelf moet zoeken als je eerst gaat remmen, daarna gaat versnellen en vervolgens achteraf op Strava gaat opzoeken hoe hoog de ander z'n hartslag was. Vooral dat laatste vind ik echt buitengewoon fascinerend, wat is daar de gedachte achter dan?
Dan heeft de kuttoerder het toch beter voor elkaar, die heeft gewoon lekker gefietst.
Is in principe niet zo ingewikkeld toch? De perfecte motivatie om er even een sprintje uit te persen. Als je in je eentje fietst met niemand voor je is dat een stuk moeilijker dan als er ineens iemand voor je rijdt. Of je vervolgens ook daadwerkelijk in het wiel moet gaan hangen is een ander verhaal, maar ik vind het zelf in ieder geval zo nu en dan wel fijn om te proberen naar iemand toe te rijden. Soms blijk je dan ineens enorm goede benen te hebben, kun je nog harder en vlieg je er voorbij. Of je perst dat sprintje er helemaal uit aan hartslag 193 om vervolgens stil te vallen. Daar zit volgens mij geen diepere gedachte achter dan even jezelf testen.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:09 schreef Tommeke het volgende:
Oh, ik heb ook heerlijk gefietst en op dat versnellinkje na lekker m’n eigen tempo gehouden. Ik snap alleen echt niet waarom je blijkbaar ineens gaat versnellen als iemand je met een paar km/h verschil inhaalt en vervolgens zonder te groeten in diegene z’n wiel gaat hangen.
Overigens ben ik niet gaan remmen hè? Heb alleen m’n benen stilgehouden.
Victim blaming, gaat ie lekker?quote:Op maandag 10 mei 2021 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja want die 2 klikken op strava, daar moet echt wat achter zitten
Victim blaming
Je weet hoe strava werkt?quote:Op maandag 10 mei 2021 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Victim blaming, gaat ie lekker?
En dat opzoeken op Strava is wel bijzonder ja.
Jezus jij rijd zeker ook met een shirt van de Rabo rond?quote:Op maandag 10 mei 2021 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is in principe niet zo ingewikkeld toch? De perfecte motivatie om er even een sprintje uit te persen. Als je in je eentje fietst met niemand voor je is dat een stuk moeilijker dan als er ineens iemand voor je rijdt. Of je vervolgens ook daadwerkelijk in het wiel moet gaan hangen is een ander verhaal, maar ik vind het zelf in ieder geval zo nu en dan wel fijn om te proberen naar iemand toe te rijden. Soms blijk je dan ineens enorm goede benen te hebben, kun je nog harder en vlieg je er voorbij. Of je perst dat sprintje er helemaal uit aan hartslag 193 om vervolgens stil te vallen. Daar zit volgens mij geen diepere gedachte achter dan even jezelf testen.
Wellicht dat het echt irritant is als iemand enorm lang in je wiel hangt, maar verder zie ik het probleem eigenlijk echt niet. Alsof iemand je persoonlijk aanvalt omdat ie achter je zit, of nog erger, je voorbij probeert te gaan? Tja, laat gaan. Zoals jij recht hebt om je eigen ding te doen heeft de ander dat ook.
Ben je dronken?quote:Op maandag 10 mei 2021 00:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jezus jij rijd zeker ook met een shirt van de Rabo rond?
quote:Op maandag 10 mei 2021 00:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had gewoon harder moeten fietsen.quote:Op maandag 10 mei 2021 01:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik rijd gewoon zo hard langs dat ze niet in het wiel kunnen komen. 😁
Naar iemand toe fietsen is toch wat anders dan aanpikken wanneer je ingehaald wordt? Zeker nu met corona moet je dat gewoon niet doen. Uiteindelijk heeft hij behoorlijk lang in m’n wiel gehangen.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is in principe niet zo ingewikkeld toch? De perfecte motivatie om er even een sprintje uit te persen. Als je in je eentje fietst met niemand voor je is dat een stuk moeilijker dan als er ineens iemand voor je rijdt. Of je vervolgens ook daadwerkelijk in het wiel moet gaan hangen is een ander verhaal, maar ik vind het zelf in ieder geval zo nu en dan wel fijn om te proberen naar iemand toe te rijden. Soms blijk je dan ineens enorm goede benen te hebben, kun je nog harder en vlieg je er voorbij. Of je perst dat sprintje er helemaal uit aan hartslag 193 om vervolgens stil te vallen. Daar zit volgens mij geen diepere gedachte achter dan even jezelf testen.
Wellicht dat het echt irritant is als iemand enorm lang in je wiel hangt, maar verder zie ik het probleem eigenlijk echt niet. Alsof iemand je persoonlijk aanvalt omdat ie achter je zit, of nog erger, je voorbij probeert te gaan? Tja, laat gaan. Zoals jij recht hebt om je eigen ding te doen heeft de ander dat ook.
Schijt irritant ja. Ik heb er ook geen behoefte aan en al helemaal niet als ze het zonder wat te zeggen doen, even aangeven is wel zo fijn. Heb het liever ook niet, want straks tikt zo'n pauper weer tegen mijn wiel aan.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:30 schreef Tommeke het volgende:
Ff wat anders hè? Wat is dat met die lui die steeds aanpikken wanneer je ze inhaalt? Ik kan tegenwoordig bijna niemand meer inhalen zonder dat hij in m’n wiel gaat zitten. Nu met corona extra irritant.
Vandaag ook zo’n vent. Op het moment dat hij me inhaalde heb ik m’n benen stilgehouden en ben ik er vervolgens langsgeklapt![]()
Ff later haalt ‘ie me best wel hard in (op Strava zag ik later met een hartslag van 193) en binnen twee kilometer valt ‘ie stil. Dus ik fiets weer langs hem. En ja hoor; hij gaat weer in m’n wiel hangen
quote:
Enige goede excuus is als je zwaar tegenwind hebt. Dan zou ik wat eerder bij iemand in het wiel gaan, zeker als ik al wat vermoeid ben.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Schijt irritant ja. Ik heb er ook geen behoefte aan en al helemaal niet als ze het zonder wat te zeggen doen, even aangeven is wel zo fijn. Heb het liever ook niet, want straks tikt zo'n pauper weer tegen mijn wiel aan.
Laatst in een dorp passeer ik iemand met best wel groot snelheidsverschil. Even later zat hij al in mijn wiel, heeft dus aangezet om mijn wiel te pakken. Begrijp daar niks van, je stapt toch alleen op de fiets? Waarom moet je dan opeens achter iemand gaan fietsen die je niet kent en waar je niets tegen zegt.
Ik snap de situatie niet helemaal, maar het klinkt toch alsof er 2 mensen schuld hebben in deze situatie. Wat hij doet is niet handig, maar oversteken zonder te kijken is nou ook niet echt handig...quote:Op maandag 10 mei 2021 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ging zaterdag op de Utrechtse heuvelrug fietsen, heel mooi rondje! Maar ook wel weer een opvallende belevenis, ik trek het aan of zo. Eerst haalden we een man in die heel erg aan het afremmen was, het leek alsof hij voor het stoplicht ging wachten. Nadat wij hem hadden ingehaald staken wilde ik oversteken en nam ik daarvoor een klein bochtje, kreeg ik ineens een beuk van achter/opzij.. Was diezelfde man die ineens toch weer rechtdoor wilde en blijkbaar heel erg haast had.. Gelukkig kon ik blijven staan maar echt bizar, hij had makkelijk 20cm door de berm gekund als hij er echt zo nodig langs moest.
Ik ging rechtsaf, hij rechtdoor. Het stoplicht was rechts, hij wilde er links langs. Ik kijk niet naar links als ik rechtsaf wil. Er stond een hele groep mensen stil die gingen oversteken bij dat stoplicht, vandaar dat de weg enigszins vol was voor hem die rechtdoor wilde. Misschien had ik dan eerder af moeten stappen ipv rustig doorrijden naar het stoplicht, maar alsnog, als je rechtdoor wilt fietsen en er staat iemand in de weg ga je daar toch niet met een schouderbeuk doorheen fietsen? Nog ter verduidelijking, hij deed het duidelijk expres en niet per ongeluk.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap de situatie niet helemaal, maar het klinkt toch alsof er 2 mensen schuld hebben in deze situatie. Wat hij doet is niet handig, maar oversteken zonder te kijken is nou ook niet echt handig...
Of was het licht groen voor rechtdoor de hele tijd groen? En gingen jullie allebei dezelfde kant op?
Je kan altijd aanvallen in de afdalingquote:Op maandag 10 mei 2021 09:57 schreef TradeMarkie het volgende:
enlijk nooit aan bij iemand die me inhaalt. Laat me maar lekker zelf tegen de wind in trappen, daar word ik hopelijk beter van.
Sowieso heb ik dit jaar al meer gefietst dan de afgelopen paar jaar. Vrijdag met een man of 4 een rondje Utrechtse Heuvelrug doen, eens kijken of ik nog steeds te zwaar ben voor kleine klimmetjes
Ja, dan helpt massa wel weer meequote:Op maandag 10 mei 2021 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan altijd aanvallen in de afdaling
Ah, zo.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ging rechtsaf, hij rechtdoor. Het stoplicht was rechts, hij wilde er links langs. Ik kijk niet naar links als ik rechtsaf wil. Er stond een hele groep mensen stil die gingen oversteken bij dat stoplicht, vandaar dat de weg enigszins vol was voor hem die rechtdoor wilde. Misschien had ik dan eerder af moeten stappen ipv rustig doorrijden naar het stoplicht, maar alsnog, als je rechtdoor wilt fietsen en er staat iemand in de weg ga je daar toch niet met een schouderbeuk doorheen fietsen? Nog ter verduidelijking, hij deed het duidelijk expres en niet per ongeluk.
Hey kalm aan hè, daar heb ik er ook eentje van.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Taco vind zichzelf niet het grootste talent.quote:
Luchtig zegt iequote:Op maandag 10 mei 2021 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap daar geen reet van. Iedereen heeft toch de keuze om een slipstream te pakken? En als je dat niet wilt, dan zeg je dat. Of je sprint m eraf.
Vind wielrennen aardig saai soms en dan is het leuk als er iemand je wiel wil houden, ff wachten op flinke zijwind of een heuvel, en dan sprintje en volhouden!
Of een overname gebaar maken en kop over kop fietsen, vinden er ook veel leuk en zo heb ik wel vaak leuke gesprekken gehad en zelfs enorme klussen op het werk aan overgehouden.
Maar ik sta dan ook nogal luchtig in het leven.
Prima als je mijn slipstream wil pakken, maar je kan dat op zijn minst dan even aangeven. Kan ik er rekening mee houden dat er een slapjanus in mijn wiel zit.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap daar geen reet van. Iedereen heeft toch de keuze om een slipstream te pakken? En als je dat niet wilt, dan zeg je dat. Of je sprint m eraf.
Vind wielrennen aardig saai soms en dan is het leuk als er iemand je wiel wil houden, ff wachten op flinke zijwind of een heuvel, en dan sprintje en volhouden!
Of een overname gebaar maken en kop over kop fietsen, vinden er ook veel leuk en zo heb ik wel vaak leuke gesprekken gehad en zelfs enorme klussen op het werk aan overgehouden.
Maar ik sta dan ook nogal luchtig in het leven.
Ik ben natuurlijk altijd degene die voorop sleurt.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Prima als je mijn slipstream wil pakken, maar je kan dat op zijn minst dan even aangeven. Kan ik er rekening mee houden dat er een slapjanus in mijn wiel zit.
We kunnen niet allemaal zo goed zijn als jij natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk altijd degene die voorop sleurt.
Nee dan moet je nog wel ff.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo goed zijn als jij natuurlijk.
Taco van der Hoorn wint vandaag een Giro-rit. Heuglijke dag voor jouquote:Op maandag 10 mei 2021 20:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat is er aan de hand mien jong?
Wij zijn allemaal heel solidair in het feit dat we geen rare figuren in onze wielen willenquote:Op maandag 10 mei 2021 20:27 schreef Zwansen het volgende:
Jezus, een beetje solidariteit onder de fietsers is ver te zoeken.
Elkaar beetje helpen, niks mis mee.
Zware bergetappe? Zo ja dan ga ik met de billen bloot.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Taco van der Hoorn wint vandaag een Giro-rit. Heuglijke dag voor jou
9 straffe Hendriks en een paar borrels.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geef eens een richtlijn, dan weet ik waar ik naartoe kan werken.
De wereld is groter dan de Sallandse seniorencompetitie hèquote:
Heuvelrit, bleef ‘t hele peloton voor. Echt knap!quote:Op maandag 10 mei 2021 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zware bergetappe? Zo ja dan ga ik met de billen bloot.
Indien niet: laat me met rust wielrenner
Zag de samenvatting gisteravond laat. Knap staaltje van onze Taco.quote:Op maandag 10 mei 2021 23:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heuvelrit, bleef ‘t hele peloton voor. Echt knap!
Ik laat je nu weer met rust
Twente is geen salland! (Neem het niet op voor die schreeuwer.. Maar wel voor Twente!quote:Op maandag 10 mei 2021 23:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De wereld is groter dan de Sallandse seniorencompetitie hè
Ach 1 pot nat. Alles aan de oostkant van het Amsterdam Rijnkanaal is gebied van de barbaren.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:19 schreef the_critic het volgende:
[..]
Twente is geen salland! (Neem het niet op voor die schreeuwer.. Maar wel voor Twente!)
En daar zijn we trots opquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach 1 pot nat. Alles aan de oostkant van het Amsterdam Rijnkanaal is gebied van de barbaren.
Ik ben gewoon een yup in het Oosten, dat is helemaal lekker.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En daar zijn we trots opJe zou maar een yup zijn
https://pin.it/7Cs2VIequote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach 1 pot nat. Alles aan de oostkant van het Amsterdam Rijnkanaal is gebied van de barbaren.
Zelfs fatsoenlijk een plaatje posten lukt ze nietquote:
Da's gewoon mijn digibeet-zijn. Ouderdom enzo hahaquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zelfs fatsoenlijk een plaatje posten lukt ze niet![]()
Hoera jij snapt hetquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:19 schreef the_critic het volgende:
[..]
Twente is geen salland! (Neem het niet op voor die schreeuwer.. Maar wel voor Twente!)
Neequote:Op woensdag 12 mei 2021 16:04 schreef cafca het volgende:
Alles boven de rivieren: links is Randstad en rechts is Friesland, toch?
Alles ten noorden van Zwolle is Friesland, mits het Oostelijk van het IJsselmeer ligt. In Friesland ligt de stad Groningen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:04 schreef cafca het volgende:
Alles boven de rivieren: links is Randstad en rechts is Friesland, toch?
Of tijd voor een onderhoudscursus...quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Net nieuwe binnen en buitenbanden op de fiets gezet, is er nu een paar weken later een spaak afgebroken, zijn de remblokken versleten en doet mijn voorderailleur het niet meer. Zes jaar nergens last van gehad en nu begint het geleuter.
Tijd om een nieuwe te kopen?
Remblokken zou je moeten kunnen, verder klinkt dit als nieuwe spaak, nieuwe kabels. Die zou ik lekker naar de FM brengen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Net nieuwe binnen en buitenbanden op de fiets gezet, is er nu een paar weken later een spaak afgebroken, zijn de remblokken versleten en doet mijn voorderailleur het niet meer. Zes jaar nergens last van gehad en nu begint het geleuter.
Tijd om een nieuwe te kopen?
Ja dat ga ik ook doen van het weekend. Verwacht wel een redelijke kostenpost. Alleen zit ik toevallig de laatste tijd te kijken naar een nieuwe fiets, omdat het kan, niet omdat ik het nou echt nodig heb.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Remblokken zou je moeten kunnen, verder klinkt dit als nieuwe spaak, nieuwe kabels. Die zou ik lekker naar de FM brengen.
Goed ontweken!quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Heerlijke fietsdag was dit! Helaas dacht de rest van Nederland dat ook, maar goed dat weet je op dit soort dagen. Geen klappen of rochels gekregen deze keer
viel bij mij juist mee. Vrijdagochtend moest ik goed op de buienradar letten om de tent niet in de regen in te pakken, gisterochtend was weer prettig droog.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed ontweken!
Wel de laatste helaas. Ik zit nu op de camping en gok zomaar dat ik met een natte tent naar huis ga
Viel bij mij uiteindelijk alles mee! Niet helemaal droog, maar ook niet zo zeiknat als dat ik dacht.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
viel bij mij juist mee. Vrijdagochtend moest ik goed op de buienradar letten om de tent niet in de regen in te pakken, gisterochtend was weer prettig droog.
Ik moet helemaal niks.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Stelling;
Als sportfietser moet je alle onderhoud zelf kunnen doen.
Ik ook. Alleen wielen spaken en richten heb ik geen geduld voor.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:11 schreef Z het volgende:
Ik kan alles zo ongeveer wel maar ik heb er niet altijd zin in. Meeste dingen doe ik zelf.
Nee, de een is nu eenmaal handiger met een pen, de ander met een rekenmachine, en een derde met een schroevendraaier.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Stelling;
Als sportfietser moet je alle onderhoud zelf kunnen doen.
Ja hoor. Maar ze moeten wel los.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:34 schreef user25514 het volgende:
Is het mogelijk om een shifter te wisselen zonder de kabels en het stuurlint te vervangen?
Thanks. Je bedoelt dat de kabels losgemaakt moeten worden van de shifter? Ja dat snap ikquote:
Vaak wel, soms niet.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:34 schreef user25514 het volgende:
Is het mogelijk om een shifter te wisselen zonder de kabels en het stuurlint te vervangen?
Als je een aantal stuurlinten hebt gewikkeld is het niet meer ingewikkeld.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:34 schreef user25514 het volgende:
Ik ben nu ook een tijdje bezig met de Join-app. Ik vind het ook wel aardig, maar naast de trainingen vind ik er verder nog weinig interessants te vinden.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb voor het eerst een training echt op vermogen gedaan, of nouja geprobeerd. Ik heb 2 weken gratis de join app en voor vandaag stond er een sweet spot training op; 5x 5 min op 93% en 5 min op 88%. Nog best lastig om die wattages gemiddeld te halen, zeker als je al 44km/u fietst met wind mee op een pad waar ook nog andere mensen zijn, of als je net een stuk met veel bochten hebt.Maar ja de meeste blokjes lukte het wel, en ik vond het in ieder geval heel leuk om zo te trainen! Je bent veel minder bezig met hoe lang je nog moet, meer 'in het nu'.
Je kan altijd een training van een andere dag, of een zelf bedachte doen toch? Ik dacht dat het slimme was dat hij zichzelf vanzelf aanpast aan je trainingload.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een tijdje bezig met de Join-app. Ik vind het ook wel aardig, maar naast de trainingen vind ik er verder nog weinig interessants te vinden.
Wat ik bijvoorbeeld lastig vind, is dat je niet zomaar even een andere training kunt kiezen. Ik hou niet zo van die lage cadans trainingen (houdt mijn knie niet zo van), maar dan is de enige optie voor een andere training om je beschikbare tijd aan te passen.
Maar goed, het is wel leuk om eens wat andere trainingen te doen.
Precies de reden dat ik graag met velgremmen fiets. Blokjes vervangen kan zelfs een technische noob als ik. Dat geklooi met schrijfremmen heb ik echt een broertje dood aan.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Onderhoud? Als je remblokjes versleten zijn koop je toch een nieuwe fiets?
Ik woon 100 meter ten oosten van het Adam Rijnkanaal. Het klopt, ik ben een barbaar. Ongeschoren benen en de pootjes van mijn bril onder mijn helmriempjes (plus zwarte sokken).quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schijfremblokjes vervangen is makkelijker dan velgremmenblokjes naar mijn mening.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:38 schreef Coppi het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik graag met velgremmen fiets. Blokjes vervangen kan zelfs een technische noob als ik. Dat geklooi met schrijfremmen heb ik echt een broertje dood aan.
Echt? Ik heb schrijfremblokjes nog nooit vervangen, omdat ik er niet aan durfde te beginnen. Wel een keer door de fietsenmaker de blokjes van elkaar moeten laten halen nadat ik het wiel eruit gehaald had. Misschien moet ik mij er toch maar een keer in verdiepen, aangezien ik toch deels het onderhoud van mijn mtb zelf wil doen.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Schijfremblokjes vervangen is makkelijker dan velgremmenblokjes naar mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |