ESPN 1.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:45 schreef fetX het volgende:
Waar is het schakelkanaal vandaag? Op ie es pie en 1?
quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:50 schreef tompsv18 het volgende:
ESPN 1: Schakelkanaal
ESPN 2: Ajax - VVV
ESPN 3: Heracles - Feyenoord
ESPN 4: PSV - PEC Zwolle
ESPN 5: FC Groningen - AZ
ESPN 6: ADO Den Haag - Willem II
#teamschakelkanaalquote:Op donderdag 13 mei 2021 11:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:fetx en ik kiezen voor nummer 1.
quote:
Precies, op zo'n schakelkanaal zie je alleen de hoogtepunten van wedstrijden van Feyenoord langskomenquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi. Dat gaan we opzetten. Die oogaids van Feyenoord zie ik dan vanzelf wel voorbij komen.
Misschien dat Heracles er nog een beetje zin in heeft (lol)quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, op zo'n schakelkanaal zie je alleen de hoogtepunten van wedstrijden van Feyenoord langskomen
Haha hoogtepunten
Die 0-0 in de Kuip was mogelijk de saaiste wedstrijd van ons dit seizoenquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dat Heracles er nog een beetje zin in heeft (lol)
De Mos kan nooit meer iets fout doen bij mij na zijn klimaat filmpje in eigen huis.quote:
Hij doet dat meisje in Geel sowieso.quote:
Mijn account is supspended.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Hightech shit van ESPN deze reclame
Van ESPN of hebben we het weer over WoW?quote:
Lekker NPO Radio 1 luisteren.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
Alle wedstrijden tegelijkertijd heeft altijd wel wat vind ik!
Nee dat lijkt me nietquote:
Ik zat de video ook al goed te bestuderenquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij doet dat meisje in Geel sowieso.
de Mos is wel altijd +1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |