en dat terwijl we op basis van xG de grootste zege op Ajax in jaren hebben geboektquote:
reageer het dan lekker op mij af en niet op @fetXquote:Op zondag 9 mei 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh we gaan persoonlijk worden.
Kanker toch op.
Het is een trainer die prima is voor even (zoals vorig jaar bij ons), maar op de langere termijn niet zo goed is voor een club. Dat heeft hij vaker gehad.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:00 schreef PicoMMP het volgende:
Verbaasd zijn over zijn wisselbeleid is ook een beetje raar na 2004
Is wel vaker gebleken inderdaad, vooral bij Sunderland. Toch jammer dat ik er ben ingetrapt maar @Boussaadia heeft mij terecht met de neus op de feiten gedruktquote:Op zondag 9 mei 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is een trainer die prima is voor even (zoals vorig jaar bij ons), maar op de langere termijn niet zo goed is voor een club. Dat heeft hij vaker gehad.
Het eerste seizoen belachelijk veel geluk.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is wel vaker gebleken inderdaad, vooral bij Sunderland. Toch jammer dat ik er ben ingetrapt maar @:boussaadia heeft mij terecht met de neus op de feiten gedrukt
Eens.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kanker toch op.
Koekoekquote:Op zondag 9 mei 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kanker toch op.
Ja vandaag 0-3 sloeg ook nergens op, had niet het idee dat Ajax er iets aan deed. Maar goed twee eigen goals (waarvan één wel echt pure onkunde was), een penalty missen plus die open kans van Teixeira en rood pakken op een knullige manier en je krijgt dit. Dit was denk ik de slechtste klassieker thuis tegen Ajax in een jaartje of 15.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:13 schreef Cupfighter het volgende:
Het is nu ook zo dat niks lukt, neem dat 1e doelpunt vandaag dat was gewoon pure pech.
Bij Feyenoord is dat geen pech meer.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:13 schreef Cupfighter het volgende:
Het is nu ook zo dat niks lukt, neem dat 1e doelpunt vandaag dat was gewoon pure pech.
Is toch ook wel de slechtste 'aanwinst' sinds Burgerking denk ik.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahaha dit is toch classic. Kijk die pens
Zijn enkels konden het gewicht niet aanquote:Op zondag 9 mei 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahaha dit is toch classic. Kijk die pens
Bewezen is dat iedere club Advocaat heel snel de deur uit schopt de laatste 20 jaar. Een enorm overschatte trainer die wel goed ligt bij journalisten/media.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als mens kan Advocaat niet zoveel fout doen bij mij nee. Als trainer is het precies wat je er van kon verwachten; met matig materiaal matig presteren. Vorig jaar perfect, mede dankzij belachelijk veel geluk. Dit jaar verschrikkelijk, onder andere door blessures begin van het seizoen, daarna een selectie die niet meer wil en ook niet meer kan.
Advocaat had er mee moeten stoppen (of überhaupt niet verlengen), het eerste moment dat hij dat ook wilde dit seizoen. Maar 'we' zijn te lang doorgegaan omdat het het laatste jaar is, dat is zowel Advocaat als Arnesen zijn fout. Dat slechtste trainer ooit of slechter dan Been of slechter dan Verbeek slaat gewoon nergens op, dat heeft Advocaat al vaak zat bewezen in zijn net te lange carrière.
Ook bewezen;quote:Op zondag 9 mei 2021 20:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bewezen is dat iedere club Advocaat heel snel de deur uit schopt de laatste 20 jaar. Een enorm overschatte trainer die wel goed ligt bij journalisten/media.
Alleen met de rijkste club van Rusland wat gewonnen. Verder alleen maar afbraak voetbal en zeuren om dure oude spelers zonder restwaarde . Echt een toptrainer idd.quote:
Ik heb niet zoveel te maken met wat 'men' beweerde.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Men beweerde dat hij er het maximale uit kan halen dan ben je een toptrainer.
Waarom laat je dat lijstje zien dan? Merendeel van de prijzen werd er nog in guldens afgerekend.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te maken met wat 'men' beweerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |