Ja vandaag 0-3 sloeg ook nergens op, had niet het idee dat Ajax er iets aan deed. Maar goed twee eigen goals (waarvan één wel echt pure onkunde was), een penalty missen plus die open kans van Teixeira en rood pakken op een knullige manier en je krijgt dit. Dit was denk ik de slechtste klassieker thuis tegen Ajax in een jaartje of 15.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:13 schreef Cupfighter het volgende:
Het is nu ook zo dat niks lukt, neem dat 1e doelpunt vandaag dat was gewoon pure pech.
Bij Feyenoord is dat geen pech meer.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:13 schreef Cupfighter het volgende:
Het is nu ook zo dat niks lukt, neem dat 1e doelpunt vandaag dat was gewoon pure pech.
Is toch ook wel de slechtste 'aanwinst' sinds Burgerking denk ik.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahaha dit is toch classic. Kijk die pens
Zijn enkels konden het gewicht niet aanquote:Op zondag 9 mei 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahaha dit is toch classic. Kijk die pens
Bewezen is dat iedere club Advocaat heel snel de deur uit schopt de laatste 20 jaar. Een enorm overschatte trainer die wel goed ligt bij journalisten/media.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als mens kan Advocaat niet zoveel fout doen bij mij nee. Als trainer is het precies wat je er van kon verwachten; met matig materiaal matig presteren. Vorig jaar perfect, mede dankzij belachelijk veel geluk. Dit jaar verschrikkelijk, onder andere door blessures begin van het seizoen, daarna een selectie die niet meer wil en ook niet meer kan.
Advocaat had er mee moeten stoppen (of überhaupt niet verlengen), het eerste moment dat hij dat ook wilde dit seizoen. Maar 'we' zijn te lang doorgegaan omdat het het laatste jaar is, dat is zowel Advocaat als Arnesen zijn fout. Dat slechtste trainer ooit of slechter dan Been of slechter dan Verbeek slaat gewoon nergens op, dat heeft Advocaat al vaak zat bewezen in zijn net te lange carrière.
Ook bewezen;quote:Op zondag 9 mei 2021 20:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bewezen is dat iedere club Advocaat heel snel de deur uit schopt de laatste 20 jaar. Een enorm overschatte trainer die wel goed ligt bij journalisten/media.
Alleen met de rijkste club van Rusland wat gewonnen. Verder alleen maar afbraak voetbal en zeuren om dure oude spelers zonder restwaarde . Echt een toptrainer idd.quote:
Ik heb niet zoveel te maken met wat 'men' beweerde.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Men beweerde dat hij er het maximale uit kan halen dan ben je een toptrainer.
Waarom laat je dat lijstje zien dan? Merendeel van de prijzen werd er nog in guldens afgerekend.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te maken met wat 'men' beweerde.
Mist sowieso een knvb beker 2020 in het lijstje.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Waarom laat je dat lijstje zien dan? Merendeel van de prijzen werd er nog in guldens afgerekend.
quote:
Jij begint over 'bewijzen' en vorige clubs. Ik laat ook wat bewezen prestaties zien bij vorige clubs.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Waarom laat je dat lijstje zien dan? Merendeel van de prijzen werd er nog in guldens afgerekend.
Deze totale afgang aan het eind van het jaar komt ook omdat alle geloof en motivatie uit deze ploeg verdwenen is. Los van wie de trainer precies is, is het overduidelijk dat er geen chemie is en dan moet je de trainer ontslaan. Dit team gaat in deze staat de play offs kansloos verliezen.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb vandaag niet zo zin om het op Dick te gooien. Ja dit is een langer proces maar buiten die wissel van Bozenik was het meer onkunde op het veld van onze kant. Die knullige eigen goals en wat de fuck Fer en Teixeira aan het doen waren was gewoon absurd
Volgend jaar schone lei met Slot en dan zien we wel verder.
Idd, deze selectie verdient Dick niet. En dat zegt wat.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb vandaag niet zo zin om het op Dick te gooien. Ja dit is een langer proces maar buiten die wissel van Bozenik was het meer onkunde op het veld van onze kant. Die knullige eigen goals en wat de fuck Fer en Teixeira aan het doen waren was gewoon absurd
Volgend jaar schone lei met Slot en dan zien we wel verder.
Er is echt geen enkele aanleiding om te denken dat wij de play-offs gaan winnen inderdaad. We spelen inmiddels al een paar weken op niveau Heracles (maar er zit niet meer in!!!) dus het is in die zin volledig terecht dat we daar om moeten strijden.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze totale afgang aan het eind van het jaar komt ook omdat alle geloof en motivatie uit deze ploeg verdwenen is. Los van wie de trainer precies is, is het overduidelijk dat er geen chemie is en dan moet je de trainer ontslaan. Dit team gaat in deze staat de play offs kansloos verliezen.
Nee maar wat dat betreft heb ik weinig nieuws te melden. Dat ik niet blij ben met Dick is al langer bekend maar deze afgang lieten ze echt zelf gebeuren.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze totale afgang aan het eind van het jaar komt ook omdat alle geloof en motivatie uit deze ploeg verdwenen is. Los van wie de trainer precies is, is het overduidelijk dat er geen chemie is en dan moet je de trainer ontslaan. Dit team gaat in deze staat de play offs kansloos verliezen.
Nee dit was dus een van de grotere thuisnederlagen in de afgelopen 10 jaar. Maar de manier waarop was extra schrijnend. Verliezen van een sterk en gemotiveerd Ajax is één ding maar tegen een halfdronken ploeg omdat je er twee in je eigen net ramt en je aanvoerder eigenhandig de wedstrijd verknalt is tamelijk uniek, zelfs voor onze doen.quote:Op zondag 9 mei 2021 21:29 schreef Elan het volgende:
0-3 is een redelijk gemiddelde uitslag voor een klassieker toch
Al die prijzen zijn met geld gekocht. Dan is het wel makkelijk.quote:
Nee, de kritiek van de afgelopen weken is gewoon weer toepasbaar inderdaad. Weer een rode kaart, weer domme fouten, weer spelen als los zand, weer complete apathie aan het eind.quote:Op zondag 9 mei 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar wat dat betreft heb ik weinig nieuws te melden. Dat ik niet blij ben met Dick is al langer bekend maar deze afgang lieten ze echt zelf gebeuren.
quote:Op zondag 9 mei 2021 21:35 schreef Erasmus het volgende:
Ongelofelijk. Had na de gemiste penalty maar de mand bakstenen voor mijn bezoek incl mezelf gepakt. Coolblue komt morgen een nieuwe hangen morgen.
Hoezo halfdronken was minus wat blessures gewoon hun sterkste opstelling.quote:Op zondag 9 mei 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dit was dus een van de grotere thuisnederlagen in de afgelopen 10 jaar. Maar de manier waarop was extra schrijnend. Verliezen van een sterk en gemotiveerd Ajax is één ding maar tegen een halfdronken ploeg omdat je er twee in je eigen net ramt en je aanvoerder eigenhandig de wedstrijd verknalt is tamelijk uniek, zelfs voor onze doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |