Er was al 5 wedstrijden achter elkaar op gegokt als ik het goed lees. Zeker bij Beugelsdijk moet ie dan ook wel een keer vallen toch?quote:Op maandag 10 mei 2021 10:03 schreef Scrummie het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)litie-doet-onderzoek
Volgens De Telegraaf zou het gaan om een speler van Feyenoord óf Sparta. Kan er ook nog wel bij, dus laat het maar 1 van ons zijn.
[..]
Uiteindelijk hoeven ze die moeite ook niet te nemen. Dan kun je zeggen Ajax was wellicht te pakken vandaag want ze speelden op halve kracht oid maar je weet niet hoe het was gelopen als Fer bijvoorbeeld die penalty wel had gemaakt. Of ze dan wel wat meer gas(pun intended) hadden gegeven.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het krachtsverschil gisteren niet zo groot en uit vond ik ons een stuk beter, terwijl er bij Ajax toen wel druk op de koker stond (was wel een hele slechte pot van Ajax maar goed). Het was een beetje raar gisteren maar we verloren gewoon van onszelf. Twee eigen goals maken, rood pakken en een strafschop missen is echt een zeldzaamheid natuurlijk, sterker zelfs dat is Feyenoord nog nooit gebeurd in één wedstrijd.
Ik voelde wel een beetje spanning de eerste helft maar na die gemiste penalty voelde ik wel dat het klaar was. Dit Ajax was zeker te pakken maar op het moment ontbreekt al het zelfvertrouwen, het voetbal is beroerd en we misten onze beste speler. De andere jonge talenten die vorig jaar of dit seizoen veelbelovend spelen zitten allemaal in een vormdip. Ik hoop eigenlijk vooral dat de schade bij de ploeg niet te groot is want dit seizoen zijn er momenten geweest (met name CSKA-thuis en de eerste helft van AZ-uit) dat ik dacht 'hé ze kunnen het echt wel'. Laten we hopen dat deze ploeg het seizoen nog met een positieve noot afsluit zodat Slot niet een totale ravage erft want dan gaat het echt moeilijk worden om weer iets op te bouwen.
Ajax was inderdaad zeer matig. Het was een beetje voetbal op 70%. Ajax was zeker de pakken, maar zonder Toornstra en Berghuis is het voetbal gewoon te voorspelbaar. Al hoewel, Ajax mist natuurlijk ook Onana, Blind en Tagliafico. Wel jammer, ik had graag een mooie open wedstrijd gezien waarin zowel Ajax als Feyenoord goed speelde. Ajax omdat ze vrijuit kunnen voetballen, en Feyenoord juist het gevecht omdat ze de punten goed kunnen gebruiken.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het krachtsverschil gisteren niet zo groot en uit vond ik ons een stuk beter, terwijl er bij Ajax toen wel druk op de koker stond (was wel een hele slechte pot van Ajax maar goed). Het was een beetje raar gisteren maar we verloren gewoon van onszelf. Twee eigen goals maken, rood pakken en een strafschop missen is echt een zeldzaamheid natuurlijk, sterker zelfs dat is Feyenoord nog nooit gebeurd in één wedstrijd.
Ik voelde wel een beetje spanning de eerste helft maar na die gemiste penalty voelde ik wel dat het klaar was. Dit Ajax was zeker te pakken maar op het moment ontbreekt al het zelfvertrouwen, het voetbal is beroerd en we misten onze beste speler. De andere jonge talenten die vorig jaar of dit seizoen veelbelovend spelen zitten allemaal in een vormdip. Ik hoop eigenlijk vooral dat de schade bij de ploeg niet te groot is want dit seizoen zijn er momenten geweest (met name CSKA-thuis en de eerste helft van AZ-uit) dat ik dacht 'hé ze kunnen het echt wel'. Laten we hopen dat deze ploeg het seizoen nog met een positieve noot afsluit zodat Slot niet een totale ravage erft want dan gaat het echt moeilijk worden om weer iets op te bouwen.
Ik vond het wel duidelijk op de bovenarm. Als ie z'n arm langs z'n lichaam had gehouden was de bal er via de zijkant van z'n schouder/bovenste deel bovenarm ingegaan, nu voorkwam hij dat bewust door zich breed te maken.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax was inderdaad zeer matig. Het was een beetje voetbal op 70%. Ajax was zeker de pakken, maar zonder Toornstra en Berghuis is het voetbal gewoon te voorspelbaar. Al hoewel, Ajax mist natuurlijk ook Onana, Blind en Tagliafico. Wel jammer, ik had graag een mooie open wedstrijd gezien waarin zowel Ajax als Feyenoord goed speelde. Ajax omdat ze vrijuit kunnen voetballen, en Feyenoord juist het gevecht omdat ze de punten goed kunnen gebruiken.
Wat vonden jullie nou objectief bekeken van die penalty en rode kaart? Er is ons toch 100x uitgelegd dat een bal op de bovenarm/schouder helemaal geen hands is? Ik heb het zeker 5 keer teruggekeken vanuit meerdere cameraperspectieven. Het is onderkant schouder/borst. Het feit dat hij zijn arm uitsteekt doet niet ter zake. Belangrijk is waar de bal komt. Als het hands was (quod non) dan was het onreglementair voorkomen van een goal en dus direct rood.
Als het dus hands is (zoals jij zegt) dan is rood inderdaad terecht. Het is of rood, of geen kaart (en geen penalty). Wat jij zegt zou misschien kunnen. Alleen de regel is ''bovenarm is geen hands''. Dus Alvarez heeft imo op reglementaire wijze zijn bovenarm/schouder gebruikt om een goal te voorkomen. Anyway, ze moeten echt iets aan die regels doen, hoe moeilijk het ook is.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het wel duidelijk op de bovenarm. Als ie z'n arm langs z'n lichaam had gehouden was de bal er via de zijkant van z'n schouder/bovenste deel bovenarm ingegaan, nu voorkwam hij dat bewust door zich breed te maken.
Dus terecht rood en penalty.
Sparta ontkent in elk geval. Zijn ook niet op de hoogte van een onderzoek.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er was al 5 wedstrijden achter elkaar op gegokt als ik het goed lees. Zeker bij Beugelsdijk moet ie dan ook wel een keer vallen toch?
net nog even terug gekeken maar blijf het geen hands vinden, tenminste niet op basis van deze beeldenquote:Op maandag 10 mei 2021 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het wel duidelijk op de bovenarm. Als ie z'n arm langs z'n lichaam had gehouden was de bal er via de zijkant van z'n schouder/bovenste deel bovenarm ingegaan, nu voorkwam hij dat bewust door zich breed te maken.
Dus terecht rood en penalty.
Volgens mij gaat de bal zelfs via zijn hand (ik meen daar wat beweging te zien op het moment dat de bal hem raakt) naar de schouder.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
net nog even terug gekeken maar blijf het geen hands vinden, tenminste niet op basis van deze beelden
https://streamable.com/yr3wyd
Er waren nog andere hoeken, daar vond ik het duidelijker. Die split screen in dit filmpje met de VAR was in ieder geval waardeloosquote:Op maandag 10 mei 2021 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
net nog even terug gekeken maar blijf het geen hands vinden, tenminste niet op basis van deze beelden
https://streamable.com/yr3wyd
zou best kunnen, gisteren ook geen andere beelden gezien dan dit maar ik was dan ook niet super aan het oplettenquote:Op maandag 10 mei 2021 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er waren nog andere hoeken, daar vond ik het duidelijker. Die split screen in dit filmpje met de VAR was in ieder geval waardeloos
Prima dat hij oprotte. Toch geen enkele kans bij Leeds behalve het bankje warm houden @Calandquote:
Het is good old Tommy Beugelsdijk schijnt.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sparta ontkent in elk geval. Zijn ook niet op de hoogte van een onderzoek.
Ik ga voor Fer of Spajic.
Dit is de u23 hé.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima dat hij oprotte. Toch geen enkele kans bij Leeds behalve het bankje warm houden @:Caland
Ook bij de u23 bankt hij regelmatig.quote:
Kloptquote:Op maandag 10 mei 2021 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima dat hij oprotte. Toch geen enkele kans bij Leeds behalve het bankje warm houden @:Caland
Ja nee niet dus.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het is good old Tommy Beugelsdijk schijnt.
Erg raar inderdaad om een team dat totaal geen vertrouwen heeft toch wat positieve dingen te benoemen. Hoe haalt die Advocaat het in zijn kale kop.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:52 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik stoor me aan Advocaat die zegt goede dingen gezien te hebben.
Het is toch verdomme het einde van het seizoen???
Ik hoop stiekem op Fer.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:03 schreef Scrummie het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)litie-doet-onderzoek
Volgens De Telegraaf zou het gaan om een speler van Feyenoord óf Sparta. Kan er ook nog wel bij, dus laat het maar 1 van ons zijn.
[..]
.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg raar inderdaad om een team dat totaal geen vertrouwen heeft toch wat positieve dingen te benoemen. Hoe haalt die Advocaat het in zijn kale kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |