Ahja lijkt me wel dat ze daar wat geld aan willen verdienen.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dacht dat AEROdingeszei dat die uitverkocht waren, maar misschien vullen ze het weer aan
* O * -->quote:Op zondag 9 mei 2021 20:28 schreef Zigsky het volgende:
Heerlijk om zo mee te mogen genieten, dank jullie wel (dans emotie die ik niet kan vinden op den mobiel). Ik zeg: slinger die camera gewoon aan tijdens de optredens en zet het uit wanneer jullie klaar zijn met uit te leggen wat er allemaal gebeurt. (Nog een dans emotie). 🙂
Volgende een repetitiereviewvlog? Hoeft het niet meteen live!quote:Op zondag 9 mei 2021 19:08 schreef Greys het volgende:
En nogmaals bedankt voor jullie enorm leuke reactie op onze "vlog", dat verlaagt voor ons écht de drempel om meer te doen met beeld! Heel tof van jullie.
Lang leve Paesi Bassiquote:Op zondag 9 mei 2021 20:13 schreef Greys het volgende:
Wel echt onder de indruk van de strengheid (is goed!) van de covidregels. Toen er een rij kwam in de ochtend voor de persdesk hield iedereen al behoorlijk afstand maar kwam meteen iemand roepen dat het méér afstand moest. Echt overal handspray-apparaten. En met je eigen geknutselde mondkapje kom je niet binnen, er zijn overal zwarte medische mondkapjes.
Mensen die bv wel samen met de auto komen of in een hotel slapen? Die gaan gewoon aan gescheiden bureaus naast elkaar met ruimte. Wil je samen streamen en dus aan één bureau? Dan komt er een spatscherm tussen. Géén kadootjes geven aan artiesten. Je zult geen seconde een artiest even door het perscentrum zien wandelen oid. Interviews aanvragen is echt een run op, benieuwd of ons dat gaat lukken. Er zijn daar minder gelegenheden voor dit jaar en ik snap dat. De artiesten moeten met zo min mogelijk mensen in aanraking komen. De persconferentie-ruimte staat open qua deuren en de stoelen staan ver van elkaar. De stoel van de gespreksleider staat ook echt een eind van de artiesten.
En dus allemaal elke 48 uur testen. ALLEMAAL. De toegang wordt dan weer op je pas 'gezet' dus als je die scant bij de beveiliging zien ze meteen of je überhaupt nog binnen die 48 uur zit.
Echt hulde hulde hulde voor hoe ze het zo veilig mogelijk houden voor iedereen. Een organiserend land heeft dit normaal allemaal niet qua al die covid maatregelen, testsystemen etc.
Was die Wiwistream dan niet in een andere ruimte met haar? Want er is echt een artiestenbubbel. Of zat ze daar gewoon tussen die hele kluit Wiwi's?quote:Op zondag 9 mei 2021 20:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Elena van Cyprus was wel in het perscentrum vandaag, ze zat in de Wiwistream.
Oh en ik zie toch wel veel artiesten dicht bij elkaar op Instagram. Efendi en Eden zag ik knuffelend voorbij komen. Ja, geen idee of het allemaal tot het eind goed blijft gaan hoorMaar dat er tot nu toe nog niks aan de hand is is heel prettig
Even aanzetten in de instellingen. Daar kom je door rechtsboven op je username te klikken.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:28 schreef Zigsky het volgende:
Heerlijk om zo mee te mogen genieten, dank jullie wel (dans emotie die ik niet kan vinden op den mobiel). Ik zeg: slinger die camera gewoon aan tijdens de optredens en zet het uit wanneer jullie klaar zijn met uit te leggen wat er allemaal gebeurt. (Nog een dans emotie). 🙂
Ja, dat vertelde Cornald laats in de Vooravond. Hijzelf blijft ook in zijn bubbel net als de artiesten.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was die Wiwistream dan niet in een andere ruimte met haar? Want er is echt een artiestenbubbel. Of zat ze daar gewoon tussen die hele kluit Wiwi's?
De artiesten onderling is minder onveilig denk ik want die zien behalve hun eigen crew echt amper iemand. Tis niet dat ze 's avonds lekker tussen het Rotterdamse volk uit eten kunnen ofzo zeg maar. En ze worden steeds getest.
Kijk wij worden zelf ook steeds getest maar lang niet alle pers zit in hotels en sommigen gaan tussendoor gewoon naar huis en komen weer met anderen in aanraking. De artiesten echt amper denk ik!
Ja ze zat bij hun, zelfs met haar hoofd tegen dat spatscherm aanquote:Op zondag 9 mei 2021 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was die Wiwistream dan niet in een andere ruimte met haar? Want er is echt een artiestenbubbel. Of zat ze daar gewoon tussen die hele kluit Wiwi's?
De artiesten onderling is minder onveilig denk ik want die zien behalve hun eigen crew echt amper iemand. Tis niet dat ze 's avonds lekker tussen het Rotterdamse volk uit eten kunnen ofzo zeg maar. En ze worden steeds getest.
Kijk wij worden zelf ook steeds getest maar lang niet alle pers zit in hotels en sommigen gaan tussendoor gewoon naar huis en komen weer met anderen in aanraking. De artiesten echt amper denk ik!
Nee dat was gewoon vanuit het perscentrum. Voordat ze een interview had met William is ze even bij de stream gaan zittenquote:Op zondag 9 mei 2021 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een toffe, geslaagde fotoquote:Op zondag 9 mei 2021 20:42 schreef Greys het volgende:
Deze maakte Cee nog aan het eind van de dag!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 mei 2021 20:13 schreef Greys het volgende:
Wel echt onder de indruk van de strengheid (is goed!) van de covidregels. Toen er een rij kwam in de ochtend voor de persdesk hield iedereen al behoorlijk afstand maar kwam meteen iemand roepen dat het méér afstand moest. Echt overal handspray-apparaten. En met je eigen geknutselde mondkapje kom je niet binnen, er zijn overal zwarte medische mondkapjes.
Mensen die bv wel samen met de auto komen of in een hotel slapen? Die gaan gewoon aan gescheiden bureaus naast elkaar met ruimte. Wil je samen streamen en dus aan één bureau? Dan komt er een spatscherm tussen. Géén kadootjes geven aan artiesten. Je zult geen seconde een artiest even door het perscentrum zien wandelen oid. Interviews aanvragen is echt een run op, benieuwd of ons dat gaat lukken. Er zijn daar minder gelegenheden voor dit jaar en ik snap dat. De artiesten moeten met zo min mogelijk mensen in aanraking komen. De persconferentie-ruimte staat open qua deuren en de stoelen staan ver van elkaar. De stoel van de gespreksleider staat ook echt een eind van de artiesten.
En dus allemaal elke 48 uur testen. ALLEMAAL. De toegang wordt dan weer op je pas 'gezet' dus als je die scant bij de beveiliging zien ze meteen of je überhaupt nog binnen die 48 uur zit.
Echt hulde hulde hulde voor hoe ze het zo veilig mogelijk houden voor iedereen. Een organiserend land heeft dit normaal allemaal niet qua al die covid maatregelen, testsystemen etc.
Cornald zat gister en vandaag in perscentrum. Keurig met afstand hoor. Maar hij was alles uitgebreid aan het volgen en voorbereiden voor zijn commentaar straks!quote:Op zondag 9 mei 2021 20:43 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde Cornald laats in de Vooravond. Hijzelf blijft ook in zijn bubbel net als de artiesten.
Oh dat deed Matt ook vandaag; was heel tof en heel handig zo achter elkaar!quote:Op zondag 9 mei 2021 20:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgende een repetitiereviewvlog? Hoeft het niet meteen live!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |