Ahja lijkt me wel dat ze daar wat geld aan willen verdienen.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dacht dat AEROdingeszei dat die uitverkocht waren, maar misschien vullen ze het weer aan
* O * -->quote:Op zondag 9 mei 2021 20:28 schreef Zigsky het volgende:
Heerlijk om zo mee te mogen genieten, dank jullie wel (dans emotie die ik niet kan vinden op den mobiel). Ik zeg: slinger die camera gewoon aan tijdens de optredens en zet het uit wanneer jullie klaar zijn met uit te leggen wat er allemaal gebeurt. (Nog een dans emotie). 🙂
Volgende een repetitiereviewvlog? Hoeft het niet meteen live!quote:Op zondag 9 mei 2021 19:08 schreef Greys het volgende:
En nogmaals bedankt voor jullie enorm leuke reactie op onze "vlog", dat verlaagt voor ons écht de drempel om meer te doen met beeld! Heel tof van jullie.
Lang leve Paesi Bassiquote:Op zondag 9 mei 2021 20:13 schreef Greys het volgende:
Wel echt onder de indruk van de strengheid (is goed!) van de covidregels. Toen er een rij kwam in de ochtend voor de persdesk hield iedereen al behoorlijk afstand maar kwam meteen iemand roepen dat het méér afstand moest. Echt overal handspray-apparaten. En met je eigen geknutselde mondkapje kom je niet binnen, er zijn overal zwarte medische mondkapjes.
Mensen die bv wel samen met de auto komen of in een hotel slapen? Die gaan gewoon aan gescheiden bureaus naast elkaar met ruimte. Wil je samen streamen en dus aan één bureau? Dan komt er een spatscherm tussen. Géén kadootjes geven aan artiesten. Je zult geen seconde een artiest even door het perscentrum zien wandelen oid. Interviews aanvragen is echt een run op, benieuwd of ons dat gaat lukken. Er zijn daar minder gelegenheden voor dit jaar en ik snap dat. De artiesten moeten met zo min mogelijk mensen in aanraking komen. De persconferentie-ruimte staat open qua deuren en de stoelen staan ver van elkaar. De stoel van de gespreksleider staat ook echt een eind van de artiesten.
En dus allemaal elke 48 uur testen. ALLEMAAL. De toegang wordt dan weer op je pas 'gezet' dus als je die scant bij de beveiliging zien ze meteen of je überhaupt nog binnen die 48 uur zit.
Echt hulde hulde hulde voor hoe ze het zo veilig mogelijk houden voor iedereen. Een organiserend land heeft dit normaal allemaal niet qua al die covid maatregelen, testsystemen etc.
Was die Wiwistream dan niet in een andere ruimte met haar? Want er is echt een artiestenbubbel. Of zat ze daar gewoon tussen die hele kluit Wiwi's?quote:Op zondag 9 mei 2021 20:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Elena van Cyprus was wel in het perscentrum vandaag, ze zat in de Wiwistream.
Oh en ik zie toch wel veel artiesten dicht bij elkaar op Instagram. Efendi en Eden zag ik knuffelend voorbij komen. Ja, geen idee of het allemaal tot het eind goed blijft gaan hoorMaar dat er tot nu toe nog niks aan de hand is is heel prettig
Even aanzetten in de instellingen. Daar kom je door rechtsboven op je username te klikken.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:28 schreef Zigsky het volgende:
Heerlijk om zo mee te mogen genieten, dank jullie wel (dans emotie die ik niet kan vinden op den mobiel). Ik zeg: slinger die camera gewoon aan tijdens de optredens en zet het uit wanneer jullie klaar zijn met uit te leggen wat er allemaal gebeurt. (Nog een dans emotie). 🙂
Ja, dat vertelde Cornald laats in de Vooravond. Hijzelf blijft ook in zijn bubbel net als de artiesten.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was die Wiwistream dan niet in een andere ruimte met haar? Want er is echt een artiestenbubbel. Of zat ze daar gewoon tussen die hele kluit Wiwi's?
De artiesten onderling is minder onveilig denk ik want die zien behalve hun eigen crew echt amper iemand. Tis niet dat ze 's avonds lekker tussen het Rotterdamse volk uit eten kunnen ofzo zeg maar. En ze worden steeds getest.
Kijk wij worden zelf ook steeds getest maar lang niet alle pers zit in hotels en sommigen gaan tussendoor gewoon naar huis en komen weer met anderen in aanraking. De artiesten echt amper denk ik!
Ja ze zat bij hun, zelfs met haar hoofd tegen dat spatscherm aanquote:Op zondag 9 mei 2021 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was die Wiwistream dan niet in een andere ruimte met haar? Want er is echt een artiestenbubbel. Of zat ze daar gewoon tussen die hele kluit Wiwi's?
De artiesten onderling is minder onveilig denk ik want die zien behalve hun eigen crew echt amper iemand. Tis niet dat ze 's avonds lekker tussen het Rotterdamse volk uit eten kunnen ofzo zeg maar. En ze worden steeds getest.
Kijk wij worden zelf ook steeds getest maar lang niet alle pers zit in hotels en sommigen gaan tussendoor gewoon naar huis en komen weer met anderen in aanraking. De artiesten echt amper denk ik!
Nee dat was gewoon vanuit het perscentrum. Voordat ze een interview had met William is ze even bij de stream gaan zittenquote:Op zondag 9 mei 2021 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een toffe, geslaagde fotoquote:Op zondag 9 mei 2021 20:42 schreef Greys het volgende:
Deze maakte Cee nog aan het eind van de dag!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 mei 2021 20:13 schreef Greys het volgende:
Wel echt onder de indruk van de strengheid (is goed!) van de covidregels. Toen er een rij kwam in de ochtend voor de persdesk hield iedereen al behoorlijk afstand maar kwam meteen iemand roepen dat het méér afstand moest. Echt overal handspray-apparaten. En met je eigen geknutselde mondkapje kom je niet binnen, er zijn overal zwarte medische mondkapjes.
Mensen die bv wel samen met de auto komen of in een hotel slapen? Die gaan gewoon aan gescheiden bureaus naast elkaar met ruimte. Wil je samen streamen en dus aan één bureau? Dan komt er een spatscherm tussen. Géén kadootjes geven aan artiesten. Je zult geen seconde een artiest even door het perscentrum zien wandelen oid. Interviews aanvragen is echt een run op, benieuwd of ons dat gaat lukken. Er zijn daar minder gelegenheden voor dit jaar en ik snap dat. De artiesten moeten met zo min mogelijk mensen in aanraking komen. De persconferentie-ruimte staat open qua deuren en de stoelen staan ver van elkaar. De stoel van de gespreksleider staat ook echt een eind van de artiesten.
En dus allemaal elke 48 uur testen. ALLEMAAL. De toegang wordt dan weer op je pas 'gezet' dus als je die scant bij de beveiliging zien ze meteen of je überhaupt nog binnen die 48 uur zit.
Echt hulde hulde hulde voor hoe ze het zo veilig mogelijk houden voor iedereen. Een organiserend land heeft dit normaal allemaal niet qua al die covid maatregelen, testsystemen etc.
Cornald zat gister en vandaag in perscentrum. Keurig met afstand hoor. Maar hij was alles uitgebreid aan het volgen en voorbereiden voor zijn commentaar straks!quote:Op zondag 9 mei 2021 20:43 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde Cornald laats in de Vooravond. Hijzelf blijft ook in zijn bubbel net als de artiesten.
Oh dat deed Matt ook vandaag; was heel tof en heel handig zo achter elkaar!quote:Op zondag 9 mei 2021 20:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgende een repetitiereviewvlog? Hoeft het niet meteen live!
Onder het genot van jullie Bounties!quote:Op zondag 9 mei 2021 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald zat gister en vandaag in perscentrum. Keurig met afstand hoor. Maar hij was alles uitgebreid aan het volgen en voorbereiden voor zijn commentaar straks!
quote:Okay, I feel the rhythm
Something’s going on here
The music flows through my veins
It’s taking over me, it’s slowly kicking in...
Dat hebben ze gezegd, onze buurmannen!quote:Op zondag 9 mei 2021 21:01 schreef Meridiaan het volgende:
@:Cee dit is vast oud nieuws voor je, maar in de podcast van Marco en GJ kwam naar voren in het interview met The Roop dat de eerste zinnen van hun entry zo mooi zijn om het festival mee te beginnen, juist nu. En die ingeving kwam van jou!
[..]
Wat een mooie profi fotoquote:Op zondag 9 mei 2021 20:42 schreef Greys het volgende:
Deze maakte Cee nog aan het eind van de dag!
[ afbeelding ]
Aan Dadi: "will you play jaja dingdong?"quote:Op zondag 9 mei 2021 20:48 schreef Greys het volgende:
In alle drukte aftelgif vergeten gisteren.Ga hem nu nog gauw plaatsen.
Kan iemand ajb het vragentopic zoeken en even omhoog schoppen? Heeft er iemand nog een vraag aan een artiest voor de komende persconferenties?
Oh, jammer wel! Want dan hadden we, als gastland/organisatie wel even wat meer memorabelere stagings kunnen laten zien, die dan de geschiedenisboeken in zouden gaan als innovatief. Dat heb ik helaas tot nu toe nog niet kunnen ontdekken namelijkquote:Op zondag 9 mei 2021 20:01 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Sietse zei in een interview met een Britse podcast dat de augmented reality zoals die bij de interval acts gebruikt gaat worden niet aangeboden is aan de delegaties. De technologie is nog niet goed genoeg om dat er mooi uit te laten zien met de weinige repetitietijd die de landen hebben.
Of als gastland met de meeste technische failures als het niet allemaal goed gaat. Kennelijk luistert het nogal nauw met die AR, en dat dan live....quote:Op zondag 9 mei 2021 21:49 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Oh, jammer wel! Want dan hadden we, als gastland/organisatie wel even wat meer memorabelere stagings kunnen laten zien, die dan de geschiedenisboeken in zouden gaan als innovatief. Dat heb ik helaas tot nu toe nog niet kunnen ontdekken namelijk
Dat red je ook niet qua repetitietijd denk ik.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Of als gastland met de meeste technische failures als het niet allemaal goed gaat. Kennelijk luistert het nogal nauw met die AR, en dat dan live....
Vroeger had je dat alleen als je je brood verloor in de kaasfonduequote:Op zondag 9 mei 2021 18:10 schreef Greys het volgende:
Stefania zit recht tegenover ons in de test-wachtruimte. Zij en haar hele crew hadden ook de stok kennelijk.
Jaaa, GJ vertelde gisteren voordat ie het interview gaf dat hij dit wilde gebruiken in een vraag. Trots.quote:Op zondag 9 mei 2021 21:01 schreef Meridiaan het volgende:
@:Cee dit is vast oud nieuws voor je, maar in de podcast van Marco en GJ kwam naar voren in het interview met The Roop dat de eerste zinnen van hun entry zo mooi zijn om het festival mee te beginnen, juist nu. En die ingeving kwam van jou!
[..]
Wakker worden met wat adrenalinaquote:Op maandag 10 mei 2021 00:15 schreef Greys het volgende:
Het nieuwe dagprogramma. Ook in de OP. (En nu snel slapen want oef, morgen wéér knettervroeg de wekkert!)
[ afbeelding ]
REPETITIES MAANDAG 10 MEI
10.00: San Marino - Senhit
10.40: Estland - Uku Suviste
11.20: Tsjechië - Benny Cristo
12.00: Griekenland - Stefania
13.40: Oostenrijk - Vincent Bueno
14.20: Polen - Rafał
15.00: Moldavië - Natalia Gordienko
16.00: IJsland - Daði og Gagnamagnið
16.40: Servië - Hurricane
en sander lantinga?quote:Op zondag 9 mei 2021 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald zat gister en vandaag in perscentrum. Keurig met afstand hoor. Maar hij was alles uitgebreid aan het volgen en voorbereiden voor zijn commentaar straks!
Díe zal volgende week vast arriveren, samen met honderd miljoenmiljard anderen.quote:
Vooral erg benieuwd naar de staging van Moldavie. Ze hebben een reputatie voor indrukwekkende stagings, en dat gaat dit nummer nodig hebben.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:15 schreef Greys het volgende:
Het nieuwe dagprogramma. Ook in de OP. (En nu snel slapen want oef, morgen wéér knettervroeg de wekkert!)
[ afbeelding ]
REPETITIES MAANDAG 10 MEI
10.00: San Marino - Senhit
10.40: Estland - Uku Suviste
11.20: Tsjechië - Benny Cristo
12.00: Griekenland - Stefania
13.40: Oostenrijk - Vincent Bueno
14.20: Polen - Rafał
15.00: Moldavië - Natalia Gordienko
16.00: IJsland - Daði og Gagnamagnið
16.40: Servië - Hurricane
Die doet een Jannetje Smit en gaat er pas bij de uitzending bij zitten.quote:
Ook erg benieuwd naar ja, en ook Griekenland (ook geruchten dat die uit gaan pakken).quote:Op maandag 10 mei 2021 07:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Vooral erg benieuwd naar de staging van Moldavie. Ze hebben een reputatie voor indrukwekkende stagings, en dat gaat dit nummer nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |