Jij gaat zo HEEL VEEL PLEZIER hebben ja, jongemanquote:Op zondag 9 mei 2021 13:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Daar gaat Kamplul weer met het overdreven gezwam om iedereen HEEL VEEL plezier te wensen bij de race.
Het kansloze gejank, "Albon is reteslechtquote:
Maar Olav is dan ook een vlaggetje.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het kansloze gejank, "Albon is reteslecht", "Gasly kan er niks van
", "Perez is ook al zo matig
".
Olav is kutquote:Op zondag 9 mei 2021 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
".
Heel goed hebben ze niet gepresenteerd in de Red Bull. Dat zijn gewoon wat overdreven reacties.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
".
Ik heb zo mijn twijfels.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij gaat zo HEEL VEEL PLEZIER hebben ja, jongeman
[ afbeelding ]
Beter wat comforting voor falen inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2021 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
".
Die drie zijn helemaal kut ja.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Olav is kut
Jack is kut
Rob is kut
Blablabla
Oh ja, die hoor je er ook bij te vermelden allemaal. En nog even melden hoe fantastisch Sky is, daar is alles goed en mooi en neutraalquote:Op zondag 9 mei 2021 13:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Olav is kut
Jack is kut
Rob is kut
Blablabla
Jack is enorm kut ja.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Olav is kut
Jack is kut
Rob is kut
Blablabla
ZEH NETHERLANDSquote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 13:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Olav is kutklote
Jack is kutklote
Rob is kutklote
blablabla
We zappen naar het fietsen op Eurosport.quote:
Ik noemde Perez gisteren een prutserquote:Op zondag 9 mei 2021 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
".
Een half uurtje daarvoor kijk ik meestal. Maar ja Jack is er niet dus dat scheelt flink.quote:
Je vergeet Van Gameren, elke gast in de studio, de gebroeders Coronel, etc.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Olav is kut
Jack is kut
Rob is kut
Blablabla
Geen "als we terugkomen gaan we racen".quote:Op zondag 9 mei 2021 14:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een half uurtje daarvoor kijk ik meestal. Maar ja Jack is er niet dus dat scheelt flink.
Tim gaat nog wel, maar Tom, man man. Wat een teringmongool.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:06 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Je vergeet Van Gameren, elke gast in de studio, de gebroeders Coronel, etc.
Behalve Ho Pin Tung, die wordt wel gewaardeerd
De TR was ook blauw.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
goed, goed, goed, 100ste race in een blauwe auto.
Aardig plaatje.quote:
Toro rosso betekend vertaald ook Red Bull.quote:
Belachelijk statement ook nog. Juist daardoor krijg je vaak Nederlanders die dat nog geloven ook. Lewis heeft echt wel moeten knokken voor zijn titels. Kort geleden nog met Vettel en Rosberg zijn er zat mooie acties van hem.quote:
Sharknado films zijn bazenfilms met topcasts.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:01 schreef fathank het volgende:
JackGOD
De act van Jack niet waarderen
Jullie kijken zeker ook Sharknado en zeggen ondertussen 'dit slaat echt nergens op, waar kijk ik naar'
Ja en hij rijdt al heel lang mee en dan zegt die lul dat er niet een vergelijkbare filmpje van is te maken….quote:Op zondag 9 mei 2021 14:16 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Belachelijk statement ook nog. Juist daardoor krijg je vaak Nederlanders die dat nog geloven ook. Lewis heeft echt wel moeten knokken voor zijn titels. Kort geleden nog met Vettel en Rosberg zijn er zat mooie acties van hem.
Er zit een knop op je tv kankworstquote:Op zondag 9 mei 2021 14:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik kijk nog liever naar reclame dan naar deze kut klote voorbeschouwing.
Zeker wel.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl je dat over Albon nooit hebt gezegd
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 14:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
We zappen naar het fietsen op Eurosport.
Heb jij jezelf weleens zien posten? (lol)quote:Op zondag 9 mei 2021 14:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tim gaat nog wel, maar Tom, man man. Wat een teringmongool.
Neef_Wuppie maakt de OP's hier.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb jij jezelf weleens zien posten? (lol)
Is deze post van Facebook gekopieerd?quote:Op zondag 9 mei 2021 14:24 schreef shiz het volgende:
Ja, maar met het beste materiaal winnen is toch wel twee vingers in je neus. Hij hoeft het alleen van z'n teammaat te winden en dan van een slechter team met betere coureurs. Nou... wat een challenge... ja, natuurlijk is die gast geen no0b, ze zitten die gast niet voor niks in hun auto. He shows up and puts up. Doet wat 'ie moet doen, maar ook niet veel meer, niks minder. Daarom is Bottas ook een lachertje achter Max & Lando.![]()
Ok, al had 'ie wat pech.
Max die met een bokkende stier een race wint puur op merit, kijk, dan ben je gewoon indrukwekkend bezig, dan is je racecraft gewoon machtig. Dat is de sport in motorsport en daar geniet ik van. Niet de zoveelste race waar Lou lou met een Mercedes wint... want N'espresso, what else? May the best car win.Stop hem in een lastige RedBull en zie waar hij dan nog is. Misschien doet 'ie het beter dan een Albon, maar nowhere near Maxgod.
![]()
Niet gelezenquote:Op zondag 9 mei 2021 14:24 schreef shiz het volgende:
Ja, maar met het beste materiaal winnen is toch wel twee vingers in je neus. Hij hoeft het alleen van z'n teammaat te winden en dan van een slechter team met betere coureurs. Nou... wat een challenge... ja, natuurlijk is die gast geen no0b, ze zitten die gast niet voor niks in hun auto. He shows up and puts up. Doet wat 'ie moet doen, maar ook niet veel meer, niks minder. Daarom is Bottas ook een lachertje achter Max & Lando.![]()
Ok, al had 'ie wat pech.
Max die met een bokkende stier een race wint puur op merit, kijk, dan ben je gewoon indrukwekkend bezig, dan is je racecraft gewoon machtig. Dat is de sport in motorsport en daar geniet ik van. Niet de zoveelste race waar Lou lou met een Mercedes wint... want N'espresso, what else? May the best car win.Stop hem in een lastige RedBull en zie waar hij dan nog is. Misschien doet 'ie het beter dan een Albon, maar nowhere near Maxgod.
![]()
Ben jij dit?quote:Op zondag 9 mei 2021 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb jij jezelf weleens zien posten? (lol)
Balkie is een liefhebber en eindbaas.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:31 schreef Martinello het volgende:
Bak Ellende heeft ook een schnabbel zo te zien
Imola Genot?quote:
Ditquote:Op zondag 9 mei 2021 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is een Rick een verademing ten opzichte van de smoelsmid.
Rick wil het zelf nietquote:Op zondag 9 mei 2021 14:41 schreef Newone82 het volgende:
Rick Winkelman is veel beter dan the dentist.
Komt tot leven langs de baan. Graag switch Ziggo
Dat levert juist vaak leuke races op, waarbij er altijd twijfel is of of nog op slicks kanquote:
Djekkie stelt niet eens een vraag dus zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:42 schreef DKUp het volgende:
De interviews doet Rick ook gewoon tien keer beter.
Voor het eerst voel je geen plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:42 schreef DKUp het volgende:
De interviews doet Rick ook gewoon tien keer beter.
Dronken Mildred is ook gruwelijk nat.quote:
De lat ligt laag, dat mag duidelijk zijn ja.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Djekkie stelt niet eens een vraag dus zo moeilijk is dat niet.
Dat is 1 van de redenenquote:Op zondag 9 mei 2021 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moet elk weekend nog 112 andere races van commentaar voorzien
Als sir Lewis met pensioen gaatquote:Op zondag 9 mei 2021 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer gaan ze stoppen met dat knielen? Als alle misstanden de wereld uit zijn?
De zoetmaker in suikervrij spul?quote:
Nee tuurlijk niet. Pas als ham weg is.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer gaan ze stoppen met dat knielen? Als alle misstanden de wereld uit zijn?
Zodra Angela een donker kindje heeft geworpen.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
Kunnen we lang wachten.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zodra Angela een donker kindje heeft geworpen.
Geeft die 112 andere races maar aan Sjek, die kijk ik toch niet.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moet elk weekend nog 112 andere races van commentaar voorzien
Even aan @Kluun1985 vragenquote:
Lou lou 'snippie snappie, weg zakkie' confirmed?quote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 14:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lijkt me meer het type frigide workaholic.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Angela doet wel alles voor aandacht.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lijkt me meer het type frigide workaholic.
quote:
https://www.marathi.tv/personalities/angela-cullen/quote:Op zondag 9 mei 2021 14:45 schreef shiz het volgende:
[..]
Lou lou 'snippie snappie, weg zakkie' confirmed?
Zou rakenquote:Op zondag 9 mei 2021 14:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
https://www.marathi.tv/personalities/angela-cullen/
Ze heeft 2 kinderen.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lijkt me meer het type frigide workaholic.
BLACKEDquote:Op zondag 9 mei 2021 14:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Blondje moet weer even aan Lewis zitten.
BlacksonBlondesquote:Op zondag 9 mei 2021 14:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Blondje moet weer even aan Lewis zitten.
OMG!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
https://www.marathi.tv/personalities/angela-cullen/
Doe een Senna (Suzuka crash met Prost bocht 1 voor de ontwetenden).quote:Op zondag 9 mei 2021 14:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Board radiootje.
Lewis: "There's a lot of rubber on the P2 side"
Zijn moeder is wit..............quote:Op zondag 9 mei 2021 14:55 schreef shiz het volgende:
[..]
OMG!
[ afbeelding ] No wai1!
Hopen dat Hamilton het niet leest en haar omruilt!
Hopelijk houdt z'n moeder dat goed geheim dan!quote:
SjoemelsoftwareGENOTquote:Op zondag 9 mei 2021 14:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
In 2017 was Ferrari niet de snelste auto Mol.
De verwachtingen van een rookie zijn iets anders als die van iemand met 10 jaar ervaring.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl je dat over Albon nooit hebt gezegd
quote:Op zondag 9 mei 2021 14:57 schreef shiz het volgende:
[..]
Hopelijk houdt z'n moeder dat goed geheim dan!
Nou volgens mij gingen ze er wel af tijdens de testenquote:
Ah maat, fijn je hier te treffen!quote:
Geen oled 4k...quote:Op zondag 9 mei 2021 14:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Laptop ✓
Tablet ✓
Bier ✓
Zon op het kopje op 't terras ✓
Nootjes![]()
Starten maar
Op je zolder zitten met dit weerquote:
Woonkamerquote:
WERELDKAMPIOEN JAAAAquote:Op zondag 9 mei 2021 15:02 schreef Newone82 het volgende:
Sky F1:
Max zijn plek 2 heeft meer rubber liggen door support races. Positief!
26°C hierquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:23 schreef shiz het volgende:
Neuh, gewoon lekker 2e [..]
Al te vaak sitting duck in front geweest.
gaat niet gebeuren. Het gat wordt nu al getrokkenquote:Op zondag 9 mei 2021 15:05 schreef fietsie het volgende:
Nu is het aan Leclerc om Hamilton 'lastig te vallen'
We zijn weer helemaal in de race om wereldkampioen te wordenquote:Op zondag 9 mei 2021 15:05 schreef Marcoss het volgende:
Wel mooi he, al die pessimistische verhalen na de kwalificatie gisteren
Wat is de voorspelling?quote:
Kan ook niet. Beide op dezelfde hoogte met een bocht naar rechts ... dan ben je de lul aan de linkerknt.quote:
20% kans op druppels.quote:
Angst voor Mad Maxquote:Op zondag 9 mei 2021 15:07 schreef Marcoss het volgende:
Apart dat Lewis niet gewoon de binnenkant verdedigt, hij zat ervoor
Dit ja. Was ie bang dat ie de bocht niet zou houden ofzo?quote:Op zondag 9 mei 2021 15:07 schreef Marcoss het volgende:
Was een heel klein gaatje waar Verstappen indook.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:07 schreef Marcoss het volgende:
Had naar rechts moeten sturen zoals Max deed.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan ook niet. Beide op dezelfde hoogte met een bocht naar rechts ... dan ben je de lul aan de linkerknt.
[..]
20% kans op druppels.
Dat moet je als toekomstig wereldkampioen kunnen.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:08 schreef AMDB het volgende:
Dan pis je toch in je broek als je zo de bocht in gaat, wat een start.
Is de vuile kantquote:Op zondag 9 mei 2021 15:07 schreef Marcoss het volgende:
Gewaagde uitspraak hoorquote:Op zondag 9 mei 2021 15:10 schreef raptorix het volgende:
SC binnen 3 rondes, ik gok op Mazepin die snoeihard spinned op een plek waar het normaal niet gebeurt
Jep, zo scherp zie je ze echter zelden. Dit was heel close.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat moet je als toekomstig wereldkampioen kunnen.
Mag het tank plaatje hier wel?quote:Op zondag 9 mei 2021 15:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Prachtige cijfers weer.
Pitspoezen OPEN.
Anno 2021 kun je niet inhalen in een F1 race dus ik zou me niet zo druk maken.quote:
Nu Yuki nog.quote:
In 2016 had hij dat ook.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:10 schreef beantherio het volgende:
Hamilton heeft dit jaar moeite met starten. Ook bij restarts.
Jawel... daar waar DRS is.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Anno 2021 kun je niet inhalen in een F1 race dus ik zou me niet zo druk maken.
Jipquote:Op zondag 9 mei 2021 15:12 schreef beantherio het volgende:
Leclerc is momenteel een betere teammaat voor Verstappen dan Perez.
Haha iddquote:Op zondag 9 mei 2021 15:12 schreef beantherio het volgende:
Leclerc is momenteel een betere teammaat voor Verstappen dan Perez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |