SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'zal ik je eventjes masseren'quote:Op zondag 9 mei 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Doet me denken aan een ex, als ik lief en aardig vroeg zal ik je masseren? zei ze altijd "dick incoming in ten seconds"
Ja maar dan andersomquote:Op zondag 9 mei 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'zal ik je eventjes masseren'
[ afbeelding ]
Komt door het weer.quote:
Wat ga je doen vandaag?quote:Op zondag 9 mei 2021 09:39 schreef kwiwi het volgende:
Zonnig hierEven m'n spotify lijst updaten voor in de auto. Heb m'n vakantie wel goed gepland.. kan nergens heen behalve hier met de auto dingen doen, en de benzine prijs is op record hoogte
Ben bezig met een grote schoonmaak/opruiming. Morgen eerste vaccinatie en wat drinken met de collega's die ik wel leuk vindquote:
Klinkt allemaal leukquote:Op zondag 9 mei 2021 09:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben bezig met een grote schoonmaak/opruiming. Morgen eerste vaccinatie en wat drinken met de collega's die ik wel leuk vindEn vanaf dinsdag dagtripjes de bergen in
18 op de meeste mannelijke FOK!kers.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Tochtig
1) Berig 2) Bokkig 3) Bollig 4) Bronstig 5) Hengstig 6) Hitsig 7) Krols 8) Loops 9) Paarderig 10) Paarlustige koe 11) Paarlustigheid bij runderen 12) Rammig (van schapen) 13) Ruizig 14) Rund (paarlustig) 15) Speels 16) Trekachtig 17) Trekkerig 18) Verlangend naar paring 19) Wellustig 20) Winderig
Die laatste slaat op ballie.
Ik las paling.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
18 op de meeste mannelijke FOK!kers.
quote:Op zondag 9 mei 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Tochtig
1) Berig 2) Bokkig 3) Bollig 4) Bronstig 5) Hengstig 6) Hitsig 7) Krols 8) Loops 9) Paarderig 10) Paarlustige koe 11) Paarlustigheid bij runderen 12) Rammig (van schapen) 13) Ruizig 14) Rund (paarlustig) 15) Speels 16) Trekachtig 17) Trekkerig 18) Verlangend naar paring 19) Wellustig 20) Winderig
Die laatste slaat op ballie.
Ze was #viesdik langs de McDonalds geweest.quote:
Maccie maar dat is al gisterenavond al als gas er uit gegaan :pquote:
nicequote:Op zondag 9 mei 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maccie maar dat is al gisterenavond al als gas er uit gegaan :p
Nu net brood. Maar met alles wat k eet neemt de windkracht daarna toe :p
Turbo aandrijvingquote:Op zondag 9 mei 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maccie maar dat is al gisterenavond al als gas er uit gegaan :p
Nu net brood. Maar met alles wat k eet neemt de windkracht daarna toe :p
ja tot 10 uurquote:
Goed als je op dieet bent dus.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen op deze warme Moederdag3:22 zonlicht erbij vandaag
![]()
De eiwitten van één zaadlozing hebben een voedingswaarde van slechts vijf calorieën.
Kabouterdeurtje?quote:Op zondag 9 mei 2021 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
Heb mijn raam voor open, dus kan goed horen wat mensen zeggen (met raam dicht ook wel trouwens) Maar vannacht mijn eerste kabouterdeurtje geplaatst en nu hoor ik net mensen langslopen die zeggen kijk wat leuk! Een elfentuintje.
![]()
![]()
Wat voor vlees allemaal fles?quote:Op zondag 9 mei 2021 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Korte broek aan![]()
BBQvleesjes uit de vriezer![]()
Laat de zomer maar komen
Ja door de vinder van Richard (kabouter van bos) geinspireerd geraakt en deze week ook wat deurtjes geknutseld. Of naja had er al wel eens eerder een gemaakt maar nooit opgehangen. Zijn gewoon kleine deurtjes die de suggestie wekken dat er een kabouter woont.quote:
Hier wat voorbeeldjes. https://reizendekabouters.nl/61tg3-richard/ Kan straks als ik gedouched ben wel een foto van de mijne maken.quote:
Lol kan ik gelijk zijn deurbel weer goed vastzetten.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Ga er een voor de deur van boven gnoom zetten :p
Oh wat leukquote:Op zondag 9 mei 2021 10:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier wat voorbeeldjes. https://reizendekabouters.nl/61tg3-richard/ Kan straks als ik gedouched ben wel een foto van de mijne maken.
quote:
oke ik wacht af . en zie je foto zo wel verschijnenquote:Op zondag 9 mei 2021 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Die bij Richard heb ik niet gemaakt hoor. Dat is iemand in Beek (Limburg) die zijn of haar hele dorp vol heeft gehangen. Maak straks een foto van mijn eerste.
Heb er nog een paar zo goed als af dus daar even mooie plekjes voor bedenken.
have you tried to power off & on?quote:Op zondag 9 mei 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Dit kassasysteemkan er niet mee om gaan. Gisteren 2 lades perongeluk geopend en 1 afgesloten. Nu kan k die kassa helemaal niet starten omdat die lade van gisteren openstaat
En die kan k niet afsluiten
Drie kipshaslicks en drie kebabspiezen.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie kipshaslicks en drie kebabspiezen.
Als je ook komt moet je het zeggen, dan haal ik nog wat meer uit de vriezer
Neequote:Op zondag 9 mei 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
allemaal je moeder al gebeld voor Moederkensdag?
Op zondag. Heiden. Ketter. Branden in de hel zul je.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed al verschoond en het huis gezogen. Wat is mis met mij.
Ja k kom ookquote:Op zondag 9 mei 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie kipshaslicks en drie kebabspiezen.
Als je ook komt moet je het zeggen, dan haal ik nog wat meer uit de vriezer
Dat sowieso.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zondag. Heiden. Ketter. Branden in de hel zul je.
Ik heb nog 3 kipshaslicks, 6 kebabspiezen, 4 kipburgers, 4 dozen chilli cheese nuggets, een doos frikandellen, een door kaassoufflées en een buil ovenfriet.quote:
Cholesterolpillenquote:Op zondag 9 mei 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 kipshaslicks, 6 kebabspiezen, 4 kipburgers, 4 dozen chilli cheese nuggets, een doos frikandellen, een door kaassoufflées en een buil ovenfriet.
Dus wat moet ik nog bij de winkel gaan halen denk je?
Bitterballen?quote:Op zondag 9 mei 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 kipshaslicks, 6 kebabspiezen, 4 kipburgers, 4 dozen chilli cheese nuggets, een doos frikandellen, een door kaassoufflées en een buil ovenfriet.
quote:Op zondag 9 mei 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Beetje vies geworden al door het zand en de regen.
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zondag 9 mei 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klinkt als precies genoeg voor mij en @bitterbalquote:Op zondag 9 mei 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer beetje happy?quote:Op zondag 9 mei 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
Prima weer nu![]()
Vijf kilometer gewandeld.
Korte broek en T-shirt genot.
![]()
En zo nog even boodschappen doen.![]()
Wel weer extra stappen
Team Kirby in de bocht.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klinkt als precies genoeg voor mij en @:bitterbal
Het slijt langzaam dus elke dag weer een beetje beterquote:
Gelukkig 😊quote:Op zondag 9 mei 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het slijt langzaam dus elke dag weer een beetje beter
quote:Op zondag 9 mei 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:
Pak ook voor mij karzaiquote:Op zondag 9 mei 2021 12:41 schreef Karzai het volgende:
Zal mij maar even insmeren met zonnebrand creme, de eerste zonnenstraaltjes dit jaar
Moet hij je zeker ook gelijk insmerenquote:
Het zijn wel dikke druppels maar hard gaat het gelukkig nog nietquote:
Mweh dan kan ik straks nog steeds mijn lijst niet buiten overspuiten. 😭quote:
met tussenpozen hierquote:Op zondag 9 mei 2021 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het zijn wel dikke druppels maar hard gaat het gelukkig nog niet
komt vanzelfquote:
Maandagmorgen om 9:00 vast niet hoor.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even naar de Action maar google geeft dus al anderhalve week 'op zijn drukst aan'
Ja of 's avonds om half acht ofzo. Het heeft ook geen haast.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maandagmorgen om 9:00 vast niet hoor.
Op een middag in het weekend vast een ander verhaal.
Allemaal bij de mams op bezoek.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of 's avonds om half acht ofzo. Het heeft ook geen haast.
Maar het was net wel verrassend rustig in de supermarkt.
nog niet meegemaakt dat de google indicatie enigsinds kloptequote:Op zondag 9 mei 2021 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even naar de Action maar google geeft dus al anderhalve week 'op zijn drukst aan'
Je vriend is er toch om te spuiten huehuehuequote:Op zondag 9 mei 2021 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh dan kan ik straks nog steeds mijn lijst niet buiten overspuiten. 😭
Beetje nat geworden huehuehue net op tijd binnen voordat het harder ging.quote:
Hallo mevrouw liefbaarquote:Op zondag 9 mei 2021 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier nog geen regen, wel wat gerommel gehoord
Je dacht ook dat je een jonge god was en kwam als een demente bejaarde uit bedquote:Op zondag 9 mei 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Dacht dat het veertig graden en zonkracht 99 zou worden vandaag.
Vooral bij de supermarkt niet, dat het er dan 's avonds superdruk zou zijn maar dat zijn dan de vakkenvullertjesquote:Op zondag 9 mei 2021 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet meegemaakt dat de google indicatie enigsinds klopte
Niks mis met mijn breinquote:Op zondag 9 mei 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je dacht ook dat je een jonge god was en kwam als een demente bejaarde uit bed
Zijn steeds maar korte, wel hevige maar korte, buitjes joh.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hier is het regenen begonnen. Alsof we er een bloedhete julimaand op hebben zitten of zo. Dit deel van de zomer krijgen we dan weer WELecht alles gaat mis
Tering wat slecht.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je vriend is er toch om te spuiten huehuehue
[..]
Beetje nat geworden huehuehue net op tijd binnen voordat het harder ging.
[..]
Hallo mevrouw liefbaar
In m'n gewatteerde anwb-jas was het best warmquote:Op zondag 9 mei 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
27 hier. Blij dat ik in de schaduw zit weer en volgende biertje er weer aankomt.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja joh, het is bijna 25 graden met een hoge luchtvochtigheidquote:Op zondag 9 mei 2021 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In m'n gewatteerde anwb-jas was het best warm
Het is hier herfstigquote:Op zondag 9 mei 2021 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
27 hier. Blij dat ik in de schaduw zit weer en volgende biertje er weer aankomt.
Ben je anders gewend van me?quote:
Omdat het te klein isquote:Op zondag 9 mei 2021 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In m'n gewatteerde anwb-jas was het best warm
Heb je me gezienquote:Op zondag 9 mei 2021 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je anders gewend van me?
[..]
Omdat het te klein is
Nee niet gezien.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Had ook bijna nieuwe roze schoenen besteld, maar heb al vier paar roze schoenen.
Die zijn wel netjes.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze
https://www.esprit.nl/p/h(...)-031EK1W316_680.html
Berig.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Geil schijnt wel goed voor je hersenen te zijn. Of zo.
En water is nat.quote:
Rozequote:Op zondag 9 mei 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nieuwe zomerjack is ook roze trouwensHopelijk pastie nog.
Meer roze is meer beterquote:Op zondag 9 mei 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Had ook bijna nieuwe roze schoenen besteld, maar heb al vier paar roze schoenen.
pssst.. backupsquote:Op zondag 9 mei 2021 14:06 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, net 2u aan een bestand zitten werken, verwijder ik het per ongeluk van de usb stick
Even een banaan deepthroaten dan maarquote:Op zondag 9 mei 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Geel schijnt wel goed voor je hersenen te zijn. Of zo.
Rechtermuisknop, eigenschappen, vorige versies. Is nog te proberen.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:06 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, net 2u aan een bestand zitten werken, verwijder ik het per ongeluk van de usb stick
quote:Op zondag 9 mei 2021 14:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
Rechtermuisknop, eigenschappen, vorige versies. Is nog te proberen.
Nog wezen fietsen vandaag mevrouw paddenstoelquote:Op zondag 9 mei 2021 14:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
Vreet die religek opquote:
Ik ga nu. Het ziet er naar uit dat het de rest van de middag droog blijft.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog wezen fietsen vandaag mevrouw paddenstoel
quote:
het wordt steeds ergerquote:Op zondag 9 mei 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
We hebben hier nu biddende moslims in de zaak
Dat begrijp ik nooit zo goed.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
We hebben hier nu biddende moslims in de zaak
Want een biddende moslim is erger dan een biddende christen?quote:
Zo, drie minuten had de moraalridder nodigquote:Op zondag 9 mei 2021 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want een biddende moslim is erger dan een biddende christen?
Moraalridderquote:Op zondag 9 mei 2021 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, drie minuten had de moraalridder nodig![]()
At was best een leuke serie.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Oeh morgen 14 mei komt New Girl op Disney+
Jepquote:Op zondag 9 mei 2021 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moraalridderd
[..]
At was best een leuke serie.
Oh dat is stomquote:Op zondag 9 mei 2021 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja hopelijk alle seizoenen, was ook blij dat Raising Hope erop staat maar blijkt er maar 1 seizoen online te zijn terwijl er 5 zijn ofzo.
Geen idee, snap ook niet waarom niet. Serie is al een paar jaar afgelopen.quote:
Had ik geprobeerd, maar helaasquote:Op zondag 9 mei 2021 14:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oeh Greys's anatomy.. dan misschien toch maar abonneren.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:28 schreef Amarantha het volgende:
https://www.serietotaal.n(...)ijk-hier-alle-titels
Volgens dit lijstje zijn het er wel 4. Ik ben dus niet gek maar waar zijn ze gebleven.
Ik vind Disney vooral chill voor het Star Wars aanbod.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeh Greys's anatomy.. dan misschien toch maar abonneren.
Dat is inderdaad vreemd. Staat er maar 1 op ja.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:28 schreef Amarantha het volgende:
https://www.serietotaal.n(...)ijk-hier-alle-titels
Volgens dit lijstje zijn het er wel 4. Ik ben dus niet gek maar waar zijn ze gebleven.
Ja vrijwel meteen is de rest er weer afgehaald maar waarom? Best raar.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. Staat er maar 1 op ja.
Geen idee. Misschien toch een probleem met licenties ofzo.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vrijwel meteen is de rest er weer afgehaald maar waarom? Best raar.
Stuur maar door. Kan er wel nog wat bij hebben.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Rare aanbieding qua werk kreeg ik zojuist, streelt mijn ego wel en ik snap hem ook maar toch vreemd ergens, alsof je van 50 in zijn twee naar 50 in zijn vijf schakelt, even beschaafd afwimpelen, wel een fucking sexy merk en eik wel een mooi afbouwbaantje eigenlijk.
Mijn favoriete cola.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even een echt bitterbaldrankjeEen blikje Pepsi MAX Cherry
Nou ja bidden kan overal :p. Gelukkig had ze geen kleedje bij zichquote:Op zondag 9 mei 2021 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nooit zo goed.Ik ben heel erg voorstander van vrijheid in religie enzo, maar je weet dan toch dat je op bepaalde tijden moet bidden? Dan ga je toch rond die tijd niet lekker meubels kijken?
Trok ze nu een kussen van een bank af ervoorquote:Op zondag 9 mei 2021 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja bidden kan overal :p. Gelukkig had ze geen kleedje bij zich
Nee ze ging op bank zitten staan en dan de mummy. Die handjes op elkaar :pquote:Op zondag 9 mei 2021 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trok ze nu een kussen van een bank af ervoor
Gelijk een rol wc papier pakken en inwikkelenquote:Op zondag 9 mei 2021 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze ging op bank zitten staan en dan de mummy. Die handjes op elkaar :p
Dat lijkt me ook vies ja.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh gatver die vind ik zo vies, zag nu ook redbull watermeloen dat moet gewoon ranzig zijn
Geen kut.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:47 schreef Goitske het volgende:
En @:dud0r wat heb jij braaf voor moederdag geregeld
Ik mocht zelf alles regelen en kreeg van de kinderen te horen het is een speciale dag dus wij willen mac... Mijn antwoord was ja maar het draait om je moeder op moederdag dus ik mag kiezen... Ik heb zinin Chinees... Werd aangekeken of ik gek ben
quote:Op zondag 9 mei 2021 16:47 schreef Goitske het volgende:
Ik mocht zelf alles regelen en kreeg van de kinderen te horen het is een speciale dag dus wij willen mac... Mijn antwoord was ja maar het draait om je moeder op moederdag dus ik mag kiezen... Ik heb zinin Chinees... Werd aangekeken of ik gek ben
quote:Op zondag 9 mei 2021 16:47 schreef Goitske het volgende:
Chinees toevalligquote:Op zondag 9 mei 2021 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga even wat avondeten regelen. Erg leuk weer middagje terras.
Ik gebruik de dag om iedereen te jennen van waar is mijn ontbijt! Hallooooo het is moederdag je moet lief voor mij zijnquote:Op zondag 9 mei 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen kut.![]()
Doen niet aan moederdag.
Er was wel een brunchbox van ted's geregeld dus die heb ik vanochtend bereid.
Voor de rest beetje gewandeld, boodschappen gedaan en nu zit ik in de zon te rotten tot het morgen is.
Denk dat @Goitske daar geen nee tegen zegtquote:Op zondag 9 mei 2021 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als Goitske mee wil eten overweeg ik het wel.
Oh gezellig! Niemand wil hier Chinees etenquote:Op zondag 9 mei 2021 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als Goitske mee wil eten overweeg ik het wel.
Ook een prima tijdverdrijf. Wel stom van die Chineesquote:Op zondag 9 mei 2021 17:07 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik gebruik de dag om iedereen te jennen van waar is mijn ontbijt! Hallooooo het is moederdag je moet lief voor mij zijn![]()
Enne die Chinees kan ik op m'n buik schrijven, kans dat we patat eten is aanwezig ik heb geen zinin koken
quote:Op zondag 9 mei 2021 17:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh gezellig! Niemand wil hier Chinees eten
Gaat wat mis in de opvoeding hoor als dat grut geen Chinees blieft ...quote:Op zondag 9 mei 2021 17:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh gezellig! Niemand wil hier Chinees eten
Dit ja, dat is eigenlijk het eten dat ik nog het meeste mis uit NL.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat wat mis in de opvoeding hoor als dat grut geen Chinees blieft ...
Die Indo-Chinees zoals dat hier is is ook gewoon uniekquote:Op zondag 9 mei 2021 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, dat is eigenlijk het eten dat ik nog het meeste mis uit NL.
Dat grut wil alles wat groente is niet eten en sowieso warm eten is gezeik dus ben niet anders gewend. Langzaam aan komt alles er wel in. Het komt goed. Ooitquote:Op zondag 9 mei 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Chinees is het toch hoofdzakelijk heel veel vlees met af en toe wat groens er doorheen voor het ideequote:Op zondag 9 mei 2021 17:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat grut wil alles wat groente is niet eten en sowieso warm eten is gezeik dus ben niet anders gewend. Langzaam aan komt alles er wel in. Het komt goed. Ooit
Ik was altijd zo blij als mijn ouders Chinees gingen halen.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BBQ-n leek best prima te gaan.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat grut wil alles wat groente is niet eten en sowieso warm eten is gezeik dus ben niet anders gewend. Langzaam aan komt alles er wel in. Het komt goed. Ooit
Ik was ook best een moeilijke eter als kind maar Chinees vond ik wel lekkerquote:Op zondag 9 mei 2021 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was altijd zo blij als mijn ouders Chinees gingen halen.
Ik had toen ooit eens het lef om te vragen "En wanneer is het kindertjesdag dan?quote:Op zondag 9 mei 2021 16:47 schreef Goitske het volgende:
Dat is niet groenquote:
Heb je gezien wat Flappie at? Is worst frikandel en stokbroodquote:
Precies, Chinees hier is niksquote:Op zondag 9 mei 2021 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Indo-Chinees zoals dat hier is is ook gewoon uniekIn welk land je ook bij de 'Chinees' gaat eten, het is nooit zoals hier
Whaha die is wel leukquote:Op zondag 9 mei 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had toen ooit eens het lef om te vragen "En wanneer is het kindertjesdag dan?"
"Het is 364 dagen per jaar kindertjesdag"
Ook dan moet er gezond gegeten worden.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb je gezien wat Flappie at? Is worst frikandel en stokbrood
Bollo worst frikandel hamburger stokbrood
Maar bij een BBQ boeit mij het echt niet wat ze eten
tja is afwijkend maar bij opa en oma eten ze nog wel eens Chineesquote:Op zondag 9 mei 2021 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Chinees is het toch hoofdzakelijk heel veel vlees met af en toe wat groens er doorheen voor het idee
Hier gaat er gewoon groente op de barbecue en eten zal hij hetquote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 17:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb je gezien wat Flappie at? Is worst frikandel en stokbrood
Bollo worst frikandel hamburger stokbrood
Maar bij een BBQ boeit mij het echt niet wat ze eten
Ik wil vooral geen gezeik en als ze te weinig eten en ze hebben honger ja jammer johquote:Op zondag 9 mei 2021 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier gaat er gewoon groente op de barbecue en eten zal hij het
Als ze het straks ook in het Duits gaan omroepen moet je de ruiten inslaan en vluchten hoor.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
Kan dus de trein niey uit. Ze laten het weten of we nog gaan vertrekken
En ondertussen loopt de temperatuur op tot 40 gradenquote:Op zondag 9 mei 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
Kan dus de trein niey uit. Ze laten het weten of we nog gaan vertrekken
Ja dat is ook een optie.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik wil vooral geen gezeik en als ze te weinig eten en ze hebben honger ja jammer joh
quote:Op zondag 9 mei 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Zit in de trein. Technische storing. Stopt aan de andere spoor nog een trein zit die kut deur dicht
Ik zou het doen.quote:
Dat wordt een indebakbal vanavondquote:
Godver m'n water bijna uit m'n neusquote:
Ama heeft zelfs dan nog ruimte dus is niet net amaquote:Op zondag 9 mei 2021 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ondertussen loopt de temperatuur op tot 40 graden
[..]
Ja dat is ook een optie.
Er zit er hier vandaag eentje die is zich helemaal vol aan het vreten de hele dag al.
Lijkt @:amarantha wel.
En dan straks zeuren dat hij geen honger voor het avondeten heeft natuurlijk
Vertel meer?quote:Op zondag 9 mei 2021 17:47 schreef dud0r het volgende:
Ik ga eens even worstjes bakken voor in de pasta
Nouhou nu klink ik echt als een vreetzak.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ama heeft zelfs dan nog ruimte dus is niet net ama
Zet es gauw die zonnebril afquote:Op zondag 9 mei 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Net zonnebril op gezet. Komt er weer een enorme wolk aan. Lijk Heino wel nu.
quote:Op zondag 9 mei 2021 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nouhou nu klink ik echt als een vreetzak.
Neequote:
Je bent de huiskirbyquote:Op zondag 9 mei 2021 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nouhou nu klink ik echt als een vreetzak.
AlbinoFlashquote:Op zondag 9 mei 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Net zonnebril op gezet. Komt er weer een enorme wolk aan. Lijk Heino wel nu.
Hmm worstjes en pasta klonk beterquote:Op zondag 9 mei 2021 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Het is orzo met spinazie, kikkererwten en antipasti. En dan worstjes er door
@CherryLips is naar eigen zeggen ook een "vetzak "quote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:CHerryLips is naar eigen zeggen ook een "vetzak "
Gezond vreten zul jequote:
Jaquote:
Maar die heeft het niet de godsganselijke dag over etenquote:Op zondag 9 mei 2021 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:CHerryLips is naar eigen zeggen ook een "vetzak "
Wel over de nasleep..quote:Op zondag 9 mei 2021 17:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezond vreten zul je
[..]
Ja
[..]
Maar die heeft het niet de godsganselijke dag over eten
Nee!!quote:Op zondag 9 mei 2021 17:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezond vreten zul je
[..]
Ja
[..]
Maar die heeft het niet de godsganselijke dag over eten
Aarquote:
Ik win vast want blowen dus vreetkick.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:59 schreef dud0r het volgende:
Dat is w
[..]
Aar
Jezus wat is het weer traag met quoten.
Nou wil ik eigenlijk een eetwedstrijd organiseren tussen @:bitterbal @:amarantha en @:cherrylips
Bitterbal begint met eerst die andere meisjes op te etenquote:Op zondag 9 mei 2021 17:59 schreef dud0r het volgende:
Dat is w
[..]
Aar
Jezus wat is het weer traag met quoten.
Nou wil ik eigenlijk een eetwedstrijd organiseren tussen @:bitterbal @:amarantha en @:cherrylips
quote:Op zondag 9 mei 2021 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterbal begint met eerst die andere meisjes op te eten
Onthoofding, op een spies en op de grillquote:Op zondag 9 mei 2021 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om er achter te komenquote:Op zondag 9 mei 2021 18:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik win vast want blowen dus vreetkick.
quote:Op zondag 9 mei 2021 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft een Pavlov reactie als je spek roeptquote:Op zondag 9 mei 2021 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bitterbal heeft toch een aangeboren vreetkick?![]()
Bitterbal IS een grote vreetkickquote:Op zondag 9 mei 2021 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bitterbal heeft toch een aangeboren vreetkick?![]()
Rijdt die trein inmiddels al?quote:
Wat schaft de pot?quote:
Met dit weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |