SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'zal ik je eventjes masseren'quote:Op zondag 9 mei 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Doet me denken aan een ex, als ik lief en aardig vroeg zal ik je masseren? zei ze altijd "dick incoming in ten seconds"
Ja maar dan andersomquote:Op zondag 9 mei 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'zal ik je eventjes masseren'
[ afbeelding ]
Komt door het weer.quote:
Wat ga je doen vandaag?quote:Op zondag 9 mei 2021 09:39 schreef kwiwi het volgende:
Zonnig hierEven m'n spotify lijst updaten voor in de auto. Heb m'n vakantie wel goed gepland.. kan nergens heen behalve hier met de auto dingen doen, en de benzine prijs is op record hoogte
Ben bezig met een grote schoonmaak/opruiming. Morgen eerste vaccinatie en wat drinken met de collega's die ik wel leuk vindquote:
Klinkt allemaal leukquote:Op zondag 9 mei 2021 09:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben bezig met een grote schoonmaak/opruiming. Morgen eerste vaccinatie en wat drinken met de collega's die ik wel leuk vindEn vanaf dinsdag dagtripjes de bergen in
18 op de meeste mannelijke FOK!kers.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Tochtig
1) Berig 2) Bokkig 3) Bollig 4) Bronstig 5) Hengstig 6) Hitsig 7) Krols 8) Loops 9) Paarderig 10) Paarlustige koe 11) Paarlustigheid bij runderen 12) Rammig (van schapen) 13) Ruizig 14) Rund (paarlustig) 15) Speels 16) Trekachtig 17) Trekkerig 18) Verlangend naar paring 19) Wellustig 20) Winderig
Die laatste slaat op ballie.
Ik las paling.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
18 op de meeste mannelijke FOK!kers.
quote:Op zondag 9 mei 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Tochtig
1) Berig 2) Bokkig 3) Bollig 4) Bronstig 5) Hengstig 6) Hitsig 7) Krols 8) Loops 9) Paarderig 10) Paarlustige koe 11) Paarlustigheid bij runderen 12) Rammig (van schapen) 13) Ruizig 14) Rund (paarlustig) 15) Speels 16) Trekachtig 17) Trekkerig 18) Verlangend naar paring 19) Wellustig 20) Winderig
Die laatste slaat op ballie.
Ze was #viesdik langs de McDonalds geweest.quote:
Maccie maar dat is al gisterenavond al als gas er uit gegaan :pquote:
nicequote:Op zondag 9 mei 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maccie maar dat is al gisterenavond al als gas er uit gegaan :p
Nu net brood. Maar met alles wat k eet neemt de windkracht daarna toe :p
Turbo aandrijvingquote:Op zondag 9 mei 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maccie maar dat is al gisterenavond al als gas er uit gegaan :p
Nu net brood. Maar met alles wat k eet neemt de windkracht daarna toe :p
ja tot 10 uurquote:
Goed als je op dieet bent dus.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen op deze warme Moederdag3:22 zonlicht erbij vandaag
![]()
De eiwitten van één zaadlozing hebben een voedingswaarde van slechts vijf calorieën.
Kabouterdeurtje?quote:Op zondag 9 mei 2021 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
Heb mijn raam voor open, dus kan goed horen wat mensen zeggen (met raam dicht ook wel trouwens) Maar vannacht mijn eerste kabouterdeurtje geplaatst en nu hoor ik net mensen langslopen die zeggen kijk wat leuk! Een elfentuintje.
![]()
![]()
Wat voor vlees allemaal fles?quote:Op zondag 9 mei 2021 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Korte broek aan![]()
BBQvleesjes uit de vriezer![]()
Laat de zomer maar komen
Ja door de vinder van Richard (kabouter van bos) geinspireerd geraakt en deze week ook wat deurtjes geknutseld. Of naja had er al wel eens eerder een gemaakt maar nooit opgehangen. Zijn gewoon kleine deurtjes die de suggestie wekken dat er een kabouter woont.quote:
Hier wat voorbeeldjes. https://reizendekabouters.nl/61tg3-richard/ Kan straks als ik gedouched ben wel een foto van de mijne maken.quote:
Lol kan ik gelijk zijn deurbel weer goed vastzetten.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Ga er een voor de deur van boven gnoom zetten :p
Oh wat leukquote:Op zondag 9 mei 2021 10:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier wat voorbeeldjes. https://reizendekabouters.nl/61tg3-richard/ Kan straks als ik gedouched ben wel een foto van de mijne maken.
quote:
oke ik wacht af . en zie je foto zo wel verschijnenquote:Op zondag 9 mei 2021 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Die bij Richard heb ik niet gemaakt hoor. Dat is iemand in Beek (Limburg) die zijn of haar hele dorp vol heeft gehangen. Maak straks een foto van mijn eerste.
Heb er nog een paar zo goed als af dus daar even mooie plekjes voor bedenken.
have you tried to power off & on?quote:Op zondag 9 mei 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Dit kassasysteemkan er niet mee om gaan. Gisteren 2 lades perongeluk geopend en 1 afgesloten. Nu kan k die kassa helemaal niet starten omdat die lade van gisteren openstaat
En die kan k niet afsluiten
Drie kipshaslicks en drie kebabspiezen.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie kipshaslicks en drie kebabspiezen.
Als je ook komt moet je het zeggen, dan haal ik nog wat meer uit de vriezer
Neequote:Op zondag 9 mei 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
allemaal je moeder al gebeld voor Moederkensdag?
Op zondag. Heiden. Ketter. Branden in de hel zul je.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed al verschoond en het huis gezogen. Wat is mis met mij.
Ja k kom ookquote:Op zondag 9 mei 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie kipshaslicks en drie kebabspiezen.
Als je ook komt moet je het zeggen, dan haal ik nog wat meer uit de vriezer
Dat sowieso.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zondag. Heiden. Ketter. Branden in de hel zul je.
Ik heb nog 3 kipshaslicks, 6 kebabspiezen, 4 kipburgers, 4 dozen chilli cheese nuggets, een doos frikandellen, een door kaassoufflées en een buil ovenfriet.quote:
Cholesterolpillenquote:Op zondag 9 mei 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 kipshaslicks, 6 kebabspiezen, 4 kipburgers, 4 dozen chilli cheese nuggets, een doos frikandellen, een door kaassoufflées en een buil ovenfriet.
Dus wat moet ik nog bij de winkel gaan halen denk je?
Bitterballen?quote:Op zondag 9 mei 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 kipshaslicks, 6 kebabspiezen, 4 kipburgers, 4 dozen chilli cheese nuggets, een doos frikandellen, een door kaassoufflées en een buil ovenfriet.
quote:Op zondag 9 mei 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Beetje vies geworden al door het zand en de regen.
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zondag 9 mei 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klinkt als precies genoeg voor mij en @bitterbalquote:Op zondag 9 mei 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer beetje happy?quote:Op zondag 9 mei 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
Prima weer nu![]()
Vijf kilometer gewandeld.
Korte broek en T-shirt genot.
![]()
En zo nog even boodschappen doen.![]()
Wel weer extra stappen
Team Kirby in de bocht.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klinkt als precies genoeg voor mij en @:bitterbal
Het slijt langzaam dus elke dag weer een beetje beterquote:
Gelukkig 😊quote:Op zondag 9 mei 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het slijt langzaam dus elke dag weer een beetje beter
quote:Op zondag 9 mei 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:
Pak ook voor mij karzaiquote:Op zondag 9 mei 2021 12:41 schreef Karzai het volgende:
Zal mij maar even insmeren met zonnebrand creme, de eerste zonnenstraaltjes dit jaar
Moet hij je zeker ook gelijk insmerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |