SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'zal ik je eventjes masseren'quote:Op zondag 9 mei 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Doet me denken aan een ex, als ik lief en aardig vroeg zal ik je masseren? zei ze altijd "dick incoming in ten seconds"
Ja maar dan andersomquote:Op zondag 9 mei 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'zal ik je eventjes masseren'
[ afbeelding ]
Komt door het weer.quote:
Wat ga je doen vandaag?quote:Op zondag 9 mei 2021 09:39 schreef kwiwi het volgende:
Zonnig hierEven m'n spotify lijst updaten voor in de auto. Heb m'n vakantie wel goed gepland.. kan nergens heen behalve hier met de auto dingen doen, en de benzine prijs is op record hoogte
Ben bezig met een grote schoonmaak/opruiming. Morgen eerste vaccinatie en wat drinken met de collega's die ik wel leuk vindquote:
Klinkt allemaal leukquote:Op zondag 9 mei 2021 09:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben bezig met een grote schoonmaak/opruiming. Morgen eerste vaccinatie en wat drinken met de collega's die ik wel leuk vindEn vanaf dinsdag dagtripjes de bergen in
18 op de meeste mannelijke FOK!kers.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Tochtig
1) Berig 2) Bokkig 3) Bollig 4) Bronstig 5) Hengstig 6) Hitsig 7) Krols 8) Loops 9) Paarderig 10) Paarlustige koe 11) Paarlustigheid bij runderen 12) Rammig (van schapen) 13) Ruizig 14) Rund (paarlustig) 15) Speels 16) Trekachtig 17) Trekkerig 18) Verlangend naar paring 19) Wellustig 20) Winderig
Die laatste slaat op ballie.
Ik las paling.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
18 op de meeste mannelijke FOK!kers.
quote:Op zondag 9 mei 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Tochtig
1) Berig 2) Bokkig 3) Bollig 4) Bronstig 5) Hengstig 6) Hitsig 7) Krols 8) Loops 9) Paarderig 10) Paarlustige koe 11) Paarlustigheid bij runderen 12) Rammig (van schapen) 13) Ruizig 14) Rund (paarlustig) 15) Speels 16) Trekachtig 17) Trekkerig 18) Verlangend naar paring 19) Wellustig 20) Winderig
Die laatste slaat op ballie.
Ze was #viesdik langs de McDonalds geweest.quote:
Maccie maar dat is al gisterenavond al als gas er uit gegaan :pquote:
nicequote:Op zondag 9 mei 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maccie maar dat is al gisterenavond al als gas er uit gegaan :p
Nu net brood. Maar met alles wat k eet neemt de windkracht daarna toe :p
Turbo aandrijvingquote:Op zondag 9 mei 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maccie maar dat is al gisterenavond al als gas er uit gegaan :p
Nu net brood. Maar met alles wat k eet neemt de windkracht daarna toe :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |